Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus pudotti pommin: hänellä on avannepussi paidan alla :(

Vierailija
22.12.2022 |

En tiedä mitä tehdä. Ollaan kirjoiteltu WhatsAppissa kesäkuusta asti, käyty neljä kertaa treffeillä ja eilen ekaa kertaa mun luona. Siinä sitten sohvalla istuessaan paljasti, että on jonkin leikkauksen takia avannepussin käyttäjä koko loppuelämänsä. Ja minä kun olin jo kovastikin ehtinyt ihastua :(

Jatkaisitko tapailua?

Kommentit (389)

Vierailija
201/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös tapaillut naista jolla oli sydänvika, ei kyllä kiinnostanut jatkaa tapailua kun kertoi asiasta.

M26

Jos vähän vanhempi nainen kiinnostaa, ap voisi sopia sinulle :)

Vierailija
202/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies saa jotain kautta tietää, että mietit tällaista asiaa ja vielä Vauva-palstalla Ehkä hänen olisi parempi jättää sinut. kaikella hyvällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa ihastuksen avanteeseen tai miten pitäisi toimia, niin kai aloittaja on myös kertonut ensimmäisillä tapaamisilla että hänen resilienssinsä elämää kohtaan on hyvin heikko ainakin tämän kirjoituksen perusteella.

Elämässä kun tuppaa tulemaan terveydellisiä, rahallisia ja vaikka henkisiä haasteita. Joskus jopa isompia kuin kumppanin avanne, asiaa vähättelemättä.

Itse ainakin suhteen alussa haluaisin tietää jos kumppani on haastavassa tilanteessa kysymässä apua netin vauvafoorumeilta. Voisin sitten päättää haluanko jatkaa tuollaisen kumppanin kanssa eteenpäin ja onko hän vahva elämän ylämäkien edessä.

Hyvin tunnut säkin täällä viihtyvän. Toivottavasti olet sinkku ja aiot myös sinkkuna pysyä.

Vierailija
204/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä tosi hämmentävä juttu, enkä oikein ymmärrä miksei voinut aiemmin kertoa. Harmittaa kun olen ehtinyt ihastua ihan korviani myöten. En ole ikinä ennen tavannut ketään jolla tuollainen vaiva on ja TV-dokumenteista jäänyt käsitys että on tosi kiusallinen ja arkea rajaava tekijä. En tiedä mitä tehdä :(

Ap

Esim. tässä. On joko todella tyhmä, täysin empatiakyvytön tai trolli.

Veikkaan trollia.

Vierailija
205/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös erään hyvännäköisen naisen jolla on avannepussi käytössä. Yllätys, yllätys, on sinkkuna ja ei lapsia! EI KUKAAN pussiton mies häntä huoli, huh, jo ne hajuhaitat on ällöttäviä.

Vierailija
206/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännää miten täällä tuomitaan avanteesta ahdistuminen. Sen sijaan joku pituus tai paino tuntuu olevan ihan validi parinvalintakriteeri. Kyllä se avanne rehellisesti sanoen itseänikin häiritsisi, en tiedä pystyisinkö aloittamaan suhdetta tuossa tilanteessa. Jos pitkäaikainen kumppani sairastuisi asia olisi ihan eri, kun yhteistä historiaa olisi niin paljon takana.

Kas, ne Tinderin pituuslistaajat ja huolehdithan itsestäsi, eli olethan HOIKKA -kehottajat ovat demografialtaan aika eri sakkia kuin vauvalla hengailijat. Päällekkäisyyttä varmasti löytyy, mutta ei kovin paljon.

Kyllä minä pidän idi oo ttina ihmistä, joka hylkää pituuden takia *omasta mielestään ihastuttavan* kumppanin.

Vierailija
207/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain avannepussi kokoontumisia?

Vierailija
208/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisi mieleen monta asiaa, jotka saisivat minut lopettamaan tapailun. Jos mies esim. käyttäisi alkoholia tai haluaisi matkustella kanssani ulkomailla. Avanne taas ei olisi sellainen asia.

Lopetat tapailun jos mies haluaa matkustella kanssasi?

Jos se on miehelle tärkeää ja hän haluaa matkustella juuri kumppanin kanssa, eikä kaverin kanssa tai yksikseen matkustelu riitä hänelle. Minä en pidä ulkomaanmatkustelusta.

Vierailija
209/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se jollekin muulle kelpaa jos sä et ota.

Jep. Löytää jonkun ap:ta paremman.

Ei, itse en jatkaisi enää aloittajan kanssa, se olisi aika tarkalleen siinä. " Ja minä kun olin jo kovastikin ehtinyt ihastua :(

Vierailija
210/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ajatteleppa näinpäin, että mitä hän mahtaa ajatella sinusta, jos joutuisit vaikka pyörätuoliin? Toivoisitko, että hän jatkaisi sinun tapaamista?

Jos ja jos. Kun en joudu.

Esim. Yksi liukastuminen, liikenne-onnettomuus, kaatuminen tai isku päähän ja kaikki elämässäsi voikin ykskaks olla aivan toisin kuin suunnittelit.

Eikä ole mitään takuita siitäkään, ettei joku päivä sulle itsellesi päädytä laittamaan avanne. On tämä elämä niin ihmeellistä, aina se antaa jotain arvaamatonta.

Vierailija
211/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ap aikaisemmin jo osannut hajusta päätellä että nyt ei ole kaikki kohdallaan? Se meinaan _haisee_ se pussi ja kunnolla haiseekin jos on isompi tavara päässyt.

t. sh

Kannattaa ehkä harjoitella lisää sitä pohjalevyn vaihtoa ja pussin kiinnittämistä jos sinun jäljiltäsi alkaa haista.

Nykyiset nuoret amksairaanhoitajat ovat opiskelleet tieteentekoa sen ajan, mitä vanhat, opistotutkinnon suorittaneet opettelivat hoitotyön käytännön kädentaitoja.

Vierailija
212/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mäkään alkaisi avannepotilaan kanssa olemaan. Varmaan aika harvalle miehellekään olisi ok, jos naisella olisi avanne. Mitä nuoremmista kyse, sitä vaikeampi asia. Vanhemmilla ihmisillä avanteet ja katetrit on ihan eri asia ja helpommin hyväksyttäviä.

Vierailija
213/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollanen asia pitää aika aikaisessa vaiheessa kertoa. Kyllä se voi olla tosi iso asia sulateltavaksi. Monille voi tehdä pahaa kaikki tuollaset jutut ja itsellä ainakin reikä vatsassa tuntuu siltä, että pitäisi koko ajan varoa ja pelkäisin aivan hulluna että teen jt mikä rikkoo sen haavan jne. 

Mutta tottakai kannattaa kyllä antaa mahdollisuus silti. Kohdata omat pelot, halut, ajatukset jne. Voihan olla, että pääset ajatuksesta yli. 

Vierailija
214/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa ihastuksen avanteeseen tai miten pitäisi toimia, niin kai aloittaja on myös kertonut ensimmäisillä tapaamisilla että hänen resilienssinsä elämää kohtaan on hyvin heikko ainakin tämän kirjoituksen perusteella.

Elämässä kun tuppaa tulemaan terveydellisiä, rahallisia ja vaikka henkisiä haasteita. Joskus jopa isompia kuin kumppanin avanne, asiaa vähättelemättä.

Itse ainakin suhteen alussa haluaisin tietää jos kumppani on haastavassa tilanteessa kysymässä apua netin vauvafoorumeilta. Voisin sitten päättää haluanko jatkaa tuollaisen kumppanin kanssa eteenpäin ja onko hän vahva elämän ylämäkien edessä.

Ei ehkä niinkään vauvalla kysely, ennemminkin tuo oman navan ympärillä pyöriminen kertoo ap:n heikosta resilienssistä.

Vierailija
215/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin avannepussi, kuin roikkuva maha ja pelikaani pussi kaulan alla.

Vierailija
216/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollanen asia pitää aika aikaisessa vaiheessa kertoa. Kyllä se voi olla tosi iso asia sulateltavaksi. Monille voi tehdä pahaa kaikki tuollaset jutut ja itsellä ainakin reikä vatsassa tuntuu siltä, että pitäisi koko ajan varoa ja pelkäisin aivan hulluna että teen jt mikä rikkoo sen haavan jne. 

Mutta tottakai kannattaa kyllä antaa mahdollisuus silti. Kohdata omat pelot, halut, ajatukset jne. Voihan olla, että pääset ajatuksesta yli. 

Jospa mies osaa kertoa, että avanne ei ole (ainakaan parantuneena) haava ja sitä ei voi repiä verille, jos ei juuri silloin mene saksien kanssa viereen kompuroimaan, kun mies vaihtaa uutta pussia. Pussi on kiinni iholla, ei suoraan suolenpäässä.

Vierailija
217/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään miestä. Ap on guuglaillut kaverien kanssa ja huudahdellut hyyyiii iik apua. Ei ole teini vaan infantiiliksi jäänyt aikuinen. Trolli joka tapauksessa.

Vierailija
218/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tunnut säkin täällä viihtyvän. Toivottavasti olet sinkku ja aiot myös sinkkuna pysyä.

Eli on oikein ahdistua ihastuksen terveydellisestä haasteesta mutta on väärin toivoa mahdolliselta kumppanilta henkistä kanttia haasteisen edessä joita elämä kyllä tarjoaa.

Vaikuttaisi "pettämättömältä logiikalta". Ei kait siinä, kukin tavallaan joko sinkkuna tai ei sinkkuna.

Vierailija
219/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, karma iskee kas kun et vielä suoraan kateutesi kohteen nimissä kirjoittanut.

Olet alle 35 vuotias

En ymmärrä mitä tuolla karmajutullasi tarkoitit, en itse usko sellaisiin. Tokikaan en kirjoita kenenkään nimellä tunnistettavasti, ihan jo siksi että se olisi laitonta, ja myös siksi että kunnioitan toisen yksityisyyttä. Ja kyllä, olen alle 35, tarkalleen ottaen 33v. Ap

Sen lisäksi olen koprofiili ja trollaan ja runkkaan samaan aikaan. Unohtui lisätä.

Ap

Tämä jälkimmäinen en ole minä. Surullista että av:lla pitää aina tulla pilaamaan toisten keskusteluja ja huutelemaan trolliksi kun ei aihe miellytä. Jos ei nappaa niin mene pois. t. Oikea ap

Mun on täysin mahdotonta uskoa, ettet olisi puoleen vuoteen havainnut avannepussin olemassa oloa. En usko kenenkään olevan niin tyhmä tai tietämätön. Jos kuitenkin todella näin on, voit päätellä, ettei pussin olemassaolo sitten ole vaikuttanut elämään millään tavalla. Nyt varmaan vastaat, ettet ole mitenkään voinut huomata pussia, kun on aina oltu päällysvaatteet päällä. Siihen mä vastaan, että tosiaan, eihän sitä voi silloin mitenkään huomata, ja toki tavattiin aina vain ulkona ja pidettiin ulkovaatteet päällä, kyllä kyllä.

Vierailija
220/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jatkaisin tapailua tietysti.

Aloittaja on toki sen verran pinnallinen, ettei kannata jatkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi