Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus pudotti pommin: hänellä on avannepussi paidan alla :(

Vierailija
22.12.2022 |

En tiedä mitä tehdä. Ollaan kirjoiteltu WhatsAppissa kesäkuusta asti, käyty neljä kertaa treffeillä ja eilen ekaa kertaa mun luona. Siinä sitten sohvalla istuessaan paljasti, että on jonkin leikkauksen takia avannepussin käyttäjä koko loppuelämänsä. Ja minä kun olin jo kovastikin ehtinyt ihastua :(

Jatkaisitko tapailua?

Kommentit (389)

Vierailija
381/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kaikkien meidän sisällä on kakkaa. Get over it.

Uskallan olla eri mieltä. Esim. mun työkaveri ei käy koskaan kakalla. Pissallakin vain harvakseltaan.

Vierailija
382/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää keskustelu on hyvä esimerkki nykyajan tekopyhyydestä. Oikeasti avanteiden, kaljuunnuttavien syöpähoitojen, ikävien omastakin kuolevaisuudesta muistuttavien sairauksien vuoksi jätetään puolisoja. Niitä ei todellakaan hyväksytä alkavissa suhteissa kuin harvoin. Joo, kyllä ihmeitäkin tapahtuu, mutta on karhunpalvelus rauhoitella just vaikka avanteen saanutta harhakuvitelmilla.

Harhakuvitelmaa on elää illuusiossa että kukaan oisi täydellinen. Jokaisessa on jotain "vikaa". Millaisiahan harhakuvitelmia täällä sinun mielestäsi syötetään syöpöpotilaille tai ihmisille joilla on avanne? Tekstisi kuulostaa siltä että olet nuori ja naiivi jolla ei ole vielä ollut vastoinkäymisiä, menetyksiä tai terveydellisiä haasteita jotta osaisit asettautua sellaisen ihmisen asemaan. On vajuvuutta olla tuntematta empatiaa sairastuneita kohtaan, sehän kertoo sinun ihmisyyden puutteesta.

Valitettavasti luulen, että ymmärrät mut väärin. En ole nuori vaan kyyninen keski-ikäinen akka, joka työssään on kuullut kovin paljon ihmisten karuja kohtaloita ja tullut siihen tulokseen että maailma on aika karu paikka ja ihmiset etupäässä hyvin itsekkäitä. Pessimisti ei pety.

No se tuli selväksi että olet kyyninen. Sun mielipide ei ole kaikkien ihmisten mielipide joten älä yleistä ettei esim. syöpää tai suolistosairautta sairastava ihminen voisi olla meille muille äärimmäisen rakas, läheinen ja tärkeä - ja etteikö hänen tilanteensa koskettaisi. Ei ole sinun tehtäväsi korostaa tai todistella sitä ettei sairastunut ihminen ansaitse rakkautta, hyväksyntää tai asiallista kohtelua. Jos edes mietit tollaisia niin silloinhan juuri itse pelkäät tulevasi kohdelluksi niin miten väitit ja pidät aikamoisia kulisseja itse jos sinusta ihmisarvo on vain heillä jotka ovat "täydellisiä", vaikkei kukaan ole. Tiesitkö muuten että negatiivisuus on pahin syöpälaji? Se syö koko ihmisen sisältä, leviää kuin kulovalkea koko elinpiiriisikin, karkoittaen kaikki läheltäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mä oikein osaa ajatella esim. makkarihommia avannepotilaan kanssa. Kiva siinä ratsastaa, yrittää saada orgasmia ja terävä pussin reuna raapii reittä ja rapisee..

Nykyään on saatavilla esim. tuubitopin tapainen käännettävä "vyö", jolla avannepussin saa piiloon.

Vierailija
384/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin treffeillä miehen kanssa kenellä avanne. Kertoi myös heti, että seksi ei onnistu spontaanisti vaan sitä varten täytyy pistää jonkinlainen pistos.

Toisia treffejä ei miehen päätöksen vuoksi tullut.

Itse olisin toivonut.

Mies oli ihan järjettömän komea ja näin lyhyellä tutustumisella myös mukava.

Toivon kaikkea hyvää hänelle.

Vierailija
385/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avannepussi ei välttämättä haittaisi, mutta jos kesäkuun ja joulukuun aika oisin tavannut tyyppiä vain neljästi, niin ei kyseessä voi olla kovin iso ihastus.

Vierailija
386/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään jättäisi avannepussin vuoksi. Tosin jos olette yli puolessa vuodessa onnistuneet näkemään vain 4 kertaa niin ehkäpä joku ei nyt kohtaa/ei ole oikeanlaista kemiaa.

Vierailija
387/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kaikkien meidän sisällä on kakkaa. Get over it.

Uskallan olla eri mieltä. Esim. mun työkaveri ei käy koskaan kakalla. Pissallakin vain harvakseltaan.

No silloinhan hänen sisällään on sitä jos ei ulosta ulos.

Vierailija
388/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajana ihmettelen kommentteja. Mutta ihmiset suhtautuvat kummallisesti minusta normaaleihin asioihin. Olishan se puolison avannepussi uusi juttu mullekin, mutta ei se mikään este parisuhteelle olisi. Olen itse työssäni tyhjennellyt ja vaihtanut avannepusseja, joten osaisin tehdä sen puolisollekin tarvittaessa, mutta kyllä tämän tapauksen treffikumppani sen varmasti tekee itse. Mielummin avannepussi kuin persoonallisuushäiriö tai rikollinen eikö?

Vierailija
389/389 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen nainen ja minulla on paksusuoliavanne.  Ei avanne ihmisen luonnetta tai persoonallisuutta miksikään muuta. Olen tässä yrittänyt miettiä, millä tavoin tämä rajoittaa elämääni, mutta en kyllä keksi yhden ainutta asiaa.

Tässä ketjussa on tuotu esiin suolistosairauksia ja syöpää, mutta minulle avanne leikattiin ihan muusta syystä. Eikä siinä neuvoteltu laitetaanko vai ei, sillä kyse oli hengissä pysymisestä.

Ap, en itsekään kertoisi avanteesta heti aluksi, sillä en haluaisi tulla määritellyksi ihmisenä avanneleikkauksen kautta. Tuo ihastuksesi otti asian nyt puheeksi face to face, kun mitä ilmeisimmin haluaa olla lähelläsi myös fyysisesti. Mies teki aivan oikein kertoessaan juuri nyt, ettei avannepussi tule pommiyllätyksenä vasta vaatteiden vähentämisen jälkeen. Jos miehestä tykkäät, niin jatka ihmeessä tapailua, keskustelujen kautta pääset yli omista ennakkoluuloistasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi