Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?

Vierailija
26.12.2022 |

Mitä vanhempasi ajattelee kun et jatka sukua?
Jos olisit halunut perustaa perheen etkä saanut lapsia niin mikä siihen johti?

Kommentit (5304)

Vierailija
2461/5304 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei kannata mitään syitä luetella äkkiä jonkun alkaessa vänkään vastaan. Uskovaisten mielestä mikään syy ei ole hyväksyttävä. Minä en enää perustele valintojani kenellekkään antaen muiden kuvitella ihan mitä lystää. 

Keitä tarkoitat uskovaisilla? Lestadiolaisia? Minä olen uskovainen enkä ole ikinä halunnut lapsia. Enkä todellakaan luule että pitäisi.

Vierailija
2462/5304 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jokavälissä sanomassa pojilleni että älkää hommatko lapsia. Ovat jo aikusia.

Suvuissa rasitteena dyslexia, nepsy diagnoosit, mt ongelmat, eri riippuvuudet, päihteet.

Ei näitä p aska geenejä enää eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2463/5304 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei kannata mitään syitä luetella äkkiä jonkun alkaessa vänkään vastaan. Uskovaisten mielestä mikään syy ei ole hyväksyttävä. Minä en enää perustele valintojani kenellekkään antaen muiden kuvitella ihan mitä lystää. 

Keitä tarkoitat uskovaisilla? Lestadiolaisia? Minä olen uskovainen enkä ole ikinä halunnut lapsia. Enkä todellakaan luule että pitäisi.

Uskovainen = uskovainen = uskoo johonkin (mihin tahansa kulttiin, tms.) = indoktrinoitu dogmaattisesti.

"indoktrinaatio"

Määritelmä: oppien ja käsitysten iskostaminen persoonaan

Selite: Mikäli vapaa kasvatus ajatellaan pyrkimykseksi saada kasvatettava ajattelemaan omaehtoisesti, indoktrinaatio on sen vastakohta. Siinä kasvatettavan päähän iskostetaan tiettyjä oppeja ja käsityksiä joita ei saa kyseenalaistaa. Tarkoitus on saada nämä käsitykset säilymään mielessä tulevista kokemuksista riippumatta. Indoktrinaatioon liittyy tyypillisesti autoritaarisuus ja manipulaatio ja se tavataan usein uskonnollisten tai poliittisten oppien yhteydessä.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Dogmi 

Kaikki uskovaiset eivät ole äärilaitafundamentalisteja, mutta heidän ajattelunsa ei myöskään ole vapaata.

Vierailija
2464/5304 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten alapeukkuja täällä saa "entiset" velat, jotka on olleen ensimmäiset 40v veloja ja nauttineet lapsettoman elämän eduista ja itsekin ajateleet, että ei ikinä lasta, se valvottaa , pilaa pyllyn ja tissit, ei saa nukkua jne jne , mutta syystä tai toisesta ovatkin tulleet raskaaksi ja saaneet lapsen ja huomanneet, että se lapsellinen elämä onkin parempaa :D

Sitä ei suvaita tässä keskustelussa! lapseton elämä on parempaa, tietää ihminen, jolla ei ole lapsia, eikä siinä auta yhtään se, että jollakin toisella on aika hyvä kokemus molemmista elämistä. Sekä elämä ilman lasta, että lapsen kanssa.

Voi kultapieni. Ihminen jolla on lapsia ei ole vapaaehtoisesti lapseton.

Itkettäisi ellei naurattaisi. :D

Ihminen voi elämänsä aikana olla montaa eri asiaa. Ihminen voi olla vaikka ensimmäiset 40 vuottaa intohimoinen vela ja ilmoittaa kaikkialla, miten ihnoaa lapsia, eikä niitä ikinä tee.  

Ja sitten hän tuleekin raskaaksi, ja hänestä tulee äiti.

Väitätkö, että nuo 40 vuotta hänen elämästään ei olleetkaan todellisia/oikeita. ? Että hän ei ollut vela, vaikka luuli olevansa? 

Jos ihminen on vaikka elämänsä ensimmäiset 20 työvuotta maalari, mutta alkaakin sitten kirjailijaksi, väitätkö, ettei hän ole voinut  olla samassa elämässä sekä maalari, että kirkailija?

Ei se, että ihminen  elää nyt jotakin tietynlaista elämää, poista sitä, että hän on voinut elää sitä ennen erilaista elämää. 

Uskallan epäillä, että monikin nykyinen äiti on ex vela, joka on vannonut lapsettomuuden nimiin ja vihannut ja halveksinut äiti-ihmisiä :D

Mutta ei siinä mitään, ihminen voi muutuua ja se on hyvä, jos siihen pystyy, ettei ruttaa elämäänsä läpi samalla kaavalla, jonka on joskus teininä hyväksi havainnut.

Minun puolestani saatte ihan vapaasti olla koko elämänne veloja,  ei ole ainakaan minulta pois .

Kyllä ihminen saa muuttua ja pyörtää päätöksiään ja tehdä valintoja elämässään, niitä ei vain tarvitse yrittää tunkea muiden kurkusta alas tai antaa olettaa, että ne olisivat mitään muuta kuin oma henkilökohtainen kokemus. Ihan varmasti se ensimmäiset 40v lapsettomuutta on ollut oikea kokemus ja voin samaistua siihen, mutta sen jälkeen kun perhe-elämä alkaa se samaistumispinta lapsettomuuteen loppuu. Ei minua haittaa, jos joku vela-kaverini nyt tuleekin äidiksi ja nauttii siitä. Hyvä hänelle. Mutta jos hän alkaa mainostamaan lapsiperhearkeaan sellaisena, että minunkin pitäisi sitä harkita kun se on sittenkin niin mukavaa, niin se on liikaa. Täällä netissäkään ei tarvitsisi tunkea omia lapsiperhekokemuksiaan keskusteluun, joka käsittelee lapsettomien päätöstä pysyä lapsettomina.

Tyrannijyrät r aiskausuhrien tukiryhmässä: "Minäminäminää ei ole ikinä r*, niin mitäs läksit, oma syy, h oro".

Vierailija
2465/5304 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut äidin roolista. 

Voisin kyllä hankkia lapsia, jos löytyy sopiva kumppani. Miehen täytyy olla nuori, komea ja rikas. Siis hyvät geenit ja hyvä elatuskyky. Mieheltä vaaditaan vähintään HNWI-tason (high net worth individual) varallisuutta ja kovapalkkaista duunia. Mies maksaa kaikki kulut mitä lapsesta aiheutuu. Elatussopimus laaditaan kirjallisena jo ennen kuin lapsi pannaan alulle.

Lapsi saa puolet geeneistään minulta (munasolun luovutus) ja puolet mieheltäni (sperman luovutus). Kun munasolu on hedelmöitetty, se siirretään toisen naisen kohtuun (sijaissynnyttäjä). Hän tekee kaiken likaisen työn. Raskaus, synnytys ja vauvan hoitaminen sairaalassa. 

Kun vauva on valmis kotiutettavaksi sairaalasta, hänen tuodaan kotiin. Minä en hoida vauvaa itse, vaan "ulkoistan" kaikki työt ammattilaisille (lastenhoitajat), jotka tekevät töitä kellon ympäri kolmessa vuorossa. He kasvattavat lapsen aikuiseksi (18 vuoden ikään asti) ilman minun apuani. Lapsen isä saa toki osallistua, jos haluaa. Minä olen vain lapsen biologinen äiti ja juridinen vanhempi. Jos mies haluaa yksinhuoltajuuden, hän saa pitää koko lapsen. Minua ei kiinnosta. Vaadin kyllä, että mies noudattaa sopimusta. Minulle maksetaan korvaus siitä, että luovutin munasoluni ja tarjosin miehelle mahdollisuuden saada biologinen lapsi, jolla on minun geenejäni.   :D

Terveisin

nainen, yliopistokoulutettu, entinen SM-tason urheilija, Mensan jäsen (testattu älykkyys)

Tämä olisi ainoa tyyli, jolla lapsen hankkiminen olisi kannattavaa, jos se olisi pakollista. Onneksi lapsen hankkiminen ei ole pakollista.

Munasoluja voi anonyyminä luovuttaa, korkeaa korvausta siitä ei saa tosin. Jos maailman liikakansoitus ei huoleta, noin voi auttaa jotakuta toista hankkimaan lapsia. Ja siinähän voi sitten sanoa, että ne omat geenit nyt jatkavat jossain, kun joillekin vastaväittäjille sellainen on tärkeää.

Vierailija
2466/5304 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi vihreä kirjoitti:

Miehet tykkää tiukasta, siksi ei ole lapsia.

Olet vapaaehtoisesti kynnysmatto vailla omaa tahtoa. Surullista jos itse alennat itsesi tiukaksi käyttöreiäksi.

Vela taas on omakohtainen, itsenäinen, mistään tai kenestäkään muusta riippumaton päätös/elämänvalinta.

Vela nimike pitää sisällään kaikenlaisia ihmisiä. Osa veloista on noita sinun halveksimia "käyttöreikiä" (miten rumasti sanottu toisesta ihmisestä. Ennen luulin, että miehet haukkuu pahasti naisia, mutta esim tästä ketjusta olen huomannut, ettei miesten mielikuvitus riittäisi keksimään näitä solvauksia ja rumia sanoja, joita naiset toisistaan käyttävät)

Veloissa on varmaan kynnysmattoja ym ihmisryhmiä siinä missä muissakin ihmisissä.

Ei vela tarkoita mitään yli-ihmistä, vaikka hän ei haluakkaan vanhemmaksi. 

Ja voipa veloissa olla paljon niitäkin, joille se ei olekaan oma valinta, mutta silti niin halutaan ulospäin esittää.

Naisilla  on outo tapa haukkua toisiaa reijiksi, milloin nuo reijät ovat käyttöreikiä , milloin ties mitä reikiä. 

Ja kyllä tässäkin kerjussa useampikin vela on sanonut, ettei tee lapsia, ettei paikat mene pilalle, joten ei tuo jolle kommentoit ole tuota kommenttiaan ihan tuulesta temmannut.

Joo joo, ei tarvitse suuttua, kyllä minä uskon, että vela haluaa pitää vehkeensä ihan vaan omaksi ilokseen kunnossa ja tiukkana, ei tokikaan miehiä varten. Onhan se kiva, ettei virtsa vanhempana karkaile, vaikka eihän se kyllä karkaile synnyttäneelläkään, kun vain pitää itsensä kunnossa. 

-sivusta-

Vierailija
2467/5304 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jokavälissä sanomassa pojilleni että älkää hommatko lapsia. Ovat jo aikusia.

Suvuissa rasitteena dyslexia, nepsy diagnoosit, mt ongelmat, eri riippuvuudet, päihteet.

Miksi ihmeessä olet itse mennyt jatkamaan tuollaisia geenejä?

Täytyy todella toivoa, että pojasta polvi paranee ja jättävät lisääntymättä.

Vierailija
2468/5304 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi vihreä kirjoitti:

Olet vapaaehtoisesti kynnysmatto vailla omaa tahtoa. Surullista jos itse alennat itsesi tiukaksi käyttöreiäksi.

Vela taas on omakohtainen, itsenäinen, mistään tai kenestäkään muusta riippumaton päätös/elämänvalinta.

Vela nimike pitää sisällään kaikenlaisia ihmisiä. Osa veloista on noita sinun halveksimia "käyttöreikiä" (miten rumasti sanottu toisesta ihmisestä. Ennen luulin, että miehet haukkuu pahasti naisia, mutta esim tästä ketjusta olen huomannut, ettei miesten mielikuvitus riittäisi keksimään näitä solvauksia ja rumia sanoja, joita naiset toisistaan käyttävät)

Veloissa on varmaan kynnysmattoja ym ihmisryhmiä siinä missä muissakin ihmisissä.

Ja voipa veloissa olla paljon niitäkin, joille se ei olekaan oma valinta, mutta silti niin halutaan ulospäin esittää.

Naisilla  on outo tapa haukkua toisiaa reijiksi, milloin nuo reijät ovat käyttöreikiä , milloin ties mitä reikiä. 

Ja kyllä tässäkin kerjussa useampikin vela on sanonut, ettei tee lapsia, ettei paikat mene pilalle, joten ei tuo jolle kommentoit ole tuota kommenttiaan ihan tuulesta temmannut.

Joo joo, ei tarvitse suuttua, kyllä minä uskon, että vela haluaa pitää vehkeensä ihan vaan omaksi ilokseen kunnossa ja tiukkana, ei tokikaan miehiä varten. Onhan se kiva, ettei virtsa vanhempana karkaile, vaikka eihän se kyllä karkaile synnyttäneelläkään, kun vain pitää itsensä kunnossa. 

-sivusta-

Velat ovat itsenäisiä toisilta neuvija kyselemättömiä parempia ihmisiä, usko nyt. Velat ON parempia ihmisiä kuin muut, ainakin nuo typerät lisääntyvät moukat.

Vierailija
2469/5304 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi vihreä kirjoitti:

-sivusta-

-no nyt on jo ovelahkoa projisointiyritystä, mutta ei synny älähdystä kun ei osu kalikka-

En haukkunut häntä tai ketään muutakaan vaan surin toimintaa, josta hän itse kertoi. -> Jos viitta sopii... 

Vierailija
2470/5304 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kyllä hankkia lapsia, jos löytyy sopiva kumppani. Miehen täytyy olla nuori, komea ja rikas. Siis hyvät geenit ja hyvä elatuskyky. Mieheltä vaaditaan vähintään HNWI-tason (high net worth individual) varallisuutta ja kovapalkkaista duunia. Mies maksaa kaikki kulut mitä lapsesta aiheutuu. Elatussopimus laaditaan kirjallisena jo ennen kuin lapsi pannaan alulle.

Lapsi saa puolet geeneistään minulta (munasolun luovutus) ja puolet mieheltäni (sperman luovutus). Kun munasolu on hedelmöitetty, se siirretään toisen naisen kohtuun (sijaissynnyttäjä). Hän tekee kaiken likaisen työn. Raskaus, synnytys ja vauvan hoitaminen sairaalassa. 

Kun vauva on valmis kotiutettavaksi sairaalasta, hänen tuodaan kotiin. Minä en hoida vauvaa itse, vaan "ulkoistan" kaikki työt ammattilaisille (lastenhoitajat), jotka tekevät töitä kellon ympäri kolmessa vuorossa. He kasvattavat lapsen aikuiseksi (18 vuoden ikään asti) ilman minun apuani. Lapsen isä saa toki osallistua, jos haluaa. Minä olen vain lapsen biologinen äiti ja juridinen vanhempi. Jos mies haluaa yksinhuoltajuuden, hän saa pitää koko lapsen. Minua ei kiinnosta. Vaadin kyllä, että mies noudattaa sopimusta. Minulle maksetaan korvaus siitä, että luovutin munasoluni ja tarjosin miehelle mahdollisuuden saada biologinen lapsi, jolla on minun geenejäni.   :D

Terveisin

nainen, yliopistokoulutettu, entinen SM-tason urheilija, Mensan jäsen (testattu älykkyys)

Jenkeissä tää olis varmaan ihan pätevä juttu.

Aivan oikein. Jenkeissä avioliitto on bisnestä. Lasten hankinta on myös bisnestä ja kukaan ei edes teeskentele, että lapsi hankittaisiin täysin puhtaasti "rakkausavioliittoon". Lapsen tulevaisuutta mietitään jo etukäteen. Kuka maksaa koulutuksen, sairaanhoidon, yms.

Jenkeissä maksetaan naisille hyvät palkkiot munasolujen luovuttamisesta yksityisillä lääkäriasemilla. Normaali palkkio on 5 000 - 10 000 dollaria per luovutuskerta. Ja nainen voi olla täysin tavis ilman mitään erityisiä ominaisuuksia. 

Jos nainen on korkeasti koulutettu ja älykäs, hänelle maksetaan suurempi korvaus. 50 000 euroa on ihan käypä hinta älykkään naisen munasoluista. Jos nainen on älykäs JA kaunis, hänelle voidaan maksaa jopa 150 000 euroa. Näin korkea palkkio yleensä edellyttää sitä, että munasolut on kerätty, hedelmöitetty, siirretty toisen naisen kohtuun ja raskaus on sujunut normaalisti. Kun lapsi syntyy, kauppasopimus on tullut lopullisesti täytetyksi. Jos raskaus menee kesken, munasolujen luovuttajalle maksetaan osittainen palkkio, joka kattaa kaikki todelliset kustannukset (lääkärikäynnit, sairaalakäynnit, matkakulut, lääkekulut) ja luovuttajalle aiheutuneen vaivan (kipu, särky, tilapäinen haittaa). 

Olen melko yllättynyt siitä, että suomalaiset nuoret naiset (alle 35-vuotiaat) eivät käy useammin luovuttamassa munasolujaan ulkomailla. Sieltä voi helposti kuitata 50 000 dollaria, kun luovuttaa solujaan pari kertaa ja osaa hinnoitella itsensä oikein. Yliopistokoulutus, älykkyys ja kaunis ulkonäkö (vaaleat hiukset, siniset silmät) ovat haluttuja ominaisuuksia amerikkalaisessa yhteiskunnassa.

Jotkut ostajat haluavat erityisesti juuri skandinaavisen luovuttajan. Amerikkalainen yläluokka on aina ollut Euroopasta tulleiden valkoisten siirtolaisten (white anglo-saxon protestant) jälkeläisiä. Samaa geeniperimää halutaan nyt ostaa ja käyttää lapsettomuushoidoissa. Varsinkin tanskalaiset munasolut ovat kysyttyä tavaraa. Myös muut Pohjoismaat (mukaan lukien Suomi) ovat olleet runsaasti esillä mediassa ja yhteiskunnallisessa keskustelussa. Suomihan on "maailman onnellisin maa" ja pärjännyt erittäin hyvin PISA-tuloksissa (lasten ja nuorten koulutus). 

Vierailija
2471/5304 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

= Myöhäistä estää pahimmillaan eksponentiaalinen lisäys?

Miksi ihmeessä olet itse mennyt jatkamaan tuollaisia geenejä?

Täytyy todella toivoa, että pojasta polvi paranee ja jättävät lisääntymättä.

Jos pojat tulevat itsekkäisiin vanhempiinsa/ovat luontaisesti itsekkäitä niin lisääntyvät mistään välittämättä.

Vierailija
2472/5304 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua se sulle kuuluu jos joku ei lapsia halua 🥵

Vierailija
2473/5304 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut jo paljon vastauksia, mutta tässä omat syyni. Lapset ovat mielestäni ällöttäviä, en halua koskea niihin bakteerikasoihin. Ne ovat kalliita ja sotkuisia. Minulla on vahva identiteetti, josta en halua luopua: lapsen tulon jälkeen joutuisin väkisinkin olemaan monta vuotta itsetön. En halua pilata kehoani raskaudella ja synnytyksellä. Lisäksi olisi väärin tuoda lapsi kärsimään tähän liikakansoitettuun maailmaan. Olen tiennyt tämän aina, eikä päätös ole vuosien varrella horjunut. Nyt olen jo yli 30

Vierailija
2474/5304 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet saanut jo paljon vastauksia, mutta tässä omat syyni. Lapset ovat mielestäni ällöttäviä, en halua koskea niihin bakteerikasoihin. Ne ovat kalliita ja sotkuisia. Minulla on vahva identiteetti, josta en halua luopua: lapsen tulon jälkeen joutuisin väkisinkin olemaan monta vuotta itsetön. En halua pilata kehoani raskaudella ja synnytyksellä. Lisäksi olisi väärin tuoda lapsi kärsimään tähän liikakansoitettuun maailmaan. Olen tiennyt tämän aina, eikä päätös ole vuosien varrella horjunut. Nyt olen jo yli 30

Ja jatkan vielä, että ei voisi vähempää kiinnostaa mitä vanhemmat sanoo, tykkää tai se ei minua hetkauta. Minun keho, minun tahto.

Vierailija
2475/5304 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teek sää vaan lapsia sukusi jatkumoon niin ompahan kova kohtalo niillä. 😱

Vierailija
2476/5304 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiysneuvoloiden mielivalta, synnytys sairaaloiden osaamattomuus. Ilkeät hoitajat. ( Nämä kaikki toteutuneet siskollani, joka oli kuolla Jorvissa. Sisko huuti suoraa huutoa tuskissaan, käskettiin huutamalla olla hiljaa. Vasta kun lääkäri tuli paikalle, hän ihmetteli hoitajille, miksi ei apua haettu?! Sisko joutui leikkaukseen, ennen synnytystä, jossa este synnytykselle poistettiin. Hän oli oikeasti vähällä kuolla, henkisesti kuolikin)

Mies on kuitenkin syy numero yksi. Perheen isäksi sopivia miehiä on vain muutama Suomessa. Ei niitä kaikille riitä. Eikä parisuhdekaan onnistu. Parempi on lapsen olla syntymättä.

Otsikossa kysyttiin, ettei halua omia lapsia, itse en haluaisi ainakaan kenenkään toisen lapsia. Suomi ei ole lapsiystävällinen maa muutenkaan. .

.

Vierailija
2477/5304 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä lapsista, enkä jaksaisi sellaisia kasvattaa. Ne vie rahaa ja aikaa. Pahoista uniongelmista vuosikausia kärsineenä myös pelottaisi ne vajaat yöunet yms - pelkäisin että unihäiriöt tulisi takaisin. Nyt siis on kunnossa, mutta kahdella lääkityksellä. Miesystäväkään ei välitä lapsista. Koira meillä on ja se riittää :3 siinäkin on oma hoitamisensa!

Vierailija
2478/5304 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin

Jenkeissä tää olis varmaan ihan pätevä juttu.

Aivan oikein. Jenkeissä avioliitto on bisnestä. Lasten hankinta on myös bisnestä ja kukaan ei edes teeskentele, että lapsi hankittaisiin täysin puhtaasti "rakkausavioliittoon". Lapsen tulevaisuutta mietitään jo etukäteen. Kuka maksaa koulutuksen, sairaanhoidon, yms.

Jenkeissä maksetaan naisille hyvät palkkiot munasolujen luovuttamisesta yksityisillä lääkäriasemilla. Normaali palkkio on 5 000 - 10 000 dollaria per luovutuskerta. Ja nainen voi olla täysin tavis ilman mitään erityisiä ominaisuuksia. 

Jos nainen on korkeasti koulutettu ja älykäs, hänelle maksetaan suurempi korvaus. 50 000 euroa on ihan käypä hinta älykkään naisen munasoluista. Jos nainen on älykäs JA kaunis, hänelle voidaan maksaa jopa 150 000 euroa. Näin korkea palkkio yleensä edellyttää sitä, että munasolut on kerätty, hedelmöitetty, siirretty toisen naisen kohtuun ja raskaus on sujunut normaalisti. Kun lapsi syntyy, kauppasopimus on tullut lopullisesti täytetyksi. Jos raskaus menee kesken, munasolujen luovuttajalle maksetaan osittainen palkkio, joka kattaa kaikki todelliset kustannukset (lääkärikäynnit, sairaalakäynnit, matkakulut, lääkekulut) ja luovuttajalle aiheutuneen vaivan (kipu, särky, tilapäinen haittaa). 

Olen melko yllättynyt siitä, että suomalaiset nuoret naiset (alle 35-vuotiaat) eivät käy useammin luovuttamassa munasolujaan ulkomailla. Sieltä voi helposti kuitata 50 000 dollaria, kun luovuttaa solujaan pari kertaa ja osaa hinnoitella itsensä oikein. Yliopistokoulutus, älykkyys ja kaunis ulkonäkö (vaaleat hiukset, siniset silmät) ovat haluttuja ominaisuuksia amerikkalaisessa yhteiskunnassa.

Jotkut ostajat haluavat erityisesti juuri skandinaavisen luovuttajan. Amerikkalainen yläluokka on aina ollut Euroopasta tulleiden valkoisten siirtolaisten (white anglo-saxon protestant) jälkeläisiä. Samaa geeniperimää halutaan nyt ostaa ja käyttää lapsettomuushoidoissa. Varsinkin tanskalaiset munasolut ovat kysyttyä tavaraa. Myös muut Pohjoismaat (mukaan lukien Suomi) ovat olleet runsaasti esillä mediassa ja yhteiskunnallisessa keskustelussa. Suomihan on "maailman onnellisin maa" ja pärjännyt erittäin hyvin PISA-tuloksissa (lasten ja nuorten koulutus). 

Kun ei halua omia lapsia tai mitään niihin liittyvää niin ei luovuta raaka-aineitakaan sijaiskoneillekaan.

Ei kaikki ole kaikille kaikilta kaupan/ostettavissa mistään hinnasta millään valuutalla, vrt. Henry Aflecht.

Vierailija
2479/5304 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan katkeria ihmisiä jotka purkavat vihaansa ihan syyttömiin. 

Vierailija
2480/5304 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää sukuaan jatkavina en voi ymmärtää ja joidenka kakarat kiusaa muita koulussa ja jatkaen työelämässäkin ne ihan samat kiusaajat pärjää sielläkin pyrkyreinä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan