Te naiset jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?
Mitä vanhempasi ajattelee kun et jatka sukua?
Jos olisit halunut perustaa perheen etkä saanut lapsia niin mikä siihen johti?
Kommentit (5302)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aune kirjoitti:
Yleensä halutaan jatkaa sukua. On erittäin läheinen ihminen omaa verta. Todella tärkeä asia, vanhempana osaa varsinkin arvostaa rohkeutta perustaa perhe.
Todellista rohkeutta on elää itse 100% vapaasti valitsemaansa elämää sekä suoda sama oikeus muillekin.
Mistä lähtien vastuunvälttelyä on sanottu rohkeudeksi?
Rautalangasta: vaikka juuri sinä haluaisit lapsia vastuineen et silti sinäkään halua kaikkia mahdollisia muita vastuita ja samoin kaikki muut kanssaihmisesi eivät halua ja siten valitsekaan juuri sitä lapsellisuusvastuuta.
Suurinta vastuuta lapsettomat välttelevät tietenkin. Ette voi edes verrata muita vastuita lapsen kasvattamiseen. Surkimukset!
Kuule ihan mitä vaan/kaikkea voi verrata, jos vaan oma ylänuppi antaa myöten. Pysy sinä toki puklu-umpiossasi.
Totta kai voi. Syöpää voi verrata sinun maailmassasi pikku haavaan. Kyllähän se haava pahempi on?
Minun lapseni ovat aikuisia, joten älä huolehdi kuin omista ripuleistasi.
Anteeksi, mutta miksi sinä besserwisserinä selostat jonkun muun maailmaa? Small minds discuss people?
Minulla voi olla mielipide vastuunvälttelijöistä ja heistä joiden maailma on oman navan ympärys
Joojoo ja samaten kellä tahansa voi olla mielipide (sinulta kenenkään pyytämättömästä) "mielipiteestäsi". Mielipide ja selostaminen ovat silti täysin eri asioita, mutta tuskinpa osaat itsereflektoida ja mennä itseesi.
Lapsettomuudesta pitäisi rangaista verojen muodossa, jos siihen ei liity terveydellistä syytä, joko fyysisistä tai psyykkistä. Lapset ovat kuitenkin yhteiskunnan säilymisen ainut tae. Suomi ottaa nykyisin kehitysmaista populaatiota, joka lisääntyy kovalla tahdilla, kun sen omat jäsenet lisääntyvät keskimäärin alle 2 tahdilla. Tämä tie ei ole hyvä, koska nämä tulijat eivät ole pystyneet hyödytämään omia maitaan, niin mitä he täällä muka tekevät. Genetiikka on todellisuutta ja sen mukana periytyvät ominaisuudet. Itsekkyys ja parannettavissa olevat mt-ongelmat (kuten feminismi) ovat syitä lapsettomuudelle monen kohdalla.
Vastaus otsikon kysymykseen: en ole ikinä kiinnostunut mistään lapsiin liittyvästä. Parikymppisenä ajattelin että sitten kun aikuistun, haluan varmaan joskus lapsia. Näin ei koskaan käynyt, edelleen ajatus nyt 30+ tuntuu vieraalta.
Mielestäni jokaisen lapsen tulisi syntyä toivottuna, joten en lisäänny.
Miksi sinä haluat lapsia? Mikä saa sinut ajattelemaan että suvun jatkaminen kannattaisi?
Veljen ja serkkujen lapset riittävät.
Miksi huonontaisin tahallaan elämääni? 🤔
Lapset ovat rumia ja likaisia ja saastuttavat ympäristöä melusaasteella. Lapsien hankkiminen on itsekästä maailmassa jossa resurssit ovat lopussa jo tällä ihmismäärällä. Lapset varastavat parhaat vuodet elämästä.
Koska tämä on keskustelupalsta! ja mielenkiintoinen aihe. En minä varmaan lähtisi kysymään joltain naamatuste, että miksei sinulla ole lapsia. Mutta näin keskustelupalstalla se kay ja sopii.
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuudesta pitäisi rangaista verojen muodossa, jos siihen ei liity terveydellistä syytä, joko fyysisistä tai psyykkistä. Lapset ovat kuitenkin yhteiskunnan säilymisen ainut tae. Suomi ottaa nykyisin kehitysmaista populaatiota, joka lisääntyy kovalla tahdilla, kun sen omat jäsenet lisääntyvät keskimäärin alle 2 tahdilla. Tämä tie ei ole hyvä, koska nämä tulijat eivät ole pystyneet hyödytämään omia maitaan, niin mitä he täällä muka tekevät. Genetiikka on todellisuutta ja sen mukana periytyvät ominaisuudet. Itsekkyys ja parannettavissa olevat mt-ongelmat (kuten feminismi) ovat syitä lapsettomuudelle monen kohdalla.
Oletko se sama tuomitseva, häiriintynyt, lukutaidoton ja muutenkin toistaitoinen sekä epävakaa häirikkö, joka täällä aiemminkin riehunut ja syyllistänyt vai onko niitä enemmänkin? Olisitpa itsekin voinut valita velaelämän.
Omat vanhempani eivät rakastaneet minua,päätin alle kouluikäisenä asian,eikä ole miestä ollut vuosiin.Mun isä oli alkoholisti,hakkasi äitiä ja tappoi itsensä kun olin alle kouluikäinen.Mun äiti ei toipunut koskaan isän kuolemasta,jouduin tekee kotitöitä n8v siivous,ikkunoiden pesu,ruoan laitto.Mun äiti ei meille juurikaan jaksanut ruokaa laittaa,usein oltiin nälässä ja jatkuvaa huutoa ym.oli siinä hyvä perhemalli , siksi ei lapsia
Vierailija kirjoitti:
Omat vanhempani eivät rakastaneet minua,päätin alle kouluikäisenä asian,eikä ole miestä ollut vuosiin.Mun isä oli alkoholisti,hakkasi äitiä ja tappoi itsensä kun olin alle kouluikäinen.Mun äiti ei toipunut koskaan isän kuolemasta,jouduin tekee kotitöitä n8v siivous,ikkunoiden pesu,ruoan laitto.Mun äiti ei meille juurikaan jaksanut ruokaa laittaa,usein oltiin nälässä ja jatkuvaa huutoa ym.oli siinä hyvä perhemalli , siksi ei lapsia
Luulisi että tuolla taustalla olisit halunnut tarjota rakastavan kodin lapselle kun itse jäit ilman. Vai jäikö niin pahat traumat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko se sama tuomitseva, häiriintynyt, lukutaidoton ja muutenkin toistaitoinen sekä epävakaa häirikkö, joka täällä aiemminkin riehunut ja syyllistänyt vai onko niitä enemmänkin? Olisitpa itsekin voinut valita velaelämän.
Oikeassahan tuo on vaikka vähän kiihkomieliseltä vaikuttaakin. Naiset ovat suomalaisessa yhteiskunnassa lähes vapaamatkustajina kun yhteiskuntarauhan ja -infran pitävät yllä miehet ja miesten verorahoilla yhteiskunnan turvaverkot pelastavat jos vaikka "tulee vähän mt-ongelmia eikä jaksa käydä töissä".
Mutta lapsiahan ei tehdä vaikka mikä olisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aune kirjoitti:
Yleensä halutaan jatkaa sukua. On erittäin läheinen ihminen omaa verta. Todella tärkeä asia, vanhempana osaa varsinkin arvostaa rohkeutta perustaa perhe.
Todellista rohkeutta on elää itse 100% vapaasti valitsemaansa elämää sekä suoda sama oikeus muillekin.
Mistä lähtien vastuunvälttelyä on sanottu rohkeudeksi?
Rautalangasta: vaikka juuri sinä haluaisit lapsia vastuineen et silti sinäkään halua kaikkia mahdollisia muita vastuita ja samoin kaikki muut kanssaihmisesi eivät halua ja siten valitsekaan juuri sitä lapsellisuusvastuuta.
Suurinta vastuuta lapsettomat välttelevät tietenkin. Ette voi edes verrata muita vastuita lapsen kasvattamiseen. Surkimukset!
Kuule ihan mitä vaan/kaikkea voi verrata, jos vaan oma ylänuppi antaa myöten. Pysy sinä toki puklu-umpiossasi.
Totta kai voi. Syöpää voi verrata sinun maailmassasi pikku haavaan. Kyllähän se haava pahempi on?
Minun lapseni ovat aikuisia, joten älä huolehdi kuin omista ripuleistasi.
Anteeksi, mutta miksi sinä besserwisserinä selostat jonkun muun maailmaa? Small minds discuss people?
Minulla voi olla mielipide vastuunvälttelijöistä ja heistä joiden maailma on oman navan ympärys
Joojoo ja samaten kellä tahansa voi olla mielipide (sinulta kenenkään pyytämättömästä) "mielipiteestäsi". Mielipide ja selostaminen ovat silti täysin eri asioita, mutta tuskinpa osaat itsereflektoida ja mennä itseesi.
Reflektoipa sinä nyt mielipiteesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassahan tuo on vaikka vähän kiihkomieliseltä vaikuttaakin. Naiset ovat suomalaisessa yhteiskunnassa lähes vapaamatkustajina kun yhteiskuntarauhan ja -infran pitävät yllä miehet ja miesten verorahoilla yhteiskunnan turvaverkot pelastavat jos vaikka "tulee vähän mt-ongelmia eikä jaksa käydä töissä".
Lapsia ei tehdä, lapset saadaan. Vaikka mikä olisi!
Mitä tarkoitat tuolla, että naiset ovat suomalaisessa yhteiskunnassa lähes vapaamatkustajina? Olet vittumainen, kuka oletkaan.
Se että nykypäivänä kuulen että raskaana olevaa naista petetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että tuolla taustalla olisit halunnut tarjota rakastavan kodin lapselle kun itse jäit ilman. Vai jäikö niin pahat traumat?
Minulle jäi niin pahat traumat,siskoni oli myös päättänyt lapsena,ettei halua lapsia,isä ajoi meidät jatkuvasti yön selkään,talvellakin.Ei minulla olisi mitään ollut lapselle tarjottavaa,kun en sitä itsekään saanut,olen aina viihtynyt yksin ja minulla on melkein 10 sairautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsia ei tehdä, lapset saadaan. Vaikka mikä olisi!
Mitä tarkoitat tuolla, että naiset ovat suomalaisessa yhteiskunnassa lähes vapaamatkustajina? Olet vittumainen, kuka oletkaan.
Päinvastoin miestenpalvojauntamon harhaluuloja naiset kannattelevat koko yhteiskuntaa ja luovat sekä ylläpitävät kaikki ihmiselämät. Lapsia silti tehdään (heteroyhdyntä ilman ehkäisyä) eikä saada tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman vapaamatkustajat ovat miehet. Osa heistä viitsii tehdä töitä moni ei ja moni ryyppää ja narkkaa, tekee rikoksia. Omia lapsia eivät hoida, kasvata eikä elätä.. Ne on naisten ongelmia. Siinäpä miehen 'panos' yhteiskuntaan. On se stana kumma kun naiset ei tee lapsia, stana.
Naisen panos yhteiskunnalle on moninkertainen mieheen verrattuna. Nainen tekee kaikki miehet. Kaikki ihmiset on nainen tehnyt. Nainen huolehtii itsensä, käy töissä, elättää itsensä ja huolehtii ja hoitaa itse kaiken, rakentaa yhteiskuntaa ja tulevaiauutta eikä törttöile. Tekee hoitaa, kasvattaa ja elättää uuden sukupolven.