Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monelle miehelle on nykyään vaikeaa saada naista? Mistä tämä johtuu?

Vierailija
27.12.2022 |

Ovatko naisten vaatimukset nousseet?
Ovatko miehen huonontuneet?
Ovatko miesten vaatimukset nousseet?

Kommentit (585)

Vierailija
221/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jatkuvasti väitetään että "nykyään" olisi vaikeampi? Verrattuna mihin? Onko joku osoittanut että ennen olisi ollut helpompaa? Vai uliseeko miehet nykyään helpommin?

Kultaisella 60-luvulla kaikki oli toisin. Nyt olemme Japanin tiellä ja parisuhteet on vähenemään päin.

Olisiko näyttää edes joku tilasto joka tukee väitettä "nykyään"?

Riittääkö tilastokeskus? https://www.stat.fi/til/perh/2018/02/perh_2018_02_2020-01-31_kat_007_fi…

Kyse on asumismuodosta, ei suhteesta. Muuten en minäkään ole ikinä suhteessa ollut.

Kyllä se korreloi aika hyvin suhteiden kanssa. Pitkät parisuhteet johtaa yleensä yhdessä asumiseen.

Ei se kertonut suhteista. Se kertoi että miehet asuvat pitempään vanhemmillaan (armeija on luonnollinen syy) ja että miehet ei halua lapsiaan kirjoille erotessa.

Kuitenkin yksin asuvien määrä kasvaa vuosi vuodelta. Armeijakin on nykyään lyhyempi. Tilastot ovat kiistattomia.

Vierailija
222/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ne miehet koittaa tavata naisia? Piti pitkästä aikaa vilkaista tinderiä. Lihavaa, kuvatonta, tekstitöntä, vkl-isiä, seksiä hakevaa tai lähemmäs 40v etsimässä kohtua.

Näiden ei kannatta netissä etsiä mitä ikinä etsivät.

Hui kauhea, ihan seksiä kehtas hakea. Ettäs kehtas.

Saa sitä hakea mutta netistä sitä hakee vain ne jotka ei livenä saa. Noista jokainen on sellainen jolle ei netissä seuranhaku sovi kun heti profiilissa esteet esillä. Kannattaisi vaan koittaa livenä sitä omaa persoonaa tuoda esille niin ehkä jotain saisi joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän ei siivoa.

Vierailija
224/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen elää tasa-arvo utopiassa. Ura valitaan niin että töissä on kivaa ja saa toteuttaa itseään. Kas kummaa, nainen huomaa kohta raatavansa kuin viimeistä päivää vailla kunnioitusta ja kunnon palkkaa. Deittikumppaneksi etsitään miehiä jotka ovat kuin Jean-Claude Van Damme mutta tarvittaessa Karhuherra Paddington ja jotka tienaavat kuin Jordan Belfort mutta joille raha ei ole tärkeää. Kas kummaa, moiseen mieheen eivät eväät yllättäen riitäkään.

Sitten havahdutaan 75v ikäisenä lapsettomana sinkkuna matkalla kohti halvinta kunnallista vanhainkotia. Että miksi kurkin elämää muiden selkien takaa? No eipähän sovinistit sentään pompottaneet, ehe.

Vierailija
225/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.

LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.

Kannattaisiko minun 37v miehen sitten mielestäsi yrittää 40+ naisia?

Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??

Kaikkea ei voi saada. Esim ydinperheen hankkiminen yli nelikymppisenä on 99% todennäköisyydellä mahdotonta. Jos muunlainen elämä ei ole mielestäsi hyvää, niin joudut aika todennäköisesti olemaan yksin. Varsin pinnallista hommaa sinulta.

Pinnallista hommaa, kun mies ei halua alkaa aisuriksi? :DD

Pinnallista hommaa, kun mies haluaa jatkaa omaa sukua, eikö toimia elättäjänä toisen miehen lapsille?

Päivä päivältä paksumpaa juttua täällä

Olen lapseton nainen enkä ole koskaan ymmärtänyt, mikä siinä on niin kamalaa, jos naisella on jo lapsia toisen kanssa? Yleensä hän kuitenkin elättää itse lapsensa, eikä ole käyttämässä siihen uuden kumppanin varoja. Itse en keksi yhtään syytä, miksi en voisi alkaa suhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsia. Tietyssä ikäluokassa he ovatkin usein monella tapaa parempia kuin lapsettomat miehet. Miehissä on usein hyvin selvästi nähtävissä syyt siihen, miksi ei ole lapsia tiettyyn ikään mennessä toiveistaan huolimatta saanut.

-lapsi on toisen miehen, ei oma

-miehelle luonnonvastaista elättää toisen miehen lasta

-se lapsen isä eli naisen exä pyörii kuvioissa enemmän tai vähemmän

-lapsi rajoittaa aivan valtavasti elämää, ja varsinkin parisuhde-elämää. Ensihuuma karisee hyvin äkkiä, kun kahdenkeskistä aikaa vain ei ole, ja lapsi roikkuu lahkeessa koko ajan.

Pahimmassa tapauksessa lapsi tulee naisen sänkyyn öisin nukkumaan.

Nämä on ok kun kyseessä miehen oma lapsi, ja naisen kanssa on jo viettänyt kahdenkeskistä aikaa ennen lapsen syntymää....mutta toisen miehen lapsi, not.

-naisen vartalo usein kärsinyt lapsen takia.

Tämä ok kun kyseessä miehen oma lapsi, mutta toisen miehen lapsen takia, not.

Edelleenkin, nainen elättää lapsen todennäköisesti itse, eikä miehen tarvi laittaa siihen senttiäkään jos ei halua.

Ilmeisesti miehillä on tosi erilainen näkökulma asiaan. Minusta nuo luettelemasi asiat ovat pikkujuttuja, jos se ihminen olisi muuten just sellainen kuin on ollut hakusessa. Ainakin itse koen että hyvää kumppania on oikeasti helvetin vaikeaa löytää, joten olisin aika paljon valmis joustamaan, jos sellainen kohdalle sattuisi.

Se kenelle vastasit.

Vierailija
226/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia kiinnostaa vain ksuipäät, siksi teitä yhoita on niin paljon.

Tavallinen, raitis, eläimiä, vaimoa ja lapsia rakastava mies ei kelpaa. Liian tylsä.

Pitää saada jännitystä jostain jostain tyyliin narkomaanista. Tai pitää olla yli 2 metriä pitkä.

Naiset ei ole vaivan arvoisia. Kuolen mielummin sinkkuna, kun elän stressissä.

Heippa

Omassa lähipiirissäni useita näitä ihania, kilttejä miehiä, jotka on sitä ulospäin, mutta eivät oikeasti. Kuten myös sinäkään et ole. Oikeasti ovat yksiä mulkkuja, niistä on ero otettu.Ja nämä mulkut eivät sittenniiden lastensa perään kaipaile.

Ja nämä eron ottaneet ovat niitä oikein ihania. Minä olen naimisissa ja hyvin arvostettu naisten keskuudessa, naisia kyllä riittäisi. Olenkin käynyt kokeilemassa aika montaakin yh äitiä. Olen huomannut heissä hyvin usein sellaisia luonteenpiirteitä, ettei ole ollut ollenkaan vaikea kuvitella miksi ovat sinkkuja. M37v

Aivan niin sinähän olet täydellinen, varmasti vaimosi ja lapsesi arvostavat sitä että olet omahyväinen pettäjä, valehtelija ja häntäheikki. Mahtavat luonteenpiirteet sinulla.

/s

Vierailija
227/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää miehet tuhlatko elämäänne jalustalle nostettujen naisten jahtaamiseen. Vain harva mies haluaa elämältään samaa kuin suomalaisten naisten enemmistö. Yli puolet liitoista päättyy eroon ja yli 70% eroista on naisen alullepanemia. Katsokaa tuttavapiiriänne ja laskekaa, että kuinka moni liitoista on päättynyt, niin näette sen todellisuuden, joka on päiväunien takana.

Vierailija
228/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jatkuvasti väitetään että "nykyään" olisi vaikeampi? Verrattuna mihin? Onko joku osoittanut että ennen olisi ollut helpompaa? Vai uliseeko miehet nykyään helpommin?

Kultaisella 60-luvulla kaikki oli toisin. Nyt olemme Japanin tiellä ja parisuhteet on vähenemään päin.

Tai paremminkin Etelä-Korean tiellä. Siellä syntyy vain 0.84 lasta yhtä naista kohden. Syynä on vanhempien liian kova kannustus opiskeluun ja työhön. Se tuhoaa naisen mahdollisuuden toteuttaa itseään naisena.

Suomessa asia on päinvastoin, koska täällä tilastoissa näkyy selkeästi se, että mitä koulutetumpi nainen on, sitä todennäköisemmin hänellä on perhe ja lapsia.

Ei ole totta. Suomessa on valtava määrä feministejä ja uranaisia sinkkuna koko elämänsä ajan.

Kuitenkin vielä suurempi osa sinkuista ja lapsettomista naisista on kouluttamattomia. Tämä on vaan fakta, jota ei voi muuksi muuttaa.

Ne naiset, jotka saavat lapsia, ovat naisellisen ammatin omaavia kuten terveydenhoitajat, keittäjät, lastentarhanhoitajat ym. Molemmissa ääripäässä on sitten sinkkuja paljon.

Vierailija
229/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainen on sellainen että kannattaisi tikkuja laitella ristiin. Siksi laatumiehet pyörittelevät useampaa ja lopuille miehille jää lähinnä jämät.

Vierailija
230/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ne miehet koittaa tavata naisia? Piti pitkästä aikaa vilkaista tinderiä. Lihavaa, kuvatonta, tekstitöntä, vkl-isiä, seksiä hakevaa tai lähemmäs 40v etsimässä kohtua.

Saa sitä hakea mutta netistä sitä hakee vain ne jotka ei livenä saa. Noista jokainen on sellainen jolle ei netissä seuranhaku sovi kun heti profiilissa esteet esillä. Kannattaisi vaan koittaa livenä sitä omaa persoonaa tuoda esille niin ehkä jotain saisi joskus.

Tämä se on kun mennään sovellukseen ja sitten valitetaan kun sieltä ei heti irtoa seksiä tai suhdetta. Jopa kaksi päivää riittää syyksi valittaa että "nykyään" on niin vaikeaa.

Ei sieltä sovelluksesta koskaan ole saanut samantien yhtään mitään. Ihan itse pitää mennä ja tavata ihmisiä. Jos sitä irtoseksiä on miehenä vailla niin pitää vielä oikein ahkerasti tavata uusia ihmisiä, naisissa kun on vähemmän niitä joita kertapanot kiinnostaa.

Vierailija
231/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.

LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.

Kaikkea ei voi saada. Esim ydinperheen hankkiminen yli nelikymppisenä on 99% todennäköisyydellä mahdotonta. Jos muunlainen elämä ei ole mielestäsi hyvää, niin joudut aika todennäköisesti olemaan yksin. Varsin pinnallista hommaa sinulta.

Pinnallista hommaa, kun mies haluaa jatkaa omaa sukua, eikö toimia elättäjänä toisen miehen lapsille?

Olen lapseton nainen enkä ole koskaan ymmärtänyt, mikä siinä on niin kamalaa, jos naisella on jo lapsia toisen kanssa? Yleensä hän kuitenkin elättää itse lapsensa, eikä ole käyttämässä siihen uuden kumppanin varoja. Itse en keksi yhtään syytä, miksi en voisi alkaa suhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsia. Tietyssä ikäluokassa he ovatkin usein monella tapaa parempia kuin lapsettomat miehet. Miehissä on usein hyvin selvästi nähtävissä syyt siihen, miksi ei ole lapsia tiettyyn ikään mennessä toiveistaan huolimatta saanut.

-lapsi rajoittaa aivan valtavasti elämää, ja varsinkin parisuhde-elämää. Ensihuuma karisee hyvin äkkiä, kun kahdenkeskistä aikaa vain ei ole, ja lapsi roikkuu lahkeessa koko ajan.

Nämä on ok kun kyseessä miehen oma lapsi, ja naisen kanssa on jo viettänyt kahdenkeskistä aikaa ennen lapsen syntymää....mutta toisen miehen lapsi, not.

Edelleenkin, nainen elättää lapsen todennäköisesti itse, eikä miehen tarvi laittaa siihen senttiäkään jos ei halua.

Ilmeisesti miehillä on tosi erilainen näkökulma asiaan. Minusta nuo luettelemasi asiat ovat pikkujuttuja, jos se ihminen olisi muuten just sellainen kuin on ollut hakusessa. Ainakin itse koen että hyvää kumppania on oikeasti helvetin vaikeaa löytää, joten olisin aika paljon valmis joustamaan, jos sellainen kohdalle sattuisi.

Se kenelle vastasit.

Tietenkin miehelle jää osittainen vastuu "yhteisestä potista". Suhde ei kauaa kestä, jos mies törsää kaikki ylimääräiset rahansa vain itseensä. Miten sekaisin te naiset oikein olette?

Eikä tuo itseä niin haittaa kun pari vuotta olin isäpuolena. Mutta oman konstikkuutensa lapset tuo kuvioihin väkisin ja suurin osa miehistä (joilla on valinnanvaraa) suosivat lapsettomia naisia. Itsekin jatkossa, kun into suhteisiin on muutenkin laantunut.

Vierailija
232/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä eihän se kusen polttama reikä kaikkia kiinnosta.

Kaksi eri reikää, veliseni, kusireikä ja pimbsreikä. Tiedät sitten, jos joskus pääset näkemään.

Vierailija
233/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva nainen on sellainen että kannattaisi tikkuja laitella ristiin. Siksi laatumiehet pyörittelevät useampaa ja lopuille miehille jää lähinnä jämät.

Hyvänen aika ei huolita jämiä! Tehkää jotain tuolle rakkaus addiktiolle. Siksihän mies saa vähän väliä lukea höynäytetyistä veljistä kerta mennään kiima edellä puuhun. Love addiction ja pain addiction nimellä löytyy artikkeleita. Noiden kahden epäillään liittyvän toisiinsa.

Vierailija
234/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

-kaikki tekeminen pitää miettiä lapsen ehdoilla

-lapsi muistuttaa koko ajan sekä miestä että myös naista exästä

Lapsi on kyllä ihan oma persoonansa eikö mikään exän jatke. Ei exälle uhrata ajatustakaan enempää kuin on välttämätön pakko, ja se ei kovin paljoa ole.

Vierailija
235/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Kun 20-vuotiaana kerroin ihmisille etsiväni naista loppuelämän mittaiseen parisuhteeseen ja perustamaan perhettä, minulle naurettiin, ja minua pidettiin epätoivoisena ja pikkuvanhana. Nyt kun 30-vuotiaana kerron ihmisille edelleen etsiväni samaa, minulle nauretaan, ja minua pidetään epätoivoisena ja myöhään heränneenä. Koskaan ei ole hyvä?

Aika vähän jää aikaa toimia, jos vain 25-vuotiaana on hyvä.

Vierailija
236/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia kiinnostaa vain ksuipäät, siksi teitä yhoita on niin paljon.

Tavallinen, raitis, eläimiä, vaimoa ja lapsia rakastava mies ei kelpaa. Liian tylsä.

Pitää saada jännitystä jostain jostain tyyliin narkomaanista. Tai pitää olla yli 2 metriä pitkä.

Naiset ei ole vaivan arvoisia. Kuolen mielummin sinkkuna, kun elän stressissä.

Heippa

Omassa lähipiirissäni useita näitä ihania, kilttejä miehiä, jotka on sitä ulospäin, mutta eivät oikeasti. Kuten myös sinäkään et ole. Oikeasti ovat yksiä mulkkuja, niistä on ero otettu.Ja nämä mulkut eivät sittenniiden lastensa perään kaipaile.

Ja nämä eron ottaneet ovat niitä oikein ihania. Minä olen naimisissa ja hyvin arvostettu naisten keskuudessa, naisia kyllä riittäisi. Olenkin käynyt kokeilemassa aika montaakin yh äitiä. Olen huomannut heissä hyvin usein sellaisia luonteenpiirteitä, ettei ole ollut ollenkaan vaikea kuvitella miksi ovat sinkkuja. M37v

No voi jösses, joku tuollainen toyboy-mies- h åra edes viitsii tuollaista jauhaa. Mitäköhän nämä luonteenpiirteet on olleet? Eivät ole nöyriä miestenmiellyttäjiä (kuten ilmeisesti vaimosi, joka on niin tossu, ettei eroa sinusta, vaikka paneskelet ympäriinsä)? Eivät ole kanssasi kaikesta samaa mieltä? Kuinkahan syvällistä luonneanalyysiä pystyt seksisuhteessa edes tekemään?

Oikeasti sä oksetat mua. Tuollainen itseään täynnä oleva ääliö, joka ilmeisesti osaa esittää mukavaa. Yök.

N38

Vierailija
237/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai paremminkin Etelä-Korean tiellä. Siellä syntyy vain 0.84 lasta yhtä naista kohden. Syynä on vanhempien liian kova kannustus opiskeluun ja työhön. Se tuhoaa naisen mahdollisuuden toteuttaa itseään naisena.

Etelä-Koreassa yksi tärkeä syy siihen miksi lapsia ei hankita on työelämän vaatimukset ja se että kulttuurissa naisen oletetaan jättävän työnsä, hoitavan lapset ja kodin sekä vieläpä appivanhemmatkin. Perheasunnotkaan eivät ole halpoja ja kaikkien ulottuvilla. Ja lasten kouluttaminen vaativassa kilpailutilanteessa tulee kalliiksi.

Mies sitten joutuu elättämään koko perheen ja viettämään suurimman osan valveillaoloaikaansa töissä, mutta saa sen nojalla olla perheen herra ja hidalgo. Monet nuoret naiset eivät ole kiinnostuneita tuollaisesta diilistä, jossa hän on kotiorja, ja saa harvoin kotiin miehensä, joka kotioloissa taantuu helposti perinteiseksi sovinistiksi. Toki eivät kaikki nuoret miehetkään halua elää edellisten sukupolvien miesten kaltaista elämää, jonka täyttää uran ja perheen asettamat vaatimukset.

Perheväkivalta on yleistä sekin, mikä vähentää naisten avioliittointoa. Jotkut nasiet eivät halua parisuhteisiin ollenkaan miesten kanssa, koska Koreassa on paljon incel-tyyppisiä miehiä ja naisiin kohdistuvat rikokset kuten salakuvaaminen, kostoporno, yms. ovat yleisiä.

Vierailija
238/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chase excellence, not women!

Vierailija
239/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitä livenä saa, jos ei ole juoppo ja kierrä baareja?

Vierailija
240/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vaikka se, että naisia ei edes lähestytä? Oon hoikka, nätti, tatuoimaton, pitkähiuksinen ja usein hymyilevä nainen. Yksikään mies ei ole lähestynyt mua koko vuonna, yleensä vain katselevat kauempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi