Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA
Kommentit (1383)
Pappa kirjoitti:
Itse olen naimisissa 32 vuotiaan naisen kanssa ja molemmille maistuu hyvin. En voisi edes kuvitella olevani ikäiseni naisen kanssa. T. Mies 49
Kyllähän aina varmasti löytyy tyttöjä, jotka jostain syystä haluavat itseään kymmeniä vuosia vanhemman miehen. Sitä syytä voi vain arvailla, mutta usein taustalla on yksinäisyys ja kyvyttömyys solmia suhteita omanikäisiin.
Lukioaikaan rinnakkaisluokalla oli tyttö, joka ei oikein koskaan sopeutunut porukkaan. Hän seurusteli nelikymppisen miehen kanssa. Kaikki pitivät häntä outona ja säälittävänä ja sitä miestä ällöttävänä. En tiedä, miten heidän kävi myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
48v on pappa, halusi sitä tai ei.
N29
Sinulla on vaihdevuodet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä varakkaampi ja ammatillisesti korkeammassa asemassa olet, sitä todennäköisemmin olet pappamainen.
Ja sitä helpommin saat nuoria naisia. 48-vuotias raksaäijä ei kiinnosta ketään, mutta samanikäinen toimitusjohtaja, lääkäri tai näyttelijä kiinnostaa, samoin opetustehtävissä olevat miehet saavat nuoria opiskelijatyttöjä ja entistä opiskelijoitaan.
Olen 48 ja vanhuuseläkkeelle täysin palvelleena. Ei ole kyllä pappamainen olo silti.
Pappa sinä kuitenkin olet. Kolmikymppisen naisen elämästä olit elänyt jo puolet ennen kuin edes synnyin.
Jos on 38-vuotias, siinä on ikäeroa noin 10 vuotta 48-vuotiaaseen. Se ei ole paljon. Samassa lapsiperheessä voi olla isompiakin ikäeroja. 32-vuotiaalla voi olla 18-vuotias lapsi. Kolmekymppinen voi olla pappa tai mummo. Eli et ymmärrä oikeastaan mitään elämästä, iästä etkä matematiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
48v on pappa, halusi sitä tai ei.
N29Sinulla on vaihdevuodet.[/quoteTarkotin että sinulla N29 on vaihdevuodet luultavasti tai ainakin menopaussi. 48-vuotias mies ei ole pappa. Jos ymmärrät.
Vierailija kirjoitti:
Nykyäänhän kaikki on lapsia kaksvitosiksi ja nuoria aikuisia välillä 25-45. Sit kun täyttää 50, on saman porukan mielestä jo elämänsä ehtoopuolta taapertava vanhus. Ja sillä mennään sit väli 50-100. Logiikka? Ei missään, se on vanhanaikaista kuin korrelaatiokerroin. Mutta noin vakavasti: älä anna muiden määrittää sitä millainen ja kuka olet. T. Täti
Tulevaisuudessa ymmärretään paremmin tämä asia. Tässä ajassa vaikuttavat pahasti he, ketkä haluavat masentaa +25-vuotiaat (29-60 v) ihmiset samaan tapaan kuin erityisesti 60- tai 70-luvuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.
48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.
48 vuotias ei ole viriili,saati hedelmällinen! Lääkkeiden avulla toki pysyy jonkinlainen"vireys",mut kyllä tossa iässä on riekot jo ammuttu!
Olet yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin kerran 47-vuotiaaseen mieheen, vaan ennen kuin suhde ehti edes alkaa, totesin että ollaan eri sukupolvea. Olin itse tuolloin 30v. Hän ei ollut mitenkään pappa, isä kylläkin ja eronnut, mutta liian vanha minulle vaikka olikin tosi mukava ja lämmin ihminen. En nähnyt suhteelle mitään mahdollisuutta.
Ei se ollut eri sukupolvea sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
On pappa jos ei ole hyväksynyt ikäänsä, vaan luulee edelleen olevansa "poika" tai "miehenalku" ja kuvittelee, että parikymppiset naiset on se ryhmä jota hänen kuuluu deittailla. Semmoset on säälittäviä pappoja.
Missä on tällainen ihminen kuka on noin sanonut, muuta kuin sinun pääsi sisällä ja sinun omassa asenteessasi näkyy hyvin miten katkeroitunut olet.
Et ole pappa mutta keski-ikäinen setä. Se on ihan ok.
n31
Sellainen kolmekymppinen, 30-35-vuotias ei ole enää nuori. 37-38-vuotias on jo nelikymppinen. 30-49-vuotiaat ovat kaikki aikuisia, mutta eivät vanhoja.
Men's helth kirjoitti:
Eturauhasen liikakasvu eli prostata hyperplasia
Miehen ikääntyessä eturauhanen usein kasvaa. Tarkkaa syytä tähän ei tiedetä, mutta miessukuhormonien säätelyllä on tähän suuri vaikutus.PSA kannattaa tutkituttaa mielellään ennemmin kuin myöhemmin.
Hei
Puhut nyt kahdesta täysin eri asiaata:
1)PSA = eli prostata spesifinen antigeenin arvon suureneminen( verikoe( viittaa syöpään
2)Prostata hyperplasia= eturauhasen HYVÄNLAATUINEN liikakasvu, eli kaksi ihan eri asiaa. Noin 50- vuotiaille miehellä etutmrauhsnrn on noin kaksinkertainen 25- vuotiaaseen mieheen verrattuna. Hyvänlaatuinen eturauhasen liikakasvu, eli prostata hyperpladia aiheuttaa erilaisia virtsaamisongelmia miehellä: rakko ei mm tyhjene kunnolla, ja mies joutuu juoksemaan jatkuvasti wc:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole pappa mutta keski-ikäinen setä. Se on ihan ok.
n31
Sanna käy hyvin esimerkistä, kuka on keski-ikäinen. Hänellä on menopaussi. Voi olla jo vaihdevuodet alkaneet.
Vierailija kirjoitti:
Pappa kirjoitti:
Itse olen naimisissa 32 vuotiaan naisen kanssa ja molemmille maistuu hyvin. En voisi edes kuvitella olevani ikäiseni naisen kanssa. T. Mies 49
Kyllähän aina varmasti löytyy tyttöjä, jotka jostain syystä haluavat itseään kymmeniä vuosia vanhemman miehen. Sitä syytä voi vain arvailla, mutta usein taustalla on yksinäisyys ja kyvyttömyys solmia suhteita omanikäisiin.
Lukioaikaan rinnakkaisluokalla oli tyttö, joka ei oikein koskaan sopeutunut porukkaan. Hän seurusteli nelikymppisen miehen kanssa. Kaikki pitivät häntä outona ja säälittävänä ja sitä miestä ällöttävänä. En tiedä, miten heidän kävi myöhemmin.
Kaksikymppinen tai kolmekymppinen nainen ei ole tyttö. 25-29-vuotias ei ole enää nuori. Viimestään kolmekymppisenä olisi hyvä tajuta olevansa aikuinen eikä mikään nuori. 30-49-vuotiaat eivät ole vanhoja. +50 viimeistään pitäisi todella alkaa elämään onnellista aikuisuutta.
No, henkilö, joka kutsuu ketä tahansa iän perusteella papaksi tai mummoksi jne. olematta kyseisen henkilön lapsenlapsi - no hän on vain itseriirroinen nuori, joka ei älyä vielä elämästä juuri mitään.
Nuoruus on yliarvostettua.
Mutta poika sinä olet ja nämä kommentoivat mammat tyttöjä, jos kasikymppiseltä kysytään. Kaikki on suhteellista. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin kerran 47-vuotiaaseen mieheen, vaan ennen kuin suhde ehti edes alkaa, totesin että ollaan eri sukupolvea. Olin itse tuolloin 30v. Hän ei ollut mitenkään pappa, isä kylläkin ja eronnut, mutta liian vanha minulle vaikka olikin tosi mukava ja lämmin ihminen. En nähnyt suhteelle mitään mahdollisuutta.
Ei se ollut eri sukupolvea sinun kanssasi.
Onhan. 17 vuotta on sukupolviero, koska henkilöt voisivat olla lapsi ja vanhempi.
Vanha säälittävä papparainenhan 48-vuotias suomalainen mies jo on. Jos siis kysytään suomalaisilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vanha säälittävä papparainenhan 48-vuotias suomalainen mies jo on. Jos siis kysytään suomalaisilta naisilta.
Tai keneltä tahansa muultakaan, paitsi suomimieheltä itseltään.
48 vuotias on vaan nuorempien haitalla ja edessä. Kyllä vanhuus alkaa mielestäni jossain 42v kohdalla.
Nykyäänhän kaikki on lapsia kaksvitosiksi ja nuoria aikuisia välillä 25-45. Sit kun täyttää 50, on saman porukan mielestä jo elämänsä ehtoopuolta taapertava vanhus. Ja sillä mennään sit väli 50-100. Logiikka? Ei missään, se on vanhanaikaista kuin korrelaatiokerroin. Mutta noin vakavasti: älä anna muiden määrittää sitä millainen ja kuka olet. T. Täti