Te naiset jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?
Mitä vanhempasi ajattelee kun et jatka sukua?
Jos olisit halunut perustaa perheen etkä saanut lapsia niin mikä siihen johti?
Kommentit (5302)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikän ihmeen lapsivihaketju tää on? Ymmärrän, etteivät kaikki halua, mutta mitä tuo viha tulee? Onko teitä väheksytty ja tölvitty lapsina?
Ps. Kohti sitä paskovaa ja kuolaavaa mennään kaikki jossain vaiheessa. Osa täällä mölisee jo.
Ei halua = ei halua = ei silti tarvetta/velkaa selitellä. Et sinä mitään ymmärrä: et voi projisoida kenellekään sellaista olematonta vihaa, jota hän ei vain tunne. Lisäksi yhyyvihaa lapsia taikka ei vihaa lapsia on irrelevantti lillukanvarsi, jota ei edelleenkään tarvitse (kaltaisillesi haaskalinnuille) selitellä. Hanki holhooja, joka takoo sinulle mitä tarkoittaa "YKSITYISASIA".
Mitähän tää sekoilee? Ketjun aihe on: miksi et halua lapsia. Jos se on yksityisasia, ei tänne avaudu. Edes lapsivihastaan, kuten nyt moni on tehnyt. Asiallinen kysymys: miksi niin m
Mutta kun monikaan oikeasti, lopullisesti ja pysyvästi 100% vela, joka vain saa rauhassa toteuttaa velaelämäntyyliään ei ole kiukkuinen. Eikä ole asiallista tivata asiattomuuksia.
Jos taas velastatus johtuukin lapsivihasta ("lapsivihasta") niin kyllä se nyt vaan liittyy/vastaa kysymykseen miksi ette halua omia lapsia ja luulisi olevan selvää tyhmemmillekin jokapropagandantoteuttajille miksi lapsivihaajan ei kannata lisääntyä ja kannatti tai ei niin kun se nyt kerta kaikkiaan on vapaassa länsimaassa OMAKOHTAISESTI vapaasti päätettävissä niin kukin päättäköön mitä parhaaksi näkee ja suokoon muille samat oikeudet/vapaudet nokkaansa muiden yksityisasioihin (kenenkään pyytämättä) tunkematta.
Koska en ole tavannut yhtään miestä, jonka kanssa olisin voinut perheen perustaa. Siihen olisi tarvittu luotettava ja tunnollinen mies, joka haluaa perheen. Nuoruudessa tapasin monta miestä, jotka ilmaisivat selkeästi, että eivät halua mitään vakavaa. Ei sellaisten kanssa perusteta perhettä.
Kertaapa taas tuhannennen kerran ketjun otsikko ja lisähaasteena pohdi missä kohtaa sinulta kysyttiin juuri tässä ketjussa mitään varsinkaan jos et ole kohderyhmää (= nainen, joka ei halua omia lapsia). Muille löytynee omat ketjunsa, mutta toisaalta osoitat osaltasi miten kipeä tabuaihe muiden ihmisten velaelämä on ja kuinka vaikeaa (mahdotonta) se on joidenkin hyväksyä.
A se pitää myös elättää. B miehet ei maksa elatusmaksuja.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6185935/iltalehti-ulkoministeri-elina-v…
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/bcec8e16-a729-4285-917b-dcd748214…
Ulkoministeri Elina Valtosen erityisavustaja etsi au pairia Työsuhde-etuna pesukone ja tiskikone, palkasta ei puhuttu
Ulkoministerin erityisavustaja Matilda af Hällström (kok) hakee au pair -tyyppistä ratkaisua Espoossa sijaitsevaan kotiinsa. Hakuilmoituksessa ei puhuta rahallisesta korvauksesta mitään.
Ulkomailta Suomeen tulevan au pair -työntekijän saama taskuraha on veronalaista palkkatuloa. Myös majoituksesta, ruoasta ja muusta ylläpidosta saatu luontoisetu on työntekijän veronalaista palkkaa.
Iltalehti kysyi af Hällströmiltä, miksi ilmoituksessa ei mainita palkkaa tai taskurahaa.
- Mä en nyt kyllä kommentoi mun lastenhoitojärjestelyjä enkä lapsiin liittyviä asioita millään tavalla, af Hällström sanoo.
Ilmoituksessa ei mainita palkkaa, joten onko tässä ajatuksena, että palkkaa ei maksettaisi? (= Totta kai ON !)
- Mä en tosiaan kommentoi lapsiin liittyviä asioita.
Puhelun päätyttyä af Hällström poisti ilmoituksensa Facebookista. (= Käry kävi, olemattomia (0€) ei toki mainitakaan).
Jutun julkaisun jälkeen af Hällström halusi täydentää aiempaa kommenttiaan.
- Hakuilmoituksessa ei mainittu korvausta, siitä olen _keskustellut_ tehtävästä kiinnostuneiden kanssa erikseen, hän viestittää Iltalehdelle. (= Pelkkä lässynlääkeskustelu mistä tahansa vailla konkretiaa ei elätä/maksa kenenkään laskuja).
Vierailija kirjoitti:
Ei lapset automaattisesti rakasta vanhempiansa. En minäkään rakasta omiani. En edes oikeastaan pidä heistä enkä sisaruksistanikaan. Lapsen pyyteetön rakkaus on myytti.
Ei lapsi rakasta vanhempiaan, vaan on täysin aikuisten huolenpidon armoilla. Ei lapsi pysty ottamaan eroa ja lähtemään omilleen, pakko on sietää vaikka mitä kyvyttömiä vanhempia että saa ruokaa ja katon päänsä päälle, eikä kaikilta vanhemmilta saa edes niitä. Siksi lapsen on vaikea kertoa kaltoinkohtelustaan ulkopuoliselle, koska pelko menettää edes perushuolenpito on jatkuvasti läsnä. Pystytkö luottamaan ventovieraisiin, että lupaukset pitävät vai hylätäänkö taas?
Kyllä se itsekkyydestä johtuu. meillä oli 3 ihanaa lasta ja se jos mikään vahvisti parisuhdettamme.54 yhteistä elämää ja 3 aikuiseksi kasvaneita lapsia.en minäkään viihtynyt enkä tykännyt lapsista ennenkuin tapasin mieheni ja se oli menoa. Ei niin minkäänlaisia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se itsekkyydestä johtuu. meillä oli 3 ihanaa lasta ja se jos mikään vahvisti parisuhdettamme.54 yhteistä elämää ja 3 aikuiseksi kasvaneita lapsia.en minäkään viihtynyt enkä tykännyt lapsista ennenkuin tapasin mieheni ja se oli menoa. Ei niin minkäänlaisia ongelmia.
Mikä oli se epäitsekäs syy, miksi päätitte hankkia lapsia? Oliko veronmaksajien määrä siis teillä syynä?
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas käänteisesti oiva vastaus kysymättä/pyytämättä miksi minäminät lisääntyvät ja monistavat korkeintaan keskinkertaiset tusinageeninsä.
Rautalankaa: Kysyttiin naisilta jotka eivät eivät halua omia lapsia omakohtaisia (= kukaan muu ei voi toisten suulla rääkyä) syitä mikseivät halua.
Vierailija kirjoitti:
Lapsilla on myös kasvattava ja kehittävä vaikutus vanhempiin.
No ei se kyllä ihan niin mustavalkoista ole. Paljon näkee vanhempia, jotka laittavat itsensä edelle tms. Ei mikään tae siitä, että henkisesti kypsyisi
Vierailija kirjoitti:
No sinähän tässä itsekäs olet. "Minä minä minä ja mun lapset"
Olen saanut/joutunut kasvattamaan muiden lapsia ihan riittävästi, kun vanhemmat eivät sitä tee. En tarvitse omia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli se epäitsekäs syy, miksi päätitte hankkia lapsia? Oliko veronmaksajien määrä siis teillä syynä?
Herättää kyllä kysymyksen, että eikö lapsien hankinnassa ollut mitään hyvää itselle, vaan se tehtiin vastentahtoisesti, uhraamalla, pakottamalla? Logiikka?
Kyllä minä haluan lapsia, en vain ole löytänyt hyvää miestä.
En halua miestä joka kohtelee minua huonosti.
Itselläni on lastenvaatteita jo varastossa ja lapsi on aina ollut tervetullut kun löytää hyvän miehen.
Outo kysymys että miksi ette halua lapsia. Pitääkö lapset tehdä jonkun kanssa vaan. Olen halunnut lapsia miehen kanssa joka kohtelee minua hyvin ja olen rakastunut ja päin vastoin. Olen todellakin lapsihaluakas ja koti-ihminen.
MIksi aina nainen jolla ei ole lapsia, asia käännetään niin, ettei nainen halua lapsia.Haluan ja lapset ovat heti tervetulleita kunhan hyvä mies löytyy.
Onko lapsien tekeminen joku toiminto joka vain tehdään jonkun ihan kenen kanssa tahansa.
En vain ole koskaan halunnut lapsia. Koen lapset elämää rajoittavana tekijänä etenkin silloin, kun olen kavereiden elämää katsomassa. Ei voi edes vessassa käydä rauhassa. Pidän myös hiljaisuudesta ja lasten kanssa sitä ei liiemmin ole. Ja pidän myös nukkumisesta, mitä ei kaikkien lasten kanssa voi tehdä.