Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA

Vierailija
23.12.2022 |

n. 70v on "pappa".

Kommentit (1383)

Vierailija
501/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomatalossa ei vedetä huumeita, nyt loppuu se jankkaaminen!

Vierailija
502/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.

Eiköhän ne opiskelijaneitoset itse anna pakit, jos katsovat sen tarpeelliseksi.

Millainen on sitten 48-vuotias nainen?

Varpaista kaulaan tatuoitu ja niitattu some-queen joka viihtyy parhaiten 33-vuotiaan sm-liigapelaajan uuden bemarin takapenkillä eikä vain istumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä maistuu kirjoitti:

Oma veljeni on 50+ ja olen monta kerta ajatellut, että siinä on hyväkuntoinen 50-vuotias, joka käy 35-vuotiaasta ulkonäön puolesta. Ihmiset ikääntyvät eri tavalla, oma mies on melko tyypillinen  60-vuotias. On hiukset jo harmaat ja vatsakin pömpöttää, mutta se ei haittaa, samaa tahtia vanhennutaan. Energisiä ja iloisia ollaan silti molemmat ja elämä maistuu.  Minun puolestani ihmiset saa ihastua keneen haluaa, mutta yleensä ihmiset nyt vaan ihastuvat suunnilleen saman ikäisiin.  Itse muistan parikymppisenä pitäneeni jo kolmekymppisiä vanhana. Nyt taas kolmekymppinen tuntuu ihan lapselta. Sitä se ikä teettää. Onhan niitä onnellisia eri ikäisiä pareja, mutta kyllä parinkymmenen vuoden ikäero alkaa jossain kohtaa näkymään, fysiikassa, ajattelussa ja jaksamisessa. Se vaan on tätä elämää. Nuoremmasta tulee pikkuhiljaa hoitaja, oli se sitten mies tai nainen. Mutta jos on valmis siihen ajatukseen, että tämä ei ehkä kestä ikuisesti niin silloin voi antaa palaa ja nauttia niin kauan kuin sitä kestää ja sen loputtua olla kiitollinen, että sai edes hetken rakastaa.

Ihan mukavaa juttua tuossa, mutta... unohtui se terveyspuoli. Ei ole aina nuorempi josta tulee hoitaja. Nyt kävi juuri tuttaville niin, että mies, joka on 12v vaimoaan nuorempi sairastui ja vanhemmasta eli vaimosta tuli hoitaja.

Muistakaa siis olla kiitollisia terveydestä niin kauan kuin sitä riittää. Älkääkä aina vain kehuko ja korostako ikäänne ja nuoruuttanne.

Vierailija
504/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olen 57 vuotias mummu niin 47 vuotias on ihan helvetin nuori. Kolmikymppiset tuntuvat lapsilta ja parikymppiset vastasyntyneiltä. Kaikki on suhteellista.

Aika ei ole mikään "kiinteä määre". Ajassa voi liikkua kolmiulotteisesti, ja tietysti myös taaksepäin. Eli jos olen kontaktissa itseäni huomattavasti nuoremman ihmisen kanssa, pystyn sijoittumaan ajassa niin, että olen näennäisesti ja henkisesti about saman ikäinen tämän nuoren ihmisen kanssa.

ap

Henkisesti lapsen asteelle jäänyt papparainen on kyllä kamalinta ikinä.

Vierailija
505/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.

eli sun mielestä 38 on neljäkymppinen, 28 on kolmekymppinen

Vierailija
506/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieleen tuli aloittajan itsetunto. Se ei kestä vanhenemista eikä hellittelysanoja.

Sulla on joku viha heitä kohtaan, ketkä ymmärtävät olla alistumatta tunnevammaisten vinoilulle

Vierailija
507/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä saisin Sara Siepin jos vain haluaisin.

ap

Kukapa ei saisi?

Vierailija
508/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se pakostikin rupeaa ärsyttämään, jos on edelleen iästään huolimatta "mintissä" kunnossa, mutta naiset torjuvat pääasiassa vain sen iän vuoksi. Eli eivät pysty näkemään iän, eli käytännössä pelkän numeron taakse...

AP

No miksi sinä torjut ikäisesi naiset. Ikä on vaan numero kuten sanoit!

Miksi sinä torjut lihavat naiset. Paino on vaan numero kuten sanoit!

Missähän kohtaa sanoi torjuvansa ikäisensä naiset? Timmejä ihmisiä ei ole mitenkään paljon missään ikäryhmässä. Oletko läski ja koet tulevasi torjutuksi. Haukut iän mukaan ihmisiä, että sinä läskinä kelpaisit sitten?

Vierailija
509/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä saisin Sara Siepin jos vain haluaisin.

ap

Pitäisikö tästä tiedosta olla jotenkin vaikuttunut?

Vierailija
510/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhasen liikakasvu eli prostata hyperplasia

Miehen ikääntyessä eturauhanen usein kasvaa. Tarkkaa syytä tähän ei tiedetä, mutta miessukuhormonien säätelyllä on tähän suuri vaikutus.

PSA kannattaa tutkituttaa mielellään ennemmin kuin myöhemmin.

Vierailija
511/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni Hussin ottaisin varalle, jos Sara on koko ajan liiveissä kiinni.

Keitä nämä Sannit ja Sarat edes ovat? En jaksa googlettaa, ei kiinnosta niin paljoa.

Vierailija
512/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ralph Fiennes täytti eilen kuusikymmentä enkä keksi miestä jonka kainaloon mielummin kellahtaisin. Joten etköhän sinäkin 48-vuotiaana ole vielä ihan soiva peli.

Onko sekin jo sen ikäinen? Kauhea miten aika kuluu. Muistan hänet nuorena miehenä Schindlerin listasta.

Eli oli nelikymppinen.

Vierailija
513/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti on. Mitä luulit?

Vierailija
514/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori nainen ja vanhempi mies sopivat hyvin yhteen, koska nainen on mukavimmillaan nuorena noin 20-vuotiaana. Vanhemmiten nainen alkaa töksäyttelee ilkeästi kun testoesteronitasot nousevat naisella iän myötä ja negatiivisia kokemuksia miehistä kerääntyy. Miehillä on päinvastoin. Mies on nuorena aggressiivinen ja harrastaa irtosuhteita korkeiden testosteronitasojen takia. Vanhemmiten miehen vapaa testosteronitaso laskee ja miehestä tulee säyseämpi ja mukavampi ihminen.

Tapaaminen +45 vuotiaat papparaiset ovat kyllä jo niin omiin tapoihinsa juurtuneita köriläitä. Tiuskivat ja kiukuttelevat, testeronitaso laskenut.

+29-vuotiaat naiset voivat olla menopaussissa ja osalla vaihdevuodet. Kun lisäät katkeruuden miehiä kohtaan ja kateuden muihin +29-vuotiaisiin naisiin, ketkä eivät ole vpäitä ja ketkeria kaikesta ja näytävät hyvältä, sellainen on tyypillinen +29-vuotias nainen.

Vierailija
515/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun 28 on kolmekymppinen, niin se on käytännössä sama kuin neikymppinen.

Vierailija
516/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KYLLÄ VOIT TULLA :

Papaksi jos sinulla on Aikuinen lapsi, jonka perheeseen syntyy lapsi.

Ruotsin kielellä isä on pappa.

1800- luvulla 50:t olivat ikäloppu ja !

Ja Lasten etenkin pikku lasten silmissä , Vanhempi mies näyttää vanhalta !

Itsekkin pikku tyttönä 40:tä miestä puhuttelin papaksi tai 40:tä

Naista mummuksi.

Niin se tää Maailma Pikku Lasten silmissä näyttää erilaiselta, he kun ei vielä hahmota asioita niin kuin me Aikuiset!

Eli jos kuulit Pikku lapsen suusta , sen sanan että pappa

Niin anna mennä toisesta korvasta ulos.

1800-luvulla viisikymppinen oli ikäloppu? Eiköhän olosuhteet tehneet sen ja samalaisia typeryksiä iän suhteen oli valmaan silloinkin. Emme elä 1800-luvulla. 200-luvulla kuitenkin oli 100-vuotiaita ihmisiä. Entäs 1100-luvulla? 

Vierailija
517/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et olisi pappa? Ikäsi puolesta voisit helposti olla sellainen. 

Kun tällä palstalla pappa-sanalla on halveksiva ja vähättelevä merkitys a sitä käytetään pilkkaamismielessä. huomattavasti nuoremmista miehistä.

Olet saanut hyvän esimerkin siitä, miten narsisti toimii. Narsku halventaa juuri tällä tavoin toisia, kuten näkyy monta esimerkkiä tässä ketjussa.

Vierailija
518/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah! Ollaan päälle viisikymppisiä ja mies kuvittelee olevansa kovinkin nuorekas. Itseäni vain naurattaa, enkä viitsi pilata toisen kuvitelmaa. Ihminen taitaa nähdä itsensä jotenkin positiivisemmassa valossa, kuin mitä todellisuus on. Hieman jopa hävettää hänen puolestaan välillä, kun nuorempien kanssa flirttailee eikä huomaa hämmennystä.

Sun kanssa olis olis hirveää joutua olemaan tekemisissä. Tai naimisissa tollasen kanssa kuin sinä.

Vierailija
519/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

48v on pappa, halusi sitä tai ei.

N29

Vierailija
520/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen uutisoitiin, että nyt syntyvistä lapsista puolet saavuttaa 100 vuoden iän. 48v. on vasta siis puolessa välissä elämäänsä. Itse olen 59 v. enkä ole pappa, siis isoisä, vielä. Kuntoa ei ole tarvinnut hävetä nuorempien kanssa (jotka tuntuvat olevan jatkuvasti sairaslomalla). Parikymppisen mielestä olen varmasti "papparainen", mutta mitä sitten? Ja sehän on lohdullista, että kaikki vanhenevat - ne jotka haukkuvat toisia vanhuksiksi, ovat sitä kohta itse.

Miksi muuten mummosta annetaan kuva yli 70-vuotiaana harmaapäisenä, sukkaa kutovana naisena? Mummo. siis isoäti, voi olla jo 36-vuotiaana, nelikymppisenä ei edes harvianista. Nämä mummot (ja papat) ovat vielä parhaassa iässään. Ja niin, tulevien sukupolvien pitäisi jaksaa töissä n. 70-vuotiaaksi.