Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA

Vierailija
23.12.2022 |

n. 70v on "pappa".

Kommentit (1448)

Vierailija
1441/1448 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin papat on ruotsalaisia eli hurreja, minäpä samanikäisenä olenkin vaari

Vierailija
1442/1448 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.

48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.

48 vuotias ei ole viriili,saati hedelmällinen! Lääkkeiden avulla toki pysyy jonkinlainen"vireys",mut kyllä tossa iässä on riekot jo ammuttu!

Jaa. Olen 61 ja edelleen lentää lasti. Lapsia en tosin halua, ne on tehty jo 23 vuotiaana kaikki kolme.

Miksi en? Siksi kun tässä iässä on jo keho täynnä kaikenlaista ja lapsi saattaa saada osansa.

Lääkkeet? Kyllä on. Kolestroli+verenpaine ja ehkäpä juuri siksi sarvea on, tosin tada 5mg auttaa tekemaan siitä normaalin eli nousee tarpeeseen kuten ennenkin. Sildeä jos ottaa sen 25mg, niin toimii liikaakin :D

Ps. Ette te mitään tiedä miehen kyvyistä vanhempana :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/1448 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä, miehellä "biologinen raja" ei tule yhtä aikaisin vastaan. Itse olin tuonikäinen tavatessani vaimoni, ja ei ollut mikään ongelma saada lapsia luomuna. Vaimoni on toki nuorempi."

Miksi alapeukku? Tottahan tuo on.

Vierailija
1444/1448 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku 'papattelee', vedä suoraan turpaan! varsinkin jos nuori! Eikä haittaa vaikka naispuoleinen ;D

Vierailija
1445/1448 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kaksvitonenkin voi olla pappa. Ja sitten taas toisaalta jotkut pysyy ikuisesti nuorekkaina.

Vierailija
1446/1448 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi:llä nelikymppiset miehet ovat pappoja, kun taas nelikymppiset naiset ovat hehkeimmillään, ja jokaisella on kaksikymppinen boytoy. Tämän olen oppinut palstalta. 

Vierailija
1447/1448 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiinni vastapuolen näkökulmasta ja iästä. Se on aivan sama mitä mieltä itse olet. Jokaisella on oma mielipide. 

Vierailija
1448/1448 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.

Eiköhän ne opiskelijaneitoset itse anna pakit, jos katsovat sen tarpeelliseksi.

Millainen on sitten 48-vuotias nainen?

Naureskelevat ja pilkkaavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä