Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA

Vierailija
23.12.2022 |

n. 70v on "pappa".

Kommentit (1383)

Vierailija
461/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se pakostikin rupeaa ärsyttämään, jos on edelleen iästään huolimatta "mintissä" kunnossa, mutta naiset torjuvat pääasiassa vain sen iän vuoksi. Eli eivät pysty näkemään iän, eli käytännössä pelkän numeron taakse...

AP

No miksi sinä torjut ikäisesi naiset. Ikä on vaan numero kuten sanoit!

Miksi sinä torjut lihavat naiset. Paino on vaan numero kuten sanoit!

Vierailija
462/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset pitää papparaisena. Hanki ikäistäsi seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Se onkin niin pois muilta kuka on minkäkin ikäinen ja millainen on elämänasenne. Se on kun valtaväestö unohtaa avoimen katseen ja ymmärryksen kun kronologisesti hankkivat koulutuksen, duunin, talon ja sit lapset ja oma elämä jää elämättä kun täyttää sosiaalisesti hyväksyttävän elämäntyylin. Oli kukatahansa pappa niin jokainen elää miten tykkää ja toivottavasti aloittajakin hyväksyy että on varmasti reipas 48v mies ja paljon tekemistä jäljellä. Ei kenenkään tarvitse todistella mitään varsinkaan täällä palstalla. Ole aloittaja nyt vaan onnellinen olit minkä ikäinen tahansa.

Vierailija
464/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset pitää papparaisena. Hanki ikäistäsi seuraa.

Pakko löytää jostain reilu parikymppinen kassaTsirbula.

Vierailija
465/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se pakostikin rupeaa ärsyttämään, jos on edelleen iästään huolimatta "mintissä" kunnossa, mutta naiset torjuvat pääasiassa vain sen iän vuoksi. Eli eivät pysty näkemään iän, eli käytännössä pelkän numeron taakse...

AP

Miksi et hanki ikäistäs ja kaltaistas seuraa?

Ei kehtaa liikkua oman ikäisen naisen kanssa. Ihmiset pitävät miestä luuserina jos ei saa nuorempaa naista.

Vierailija
466/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet luulevat saavansa nuoruutensa takaisin, jos hankkivat uuden perheen yli 50 v. Tuttavissani on miehiä, jotka sanoivat,etteivät halua samaa ruljanssia uudelleen. Yli 50 v voi panostaa itseensä, vaikka ostaa mitä haluaa ja matkustella.

Muistan, kun itse pääsin 18-vuotiaana yöelämään 80-luvun lopulla. Meitä tyttöjä nauratti, jos joku setä alkoi hyrrätä ympärillä. Tuossa iässä jo 35 v oli ikäloppu setä.

Vierailija
467/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena jolla on aina ollut omanikäinen kumppani sanon, että 48 vuotias mies on juuri paras, ymmärtää jo elämästä ja naisen sielunelämästä ja on kyllä fyysisestikin vielä terässä. Itse asiassa tuttava piirissä viisikymppisenä miehet on näyttäneet vasta ne parhaat, kypsän ihmisen puolensa. Kyllä alle nelikymppiset on vielä ihan raakileita.

Vierailija
468/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ei. Kohta me ollaan kaikki mummoja ja pappoja ja jotkut eivät pääse sinne asti. Vaikka olisi kuinka pappa tai mummeli niin kaikkia tulee kunnioittaa, eikä yökötellä kun kuvittelee olevansa täydellinen ja kuolematon. Kukin tekee mitä haluaa, ei se keneltäkään ole pois. Niitä joita ärsyttää muiden elämäntyylit ja vaiheet niin on oma elämä jäänyt elämättä kun pitää lyttää ettei oma tunnu niin pahalta. Ja ketä täällä kiinnostaa mitä mieltä joku täällä on loppupeleissä. Varsinkin kun tullaan tänne jauhaa pasketta, niin ei voi olla kuin mielenköyhyyttä se että täällä selitellään mikä on ok ja mikä on ärsyttävää.

Vierailija
469/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen ja vanhempi mies sopivat hyvin yhteen, koska nainen on mukavimmillaan nuorena noin 20-vuotiaana. Vanhemmiten nainen alkaa töksäyttelee ilkeästi kun testoesteronitasot nousevat naisella iän myötä ja negatiivisia kokemuksia miehistä kerääntyy. Miehillä on päinvastoin. Mies on nuorena aggressiivinen ja harrastaa irtosuhteita korkeiden testosteronitasojen takia. Vanhemmiten miehen vapaa testosteronitaso laskee ja miehestä tulee säyseämpi ja mukavampi ihminen.

Vierailija
470/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43 v nainen. Useimmiten luullaan iäkseni noin 30-35. Ikäistäni nuoremmat pitää ikäisenään ja olen oikein tyytyväinen. Ystäviä minulla on ikähaitarilla 20-70

Eräs melko läheinen sukulainen (ikä 27) ei voi sietää nuorekkuuttani ja koittaa aina lytätä tai väheksyä jollakin tapaa- kertoo tietysti enemmän hänestä kuin itsestäni, en ole reagoinut hänen väheksymis yrityksiinsä mitenkään. 😀

Vierailija
471/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut meistä huomaavat jo hyvin nuorena, että viehättäviä piirteitä miehissä alkaa ilmetä vasta yli 50 iässä. Nuorena 18-20 ikäisenä kun vähän seikkailin, niin nuorin kumppani oli 45-50 ja tuntui aivan liian nuorelta.

Lähdin sitten suhteeseen 25 vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa. Suurimpia ongelmia onkin se, millä tavoin asiasta kerron satunnaisille tuttaville, ja mistä löydän vertaistukea siihen jos tosiaan joutuu omaishoitajaksi.

Välillä on tiettyjä hankaluuksia, mutta mukaan mahtuu monia onnellisia asioita. Jokaisen pitäisi löytää suhde jossa on tyytyväinen.

Vierailija
472/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla tytär.

Vertaat häneen ja katselet ympärillesi.

Kaikki peliin.

Valintoja.

Vierailija
473/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori nainen ja vanhempi mies sopivat hyvin yhteen, koska nainen on mukavimmillaan nuorena noin 20-vuotiaana. Vanhemmiten nainen alkaa töksäyttelee ilkeästi kun testoesteronitasot nousevat naisella iän myötä ja negatiivisia kokemuksia miehistä kerääntyy. Miehillä on päinvastoin. Mies on nuorena aggressiivinen ja harrastaa irtosuhteita korkeiden testosteronitasojen takia. Vanhemmiten miehen vapaa testosteronitaso laskee ja miehestä tulee säyseämpi ja mukavampi ihminen.

Tapaaminen +45 vuotiaat papparaiset ovat kyllä jo niin omiin tapoihinsa juurtuneita köriläitä. Tiuskivat ja kiukuttelevat, testeronitaso laskenut.

Vierailija
474/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pappa jos ei ole hyväksynyt ikäänsä, vaan luulee edelleen olevansa "poika" tai "miehenalku" ja kuvittelee, että parikymppiset naiset on se ryhmä jota hänen kuuluu deittailla. Semmoset on säälittäviä pappoja. 

Vierailija
475/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaaminen +45 vuotiaat papparaiset ovat kyllä jo niin omiin tapoihinsa juurtuneita köriläitä. Tiuskivat ja kiukuttelevat, testeronitaso laskenut.

+45 mies pystyy helposti mukautumaan 30-vuotiaan naisen elämäntapoihin.

Vierailija
476/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+45 mies pystyy helposti mukautumaan 30-vuotiaan naisen elämäntapoihin.

No eikä pysty, nuoruus eletty ihan erilaisissa kuvioissa. Itse tapailin 15 vuotta vanhempaa miestä vuoden ajan ja kyllä siinä oli niin suuri kuilu jo välissä, että vaihdoin suosiolla nuorempaan. Nykyään mieheni on kuusi vuotta nuorempi. Toki ei se näinkään päin ole optimaalinen, samanikäinen olisi varmasti paras.

Olen 35-vuotias.

Vierailija
477/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.

48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.

48 vuotias ei ole viriili,saati hedelmällinen! Lääkkeiden avulla toki pysyy jonkinlainen"vireys",mut kyllä tossa iässä on riekot jo ammuttu!

Nyt oli kyse miehestä, ei naisesta. Mies pysyy lisääntymiskykyisenä vielä tuossa iässä tai joku on pahasti vialla ja viriili ja hedelmällinen tarkoittaa juuri lisääntymiskykyistä..

😁 harvalla noin vanhalla enää seisoo.

Vierailija
478/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Ollaan päälle viisikymppisiä ja mies kuvittelee olevansa kovinkin nuorekas. Itseäni vain naurattaa, enkä viitsi pilata toisen kuvitelmaa. Ihminen taitaa nähdä itsensä jotenkin positiivisemmassa valossa, kuin mitä todellisuus on. Hieman jopa hävettää hänen puolestaan välillä, kun nuorempien kanssa flirttailee eikä huomaa hämmennystä.

Vierailija
479/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tainnut muutamilla mennä iät sekaisin. Mikä tekee miehestä papan???

Olen 51 enkä koe olevani pappa enkä missään nimessä nuori.

En edes yritä esittää nuorekasta..

Olen vain huomannut, että toiset ihmiset vanhenee nuorempana. Eli alkaa kolmekymppisenä näyttämään tyylillään ikäistä vanhemmalta.

Osalla käytös muuttuu muka ikäihmisten yleisesti oletettujen käytösmallien mukaiseksi.

Omissa samanikäisissä kavereista osa puhuttelee itseään kehäraakiksi tms. Vaikka työelämää 15vuotta jäljellä.

Tämä on oikeastaan aika turha aihe. Ne teinit jotka on kommentoineet aika negatiiviseen sävyyn. Niin muistakaa että aika kuluu yllättävän nopeasti. Ja te olette itse samassa tilanteessa.

Kohtele muita, kuin haluat muiden kohtelevat sinua.

Vierailija
480/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä pappa olet! Tervetuloa todellisuuteen.

Sehän ei poista sitä, että opiskelijatyttö voisi kiinnostua.

No hyvin epätodennäköistähän tuo on.

Minä tiedän, koska olen ollut opiskelijatyttö, jota setämiehet ovat vonganneet. Sinä et tiedä miten iljettävältä se tuntuu.

Sinä ja sinä. Varmaan löytyy sun lisäksi tuhat opiskelijatyttöä joita keskiikäiset herrasmiehet ovat koittaneet houkutella sänkyyn. Ja ehkä 800 ei ole lähtenyt. Loput sitten on. Niin voiko tästä sitten vetää johtopäätöksen ettei keskiikäinen mies saa (koskaan) nuorta naista?

Minä olen nuorekas farmariasuinen viisikymppinen ja jossei aina, niin melko usein kuitenkin loppuillasta nuorisolaispaikasta flaksi käy vaikken ole enää edes mikään salihirmu vaan elämä jo vähän näkyy.

Oikeastiko luulet että 20% nuorista naisista on niin huonoitsetuntoisia ja itsetuhoisia että lähtevät pappojen sänkyyn? Mt-ongelmat ovat lisääntyneet kyllä, mutta eivät varmastikaan noin paljon.

No henmetti. Mitäs mää nyt tähän sanosisin enää. Mukaan niitä vaan tarttuu ja mulla on kuiteskin mahaakin! Enkä mää ole ainut kyllä se on nähty ja laivoilla ja lomakeskuksissa himokset ja muut. Vaikka olen jo viiskymmentä niin ikähaarukassa 30-40v ei ole mitää ongelmaa ja sillontällön mukaan tarttuu myös kaksvitosia. Miksi tästä nyt pitää jankuttaa ettei ole mahollista??? Ja sanoisin ite että se on se nuorekas farkkutyyli ja blingblingiä frkuissa ja paidoissa ja nuorekkaasti laitetut värjätyt hiukset ja kynsilakka niin kyllä se toimii ja kato vaikka eskoa ja taunoa!!!

Nuorekas farkkutyyli, blingbling, kynsilakka....eivät ne peitä naamasta näkyvää ikää. Et ole tainnut nuoria naisia saada koskaan. 

HUUTISTA 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

FARMARIASU!

BLING BLING FARKUT!!!

KYNSILAKKA???

30-40-vuotiaat "opiskelijatytöt" (jotka ilman meikkiä paljastuvat samanikäisiksi kuin sinä ilman glitterfarkkuja) eivät olleet niitä 15-25-opiskelijatyttöjä, joista oli puhe ja huoli.