Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monelle miehelle on nykyään vaikeaa saada naista? Mistä tämä johtuu?

Vierailija
27.12.2022 |

Ovatko naisten vaatimukset nousseet?
Ovatko miehen huonontuneet?
Ovatko miesten vaatimukset nousseet?

Kommentit (585)

Vierailija
241/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.

LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.

Mieluummin olen yksin kuin sellaisen kanssa joka ei minua viehätä. Mutta en kyllä roikukaan palstalla valittamassa.

-ohis

Vierailija
242/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.

LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.

Kannattaisiko minun 37v miehen sitten mielestäsi yrittää 40+ naisia?

Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??

Eikö tuossa suositeltu etsimään itsesi ikäisiä. Eli 37-vuotiaana sellaisia suunnilleen samanikäisiä. Tilastojen mukaan muutaman vuoden ikäero on vielä ihan tavallista, joten 32-33-vuotias voi olla hyvinkin vielä realistinen. 

Niiden, jotka etsivät 10 vuotta nuorempaa, kannattaa varautua siihen, että isojen ikäerojen suhteessa joutuu kumpikin tyytymään. Useimmiten tyytyminen tapahtuu molemmilla ulkonäön suhteen- ne nuoremmat ovat todennäköisesti niitä, jotka eivät saa kumppania omanikäisistään. Eli ovat sitten ylipainoisia ja/tai tätimäisiä ulkonäöltään, ja usein persoonassakin on jotain ei-niin-puoleensavetävää, kuten hankala luonne, mielenterveysongelmia, sosiaalista osaamattomuutta, tms.

37- vuotias mies, on jämämies ja jotain pahasti vialla. Ylipainoinen ja tavallisen näköinen 37- 40 vuotias nainen on tasan tarkkaan tuon miehen tasoa- ulkonäöllisesti

Vain naisen itsensä mielestä. Ankkahuulineen, millin meikki kerroksella ja vähintään toinen käsi kokonaan tatuoituna sitä kaikista alinta sakkia mitä olla ja voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vuoden alusta voi enää naisten kanssa flirttailla, kun voi saada vankeutta.

Vierailija
244/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian moni suomalainen nainen  puhelee vaan naisten oikeuksista ja tasa-arvosta. Tämä tulee ilmi arjen keskellä mitä pienemmissä asioissa, kun nainen kokee miehen uhkaksi aivan suotta. Siksi kyllästyin suomalaisiin, kun haluan elää normaalia elämää norminaisen kanssa. IHme vääntöä tulee suomalaisten kanssa just tän fem.....saasteen vuoksi.

Vierailija
245/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Kaikkea ei voi saada. Esim ydinperheen hankkiminen yli nelikymppisenä on 99% todennäköisyydellä mahdotonta. Jos muunlainen elämä ei ole mielestäsi hyvää, niin joudut aika todennäköisesti olemaan yksin. Varsin pinnallista hommaa sinulta.

Pinnallista hommaa, kun mies ei halua alkaa aisuriksi? :DD

Pinnallista hommaa, kun mies haluaa jatkaa omaa sukua, eikö toimia elättäjänä toisen miehen lapsille?

Päivä päivältä paksumpaa juttua täällä

Olen lapseton nainen enkä ole koskaan ymmärtänyt, mikä siinä on niin kamalaa, jos naisella on jo lapsia toisen kanssa? Yleensä hän kuitenkin elättää itse lapsensa, eikä ole käyttämässä siihen uuden kumppanin varoja. Itse en keksi yhtään syytä, miksi en voisi alkaa suhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsia. Tietyssä ikäluokassa he ovatkin usein monella tapaa parempia kuin lapsettomat miehet. Miehissä on usein hyvin selvästi nähtävissä syyt siihen, miksi ei ole lapsia tiettyyn ikään mennessä toiveistaan huolimatta saanut.

-lapsi on toisen miehen, ei oma

-miehelle luonnonvastaista elättää toisen miehen lasta

-se lapsen isä eli naisen exä pyörii kuvioissa enemmän tai vähemmän

-lapsi rajoittaa aivan valtavasti elämää, ja varsinkin parisuhde-elämää. Ensihuuma karisee hyvin äkkiä, kun kahdenkeskistä aikaa vain ei ole, ja lapsi roikkuu lahkeessa koko ajan.

Pahimmassa tapauksessa lapsi tulee naisen sänkyyn öisin nukkumaan.

Nämä on ok kun kyseessä miehen oma lapsi, ja naisen kanssa on jo viettänyt kahdenkeskistä aikaa ennen lapsen syntymää....mutta toisen miehen lapsi, not.

-naisen vartalo usein kärsinyt lapsen takia.

Tämä ok kun kyseessä miehen oma lapsi, mutta toisen miehen lapsen takia, not.

Tuo viimeinen kumoutuu sillä, että seksisuhteeseen tuo synnyttänyt nainen kelpaa, eli ei ole kroppa niin pilalla. Lapset menee tyyliin klo20 nukkumaan (isommat tuskin äidin lahkeessa roikkuu), että aika bullshittiä tuokin, ettei aikuisten aikaa ole. Justhan edellinen sanoi, että nainen elättää lapsensa itse. Ja heikolla on sun itsetuntos, jos jostain exästä olet mustis. Jos se nainen haluis sen exän, niin varmaan olis vielä sen kanssa.

Ja tuo ensimmäinen ei ole mikään syy, vain neutraali toteamus.

Vierailija
246/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Miksi olet lykännyt lastentekoa noin vanhaksi? Erittäin epätodennäköistä että enää löydät lapsetonta naista, joka haluaisi lapsia. Tuon ikäiset lapsettomat ovat usein veloja. Jos olet vailla huomattavasti itseäsi nuorempaa lapsetonta, silloin sun pitäisi olla huomattavasti keskivertomiestä parempi. Eli olisi ehkä kannattanut olla liikkeellä aiemmin. Jos olit ja et silloinkaan onnistunut löytämään halukasta kumppania, sitten lienee syytä katsoa peiliin, tunnustaa tosiasiat ja unohtaa perhehaaveet.

Miksi pitäisi olla täsmälleen saman ikäinen?

Monilla kavereillani on 7 vuotta nuoremmat naiset.

Itse viimeksi seurustelin 8 vuotta nuoremman kanssa.

M37

Ok, olette jotain julkkiksia tai sitten muuten huomattavasti keskivertomiestä parempia. Suurimmalla osalla miehistä ei ole mahdollisuuksia lähemmä 10v itseään nuorempiin naisiin, ja on älyvapaata edes yrittää sellaisia. Suurin osa pariutuu lopulta suurin piirtein itsensä ikäisen kanssa.

Ei, vaan puhuvat paskkaa. Suurten ikäerojen pariskunnat ovat erittäin harvinaisia Suomessa,vainalle 0.5% kaikista pariskunnista. Tai sitten ovat homoja. Niillä yleisempää.

7 vuotta ei ole aikuisille ihmisille suuri ikäero.

Vierailija
247/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko vaikka se, että naisia ei edes lähestytä? Oon hoikka, nätti, tatuoimaton, pitkähiuksinen ja usein hymyilevä nainen. Yksikään mies ei ole lähestynyt mua koko vuonna, yleensä vain katselevat kauempaa.

Olen samanlainen kuin sinä, mutta en hymyile usein. Toinen toistaan epämiellyttävämmät miehet lähestyvät vähän väliä. Olen just se nirso joka jakelee pakkeja.

Vierailija
248/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Mieluummin olen yksin kuin sellaisen kanssa joka ei minua viehätä. Mutta en kyllä roikukaan palstalla valittamassa.

-ohis

Mistä niitä oman tasoisia löytyy? Tinderi täynnä sellaisia milliä vahvaan meikkikerrokseen piilotettuja tatuoituja ankkahuulia. Jos ei muuten ole onnistunut vielä pilaamaan itseään niin vähän viiniä kuviin tai oksettava salikuva. Eihän sellaista kukaan järkevä mies halua.

Vierailija
249/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Olet auttamatta myöhässä. Fakta.

Vierailija
250/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää miehet tuhlatko elämäänne jalustalle nostettujen naisten jahtaamiseen. Vain harva mies haluaa elämältään samaa kuin suomalaisten naisten enemmistö. Yli puolet liitoista päättyy eroon ja yli 70% eroista on naisen alullepanemia. Katsokaa tuttavapiiriänne ja laskekaa, että kuinka moni liitoista on päättynyt, niin näette sen todellisuuden, joka on päiväunien takana.

Naiset hakevat useimmiten eroa koska vika on miehessä. Sori että sanoin suoraan, mutta näin se vaan on. Paljon on suomalaismiehiä, jotka eivät osaa olla parisuhteessa saati että osaisivat elää perhe-elämää.

Vierailija
251/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Miksi et alkanut perustaa ydinperhettä 10 tai 15 vuotta sitten?

Vierailija
252/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Kaikkea ei voi saada. Esim ydinperheen hankkiminen yli nelikymppisenä on 99% todennäköisyydellä mahdotonta. Jos muunlainen elämä ei ole mielestäsi hyvää, niin joudut aika todennäköisesti olemaan yksin. Varsin pinnallista hommaa sinulta.

Pinnallista hommaa, kun mies ei halua alkaa aisuriksi? :DD

Pinnallista hommaa, kun mies haluaa jatkaa omaa sukua, eikö toimia elättäjänä toisen miehen lapsille?

Päivä päivältä paksumpaa juttua täällä

Olen lapseton nainen enkä ole koskaan ymmärtänyt, mikä siinä on niin kamalaa, jos naisella on jo lapsia toisen kanssa? Yleensä hän kuitenkin elättää itse lapsensa, eikä ole käyttämässä siihen uuden kumppanin varoja. Itse en keksi yhtään syytä, miksi en voisi alkaa suhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsia. Tietyssä ikäluokassa he ovatkin usein monella tapaa parempia kuin lapsettomat miehet. Miehissä on usein hyvin selvästi nähtävissä syyt siihen, miksi ei ole lapsia tiettyyn ikään mennessä toiveistaan huolimatta saanut.

-lapsi on toisen miehen, ei oma

-miehelle luonnonvastaista elättää toisen miehen lasta

-se lapsen isä eli naisen exä pyörii kuvioissa enemmän tai vähemmän

-lapsi rajoittaa aivan valtavasti elämää, ja varsinkin parisuhde-elämää. Ensihuuma karisee hyvin äkkiä, kun kahdenkeskistä aikaa vain ei ole, ja lapsi roikkuu lahkeessa koko ajan.

Pahimmassa tapauksessa lapsi tulee naisen sänkyyn öisin nukkumaan.

Nämä on ok kun kyseessä miehen oma lapsi, ja naisen kanssa on jo viettänyt kahdenkeskistä aikaa ennen lapsen syntymää....mutta toisen miehen lapsi, not.

-naisen vartalo usein kärsinyt lapsen takia.

Tämä ok kun kyseessä miehen oma lapsi, mutta toisen miehen lapsen takia, not.

Edelleenkin, nainen elättää lapsen todennäköisesti itse, eikä miehen tarvi laittaa siihen senttiäkään jos ei halua.

Ilmeisesti miehillä on tosi erilainen näkökulma asiaan. Minusta nuo luettelemasi asiat ovat pikkujuttuja, jos se ihminen olisi muuten just sellainen kuin on ollut hakusessa. Ainakin itse koen että hyvää kumppania on oikeasti helvetin vaikeaa löytää, joten olisin aika paljon valmis joustamaan, jos sellainen kohdalle sattuisi.

Se kenelle vastasit.

Tietenkin miehelle jää osittainen vastuu "yhteisestä potista". Suhde ei kauaa kestä, jos mies törsää kaikki ylimääräiset rahansa vain itseensä. Miten sekaisin te naiset oikein olette?

Eikä tuo itseä niin haittaa kun pari vuotta olin isäpuolena. Mutta oman konstikkuutensa lapset tuo kuvioihin väkisin ja suurin osa miehistä (joilla on valinnanvaraa) suosivat lapsettomia naisia. Itsekin jatkossa, kun into suhteisiin on muutenkin laantunut.

Jaahas. Esim. minä olen kahden pikkulapsen sinkkuäiti ja tienaan 100keur/v. Lasten isä on myös hyvätuloinen ja osallistuu elatukseen (makselee esim. harrastusjuttuja yli sovitun elarinkin, koska tietää, että minä käytän lapsiin enemmän rahaa kuin hän).

En toki ole mitenkään haku päällä, mutta en kerta kaikkiaan näe, että jos joku mies tulisi kuvioon, niin miten hän alkaisi mun lasten kuluja maksella. Ja mikä on ns. yhteinen potti? Yhteiset juoksevat kulut voi maksaa yhteiseltä tililtä, jonne molemmat laittaa sovitussa suhteessa rahaa (esim. siten, että lasten osuus naisen oman osuuden lisäksi jää naiselle).

Aika erikoinen maailmankuva, jos luulet, että naiset sun rahapussilla olisi. Ei sillä, en mä kyllä ihan heti kenenkään kanssa muuttaiskaan yhteen.

Vierailija
253/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää miehet tuhlatko elämäänne jalustalle nostettujen naisten jahtaamiseen. Vain harva mies haluaa elämältään samaa kuin suomalaisten naisten enemmistö. Yli puolet liitoista päättyy eroon ja yli 70% eroista on naisen alullepanemia. Katsokaa tuttavapiiriänne ja laskekaa, että kuinka moni liitoista on päättynyt, niin näette sen todellisuuden, joka on päiväunien takana.

Naiset hakevat useimmiten eroa koska vika on miehessä. Sori että sanoin suoraan, mutta näin se vaan on. Paljon on suomalaismiehiä, jotka eivät osaa olla parisuhteessa saati että osaisivat elää perhe-elämää.

Vain naisten mielestä näin, koska eivät itse voi myöntää sitä että eivät ole vaimoainesta.

Vierailija
254/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, noin se on. Mun tuttavapiiriss 99,99% eroista on naisten hakemia ja syinä se, että mies petti, oli juoppo, mies oli väkivaltainen, ei osallistunut kotitöihin eikä lastenhoitoon, ei osannut keskustella parisuhdeasioista, ei tukenut eikä arvostanut vaimoaan, usein ei lapsiaankaan, oli persoonallisuushäiriöinen tai mt-ongelmainen, oli laiska tylsimys, ja niin poispäin.

Kyllä me naiset ollaan niin h-vetin jalustalle nostettuja, kun tuollaisista ihanneuroksista erotaan /s

Vierailija
255/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otsikossa lukee "saada naista", se vastaa jo kysymykseen.

Vierailija
256/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle naisena suuri syy pariutumattomuuteen on se, että av:n kaltaisten anonyymipalstojen kautta on päässyt tutustumaan miesten ajatuksiin naisista ja parisuhteista. Ennen haaveilin avioliitosta ja perheestä, mutta  enpä haaveile enää. Itse asiassa mikään ei tunnu vastenmielisemmältä ajatukselta.

Moni ystäväni on samaa mieltä nykyään. Itse uskon että on iso määrä meidän kaltaisia naisia jotka eivät enää halua parisuhteita ymmärrettyään että miehelle suhteen perusta on vain naisen nuoruus, kaunis ulkonäkö ja hoikka kroppa. Näitä käytetään jonkin aikaa ja sitten nainen hylätään kun hän vanhenee liikaa. Kuka haluaa tuollaiseen?

Neitien suhde palsta-trolleihin ei kestänytkään 😭

Vierailija
257/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Miksi olet lykännyt lastentekoa noin vanhaksi? Erittäin epätodennäköistä että enää löydät lapsetonta naista, joka haluaisi lapsia. Tuon ikäiset lapsettomat ovat usein veloja. Jos olet vailla huomattavasti itseäsi nuorempaa lapsetonta, silloin sun pitäisi olla huomattavasti keskivertomiestä parempi. Eli olisi ehkä kannattanut olla liikkeellä aiemmin. Jos olit ja et silloinkaan onnistunut löytämään halukasta kumppania, sitten lienee syytä katsoa peiliin, tunnustaa tosiasiat ja unohtaa perhehaaveet.

Miksi pitäisi olla täsmälleen saman ikäinen?

Monilla kavereillani on 7 vuotta nuoremmat naiset.

Itse viimeksi seurustelin 8 vuotta nuoremman kanssa.

M37

Ok, olette jotain julkkiksia tai sitten muuten huomattavasti keskivertomiestä parempia. Suurimmalla osalla miehistä ei ole mahdollisuuksia lähemmä 10v itseään nuorempiin naisiin, ja on älyvapaata edes yrittää sellaisia. Suurin osa pariutuu lopulta suurin piirtein itsensä ikäisen kanssa.

Ei, vaan puhuvat paskkaa. Suurten ikäerojen pariskunnat ovat erittäin harvinaisia Suomessa,vainalle 0.5% kaikista pariskunnista. Tai sitten ovat homoja. Niillä yleisempää.

7 vuotta ei ole aikuisille ihmisille suuri ikäero.

Mutta tilastollisesti sekin on aika harvinainen. Alle 5 v on tavallisempi.

-eri

Vierailija
258/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

-ohis

Mistä niitä oman tasoisia löytyy? Tinderi täynnä sellaisia milliä vahvaan meikkikerrokseen piilotettuja tatuoituja ankkahuulia. Jos ei muuten ole onnistunut vielä pilaamaan itseään niin vähän viiniä kuviin tai oksettava salikuva. Eihän sellaista kukaan järkevä mies halua.

Itä-Euroopassa naiset tykkää käydä coctail baareissa. Kotiin voidaan ostaa skumppaa ja viiniä jota tissutellaan. Aasiassa on maltillisempaa. Joskin, oothan valmis satsaamaan sukuun ja lentoihin?

Vierailija
259/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

-ohis

Toisin sanoen haet vain sentyyppisiä naisia, joita sinä et viehätä.

Kuulostaa että olet itse itsesi pahin vihollinen.

Vierailija
260/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, noin se on. Mun tuttavapiiriss 99,99% eroista on naisten hakemia ja syinä se, että mies petti, oli juoppo, mies oli väkivaltainen, ei osallistunut kotitöihin eikä lastenhoitoon, ei osannut keskustella parisuhdeasioista, ei tukenut eikä arvostanut vaimoaan, usein ei lapsiaankaan, oli persoonallisuushäiriöinen tai mt-ongelmainen, oli laiska tylsimys, ja niin poispäin.

Kyllä me naiset ollaan niin h-vetin jalustalle nostettuja, kun tuollaisista ihanneuroksista erotaan /s

Kysyit siis eron syytä naisilta, ja naiset pistivät joka kerta 100 % syystä miehen niskoille. Tämäpä oli yllättävää ja varmasti täysin rehellinen ja puolueeton näkemys. Nyt saatte taas uhriutua, naiset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi