Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?

Vierailija
26.12.2022 |

Mitä vanhempasi ajattelee kun et jatka sukua?
Jos olisit halunut perustaa perheen etkä saanut lapsia niin mikä siihen johti?

Kommentit (5304)

Vierailija
2641/5304 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on ihan ok, mutta en halua hankkia omia. En ole koskaan kokenut hoivaviettiä ihmislapsia kohtaan. Tunnen oloni jokseenkin vaivaantuneeksi ihan pienten lasten seurassa.

Olen myös introvertti ja tarvitsen paljon omaa aikaa ja rauhaa. Sisaruksillani on lapsia ja vietämme joskus yhdessä viikonloppua. Tykkään kyllä touhuta lasten kanssa ja olla heille tätinä, mutta näiden viikonloppujen jälkeen tarvitsen vähintään yhden päivän palautumiseen ihan omassa rauhassa ja hiljaisuudessa.

Kun otetaan huomioon vielä omassa lapsuudessa ja nuoruudessa koetut traumat, en todellakaan halua hankkia lasta. En halua pilata lapsen elämää vain siksi, että lapsia kuuluisi hankkia. Minä voin kantaa korteni kekoon yhteiskunnan hyväksi muilla tavoin.

Vierailija
2642/5304 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän purkkitavarallakin voi hedelmöityksen hoitaa, jos ei halua pilluaan miehelle näyttää.

Ap

Kuinka vaikeaa on hoitaa itselleen lukutaito: Te naiset jotka ette halua omia lapsia? Seksiä voi ja saa silti haluta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2643/5304 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- biologinen lisääntymisvietti vaikuttaa puuttuvan

- en halua kokea synnytystä tai raskautta

- jaksan juuri ja juuri hoitaa omat asiani, en halua olla vastuussa kenestäkään toisesta

- nykyisessä maailmantilassa vaikea nähdä hyvää tulevaisuutta lapselle

Vierailija
2644/5304 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään moni yrittää hallita liikaa elämäänsä ja kehoaan. Ei uskalleta heittäytyä vaikka heittäytyminen toisi sen todellisen onnen ja täyttymyksen. Elämässä ei voi hallita kaikkea, pitää vain hyväksyä se ja uskaltaa elää, mennä ja tehdä.

Täysin alentavaa, älyvapaata, jopa wittuilevaa besserwisseröintiä väittää että heittäytyminen mihin tahansa pakostaheittäytyjälle epämieluisaan asiaan toisi onnen ja täyttymyksen kun päivänselvästi juuri päinvastoin. Tragikoomista kuinka (lukutaidottomina) ei pitäydytä omissa asioissa, vaan julistetaan LivLövLääflässynläätä.

Vierailija
2645/5304 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä vihasin ajatusta äitiydestä. Johtui vaikeasta äitisuhteestani. Olin vahvasti vela-mentaliteetillä useita vuosia. Sitten tuli omia mt-ongelmia ja uupumusta ja sekavia parisuhdekuvioita. Koska seilasin päättämättömänä ja tietämättömänä mitä haluan parisuhderintamalla, ei lapsienhankinta ollut mielessä. Sitten yli kolmekymppisenä vaivuin yhden parisuhdetrauman ja mt-ongelmien aiheuttamien opintojen viivästymisen vuoksi johonkin katatoniaan vuosiksi ja nyt olen kohta 40 eikä ole parisuhdetta. Sanoisin siis että yksi ydinsyy on ollut traumaattinen lapsuus ja siitä toipumisen venyminen tänne lähes esivaihdevuosi-ikään ja tässä myös omat persoonallisuuspiirteet on vaikuttaneet eli en tykkää metelistä ja asioiden arvamattomuudesta. Tosin nekin on kyllä traumaoireita, olen ylivireystilassa edelleen aika paljon ja pompahdan siihen myös aika pienistä asioista. Tai itseasiassa, ydin on ehkä kuitenkin se, että en ole halunnut koska haluaisin voida itse hyvin ja olla oman elämäni keskipiste - en haluaisi laittaa lasta etusijalle.

Vierailija
2646/5304 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kannalta todella hyvä etteivät näin monet av-leidit voi lisääntyä.

Vierailija
2647/5304 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten kannalta huonoin mahd. farssi kun aivottomat, lukutaidottomat, epäempaattiset määräilijäjyrät sarjalisääntyvät.

Vierailija
2648/5304 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että kommentit tosiaan on lapsettomilta... Aikamoisia luuloja lapsen saannista monilla =D

Vierailija
2649/5304 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin pidä lapsista, jotka ovat meluisia ja vaativat paljon huomiota. Ei ole koskaan ollut mitään vauvakuumetta, en leikkinyt nukeilla vaan pehmoeläimillä kun olin itse lapsi. En puolestani ymmärrä miksi jotkut haluavat lapsia, mutta se on ok, kukin tyylillään.

Vierailija
2650/5304 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörri kirjoitti:

Huomaa että kommentit tosiaan on lapsettomilta... Aikamoisia luuloja lapsen saannista monilla =D

Aika paljon myrkkyä myös kylvetty ohi aiheen ja aiheettomien lukutaitoa vailla olevien lapsellisten toimesta.

Itsekin epärelevantisti luulet muiden luulevan jotain jostain. Kun ei halua jtn, niin ei halua (=luulottelematta).

Vierailija
2651/5304 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vastaantulevat ihmiset niin hulluja ettei uskaltaisi.       

en tiedä onko jokapaikassa tämmöistä ongelmaa kun missä olen.

Vierailija
2652/5304 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten kannalta huonoin mahd. farssi kun aivottomat, lukutaidottomat, epäempaattiset määräilijäjyrät sarjalisääntyvät.

Ei sun kannata yleistää oman lapsuutesi takia.

Vierailija
2653/5304 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on jo synnyttänyt kaksi lasta enkä näe mitenkään merkityksellisenä että minunkin pitäisi synnyttää. 

Synnytyskoneiden lisäksi siittäjätorvelot ovat näemmä myös lukutaidottomia. Onnea vaan jälkikasvu.

Vierailija
2654/5304 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina halunnut lapsia mutta ei ole löytynyt miestä. Siksi inhottaa kun joku saa valita tämän asian.

Tämän asian saa kukin vapaa (ei-orja) ihminen omalla kohdallaan valita. Myrkyllinen ja kade asenne(vamma).

Vierailija
2655/5304 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään mikä voisi lisätä riskiä joutua tekemisiin terveydenhuollon kanssa. Sen verran heikko luottamus. Rokotuksia otan ja seulonnoissa käyn.

Myös vanhempani tekivät kaikkensa jotta en koskaan perustaisi perhettä.

Vierailija
2656/5304 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörri kirjoitti:

Niin, luuloja ei voi todeksi todistaa ellei kokeile. Lasta ei kannata tehdä kokeilumielessä. Jos sanon että en halua lyödä lekalla jalkapöytääni, koska minusta tuntuu/luulen että se tekee kipeää ja voi jättää pysyviä vammoja, niin onko sekin hölmö luulo ja pitäisi vaan kokeilla lekaniskua?

Vierailija
2657/5304 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein syy lapsettomuuteeni on se että en enää usko miesten kykyyn rakastaa naista, enkä halua olla yksinhuoltajakaan. Voi olla, että olen lukenut liikaa tätä palstaa.

En ole halunnut,enkä ollut haluamatta. Lapsia ei vain tullut ja olen täysin tyytyväinen siihen. Heidät menettää kuitenkin avioliiton ja kotoa lähdön myötä.

Paljon tuskaa heihin myös liittyy. Pieleen menneet avioliitot, huonot lapset. Paljon parempi on vain täysin rakkaan ja sopivan aviomiehen kanssa. Muuta en kaipaa. Pidän kyllä lapsista,en koskaan tee heille muuta kuin hyvää,kun tapaan heitä.

Vierailija
2658/5304 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eugeniikan kannattajana katson, että on parempikin etteivät  lapsikielteiset jatka sukua. Näin ei ne geenit jatku.

Vierailija
2659/5304 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pörri kirjoitti:

Niin, luuloja ei voi todeksi todistaa ellei kokeile. Lasta ei kannata tehdä kokeilumielessä. Jos sanon että en halua lyödä lekalla jalkapöytääni, koska minusta tuntuu/luulen että se tekee kipeää ja voi jättää pysyviä vammoja, niin onko sekin hölmö luulo ja pitäisi vaan kokeilla lekaniskua?

Juuri näin nämä katkerat ja uupuneet synnytyssiitoskoneet yrittävät maksimoida/kostaa kurjuuden muillekin.

Vierailija
2660/5304 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeitä ei olisi keksittykään jos ihmisiä ei olisi liikaa. Olisiko rahaakaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi