Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?

Vierailija
26.12.2022 |

Mitä vanhempasi ajattelee kun et jatka sukua?
Jos olisit halunut perustaa perheen etkä saanut lapsia niin mikä siihen johti?

Kommentit (5304)

Vierailija
1061/5304 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma haaveeni ollut teinistä saakka saada lapsi. Minua ei kiinnosta, jos joku on vela. Toivon myös, ettei vela hauku minun päätöstä tehdä lapsi, sehän oli unelmani.

Miksi ylipäätään olemme niin kiinnostuneita toistemme elämästä?

Koska on normaalia olla kiinnostuneita muistakin kuin itsestään.

Minulla ei ole tarvetta haukkua kenenkään päätöksiä, mutta noin yleisesti sanon, että "se oli unelmani" ei ole kovin hyvä perustelu millekään teolle.

Lähinnä tarkoitin, että monet ihmiset miettivät jopa liikaa toisten elämää ja päätöksiä. Jokaisen olisi hyvä keskittyä omiin asioihin.

Jos ostat kaupasta juustoa vain, koska teki mieli, voisin minäkin alkaa luettelemaan , ettei se ole hyvä perustelu.

Eihän se olekaan hyvä perustelu. Myös juustonsyönnillä, kuten lastenteolla, on paljon ympäristövaikutuksia jotka vaikuttavat meihin kaikkiin. Jos haluaa perustella juustonsyöntinsä tai lastentekonsa niin kannattaisi keksiä jotain muuta kuin että teki mieli.

Vierailija
1062/5304 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä vanhempasi ajattelee kun et jatka sukua?"

Kun tulin täysi-ikäiseksi niin elämäni muuttui täysin omakseni, mikään ei kiinnosta niin vähän kuin vanhempieni mielipide.

Aloittajakin voisi pitää huolen vain omista asioistaan.

Meidän suvussa muuten heti kun pariskunta menee naimisiin aletaan kuiskutella, että tuleekohan sieltä pian vauva. Kerran alkoi niin ällöttää äitini ja tätini puheet siitä, että jokohan serkkuni pian lisääntyy. Vastasin heille, että oletteko miettineet, että he ei välttämättä vaikka saa lasta , vaikka yrittävät tai ehkä he eivät hanki lapsia lainkaan, kuten minä.

Kumpikin meni hiljaiseksi.

Eräs sukulainen on myös epäillyt joskus olevani raskaana. Laittoi pöytään oikein tarkoituksella graavikalaa ym raskaana olevalta kiellettyä. Taisi pettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/5304 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on köyhän perheen esikoinen ja joutunut vetämään perässään ja auttamaan moni eri tavoin nuorempia sisaruksiaan näiden vielä aikuistuttuaankin ei ole koskaan tehnyt mieli hankkia itselle lisää huolenaiheita tekemällä omia lapsia. Oma elämä tässä on tavallaan jäänyt elämättä ja tiedän, että minua ovat vanhempani kohdelleet väärin ja vaatineet minulta asioita joita lapsien ei kuuluisi hoitaa, mutta olen päättänyt olla olematta katkera ja koitan nyt ottaa kaiken sen ilon irti elämästä minkä pystyn, mennyttä ei pysty elämään uudestaan. Tiedän olevani tärkeä henkilö sisarusteni lapsille ja se osittain korvaa sen ettei omia lapsia ole.

Vierailija
1064/5304 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tietenkin tämä on itsekästä. Olen sen verran alphamale että huolehdin sukuni ja geenieni jatkumisesta, nykypäivänä ei tosin tarvitse taistella kilpailijoita mullan alle, jäävät ihan vapaaehtoisesti lapsettomaksi ja pitävät näppinsä erossa naisestani.

Ja lapsille jää niin hyvä maailma kuin tarjoamaan pystyn. Lapsilisät on investoitu osakkeisiin, saavat hyvän potin elämänalulle, iskä opettaa oikeasti tärkeät elämän asiat sijoittamisesta filosofiaan ja pitää kaukana näistä s-tanan wokehulluista."

Tämä oli kyllä hyvä. Tiedoksi vaan, että ne oikeat "alphamalet" eivät pyöri täällä pääasiassa naisille tarkoitetuilla vauva-sivuilla. Sinun mongoligeenejäsikään ei maailma tarvitse ja väitän , että vaimosi lähtee sen oikean uroksen matkaan, kun se kohdalle sattuu.

Leiki sinä vaan tietokoneellasi.

Vierailija
1065/5304 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme syytä

-vapaus

-vapaus

-vapaus

IKÄÄ +70

Vierailija
1066/5304 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minulla on kaunis, upea, lapsista huolehtiva vaimo, varsin perinteinen nainen rengastettuna <3

Ja sitäkin upeampi tytär. Toivottavasti saamme lisää lapsia. Olisi elämä tyhjää muuten, eritoten sitten kun 60v kilahtaa lasiin.

Säälittää nämä ilmastonpelastaja-lapsettomat. Onneksi maailma jää minun lapsilleni.

Ja vielä sanotaan että lapsettomat ovat itsekkäitä.. :D

Tietenkin tämä on itsekästä. Olen sen verran alphamale että huolehdin sukuni ja geenieni jatkumisesta, nykypäivänä ei tosin tarvitse taistella kilpailijoita mullan alle, jäävät ihan vapaaehtoisesti lapsettomaksi ja pitävät näppinsä erossa naisestani.

Ja lapsille jää niin hyvä maailma kuin tarjoamaan pystyn. Lapsilisät on investoitu osakkeisiin, saavat hyvän potin elämänalulle, iskä opettaa oikeasti tärkeät elämän asiat sijoittamisesta filosofiaan ja pitää kaukana näistä s-tanan wokehulluista.

Mies jonka kutsuu itseään alphamaleksi on niin beta kuin ikinä olla voi. :D

Mutta arvostan silti rehellisyyttäsi. Jotkut lisääntyneet kuvittelevat olevansa epäitsekkäitä.

Niin, saa nähdä asiat miten näkee :) Onneksi intternet-tekstien takana saan elellä perinteisessä avioliitossa jossa hoidan ns. miesten hommat kunnialla ja tarjota lapsilleni jotain muuta kuin toisen äidin asemaa. Ja sitä parempi maailma minun lapsille jää mitä vähemmän nämä wokesekopäät lisääntyvät agendansa kanssa. Ihan sterilisoivatkin itsensä vapaaehtoisesti, mikä on mahtavaa. Eivätpähän lisäänny.

Sinun isyytesi ja miehuutesi mitataan vasta sitten, kun lapsesi lähes väistämättä aiheuttaa sinulle pettymyksen kääntymällä arvojasi ja elämänkokemustasi vastaan.

Jos tyttäresi tuo näytille uuden tyttöystävänsä. Tai ulko maalaistaustaisen poikaystävänsä. Jos hän kääntyy vegaaniksi, muslimiksi, äänestää vihreitä, lähtee opiskelemaan vaikkapa sukupuolentutkimusta.

Ehkä saat pojankin joskus. Ehkä hän menee sivariin tai tuo näytille poikaystävän tai ilmoittaa olevansa oikeasti tyttö  tai kasvattaa pitkän tukan tai istuu kaduntukkona ilmaistakseen mieltään ilmastonmuutoksen vastaisen toiminnan tehottomuutta vastaan.

Mies ei ole alpha ennen kuin hän rakastaa ja tukee lastaan kaikessa ja arvostaa heitä sellaisena kuin he ovat.

Entä jos vaimosi keski-iän kriisissä haluaakin eroon perinteisestä roolistaan? Seisotko selkä suorana hänen vierellään silloinkin, jos hän haluaa saavuttaa jotain, mitä sinä et hyväksy tai ymmärrä?

Alphamiehet ovat harvassa ja harvemmin he ovat niitä "perinteisiä" miehiä. Moni mies - tai ihminen ylipäätään - on kuin peili. Niin kauan kaikki on hyvin, kun saa vain heijastaa omaa minuuttaan muihin, mutta jos todellinen osuma tulee, ollaan samantien sirpaleina.

Vierailija
1067/5304 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on köyhän perheen esikoinen ja joutunut vetämään perässään ja auttamaan moni eri tavoin nuorempia sisaruksiaan näiden vielä aikuistuttuaankin ei ole koskaan tehnyt mieli hankkia itselle lisää huolenaiheita tekemällä omia lapsia. Oma elämä tässä on tavallaan jäänyt elämättä ja tiedän, että minua ovat vanhempani kohdelleet väärin ja vaatineet minulta asioita joita lapsien ei kuuluisi hoitaa, mutta olen päättänyt olla olematta katkera ja koitan nyt ottaa kaiken sen ilon irti elämästä minkä pystyn, mennyttä ei pysty elämään uudestaan. Tiedän olevani tärkeä henkilö sisarusteni lapsille ja se osittain korvaa sen ettei omia lapsia ole.

Tsempit sulle. Mulla hyvä ystävä eli tosi kurjan lapsuuden. 7 sisarusta eri uusperhe yhdistelmillä. Hän on aina ollut se , joka huolehtii muista, vielä nyt aikuisenakin. Rahasta oli aina tiukkaa. Huomaan, että hän miellyttää edelleen vanhempiaan ja muita sisaruksiaan. Suostuu kaikkeen, mitä vain pyydetään. Hän on hankkinut itselleen jo 4 lasta ja lisääkin aikoo. Rahat koko aika tiukassa. Olen todella yllättynyt, että hän pahimmillaan siirtää omille lapsilleen tuon kaiken kokemansa, mutta enhän minä sitä päätä.

Tätä sivusta seuranneena, ei ole vielä tullut itselle tunnetta, että haluaisin lapsia.

Vierailija
1068/5304 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni , jolla suuri perhe puhuu meistä veloista niin, että "he ovat kateellisia kun heillä ei ole lapsia"

Aika outoa ajatella noin xD

Vierailija
1069/5304 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minulla on kaunis, upea, lapsista huolehtiva vaimo, varsin perinteinen nainen rengastettuna <3

Ja sitäkin upeampi tytär. Toivottavasti saamme lisää lapsia. Olisi elämä tyhjää muuten, eritoten sitten kun 60v kilahtaa lasiin.

Säälittää nämä ilmastonpelastaja-lapsettomat. Onneksi maailma jää minun lapsilleni.

Lyhytnäköistä sinulta haukkua "ilmastonpelastaja-lapsettomia"; sinun lapsillesi jää heidän ansiostaan enemmän resursseja, kun eivät itsekkäästi ryntää tekemään lapsia saadakseen elämäänsä sisältöä, kuten sinä teet :D 

Toivottavasti sinun ylivertainen synnyttäjänaisesi on sitten päälle 60v. vielä muillakin tavoin kiinnostava, ettei sitten ole elämä tyhjää, kun huomaatte lasten lähdettyä, ettei ollutkaan mitään yhteistä, muuta kuin lisääntyminen. 

Vierailija
1070/5304 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että ne ystävät joilla on lapsia, alkavat haluamaan vain aina lisää. Elämässä tärkeintä on lapset. Kamala sanoa, mutta kai elämässä voi olla jotain muutakin tärkeää?

Vierailija
1071/5304 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta millainen maailma niille jää? Hyvä kuitenkin että sinun elämäsi ei ole pappana tyhjää, totta kai sen rinnalla on pikkuasia millaisessa helvetissä lapsesi joutuvat elämään oman tulevaisuutensa.

Samanlainen maailma niille jää, kesällä lämmintä, talvella tulee lunta, jossakin välillä pommit tippuu.  Kyllä sitä ihmisiä pelotellaan turhasta

Ymmärrän hyvin, miksi on pakko kieltää totuus ja uskotella itselleen jotain tällaista. Olisi aivan hirveää jos pitäisi avata silmät ja nähdä millainen maailma omille lapsille on jäämässä.

Denialismi on suojautumiskeino ja ihan ymmärrettävä sellainen.

Ainahan se talvella on ollut lunta, kyllä minä näen sen nytkin ikkunasta kun katson ulos niin luntahan siellä on, samalla tavalla se tulee lumi 10vuoden päästä ja 20vuoden päästä. Uskon kyllä, että näin lumisella kelillä ei ole kukaan istumassa Mannerheimintiellä, nyt kun sitä lunta on. Ainahan se kesällä on ollut hellettä, vaikkakin vuodet ei ole koskaan "veljeksiä" keskenään ollutkaan. Turhaa ihmiset hysterisoi, pitäisi ottaa rennosti, lähteä vaikka jonnekin Lappiin tai Ulkomaille lomalle. Jos joku pyöräyttää vaikka kolme mukulaa niin samalla tavalla ne sitten aikanaan ihmettelee kun lunta on

Alphamale,  joka kriisin tullessa työntää päänsä tyynyn alle, sormet korviin ja siellä lallattelee että ei ole mitään hätää, kaikki on samoin jatkossakin, ei tässä mitään hätää :D

Ihan oikeasti, mitä ihmettä yhteisö tekisi tuollaisella alphamalella joka pelkää epämiellyttäviä asioita?

Vierailija
1072/5304 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En täällä ala kellekään sepittelemään miksi ei. Tämä on minun päätös omasta elämästäni.. En myöskään kysele miksi toiset tekee lapsia. Molemmat ovat sivulliselle turhia kysymyksiä.. Eläkää oman näköistä elämää.. Tämä ketju on kyllä aikasivitymätön.

Vierailija
1073/5304 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä oli 4 lasta ja äitini oli täysin epäkypsä lasten kanssa. Marttyyri käytös ym... Enemmänkin voisi tähän selitellä, mutta miksipä selittäisin.

Vierailija
1074/5304 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on kyllä eliitin propaganda liikakansoituksesta ja ilmastonmuutoksesta mennyt naisille läpi. Miljadöörien pankkitilit kiittää kun sai teistä pelkkiä työmuurahaisia.

Kyllä ne lisääntyneetkin töitä tekee, jolleivat vallan ajaudu yhteiskunnan elätettäviksi tukien varaan lastensa kanssa. Sellainen taas ei ole kenenkään etu, ei niiden lasten, naisten, yhteiskunnan tai edes niiden miljardöörien.

Vierailija
1075/5304 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta millainen maailma niille jää? Hyvä kuitenkin että sinun elämäsi ei ole pappana tyhjää, totta kai sen rinnalla on pikkuasia millaisessa helvetissä lapsesi joutuvat elämään oman tulevaisuutensa.

Samanlainen maailma niille jää, kesällä lämmintä, talvella tulee lunta, jossakin välillä pommit tippuu.  Kyllä sitä ihmisiä pelotellaan turhasta

Ymmärrän hyvin, miksi on pakko kieltää totuus ja uskotella itselleen jotain tällaista. Olisi aivan hirveää jos pitäisi avata silmät ja nähdä millainen maailma omille lapsille on jäämässä.

Ainahan se talvella on ollut lunta, kyllä minä näen sen nytkin ikkunasta kun katson ulos niin luntahan siellä on, samalla tavalla se tulee lumi 10vuoden päästä ja 20vuoden päästä. Uskon kyllä, että näin lumisella kelillä ei ole kukaan istumassa Mannerheimintiellä, nyt kun sitä lunta on. Ainahan se kesällä on ollut hellettä, vaikkakin vuodet ei ole koskaan "veljeksiä" keskenään ollutkaan. Turhaa ihmiset hysterisoi, pitäisi ottaa rennosti, lähteä vaikka jonnekin Lappiin tai Ulkomaille lomalle. Jos joku pyöräyttää vaikka kolme mukulaa niin samalla tavalla ne sitten aikanaan ihmettelee kun lunta on

Alphamale,  joka kriisin tullessa työntää päänsä tyynyn alle, sormet korviin ja siellä lallattelee että ei ole mitään hätää, kaikki on samoin jatkossakin, ei tässä mitään hätää :D

Ihan oikeasti, mitä ihmettä yhteisö tekisi tuollaisella alphamalella joka pelkää epämiellyttäviä asioita?

Kriisi? mikä kriisi on päällä? Ei tässä ole hätiä mitään kyllä. Mitähän se yhteisö sinulla sitten tekee? :D

Vierailija
1076/5304 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on kyllä eliitin propaganda liikakansoituksesta ja ilmastonmuutoksesta mennyt naisille läpi. Miljadöörien pankkitilit kiittää kun sai teistä pelkkiä työmuurahaisia.

Kyllä ne lisääntyneetkin töitä tekee, jolleivat vallan ajaudu yhteiskunnan elätettäviksi tukien varaan lastensa kanssa. Sellainen taas ei ole kenenkään etu, ei niiden lasten, naisten, yhteiskunnan tai edes niiden miljardöörien.

Eiköhän niiden miljardöörien pankkitilit monessakin tapauksessa kiitä juuri siitä, että niitä kerskakuluttavia p e r s he delmiä tehdään maailmaan lisää. Taas täytyy yhdelle räkänokalle ostaa Niket, Addut, Mylittleponyt ja älylaitteet.

Jonkun taskuun ne fyffet aina kilahtavat.

Vierailija
1077/5304 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kriisi? mikä kriisi on päällä? Ei tässä ole hätiä mitään kyllä. Mitähän se yhteisö sinulla sitten tekee? :D

Silmät kiinni, sormet korviin ja lisää lapsia tekemään, hopi hopi!

Ei auta kuin toivoa että pojasta polvi paranee.

Vierailija
1078/5304 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperhearki olisi kauheinta mitä mulle voisi tapahtua, hyi sentään. Olen introvertti ja en jaksa kantaa vastuuta toisesta ihmisestä lopun elämääni, liian raskasta. Miehellä on kaksi lasta aikaisemmasta liitosta ja he ovat meillä jokatoinen viikonloppu, kiitän luojaa kun lähtevät takaisin äidillensä, onneksi eivät ole omia.

Haluan pian muuttaa ulkomaille ja elää, lapsen/lasten kanssa sitä ei voi tehdä.

Vierailija
1079/5304 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmät kiinni, sormet korviin ja lisää lapsia tekemään, hopi hopi!

Ei auta kuin toivoa että pojasta polvi paranee.

kiitos, suosittelen samaa sinullekkin :)

Vierailija
1080/5304 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon on muuttunut 70v vuodesssa, lapset olivat lahja ennen. noh sanovat että pitäs ajaa ajan hengen mukana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi