Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA

Vierailija
23.12.2022 |

n. 70v on "pappa".

Kommentit (1383)

Vierailija
481/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pipaappaduu kirjoitti:

Olen 46. Nuorekas, treenannut aktiivisesti ja liikkunut monipuolisesti parikymppisestä alkaen ja fyysiseltä kunnoltani valtaosaa nykyisiä kolmekymppisiä paremmassa kuosissa. Hyvin toimeentuleva, tukka päässä ja suihkussakin muistan käydä, mutta muutoin ihan perustavis ;)

Lähes joka kerta viihteellä / yökerhossa käydessä tulee aloitetta nuorempienkin neitojen suunnalta, eli ei se ihan pelkkä yksisuuntainen reitti ole.

Se vaan on niin, että kun nainen tiedostaa, että seksi voi olla muutakin kuin päätöntä nylkyttämistä ja millaista voisi olla kun sinua arvostetaan (ikää mollaamatta) ja sinun nautintosi on toiselle se ensisijainen tavoite, niin siinä ei 'sä oot pappa' tule ensimmäisenä mieleen. Eihän siitä ikäerosta johtuen mitään vuosisadan rakkaustarinaa synny, mutta melko kuumia muistoja kuitenkin.

Ilman sinistä pilleriä ei synny edes niitä muistoja :)

Ei siihen pillereitä tarvita. Yllättävän hyvin toimii erektio vanhemmallakin iällä. Terveet elämäntavat vaikuttavat asiaan.

Näin on. Mulla oli yli kahdeksankymppisen miehen kanssa seksiä kesällä, ja kyllä silläkin vielä salko kohosi.

Kukaan nuori ei puhu salosta seksin yhteydessä...

Mielestäni en väittänytkään olevani nuori? Totesin vain, että yli kahdeksankymppisellä miehellä oli kunnon stondis ilman pillereitä. Tai ainakin oletan ettei pillereitä käytetty. Olen ymmärtänyt, että ne otetaan vain vähän ennen aktia, ja olimme yhdessä yli kuusi tuntia ennen seksiä. Ja ainakaan sinä aikana pillereitä ei otettu.

-lainaamasi

Vierailija
482/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Men om du är pappa, då är du pappa !

Det kan du inte bestrida eller neka  ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peravaan kirjoitti:

Itse saan ainakin puolta nuoremmilta opiskelijatytöiltä koko ajan. He tykkäävät kokeneemman miehen alistavan heitä, feminismi on mennyt liian pitkälle ja nykyään parikymppiset ovat ihan poikia. Opiskelijatytöiltä saa hyvin p*****a. t. Setä 44 v.

Tämä on totta. Itse en muuta teekään kuin roiskin majoneesia herkkutyttöjen suukkuluukkuihin. T. Rami 50v

Vaikka tämä on vähän kieli poskessa kirjoitettu, niin siinä on totuuden jyvä kyllä. Olen itsekin huomannut, että varsinkin nuoret ja ns. feministiset naiset kaipaavat usein makkarin puolella kovia ja alistavia otteita. Ja ymmärtäähän sen, kun yhteiskunnassa on nyt perinteiset naiselliset arvot ajettu niin alas, ettei sellaisia voi kukaan julkisesti puolustaa. Niin sitten yksityisissä tilanteissa voi kompensoida sitä pakotettua vahvuutta antautumalla tosimiehen käsittelyyn.

M49

Erilaiset roolit ovat kuuluneet seksiin kautta aikojen. Itsekin tykkään toisinaan alistuvasta roolista sängyssä, mutta se ei tarkoita etten pitäisi tasa-arvoisesta roolista yhteiskunnassa. Ja missään nimessä se ei tarkoita että haluaisin vanhan ukon sänkyyni.

Vierailija
484/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se pakostikin rupeaa ärsyttämään, jos on edelleen iästään huolimatta "mintissä" kunnossa, mutta naiset torjuvat pääasiassa vain sen iän vuoksi. Eli eivät pysty näkemään iän, eli käytännössä pelkän numeron taakse...

AP

Miksi et hanki ikäistäs ja kaltaistas seuraa?

Mikset itse hanki.

Vierailija
485/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on oikeasti vastenmielistä kun vanha mies luulee olevansa nuorekas ja lähentelee jopa 25- vuotta nuorempia naisia. Juuri se muka tuttavallinen lähestymistapa, laitetaan käsivarsi selän taakse ja silitellään... henki haisee tupakalle ja vanhalle viinalle..yöks... mielestäni se on hyvin noloa ja mautonta.

Ja entä jos asia olisikin päinvastoin : )?

Vierailija
486/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök... imelä ryppynaama vikittelee nuoria naisia. Sehän se vasta oksettava on...

Ja sama tilanne päinvastaisena...

Vierailija
487/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 48 enkä koe olevani enää nuori. Tosin ei kiinnosta minkä ikäisinä muutkaan minua pitävät.

Mitä hemmetin väliä jollain iällä yleensäkään on?

Itselle merkitsee ihmisessä enemmän luonne, kuin ikä.

Vierailija
488/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on oikeasti vastenmielistä kun vanha mies luulee olevansa nuorekas ja lähentelee jopa 25- vuotta nuorempia naisia. Juuri se muka tuttavallinen lähestymistapa, laitetaan käsivarsi selän taakse ja silitellään... henki haisee tupakalle ja vanhalle viinalle..yöks... mielestäni se on hyvin noloa ja mautonta.

Jos joku tuollainen äijänkäppänä lähestyisi minun tytärtäni niin ei hyvä heiluisi...

Tai jos sinä lähestyisit minun poikaani niin ei hyvä heiluisi.

Vierailija
489/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työssäni pahimpia ovat keski-ikäiset tai vanhat papat. Karmeimpia ovat 50-luvulla syntyneet kärttyilijät, seuraavaksi pahimpia 60-luvun happamat setämiehet ja heitä seuraavat nitisevät 70-lukusedät.

Heillä on hyvin vähän tietoa, mutta vankka usko omaan erinomaisuuteensa. 

Mitä vanhempi sen enempi tietoa ja kokemusta.

Vierailija
490/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.

48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.

Todennäköisesti? Miehille testo lähtee laskuun 25v ja iskee seisokkiongelmat viimeistään 35v. 48v mies ei ole hedelmällinen tai viriili, vaikka teoriassa voi vielä saada lapsia. Mutta niin huonolaatuisen siemenen ottaminen on suuri riski lapsen geeneille.

Vierailija
491/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 48 enkä koe olevani enää nuori. Tosin ei kiinnosta minkä ikäisinä muutkaan minua pitävät.

Mitä hemmetin väliä jollain iällä yleensäkään on?

Itselle merkitsee ihmisessä enemmän luonne, kuin ikä.

Tosin viestejä luettuani huomaan myös naurettavuuden miesten fantasioissa.

Itse on nähnyt ja tuntenut tarpeeksi naisia, joten pitää olla erityisen positiivinen nainen, että hänestä yleensä jaksaisi innostua.

Toki saisi olla hiukan elämänkokemuksen tuomaa viisauttakin.

Toinen sukupuoli ja kanssakäyminen ovat kuitenkin todella pieni osa elämää. Todellinen onnellisuus lähtee ihan muista asioista.

Vierailija
492/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekas 48v mies haluaa vain nuoren opiskelijatytyn pussaamaan poskelleen niin että samalla vahingossa imasee ryppyisen roikkuvan posken suihinsa. Tosi kiihottavaa. 🤣

Vierailija
493/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo.

ite olin Oodi kirjastossa taannoin. Kirjaston kahvila oli menossa kiinni ja jakoivat yli jääneitä pullia ihmislle.

"Ottaako setä pullaa" kysyi myymälän työntekijä. Setä!!!!

Ikää vasta 51! Vähän reilu kaksvitonen siis!

SETÄ!!!!

Aaaargh!

Vierailija
494/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma veljeni on 50+ ja olen monta kerta ajatellut, että siinä on hyväkuntoinen 50-vuotias, joka käy 35-vuotiaasta ulkonäön puolesta. Ihmiset ikääntyvät eri tavalla, oma mies on melko tyypillinen  60-vuotias. On hiukset jo harmaat ja vatsakin pömpöttää, mutta se ei haittaa, samaa tahtia vanhennutaan. Energisiä ja iloisia ollaan silti molemmat ja elämä maistuu.  Minun puolestani ihmiset saa ihastua keneen haluaa, mutta yleensä ihmiset nyt vaan ihastuvat suunnilleen saman ikäisiin.  Itse muistan parikymppisenä pitäneeni jo kolmekymppisiä vanhana. Nyt taas kolmekymppinen tuntuu ihan lapselta. Sitä se ikä teettää. Onhan niitä onnellisia eri ikäisiä pareja, mutta kyllä parinkymmenen vuoden ikäero alkaa jossain kohtaa näkymään, fysiikassa, ajattelussa ja jaksamisessa. Se vaan on tätä elämää. Nuoremmasta tulee pikkuhiljaa hoitaja, oli se sitten mies tai nainen. Mutta jos on valmis siihen ajatukseen, että tämä ei ehkä kestä ikuisesti niin silloin voi antaa palaa ja nauttia niin kauan kuin sitä kestää ja sen loputtua olla kiitollinen, että sai edes hetken rakastaa.

Vierailija
495/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhakyynikko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.

48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.

48 vuotias ei ole viriili,saati hedelmällinen! Lääkkeiden avulla toki pysyy jonkinlainen"vireys",mut kyllä tossa iässä on riekot jo ammuttu!

Nyt oli kyse miehestä, ei naisesta. Mies pysyy lisääntymiskykyisenä vielä tuossa iässä tai joku on pahasti vialla ja viriili ja hedelmällinen tarkoittaa juuri lisääntymiskykyistä..

Kumma juttu; yläpeukkuja 44 ja alapeukkuja 74.

Ymmärtäisin, jos kyse olisi mahoontuvasta ämmänretaleesta, mutta kyseessä on mies parhaassa iässä ja vedossa.

Naisille ei näköjään kelpaa heille ikävät faktat.

Siskot, hyväksykää nahistuminen ja kuivuminen!

Oikeesti miehet nahistuvat ja kuivuvat paljon enemmän. No, joillekin se riittää ja kelpaa. Ja naiset, siis oikeat kunnon naiset, hyväksyvät sen ihan luonnollisena asiana.

Vierailija
496/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra 47 + vielä vuosi päälle...

Vierailija
497/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä saisin Sara Siepin jos vain haluaisin.

ap

Vierailija
498/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä saisin Sara Siepin jos vain haluaisin.

ap

Yök, kuka sen rupuisen kurpan muka haluaisi!?

Vierailija
499/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni Hussin ottaisin varalle, jos Sara on koko ajan liiveissä kiinni.

Vierailija
500/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen tuli aloittajan itsetunto. Se ei kestä vanhenemista eikä hellittelysanoja.