Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?

Vierailija
26.12.2022 |

Mitä vanhempasi ajattelee kun et jatka sukua?
Jos olisit halunut perustaa perheen etkä saanut lapsia niin mikä siihen johti?

Kommentit (5304)

Vierailija
1561/5304 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä tuntenut halua saada lasta enkä myöskään näin biisikymppisenä ole kertaakaan tuntenut katumusta siitä päätöksestä! Eli hybin meni siinä suhteessa!

Olen kuitenkin nuorempana luovuttanut munasoluja ja toivon, että olen mahdollisesti auttanut jotakin, jonka suuri toive lapsi on ollut!

Jokaisella olkoon oikeus päättää omasta kehostaan ja elämästään ja kunnioitetaan toistemme päätöksiä!

Vierailija
1562/5304 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole ikinä tuntenut halua saada lasta enkä myöskään näin biisikymppisenä ole kertaakaan tuntenut katumusta siitä päätöksestä! Eli hybin meni siinä suhteessa!

Olen kuitenkin nuorempana luovuttanut munasoluja ja toivon, että olen mahdollisesti auttanut jotakin, jonka suuri toive lapsi on ollut!

Jokaisella olkoon oikeus päättää omasta kehostaan ja elämästään ja kunnioitetaan toistemme päätöksiä!

Viisikymppisenä, ei biisikymppisenä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/5304 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Paskavaippa on ollut sinullakin, eikä se normaalissa ihmisessä herätä suuria tunteita."

Ei ehkä, mutta silti en sellaiseen vapaaehtoisesti halua koskea.

Jotenkin huvittavaa miten täällä vedetään herneet ja muut palkokasvit juurineen nenään kun suuri osa naisista nykyisin uskaltaa jo ääneen sanoa että äitiys ei ole tavoite eikä elämänfehtävä itselle.

Miksi toisen valinta on niin äärimmäisen vaikea hyväksyä? Kukaan ei ole sanomassa ettette saisi toteuttaa elämänne tarkoitusta, hyväksykää kuitenkin se, että se ei ole läheskään kaikkien naisten elämän tarkoitus.

Mietin että jos toisen valinnat ja elämäntapa noin valtavasti triggeröi, olisi paikallaan miettiä miksi?

Mietin myös mikä tarve ylipäätään tätäkin asiaa on tentata? 

Helppohan se on vapaamatkustaa. Jos paskavaippa herättää noin paljon tunteita, niin soisi omatunnon soimaavan, kun niihin SUN paskavaippoihin voi jonkun lapsi joutua koskemaan, kun olet vanha, vaikka et mitään ole yhteiskunnan eteen tehnyt.

Moni vela on hyvin toimeentuleva ja maksaa paljon enemmän veroja (saamatta mitään vastineeksi) kuin te äitylit, joiden ei tarvitse kotihoidontuista ja pienestä palkasta mitään veroja maksaakaan (mutta teille annetaan kaikki palvelut ilmaiseksi +tuet) ja tämä näkyy sitten myös eläkkeenne määrässä.

Mites sun äityli?

Mun kokemuksen mukaan velat on usein niitä vähän rassukoita, jotka yrittävät päihde- ja mielenterveysongelmiensa kanssa selvitä itsemurhakuutioissaan tukien varassa.

Äitini on hyvinansaitulla eläkkeellä. Itse olen työelämässä ja tienaan oikein mukavasti. Sinulla ei wt-ihmisenä varmaan muunlaista kokemusta veloista voi ollakaan - itse tunnen vain tavallisia veloja eri tuloluokista, en ainoatakaan ressukkaa.

Aa, elät siis keskiluokkaisessa kuplassa. Hyvää kuplaelämää sitten vaan. Älä ikinä kurkkaa ulkopuolelle, voit pelästyä. Äitylisi eläke on varmasti tosi surkea? Täytyyhän sen olla, kun kerran itse niin väitit.

Mitä se sua kiinnostaa minkälainen jonkun ventovieraan eläke on? Hanki oma elämä.

Eri

Kyllähän se kiinnostaa, kun velojen mielestä he maksavat valtavia veroja ja äidit lapsineen niitä vain kuluttavat ja eläkekin jää äideillä pieneksi. Koskeeko se sitten omaa äitiä, vai onko velan äiti jotenkin parempi äiti?

Jankutijankuti. Ota vaikka skumppaa ja relaa vähän. Vai onko muksut pistänyt hermot lopullisesti niin riekaleiksi, ettet enää osaa.

Sori, en käytä alkoholia.

Vierailija
1564/5304 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on rikki. Perhearvoja ei kunnioteta, ei haluta lapsia. vain oma itse on se tärkein asia maailmassa.

Niin suomalainen mies joka on Euroopan toiseksi väkivaltaisin oman maansa naisia kohtaan puhuu perhearvoista ja siitä että miesten ha kkaamat naiset on rikki! Olisi suorastaan hupaisaa jos ei olisi niin törkeää.

Te miehet olette suurin syy siihen että naiset haluavat yhä harvemmin enää lapsia. Ja että naiselle oma itse on tärkein? Tottakai se on ja toivon yhä useamman naisen tajuavan sen että nainen itse on tärkein asia maailmassa.

Vierailija
1565/5304 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on rikki. Perhearvoja ei kunnioteta, ei haluta lapsia. vain oma itse on se tärkein asia maailmassa.

Niin suomalainen mies joka on Euroopan toiseksi väkivaltaisin oman maansa naisia kohtaan puhuu perhearvoista ja siitä että miesten ha kkaamat naiset on rikki! Olisi suorastaan hupaisaa jos ei olisi niin törkeää.

Te miehet olette suurin syy siihen että naiset haluavat yhä harvemmin enää lapsia. Ja että naiselle oma itse on tärkein? Tottakai se on ja toivon yhä useamman naisen tajuavan sen että nainen itse on tärkein asia maailmassa.

Minä en ole ikinä hakannut ketään. En ole hakannut naista tai miestä. Aika hyvin yleistetty.

Vierailija
1566/5304 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Paskavaippa on ollut sinullakin, eikä se normaalissa ihmisessä herätä suuria tunteita."

Jotenkin huvittavaa miten täällä vedetään herneet ja muut palkokasvit juurineen nenään kun suuri osa naisista nykyisin uskaltaa jo ääneen sanoa että äitiys ei ole tavoite eikä elämänfehtävä itselle.

Miksi toisen valinta on niin äärimmäisen vaikea hyväksyä? Kukaan ei ole sanomassa ettette saisi toteuttaa elämänne tarkoitusta, hyväksykää kuitenkin se, että se ei ole läheskään kaikkien naisten elämän tarkoitus.

Mietin että jos toisen valinnat ja elämäntapa noin valtavasti triggeröi, olisi paikallaan miettiä miksi?

Helppohan se on vapaamatkustaa. Jos paskavaippa herättää noin paljon tunteita, niin soisi omatunnon soimaavan, kun niihin SUN paskavaippoihin voi jonkun lapsi joutua koskemaan, kun olet vanha, vaikka et mitään ole yhteiskunnan eteen tehnyt.

Moni vela on hyvin toimeentuleva ja maksaa paljon enemmän veroja (saamatta mitään vastineeksi) kuin te äitylit, joiden ei tarvitse kotihoidontuista ja pienestä palkasta mitään veroja maksaakaan (mutta teille annetaan kaikki palvelut ilmaiseksi +tuet) ja tämä näkyy sitten myös eläkkeenne määrässä.

Väitätkö vakavissasi, että et käytä mitään veroilla kustannettuja palveluja?

Vierailija
1567/5304 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi lasta, jotka ovat molemmat erittäin toivottuja. Olisin halunnut vielä kolmannenkin, mutta en enää yli 35-vuotiaana jaksanut lähteä siihen rumbaan uudelleen: raskaus, synnytys, imetys, valvominen ymmärrän hyvin niitä naisia, jotka eivät halua lapsia. Itse en kadu valintaani, sillä koen, että lapset ovat täyttäneet sen tyhjiön joka mun sisällä oli.

Joku tässä ketjussa sanoikin hyvin, että perheellisten on pakko olla yli-ihmisiä. Noh sanotaan näin, että mukavuuden haluisten ja laiskojen ei kannata lapsia hankkia. Työssäkäynti ja se lasten raahaaminen päiväkotiin on voimia vievää ja se, ettet vaan voi työpäivän jälkeen kellistää sohvalle vaan on haettava lapset hoidosta, tehtävä ruoka, kotityöt jne.

Ja valittaa ei saisi ikinä, koska itse lapset hommasit. No mitäs jos kaikki ajattelisivat noin, kuka ne eläkkeet jatkossa maksaa? Ja onko se sitten reilua, että ne jotka lapsia tekevät ja käyttävät paljon aikaa ja rahaa kasvatukseen (jotta lapsista tulisi kunnon kansalaisia) maksavat veroja saman verran kuin ne, jotka halusivat säästää kroppaansa ja jäivät lapsettomiksi. Tähän pitäisi joku kompensaatio saada.

Vierailija
1568/5304 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty tarjoamaan lapselle niin hyvää taloudellista lähtökohtaa. Siksi ei

Vierailija
1569/5304 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisin halunnut lapsia? En ymmärrä, mitä hyötyä siitä minulle olisi tai mitä sellaista lisäarvoa ne toisivat, jota ei voi muuten saada tai joka olisi tavoittelemisen arvoista.

Ymmärrän kyllä, että et ymmärrä.

Vierailija
1570/5304 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverillani on kaksi hevosta. On aina sanonut että ei halua, eikä hanki lapsia.

Viisas nainen. Ei se äityis herkkua aina ole. Kokemusta on.

Se on herkkua, kun on kaksi hevosta. 😋

Vierailija
1571/5304 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanpiianvero takaisin!

Vierailija
1572/5304 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ikinä hakannut ketään. En ole hakannut naista tai miestä. Aika hyvin yleistetty.

Mutta hyvin moni muu suomalainen mies on. Suomi on yksi Euroopan väkivaltaisimmista maista, varsinkin naisiin kohdistuvassa väkivallassa meisten toimesta.

Vierailija
1573/5304 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halua lapsia, niin sekö tarkoittaa automaattisesti, että henkilö välittää vain itsestään? Tiedän monia veloja, jotka huolehtivat muista ihmisistä, jopa omien tarpeidensa kustannuksella. Jollakin tavalla sinäkin tunnut olevan rikki, kun noin tuomitset ja vedät mutkia suoraksi.

Vierailija
1574/5304 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot geenit molemmilla itsellä sekä miehellä. Mielestäni lapsille tulee antaa mahdollisuus hyvään elämää. Päätin opiskella mieleisen ammatin ja tehdä uraa. No regrets.

Vierailija
1575/5304 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

T2kem kirjoitti:

Mulla on kaksi lasta, jotka ovat molemmat erittäin toivottuja. Olisin halunnut vielä kolmannenkin, mutta en enää yli 35-vuotiaana jaksanut lähteä siihen rumbaan uudelleen: raskaus, synnytys, imetys, valvominen ymmärrän hyvin niitä naisia, jotka eivät halua lapsia. Itse en kadu valintaani, sillä koen, että lapset ovat täyttäneet sen tyhjiön joka mun sisällä oli.

Joku tässä ketjussa sanoikin hyvin, että perheellisten on pakko olla yli-ihmisiä. Noh sanotaan näin, että mukavuuden haluisten ja laiskojen ei kannata lapsia hankkia. Työssäkäynti ja se lasten raahaaminen päiväkotiin on voimia vievää ja se, ettet vaan voi työpäivän jälkeen kellistää sohvalle vaan on haettava lapset hoidosta, tehtävä ruoka, kotityöt jne.

Ja valittaa ei saisi ikinä, koska itse lapset hommasit. No mitäs jos kaikki ajattelisivat noin, kuka ne eläkkeet jatkossa maksaa? Ja onko se sitten reilua, että ne jotka lapsia tekevät ja käyttävät paljon aikaa ja rahaa kasvatukseen (jotta lapsista tulisi kunnon kansalaisia) maksavat veroja saman verran kuin ne, jotka halusivat säästää kroppaansa ja jäivät lapsettomiksi. Tähän pitäisi joku kompensaatio saada.

Hohhjoijaa. Äippä haluaa kompensaatiota kärsimyksestä ja vaivasta, jonka on IHAN ITSE omilla valinnoillaan itselleen hankkinut. Suurin osa teistä ei edes kasvata lapsiaan millään tavalla kuten kaikilla julkisilla paikoilla saa huomata.

Vierailija
1576/5304 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sun äityli?

Mun kokemuksen mukaan velat on usein niitä vähän rassukoita, jotka yrittävät päihde- ja mielenterveysongelmiensa kanssa selvitä itsemurhakuutioissaan tukien varassa.

Tämä vela on avioliitossa, kantakaupungin kolmiossa asuva top 10 %-tuloluokassa lähes koko työuransa tehnyt. Aika paljon oon sinuakin ja jälkikasvuasi subventoinut, ettet nyt vain hieman projisoisi omaa tilannettasi?

Vierailija
1577/5304 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyhmä, ruma, mielisairas ja kaikin tavoin ihmisenä epäonnistunut. Näin paskoja geenejä ei kannata jakaa eteenpäin.

Vierailija
1578/5304 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä, joiden ei olisi pitänyt saada koskaan lapsia, tuttavallani on neljä - kaikki eri miesten kanssa; lapsia ei hoidettu, no yksi on kuolemassa huumeisiin, toinen vankilassa, kolmas eronnut useasti, neljäs ? Tiedä, missä luuhaa

Toinen tuttava viisi lasta kolme eri miestä: 2 ulkomaalaista (Marokko, Turkki) voi luoja !! Tosin nämä lapset hoidettiin mutta!Yhdellä tutulla on kolme, yksi kuoli, toinen riehuu, tekee pahojaa, sylkee, rikkoo, tuhoo ja kolmas on apuhenkilönä! Yllätys näitä(kään) lapsia ei hoivattu, isää ei ollut ( kuollut), äidillä ei voimia!

Vierailija
1579/5304 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä vanhempasi ajattelee kun et jatka sukua?"

Entäs: Te naiset jotka haluatte  omia lapsia niin mikä siihen on syynä?

Voi, voi.

Miten voi olla niin itsekäs, että pitää sukujuuriaan hyvällä tavalla erityisenä asiana? Itsekkyys on juuri suvun jatkamista: huonot geenit ja perinnölliset sairaudet vaivaavat edelleen maapalloa ja rasittavat yhteiskunnan ressursseja.

Vierailija
1580/5304 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko joku vielä katsoo aiheelliseksi kysyä syitä tällaiseen? Ihan yhtä hyvin voisi tentata, miksi joku haluaa lapsia.

Minusta on ainakin mielenkiintoista kuulla syitä. Ihan hyvin sitä voi kysyä, niinkuin sitäkin miksi joku haluaa lapsia. Ei se mitään tenttausta ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi