Te naiset jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?
Mitä vanhempasi ajattelee kun et jatka sukua?
Jos olisit halunut perustaa perheen etkä saanut lapsia niin mikä siihen johti?
Kommentit (5304)
Vierailija kirjoitti:
Etsin Tinderistä yli 30 vuotiaita lapsettomia naisia jotka haluaa perustaa perheen mutta näyttää huolestuttavalta.
Moni nainen on lapseton eikä halua lapsia ja näitä on todella paljon.
Sitten on myös paljon naisia joilla on jo lapsia.
Osa naisista siellä miettii vielä 35-40 vuotiaina haluaako lapsia.
Mikä naisia vaivaa?
Selkeästi etsit vääristä paikoista, kun tähänkin ketjuun tulit ulisemaan. Toki todellinen agenda taitaa olla naisten ja velojen parjaaminen. Opettele ihmissuhdetaitoja, niin kyllä sinäkin jonkun löydät.
Vierailija kirjoitti:
Etsin Tinderistä yli 30 vuotiaita lapsettomia naisia jotka haluaa perustaa perheen mutta näyttää huolestuttavalta.
Mikä naisia vaivaa?
Ei meitä mikään vaivaa, mutta planeettaamme vaivaa. Siitä sinä et taida olla lainkaan kärryillä?En minä halua jälkikasvujani sellaiseen maailmaan joka näyttää tieteen ennustusten mukaan todennäköisimmältä.
Vajaa 30 vuotta yhteiseloa takana ja jo yhteen mennessä oli selvää kummallekin että lapsia ei tehdä. Ja hyvin on mennyt.
Onpa täällä VAUVA palstalla paljon kommentoimassa naisia, jotka eivät halua lapsia
Vierailija kirjoitti:
Mikä naisia vaivaa?
Taidat olla näitä 40+-miehiä, jotka luulivat että heillä on ikuisesti aikaa rellestää ja sitten asettua aloilleen 10-15 vuotta nuoremman neidon kanssa. Nyt alkaakin valjeta, että ei se oma markkina-arvo ollutkaan niin kummoinen ja ne lapsia haluavat naiset ovat napanneet kunnollisen ja omanikäisen miehen viimeistään siinä kolmenkympin korvilla.
Kenties juuri te, joille asia ei vähimmässäkään määrässä kuulu!
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä VAUVA palstalla paljon kommentoimassa naisia, jotka eivät halua lapsia
Luepa aloitus, niin oivallat, miksi.
Vierailija kirjoitti:
Melkeenpä haluaisin lapsen, näyttääkseni vauva palstalaisille, ettei se ole niin vaikeeta kasvattaa lasta.
Palstalta löytyy niin paljon äitejä, joilla on ongelmia jos jonkin näköisiä. Ei se voi olla niin vaikeata.
On se, vaikeampaa kuin mitä osaat edes kuvitella.
Olosuhteet. Ei ole vakkariduunia, ei taloa eikä kyllä miestäkään. Isoin syy on kenties tukiverkon puute. Taustani ei ole sopiva lapselle. Enkä halua siirtää ongelmia välillisesti lapselle. En ole koskaan myöskään ollut mikään on intohimoinen äitihahmo, vaikka lapsista paljon pidänkin. Onhan maailmassa myös liikaa jo ihmisiä.
Jos joskus onni suo niin kenties voin olla tukivanhempi tai vara-aikuinen jollekulle lapselle elämäni aikana ja osaltani auttaa ja ehkä myös saada jonkinlainen kokemuksen vanhemmuudesta vaikkei omaa lasta olisikaan.
Kaikille heille joilla on lapsi tai on osa lapsen elämää:Pitäkää heistä aina huolta, älkääkä koskaan tehkö heitä vastaan. Lapsi tarvii kaiken hyvän mitä vanhempi voi antaa eikä ansaitse tulla kaltoinkohdelluksi💛
Minulle jo koiran hoitaminen on sen verran raskasta, että en varmaan selviäisi lapsen kanssa päivääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä naisia vaivaa?Selkeästi etsit vääristä paikoista, kun tähänkin ketjuun tulit ulisemaan. Toki todellinen agenda taitaa olla naisten ja velojen parjaaminen. Opettele ihmissuhdetaitoja, niin kyllä sinäkin jonkun löydät.
Tuskin löytää, koska olisi jo löytänyt eikä silloin tarvitsisi enää kiukutella, kadehtia ja syyllistää ketään.
Miksi kukaan kelpuuttaisi lukutaidottoman (te naiset jotka ette halua omia lapsia) 13tusinassaulisääliön?
https://www.vauva.fi/keskustelu/4438729/jarkytyin-hieman-miten-kamalaa-…
Esimerkiksi tässä ketjussa on kerrottu monia hyviä syitä miksi en tee lapsia.
Tosi vihreä kirjoitti:
Miehet tykkää tiukasta, siksi ei ole lapsia.
Olet vapaaehtoisesti kynnysmatto vailla omaa tahtoa. Surullista jos itse alennat itsesi tiukaksi käyttöreiäksi.
Vela taas on omakohtainen, itsenäinen, mistään tai kenestäkään muusta riippumaton päätös/elämänvalinta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä naisia vaivaa?
Tätä ketjua kun luet, niin löytyy aika monia syitä sille, miksi osa naisista ei halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi lasta, aikuisia jo. En mennyt rikki mistään kohdin heidän takiaan. Odotin ekaa raskautta 11 vuotta mutta lopulta onnistui. Ja vieläpä toisenkin kerran. Olin ikionnellinen ja olen vieläkin. Nyt ikäihmisenä heistä on paljon iloa ja apua, jos satun apua tarvitsemaan. Nyky ihmiset haluavat että elämä olisi mahdollisimman helppoa ja vaivatonta. Mulle kaikki heti, taitaa olla slogan.
Miksi elämä ei saisi olla helppoa ja vaivatonta? Kuuluisiko sloganin olla Kärsi, kärsi kirkkaamman kruunun saat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkeenpä haluaisin lapsen, näyttääkseni vauva palstalaisille, ettei se ole niin vaikeeta kasvattaa lasta.
Palstalta löytyy niin paljon äitejä, joilla on ongelmia jos jonkin näköisiä. Ei se voi olla niin vaikeata.
Minulla on kaksi lasta, jotka olen kasvattanut aikuisiksi. Nyt kun tilannetta katselee taaksepäin, niin kyllä siinä oli valtavan suuri urakka vaikka meillä oli helpot lapset. Sinun ei kannata huudella aiheesta, josta sinulla ei ole kokemusta.
Aivan, ei kannata huudella aiheesta, josta ei ole kokemusta.
Se olisi lapsia tehneiden hyvä muistaa, jos/kun haukkuvat velojen elämää tyhjäksi ja merkityksettömäksi.
https://www.sitra.fi/artikkelit/elamantapatesti-kertoo-oletko-ymparisto…
Naurettavaa, että tässä puutteellisessa pilipalitestissä ei huomioida lapsilukua (lapsettomuus vs lapsellisuus).
Samasta syystä kuin en ole lähtenyt opiskelemaan merkonomiksi.
Ei vain lainkaan kiinnosta, en halua olla merkonomi. Tai äiti.
sopivan miehen löytymättömyys,en ole sanonut,etten halua lapsia,omia tai adoptoituja
Miehet tykkää tiukasta, siksi ei ole lapsia.