Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?

Vierailija
26.12.2022 |

Mitä vanhempasi ajattelee kun et jatka sukua?
Jos olisit halunut perustaa perheen etkä saanut lapsia niin mikä siihen johti?

Kommentit (5302)

Vierailija
5241/5302 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä,miten joku ,jotkut, jaksavat vuosikausia katsoa huutavaa paskaputkea .

Vierailija
5242/5302 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5243/5302 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikän ihmeen lapsivihaketju tää on? Ymmärrän, etteivät kaikki halua, mutta mitä tuo viha tulee? Onko teitä väheksytty ja tölvitty lapsina?

Ps. Kohti sitä paskovaa ja kuolaavaa mennään kaikki jossain vaiheessa. Osa täällä mölisee jo.

Ei halua = ei halua = ei silti tarvetta/velkaa selitellä. Et sinä mitään ymmärrä: et voi projisoida kenellekään sellaista olematonta vihaa, jota hän ei vain tunne. Lisäksi yhyyvihaa lapsia taikka ei vihaa lapsia on irrelevantti lillukanvarsi, jota ei edelleenkään tarvitse (kaltaisillesi haaskalinnuille) selitellä. Hanki holhooja, joka takoo sinulle mitä tarkoittaa "YKSITYISASIA".

Vierailija
5244/5302 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tuntenut tarvetta tulla äidiksi, eikä eläminen heteroydinperhemallin mukaan kiinnostanut muutenkaan. Minulle oli yhtä selvää olla hankkimatta lapsia kuin joillekin on hankkia niitä.

Vanhempani ovat sinut asian kanssa, niinkuin jokainen normaali aikuinen.

Vierailija
5246/5302 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tämäkin paskaketju on täällä? 

Vierailija
5247/5302 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein syy lapsettomuuteeni on se että en enää usko miesten kykyyn rakastaa naista, enkä halua olla yksinhuoltajakaan. Voi olla, että olen lukenut liikaa tätä palstaa.

Ei miehet halua perhettä, lapsia ja avioliittoa.

Vierailija
5248/5302 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyn nopeasti lasten seurassa. En halua joutua vahtimaan lapsia tai olemaan niiden elämästä vastuussa. Lisäksi vauvat ja hyvin pienet lapset ovat rumia, niillä on ällöttävät pulloposket, enkä halua joutua katselemaan sellaista kotonani parin vuoden verran putkeen.

Tuolle yhdelle aiemmalle kommentoijalle tiedoksi, että en vihaa lapsia. Se, että ei halua lasta itselle, ei tarkoita, että vihaisi niitä. En myöskään heterona ota meille asumaan toista naista, mutta en minä silti naisia vihaa, päinvastoin pidän useimmista.

Vierailija
5249/5302 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikän ihmeen lapsivihaketju tää on? Ymmärrän, etteivät kaikki halua, mutta mitä tuo viha tulee? Onko teitä väheksytty ja tölvitty lapsina?

Ps. Kohti sitä paskovaa ja kuolaavaa mennään kaikki jossain vaiheessa. Osa täällä mölisee jo.

Ei halua = ei halua = ei silti tarvetta/velkaa selitellä. Et sinä mitään ymmärrä: et voi projisoida kenellekään sellaista olematonta vihaa, jota hän ei vain tunne. Lisäksi yhyyvihaa lapsia taikka ei vihaa lapsia on irrelevantti lillukanvarsi, jota ei edelleenkään tarvitse (kaltaisillesi haaskalinnuille) selitellä. Hanki holhooja, joka takoo sinulle mitä tarkoittaa "YKSITYISASIA".

Järkyttävän vihaisia lapsettomat näköjään on. Tämän ketjun perusteella..tällaista vihakommenttikin useat peukuttavat. 

Eipä lapsettomuuskaan sit tuonut onnea. Voi teitä.

Vierailija
5250/5302 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllästyn nopeasti lasten seurassa. En halua joutua vahtimaan lapsia tai olemaan niiden elämästä vastuussa. Lisäksi vauvat ja hyvin pienet lapset ovat rumia, niillä on ällöttävät pulloposket, enkä halua joutua katselemaan sellaista kotonani parin vuoden verran putkeen.

Tuolle yhdelle aiemmalle kommentoijalle tiedoksi, että en vihaa lapsia. Se, että ei halua lasta itselle, ei tarkoita, että vihaisi niitä. En myöskään heterona ota meille asumaan toista naista, mutta en minä silti naisia vihaa, päinvastoin pidän useimmista.

Viittasi varmaan noihin kommentteihin, missä ällöttelivät lapsia...niitä minäkin ihmettelen. Se itsessään on ihan ymmärrettävää, etteivät kaikki lapsia halua.

Vierailija
5251/5302 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne rajoittavat elämää, ääntelevät ja haisevat. YÄK !

Vierailija
5252/5302 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en halua. Riittänee perusteluksi. Mitä vanhemmat ajattelevat? En tiedä eikä mua rehellisesti sanottuna vähempää voisi kiinnostaa. Mua ei koskaan ole muiden mielipiteet elämäni ja päätösteni suhteen liikuttanut pätkääkään, enkä ole koskaan sellaisia kysellyt. Eivät ole kyllä tulleet mielipiteitään myöskään tarjoamaan,kun normaalilla älyllä varustettuina yksilöinä ymmärtävät sanomattakin ettei asia heille millään tavalla kerta kaikkiaan kuulu. Kysy heiltä jos sua kiinnostaa, mua ei yhtään. 😂

Juuri näin. Kuka aikuinen ihminen tekee lapsia vanhempiensa mieliksi?

Vierailija
5253/5302 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolaavista paskaputkista huutelevat lapsettomat muuttuvat itsekin vanhana kuolaaviksi paskaputkiksi.

Entä jos kukaan ei halua hoitaa teitä tai hoitaa mutta inhoaa vanhuksia ja kohtelee teitä huonosti?

Vierailija
5254/5302 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua jatkaa sukuni traumoja eteenpäin. En halua synnyttää uusia ihmisiä tällaiseen maailmaan. Käytän mieluummin voimani yhteiseen hyvään kuin jälkipolven kasvattamiseen.

Vierailija
5255/5302 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, vauvat ja lapset aiheuttavat inhotusta

Vierailija
5256/5302 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äiti edelleen kuvittelee, että jatkan, vaikka hedelmällisyys iän puolesta on jo vahvassa laskusuunnassa. Ja isä kuvittelee varmaan kanssa, en tiedä ei ole ääneen mitään sanonut.

Ikinä en ole lapsista pitänyt. Lähinnä tekisi mieli potkaista. 

Vierailija
5257/5302 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut halua enkä tarvetta lapsen saamisen suhteen. Niin iso sitoumus kuitenkin että pitäisi jotain tunteita herättää jos olisi mun juttu. Lisäksi olen väsynyt ja äärirajoilla ihan näiden muiden elämän vaatimusten suhteen, on ääniyliherkkyyttä ja muuta, joiden vuoksi on erittäin tärkeää nukkua riittävästi, ettei leviä tämä nykyäänkin aika ohut elämänhallinta pitkin seiniä. Lisäksi paljon huonoja geenejä sukujeni molemmin puolin, niistä johtienkin toinen vanhempi haudassa jo liian nuorena, toinen onneksi ei painosta eikä utele suuntaan eikä toiseen asioistani N38

Vierailija
5258/5302 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on Suomen vihamielisin palsta kaikkea kohtaan. Voisiko tämän sivuston ajaa alas pysyvästi?

Vierailija
5259/5302 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko lapsuuden vietin aikuisen roolissa kun omat vanhempani olivat ihan kakaroita. Ei mitään tunnesäätelyä tai syy/seuraus ymmärrystä, kaikki muiden vika, itku parku raivaria joka päivä. Minä olen kasvatustyöni tehnyt. Nyt tämä pää tarvitsee rauhaa ja hiljaisuutta.

Ja kun heidän "minäminä" ei lopu vieläkään, tiedän että jos lapsen hankkisin, olisivat siihen koko ajan puuttumassa ja varmaan tekisivät aiheettomia lasuja. Ei ole varaa muuttaa ulkomaille. Äiti kyttää ja yrittää kiertoteitse saada tietoa asioistani. Isän perään pitäisi vieläkin olla katsomassa kun ei ryyppäämiseltään ehdi laskujaan maksaa, ei mitään vastuunottoa. Mutta isovanhemmiksi pitäisi päästä, hahahahahahaa

Vierailija
5260/5302 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittänyt tähä pohtia aika ajoin, ajatella että miltä tuntuisi olla äiti, syventyä siihen tunteeseen, mutta kun ei vaan kiinnosta, niin ei kiinnosta. Ihan samalla tavalla kuin mua ei jalkapallo kiinnosta. En koe mitään tunteita ajatusta kohtaan paitsi ehkä ahdistusta siitä, että olen kiinni jossain ihmisessä monta vuotta jatkuvalla syötöllä (puoliso siis löytyy, mutta lähinnä ajatus ahdistaa sen takia, että ne lapset eivät osaa huolehtia itsestään moniin vuosiin). Mua ei vauvojen hymyt liikuta tai muukaan semmoinen äitimatsku. En todellakaan vihaa lapsia, mutta eipä ne kyllä oikein mitään tunteita mussa herätäkkään. Eläinten pentujen kanssa taas ihan eri asia, ne ovat suloisia ja leiskauttavat sydämessä iloa. Itse koen tämän samanlaisena asiana kuin vaikka harrastukset tai kiinnostuksen kohteet, kaikilla ei vaan osu samaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi