Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?

Vierailija
26.12.2022 |

Mitä vanhempasi ajattelee kun et jatka sukua?
Jos olisit halunut perustaa perheen etkä saanut lapsia niin mikä siihen johti?

Kommentit (5302)

Vierailija
5121/5302 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen suomalainen, itsellinen ja itsenäinen nainen, jolle ura on tärkeä. En kaipaa ketään ympärilleni, ja sitten kun kaipaan, voin ottaa lemmikiksi mustan miehen tai koiran, joita voin dominoida vapaasti. Säälittää ne naiset, jotka ajattelevat perinteisiä arvoja kuten avioliittoa tai lapsia. Ei lasten tekeminen ole nykynaisen tehtävä, vaan muiden dominoiminen ja vain minulla itselläni on merkitystä.

Vierailija
5122/5302 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24 kommenttia vajaasta 200:sta väittää lapsettomuuden syytä miesten viaksi (sisältäen satoja yläpeukkuja) Katkeruus ja ennakkoluulot ovat niin korkealla, että mielenterveyspalveluja tarvitsisivat. Muistakaa, että lapsia voi hankkia ilman miestä.

Kuka hemmetti haluaa vapaaehtoisesti yh.ksi, ellei sitten ole hemmetin vahvat tukiverkot, lapsenhoitajia, rahaa ja mahdollisuus nukkua. Olisi parempi jos olisi se mies joka olisi vielä hyvä isä. Sellaista ei vaan monikaan löydä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5123/5302 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on karmeita ja onneksi maapallokin tuhoutuu ihmiselämän osalta.

Vierailija
5124/5302 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut, koska tuntui pahalta ajatus siitä, että joku tarvitsee minua ja on minusta riippuvainen. 

Vierailija
5125/5302 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettepa itsekkäitä. Minä minä-tyyppejä oikein. Te ette tiedä mitä oikea rakkaus on kun ette ole halunneet lapsia. Mulla on oikeus mielipiteeseen ja tämä on se. 

Osoitat hyvin tässä keskenkasvuisuutesi, kun omasta ajatusmaailmastasi poikkeavat näkemykset ovat "itsekkyyttä". Hyvin surullista kuulla, että näkemyksesi rakkaudesta on noin ahdas. Toivottavasti kasvat vähän ennen kuin hankit lapsia.

Vierailija
5126/5302 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea lapsuus, sopivaa miestä ei löytynyt, huonot geenit, en halua periyttää sairauksia tai mt-ongelmia. 

Vierailija
5127/5302 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain koe olevani äitityyppiä/ole ikinä kokenut vauvakuumetta ja mulle vapaus on tärkeää. Onnekseni mulla on myös laaja ystäväpiiri, ura ja harrastuksia, joten en koe kaipaavani tähän muuta. Rakkautta voi saada mieheltäkin.

Ehkä osin vaikuttaa se katkeruus ja marttyyrius, jota olen nähnyt omissa vanhemmissani tai no, monissa muissakin, kun elämä onkin mennyt lasten ehdoilla ja oma ystäväpiiri ja minuus on kadonnut. Ja myös periytyvät sairaudet, en halua antaa sellaista lahjaa.

Musta fiksuja on nimenomaan ne, jotka tajuaa olevansa epäsopivia vanhemmiksi. Meillä on ihan liikaa lapsia, jotka jäävät heitteille tai tulevat kaltoinkohdelluksi. Ja se jos joku on väärin. Ei se, että joku haluaa elää muutoin kuin yhteiskunnan mielestä sopivalla tavalla. Ennemmin pitäisi kysyä, että miksi halusit lapsia ja millä perusteella koit olevasi kykenevä siihen.

Vierailija
5128/5302 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettepa itsekkäitä. Minä minä-tyyppejä oikein. Te ette tiedä mitä oikea rakkaus on kun ette ole halunneet lapsia. Mulla on oikeus mielipiteeseen ja tämä on se. 

Ihan mielenkiinnosta kysyn:

Mitä sinä oikeasti haluat lapsettomalta ihmiseltä? Että hän tekisi lapsia vai alkaisi hoitamaan sinun lapsiasi? Mitä itsekkyyttä lapsettomuudessa on? Lapseton maksaa veroillaan neuvolaa, päivähoitoa, koulua...

Vierailija
5129/5302 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseton nainen on hapentuhlaaja miehet pärjää töissä muutenkin paremmin

#incel#uuuoonsupersankarikunmullaonpenis

Vierailija
5130/5302 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Raskaus ja synnytys muuttavat kehoa peruuttamattomasti, ja jonkinasteiset synnytysvauriot ovat verrattain yleisiä, vakavat toki harvinaisempia. Tuskin näistä puhutaan kahvipöydässä."

Niin no, missähän näistä sitten puhutaan? Käsittääkseni juuri synnyttäneet naiset paljolti keskenään, kahvipöydässä tai illanistujaisissa tai missä äidit nyt tapaavat. Ja tutkimustietoakin on. Kukin saa tietysti olla hankkimatta lapsia, mutta on hyvä erottaa mikä on faktaa ja mikä pelkoa.

"Uuden vertailun mukaan pahan repeämän synnytyksessä saa vain 0,6 prosenttia suomalaisnaisista, mikä on selvästi alle OECD-maiden keskiarvon. (YLE)

Vierailija
5131/5302 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Uuden vertailun mukaan pahan repeämän synnytyksessä saa vain 0,6 prosenttia suomalaisnaisista, mikä on selvästi alle OECD-maiden keskiarvon. (YLE)

Jos mulle annettaisiin tilaisuus osallistua lottoon, joka pilaa mun terveyden, mä jättäisin osallistumisen väliin.

Vierailija
5132/5302 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalima täynnä kodittomia lapsia. Adoptio on aina vaihtoehto jos elämä kunnossa.

Vierailija
5133/5302 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää ei kestäisi, nautin hiljaisuudesta. Nähnyt ihan tarpeeksi mitä se naisille tekee niin ei kiitos noin muutenkin. Se valitus on jatkuvaa, mä en kestä ja mä en jaksa, mitäs läksit niin?

Vierailija
5134/5302 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit ja tatuoidut naiset ei saa lapsia (onneksi)

Juurihan se porukka lisääntyy eniten :D Oletko tietoinen esim. rappiotubettajista?

Vierailija
5135/5302 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen tekeminen on ehkäpä itsekkäin teko jonka tiedän. Kaikki lähtee siitä, että MINÄ HALUAN täydellisten geenieni jatkuvan.

Vierailija
5136/5302 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun ihminen on vanha ja vaivanen ja joutuu olemaan neljän seinän sisällä,huomaa kuinka yksin on kukaan ei käy luona eikä soita mitäpä ne vento vieraan lapset  sulle soittelee ja omia ei ole.

Vierailija
5137/5302 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun ihminen on vanha ja vaivanen ja joutuu olemaan neljän seinän sisällä,huomaa kuinka yksin on kukaan ei käy luona eikä soita mitäpä ne vento vieraan lapset  sulle soittelee ja omia ei ole.

En ole soittanut hirviöaidilleni pian 12 vuoteen. Enkä soita.

Vierailija
5138/5302 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä höpötä. Olen vanhuspuolella töissä ja olen nähnyt, kuinka omat lapset eivät pidä iäkkäisiin vanhempiinsa mitään yhteyttä. Eivät käy koskaan kylässä.

Vierailija
5139/5302 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin viettää kokonaisen viikon tässä kirjoittaen ylös jokaisen syyn, mutta lyhyesti sanottuna:

En halua olla vanhempi.

Enkä halua että minun takia viaton ihminen, joka ei pyytänyt tulla tai antanut lupaa tuoda häntä tähän maailmaan, joutuu tällä kärsimään.

Vierailija
5140/5302 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut lapsia, ja nyt on muutenkin hyvä todeta, että voi vapaasti hyvällä omallatunnolla lentomatkustaa, kun ei ole osallistunut tuon maailman suurimman hilijalanjäljen, lasten, tuottamiseeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi