Te naiset jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?
Mitä vanhempasi ajattelee kun et jatka sukua?
Jos olisit halunut perustaa perheen etkä saanut lapsia niin mikä siihen johti?
Kommentit (5302)
Vierailija kirjoitti:
Tärkein syy lapsettomuuteeni on se että en enää usko miesten kykyyn rakastaa naista, enkä halua olla yksinhuoltajakaan. Voi olla, että olen lukenut liikaa tätä palstaa.
Feminisit ovat pilanneet naiset järjettömillä ideoilla parisuhteesta ja ovat muokanneet naisista miehiä. Ei sellainen sytytä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkein syy lapsettomuuteeni on se että en enää usko miesten kykyyn rakastaa naista, enkä halua olla yksinhuoltajakaan. Voi olla, että olen lukenut liikaa tätä palstaa.
Feminisit ovat pilanneet naiset järjettömillä ideoilla parisuhteesta ja ovat muokanneet naisista miehiä. Ei sellainen sytytä naista.
Korjaan Siis sytytä miestä.
No nyt ainakin olen liian vanha, mutta nuorempana esteenä oli väärät miesvalinnat. Eikä se mies olisi kuitenkaan ollut sielunkumppani, mitä nykyään ajattelen ja vaadin parisuhteesta. Ihmettelen joitakin pareja, ovatko sielunkumppanit vai onko se vain jokin järjestely, missä sovitaan lasten hankinnasta ym
Ennemmin otan koiranpennun tai kissan kuin jonkun epäsopivan parisuhteen
Vierailija kirjoitti:
No nyt ainakin olen liian vanha, mutta nuorempana esteenä oli väärät miesvalinnat. Eikä se mies olisi kuitenkaan ollut sielunkumppani, mitä nykyään ajattelen ja vaadin parisuhteesta. Ihmettelen joitakin pareja, ovatko sielunkumppanit vai onko se vain jokin järjestely, missä sovitaan lasten hankinnasta ym
Ennemmin otan koiranpennun tai kissan kuin jonkun epäsopivan parisuhteen
Tässä suhteessa on varmaan yhteiskunnan paineet helpottaneet. Paineet siis elää parisuhteessa. Nykyään saa olla rauhassa sinkku ja hyvä niin!
Lasten saannin suhteen en ole tuntenut koskaan mitään painetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tärkein ekoteko on olla tekemättä lapsia, eikö ole erittäin itsekästä elää itse? Jotenkin absurdia pyhistellä lapsettomuudella ja samalla käyttää maapalloa omaksi iloksi. Täällä toiset vielä kehuskelee, kuin matkustelevat ja nautiskelevat elämästä! Siis mitä, törkeyden huippu!!
Mitä hyötyä on siis velasta? Maapallolle?
Eikö millään mene jakeluun: Luuletteko että voitte monistaa lisää ihmisiä miinuskulutuksella?
Enemmän ihmisiä (= lapselliset) kuluttavat enemmän kuin vähemmän ihmisiä (= sikiämättömät/velat).
Näin on kaikesta huolimatta ja ihan k
Kukaan ei ole ainakaan täällä argumentoinut että lastasi ei saisi olla.
Ole hyvä ja linkitä täältä todistusaineisto tuulesta temmatun väitteesi tueksi? Kalvava omatuntosi tms, marttyyriulina ei sitten kelpaa/päde.
Miksi silti itse meuhkaat juuri velaketjussa veloista 'virheineen' veloille?
Varmaan löytyy enemmänkin "Lapsellisuus on parasta ikinä" -ketjuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tärkein ekoteko on olla tekemättä lapsia, eikö ole erittäin itsekästä elää itse? Jotenkin absurdia pyhistellä lapsettomuudella ja samalla käyttää maapalloa omaksi iloksi. Täällä toiset vielä kehuskelee, kuin matkustelevat ja nautiskelevat elämästä! Siis mitä, törkeyden huippu!!
Eikö millään mene jakeluun: Luuletteko että voitte monistaa lisää ihmisiä miinuskulutuksella?
Enemmän ihmisiä (= lapselliset) kuluttavat enemmän kuin vähemmän ihmisiä (= sikiämättömät/velat).
Näin on kaikesta huolimatta ja ihan k
Eipä sellaistakaan kukaan ole sanonut.
Edelleen jokainen vela on yhtä suuri rasite maapallolle, kuin kuka tahansa lapsi. Velan mielestä on ok olla olemassa, mutta velan mielestä mun lasta ei pitäisi olla.
Luepa toi aiemmin kirjoittamasi(??) muistutus ketjun aloituksesta.
Kun palsta nykyään on mitä on, kannattaa erikseen kopioida se teksti jota kommentoi. Nyt kenelläkään ei ole käsitystä, mitä on tämä, mitä ei "kukaan ole sanonut".
En ole päätynyt isäksi sopivan miehen kanssa parisuhteeseen. Epäsopivia kyllä olisi tullut ovista ja ikkunoista.
Harkitsin pitkään lapsen hankkimista yksin, mutta totesin lopulta ettei se ole minun juttuni.
"Ja rdelleen sinä velana olet ihan yhtä suuri haitta maapallolle, kuin yksikään lapsi."
Olen ollut itsekin lapsi, mutta se oli taas vanhempieni valinta ja nyt se on jo mennyttä eikä vela -tapauksessani uusiudu.
Lasta ja aikuista 'ei voi' suoraan verrata, mutta aikuisena se verrokkilapsi, joka pysyy lapsettomana päihittää tietysti sen lapsen, joka aikuisena lisääntyy ja lapsi/lapset lisääntyy/lisääntyvät, joidenka jälkikasvu(t) taas lisääntyvät ja lisääntyvät.
"Yksi synnyttämättä jätetty lapsi säästää vuodessa 58,6 tonnia hiilidioksidia jokaista vanhempaansa kohden, siis yhteensä vähintään 117,2 tonnia."
Mun tuttavaystävä repesi todella pahasti. Tulehtui, leikattiin. Aukko kuulemma on kunnolla venynyt ja auki koko ajan. Nyt ei seksi tunnu miltään ja miestä ei enää edes kiinnosta.Itse en missään nimessä tee lapsia.
*Linkattu ennenkin
https://maailmankuvalehti.fi/2018/3/pitkat/lisaantymatta-paras/
"Jos kaikki eläisivät kuin suomalaiset, tarvitsisimme edelleen 3,6 maapalloa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmisiä (= lapselliset) kuluttavat enemmän kuin vähemmän ihmisiä (= sikiämättömät/vela
Kai lähtökohtaisesti kommentit liittyy edelliseen kommenttiin. Tää nykyinen palsta ei vaan lainaa samoin, kuin ennen. Jotenkin randomisti näyttää.
Haluaisin lapsen suuren sotilasjohtajan kanssa. Itken itseni uneen ja läheisyydenkaipuu on valtava. Kuinka saan yhteyden eri sotilasjohtajiin? Minulle ei vastata sähköposteihin.
Vierailija kirjoitti:
*Linkattu ennenkin
Ja jos kaikki kiinalaiset hyppäisivät yhtäakaa...jne. Mut siis parasta maailmalle olisi, jos suomalaiset hävitettäisiin maailmasta. Tämän mukaan siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Linkattu ennenkin
Ja jos kaikki kiinalaiset hyppäisivät yhtäakaa...jne. Mut siis parasta maailmalle olisi, jos suomalaiset hävitettäisiin maailmasta. Tämän mukaan siis.
Montako kertaa väännettävä: Te naiset jotka ette halua omia lapsia? Miksette naiset halua omia lapsia? Miksi ette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Linkattu ennenkin
Montako kertaa väännettävä: Te naiset jotka ette halua omia lapsia? Miksette naiset halua omia lapsia? Miksi ette?
Pitäisi olla (mielellään ukrainalainen), lihaksikas mies joka kohtelee naista naisena ja ottaa naisen kuin tosimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Linkattu ennenkin
Pitäisi olla (mielellään ukrainalainen), lihaksikas mies joka kohtelee naista naisena ja ottaa naisen kuin tosimies.
LIITTYY AIHEESEEN: "Te naiset, jotka ette halua omia lapsia, miksette halua omia lapsia" MITEN?
VAPAAEHTOISESTI LAPSIVAPAA kun ei koskaan halua omia lapsia, ei vaikka kukamikämitä olisi.
En tunne mitään halua äidiksi; kuormitun helposti, tarvitsen paljon tilaa ja olen sensorisesti yliherkkä. Lapset ovat sotkuisia, kaoottisia, äänekkäitä ja takertuvia ja tämä ei oikein sovi ihmiselle, jonka aivot vetävät tilttiin kaikesta ylimääräisestä aistikuormituksesta. Siitä huolimatta olen tunnollinen ja huolehtiva, eli äitinä olisin varmaan burn outissa, kun hammasta purren hyysäisin mukulaani, vaikka kaikki se fyysinen kontakti, tahmaisuus ja mölinä tuntuisi itselle ahdistavalta.
Voisin haluta lapsia, jos voisin olla isä; mikäs sen parempaa, kuin että joku muu puskisi työllä ja tuskalla maailmaan geneettisiä jälkeläisiäni ja saisin olla itse vain sekundaarivanhempi. Vaan kun tämä ei ole naisena mahdollista, niin jätänpä väliin.
"Tiedät vasta sopiiko vanhemmuus sinulle, kun sinulla on lapsia" on muuten huonoin argumentti ikinä.. voisiko joku kertoa mihin ne lapset sitten palautetaan, jos toteaakin ettei se sitten totta tosiaan ollutkaan oma juttu?
https://eioototta.fi/vapaaehtoisesti-lapsettomat-nuo-itsekkaat/
No niin. Korjataanpa nyt yksi väärinkäsitys.
Vapaaehtoinen lapsettomuus ei ole itsekäs valinta.
Itsekkyys nimittäin vaatii jonkun toisen, jolta itsekäs estää asioita tai jolle hän ei anna asioita. Itsekkyys on muista piittaamattomuutta.
Jos joku on vapaaehtoisesti lapseton, hänellä ei ole muksua, joka jäisi paitsi jostain.
Jos joku on vapaaehtoisesti lapseton, hän ei myöskään vie keneltäkään muulta mahdollisuutta lapseen.
Itsekkyyttä on olemassa vain silloin, jos sillä on kohde tai uhri.
Eipä sellaistakaan kukaan ole sanonut.
Edelleen jokainen vela on yhtä suuri rasite maapallolle, kuin kuka tahansa lapsi. Velan mielestä on ok olla olemassa, mutta velan mielestä mun lasta ei pitäisi olla.
Luepa toi aiemmin kirjoittamasi(??) muistutus ketjun aloituksesta.