Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus pudotti pommin: hänellä on avannepussi paidan alla :(

Vierailija
22.12.2022 |

En tiedä mitä tehdä. Ollaan kirjoiteltu WhatsAppissa kesäkuusta asti, käyty neljä kertaa treffeillä ja eilen ekaa kertaa mun luona. Siinä sitten sohvalla istuessaan paljasti, että on jonkin leikkauksen takia avannepussin käyttäjä koko loppuelämänsä. Ja minä kun olin jo kovastikin ehtinyt ihastua :(

Jatkaisitko tapailua?

Kommentit (389)

Vierailija
221/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis täälläkö oikeasti naiset olisivat valmiita intiimiin kanssakäymiseen jätkän kanssa, jolta vaatteita riisuessa paljastuisi iso sontapussi puseron alta? Googlatkaapa! Se on semmoinen kuminen lätkä, joka peittää puolet vatsasta, mitä tahansa sisällä onkin niin läpi näkyy.

M47

Näin se on. Täällä on helppo esittää empaattista äiti teresaa, todellisuus on jotain aivan muuta. Pelkkä kaljuus tai lyhyys riittää syyksi dumpata mies.

Kyllä ttumaisuus ja pienisieluisuus on pahempaa. Yllättävää on se, että aika monesti kaikki nuo neljä piirrettä löytyvät samasta ihmisestä

Vierailija
222/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi avannepussi sinänsä. Mutta mielestäni hänen olisi pitänyt olla rehellinen alusta asti. Itse kerron jo ennen ensitreffejä omat ikävänpuoleiset tosiasiat itsestäni, ja vastapuoli saa sitten päättää, haluaako jatkaa tutustumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis täälläkö oikeasti naiset olisivat valmiita intiimiin kanssakäymiseen jätkän kanssa, jolta vaatteita riisuessa paljastuisi iso sontapussi puseron alta? Googlatkaapa! Se on semmoinen kuminen lätkä, joka peittää puolet vatsasta, mitä tahansa sisällä onkin niin läpi näkyy.

M47

Näin se on. Täällä on helppo esittää empaattista äiti teresaa, todellisuus on jotain aivan muuta. Pelkkä kaljuus tai lyhyys riittää syyksi dumpata mies.

Kyllä ttumaisuus ja pienisieluisuus on pahempaa. Yllättävää on se, että aika monesti kaikki nuo neljä piirrettä löytyvät samasta ihmisestä

Lyhyys, kaljuus, ttumaisuus ja pienisieluisuus yhdessä miehessä on kieltämättä iso turn off.

Vierailija
224/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi avannepussi sinänsä. Mutta mielestäni hänen olisi pitänyt olla rehellinen alusta asti. Itse kerron jo ennen ensitreffejä omat ikävänpuoleiset tosiasiat itsestäni, ja vastapuoli saa sitten päättää, haluaako jatkaa tutustumista.

Ap ei kertonut olevansa itsekeskeinen ja pinnallinen. Miksei? Ennen ensitreffejä olisi ollut sopiva hetki.

Vierailija
225/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on jälleen kerran osoittanut vauva.fi:n uskomattomuuden. Välillä ihan pöyristyttäviä kommentteja.

Aloituskommentti ei vaikuttanut pahalta: ihastunut ap oli kuullut mieheltä tämän terveydentilannetta koskevan asian ja päätti uskoutua tänne.

Osa vastauksista on asiallisia. Ihmisiä, jotka työnsä puolesta ovat perehtyneet avanteeseen. Henkilöitä, joilla itsellään tai läheisellä on avanne.

Moni kirjoittaja ei tiedä höykäsen pöläystä, on vaan ennakkoluuloja ja oman paremmuuden osoittamista, kun ei itsellä avannetta.

AP: lle sanon minäkin: keskustele ihastuksesi kanssa. Häneltä saat oikeaa tietoa ja siinäpä sitten ehkä suhteennekin alkaisi edistyä, jos siltä edelleen puolin ja toisin tuntuu.

Vierailija
226/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä tosi hämmentävä juttu, enkä oikein ymmärrä miksei voinut aiemmin kertoa. Harmittaa kun olen ehtinyt ihastua ihan korviani myöten. En ole ikinä ennen tavannut ketään jolla tuollainen vaiva on ja TV-dokumenteista jäänyt käsitys että on tosi kiusallinen ja arkea rajaava tekijä. En tiedä mitä tehdä :(

Ap

Jos kerran olet ihastunut, etkö voi katsoa, sujuuko tuo juttu, vai alkaako avannepussi häiritä?

No tätä tässä nyt punnitsenkin että onko minusta lähtijäksi tällaiseen. Asia on vaan minulle vasta eilen tietoon saatettu ja pään sisällä luonnollisesti myrskyää. Tuntuu että tarvitsen vähintään muutaman päivän mietintäaikaa. On jotenkin huijattu olo kun on ladannut niin paljon aikaa, vaivaa, tunteita ja odotuksia tähän. Mies on hirmu komea, kohtelias, lempeä ja haluttava, mutta tämä pussijuttu vaan pelottaa ja etoo. En sitä toki hänelle ole näyttänyt.

Ymmärrän, että pään sisällä myrskyää. Mutta yritä ottaa rauhassa ja tutustua aiheeseen hieman. Juttele ihastuksesi kanssa. Ehkä voisit pyytää näyttämään avannetta myös? Tee päätös sitten, kun tiedät enemmän. Turha hätiköidä. Ilmeisesti tässä ihmisessä on kuitenkin hyviäkin puolia. Kirjoitat, ettet tiedä, "onko sinusta lähtijäksi tällaiseen". Ota ensin selvää, mihin edes olisit lähdössä!

Vielä sanon, että oletko ihan oikeasti "ihastunut korviasi myöten"? Mihin oikein olet ihastunut hänessä? Minusta ei vaikuta kovin syviltä tunteilta, jos ne keikkuvat näin pienistä asioista...

En ole kovin monesti elämässäni ollut ihastunut ja aiemmat ihastukset ovat olleet lopuntein laimeita ja pinnallisia. Olen sen huomannut siinä vaiheessa kun kavahdankin suuteluyritystä tai haluan miehen käden pois olkapäältäni. Tämän miehen kanssa tunne on aivan erilainen, voimakas. Haluan koskea ja tulla kosketetuksi, haluan katsoa silmiin enkä tunne pakonomaista tarvetta kääntää katsetta pois, haluan olla seurassaan ja lähellä. Hänen kosketuksensa tuntuu ihanalta ja puheensa rauhoittavalta.

Tämä pussiasia vaan pelottaa. Kun ei ole kokemusta eikä toisaalta sitä ehkä tarvittavaa asiantuntijuutta. Pelottaa että rakastun lujaa ja mies sitten kuoleekin pois ja minulta särkyy sydän. Ja minua myös etoo eritteet, enkä sitä haluaisi näyttää. Pelkään aiheuttavani hänelle kipua koskettamalla väärin. En usko että terveenä osaisin ottaa tuollaista rajoitetta huomioon kun en itse tiedä miltä se tuntuu. Ääh, vaikea selittää :( ap

Etkö voi katsoa, mitä tapahtuu?

Pidät selvästi miehestä, kerrot että ihastut harvoin. Älä anna yhden avannepussin estää tutustumistanne. Vaikka tapailisit jotain aivan tervettä ihmistä, voi hän saada avannepussin vaikkapa vuoden päästä. Ja miksi mies kuolisi pois? Jos tämä mietityttää, niin voit kysyä häneltä asiasta lisää.

Tottakai opit koskettamaan miestä ja ottamaan hänen avanteensakin huomioon, jos haluat. Eihän sitä kukaan osaa koskettaa toista valmiiksi täydellisesti, yhdessä sitä opetellaan.

Vierailija
227/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ulkomaalaista yrittivät ryöstää suomalaisen Tukholmassa. Mies sai idean.Irrotti pussin ja läiskäsi naamaan yhtä. Miehet juoksivat !!!!!!!!!

Vierailija
228/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että edes mietit asiaa kertoo jo sen että suhteella ei ole toivoa. Kukaan ei meistä ole täydellinen

Vierailija
229/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapassi ei aiheuta samallatavoin häpeää vaikka periaatteessa sama vaiva.

230/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ajatteleppa näinpäin, että mitä hän mahtaa ajatella sinusta, jos joutuisit vaikka pyörätuoliin? Toivoisitko, että hän jatkaisi sinun tapaamista?

Jos ja jos. Kun en joudu.

Mistä tiedät että et joudu ? 

Kukaan ei huomista tiedä !

Vierailija
231/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessapassi ei aiheuta samallatavoin häpeää vaikka periaatteessa sama vaiva.

Hölmö. Jos tarvitsee joko vessapassin tai avanteen, avanne tuottaa huomattavasti vähemmän ( ei ollenkaan) häpeää. Se sentään on aina mukana ja avoinna. Loput eduista voit ehkä itse hoksata.

Vierailija
232/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu: näytä, mitä sinulla on paidan alla.

Vierailija
233/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin muutaman vuoden miehen kanssa, jolla oli avannepussi. Hän joutui avanneleikkaukseen suhteemme aikana. Seksissä pussista ei ollut sinänsä haittaa, mies käytti kankaista vyötä siinä päällä. Suurin haitta avanteesta oli se, että mies häpesi itse sitä aivan valtavasti, vaikutti seksielämäänne siltä osin että mies ajatteli itse pussin olemassaoloa enemmän kuin minä. Riippuu paljon avanneihmisen omasta suhtautumisesta asiaan, helpompaa varmaan jos on asian kanssa alusta asti avoin eikä häpeä ja peittele asiaa. 

Vierailija
234/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tän palstan mammoille jo pelkkä piereskely on ihan hirveä asia, joka pitää tehdä salaa vessassa häpeillen, mutta nyt avannepussi onkin täysin normaali asia, joka pitää mukisematta hyväksyä. Tosin, kun ETAssa oli suoliongelmainen nainen laitettu Laurille vaimoksi, niin silloin se täällä suureen ääneen tuomittiin ja asiaa puitiin tuhansissa viesteissä. Oletettu huuliherpes, toisella vaimolla, oli sekin niin valtava turn off, että koko naista ei olisi pitänyt ohjelmaan päästää. Ei voi muuta todeta kuin, että täällä on ihan pimeätä porukkaa.

Vierailija
235/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on niin SÄÄLITTÄVÄN ALHAINEN, ettei todellakaan ansaitse ketään! Oksettaa tuo asenne!

Vierailija
236/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on niin SÄÄLITTÄVÄN ALHAINEN, ettei todellakaan ansaitse ketään! Oksettaa tuo asenne!

Anna oksennuksen tulla, niin helpottaa.

Vierailija
237/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin muutaman vuoden miehen kanssa, jolla oli avannepussi. Hän joutui avanneleikkaukseen suhteemme aikana. Seksissä pussista ei ollut sinänsä haittaa, mies käytti kankaista vyötä siinä päällä. Suurin haitta avanteesta oli se, että mies häpesi itse sitä aivan valtavasti, vaikutti seksielämäänne siltä osin että mies ajatteli itse pussin olemassaoloa enemmän kuin minä. Riippuu paljon avanneihmisen omasta suhtautumisesta asiaan, helpompaa varmaan jos on asian kanssa alusta asti avoin eikä häpeä ja peittele asiaa. 

Ainahan siinä pussit heiluu kun hommiin ryhdytään, avanteella tai ilman.

Vierailija
238/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avanteellinen nuori nainen täällä. Ymmärrän että deittailussa monille avanne on uusi asia, enkä pidä ihmistä pinnallisena jos se säikäyttää.

Mielestäni olisi hyvä idea että puhuisit miehen kanssa aiheesta.

Nostit esille esimerkiksi sen, että pelkäät että miehellä on kipuja tai avanteesta haittaa läheisyydessä. Hän todennäköisesti osaa kertoa sinulle elämäntilanteestaan, ja ehkä jopa rauhoittaa mieltäsi kun ennakkoluulot vähenevät.

Omassa elämässäni avanteesta ei ole ollut haittaa.

Ennen seksiä vaihdan useimmiten uuden pussin (pussi vaihdetaan päivittäin) tai tyhjennän pussin. Välillä laitan pussin pienempään kasaan vaikka pinnillä. Joskus käytän vähän seksikkäämpiä asuja jos tuntuu itsestä ettei halua nähdä pussia.

Avanne ei haittaa seksin aikana, mies voi olla päällä eikä riskejä avanteen vahingoittumiselle ole kovemmassakaan menossa. Itse avanteessa ei ole hermoja, eli en tunne kipua vaikka siihen osuu.

Käyn viikottain uimahallissa, kuntosalilla, ja harrastan ratsastusta. Pussi on kovilla, mutta kolmen vuoden aikana ei ole tapahtunut yhtään onnettomuutta.

Saunominen onnistuu hyvin, ja uskon että vaellusreissulla avanne on melkein vaivattomampi kuin ns. normaali perseen kautta paskominen. Vaihdan pohjalevyn noin viiden päivän välein, ja sen vaihtaminen on onnistuu myös luonnossa pullotetulla tai keitetyllä vedellä.

Vierailija
239/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä jolla on avannepussi ja luet näitä kommentteja; oot hyvä sellaisena kuin olet. Jos joku ei sinua hyväksy avannepussin takia johon et ole voinut itse edes vaikuttaa, niin se on sen henkilön oma häpeä.

Tämän ketjun kommentit saa mut pettymään ihmisiin entistä enemmän.

Kiitos sanoistasi, ne merkitsevät paljon tässä tilanteessa. Mä oon se nro 90 kommentin kirjoittanut, joka viettää nyt toista perättäistä jouluaan osastolla saaden antibioottia ja kortisonia tulehduskierteen vuoksi ja odottelen avannepussin saamista. On ollut rauta- ja veritankkauksia eli vaihtoehtoja ei enää ole jos elossa haluaa pysyä, kroppa ihan loppu. Biologisia kokeiltu mutta vasta-aineet niihin on joka kerta koholla, saan niistä rankat oireet. Ensimmäinen vei hiukset ja aiheutti verenpurkaumia ja toinen laukaisi migreenin. On ollut tosi paljon sopeutumista kun pelkkiä takaiskuja on tullut eikä merkittävää helpotusta ole löytynyt vuosiin. Moni voi henkilökohtaisesti ajatella miltä tuntuisi ravata kymmeniä kertoja vessassa ulostaen pelkkää limaa ja verta. Olla jatkuvasti infektioaltis ja eristettynä läheisistä, pakon sanelemana maata vuoteessa kun voimat loppu, eikä ilman vaippaa voisi mihinkään mennäkään vaikka jaksaisikin liikkua. Kaiken lisäksi jouduin luopumaan työstä ja jouduin taloudellisesti vaikeaan tilanteeseen ennen kuin kuntoutustukipäätös hyväksyttiin ja se tuli kuukausien viiveellä. Sairaalapäiviä on kertynyt todella paljon. Tämä ei ole elämää mutta toivon että leikkaus ja avannepussi sen viimein palauttaisivat. Sunlaisten tsemppareiden voimalla yrittää olla luopumatta toivosta ja täällä hoitohenkilökunta olleet aivan ihania ja lääkärit tehneet kaikkensa saadakseen voinnin balanssiin, niistä olen kiitollinen. Hyvää joulua sinulle ja kaikille muillekin.

Vierailija
240/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avanteellinen nuori nainen täällä. Ymmärrän että deittailussa monille avanne on uusi asia, enkä pidä ihmistä pinnallisena jos se säikäyttää.

Mielestäni olisi hyvä idea että puhuisit miehen kanssa aiheesta.

Nostit esille esimerkiksi sen, että pelkäät että miehellä on kipuja tai avanteesta haittaa läheisyydessä. Hän todennäköisesti osaa kertoa sinulle elämäntilanteestaan, ja ehkä jopa rauhoittaa mieltäsi kun ennakkoluulot vähenevät.

Omassa elämässäni avanteesta ei ole ollut haittaa.

Ennen seksiä vaihdan useimmiten uuden pussin (pussi vaihdetaan päivittäin) tai tyhjennän pussin. Välillä laitan pussin pienempään kasaan vaikka pinnillä. Joskus käytän vähän seksikkäämpiä asuja jos tuntuu itsestä ettei halua nähdä pussia.

Avanne ei haittaa seksin aikana, mies voi olla päällä eikä riskejä avanteen vahingoittumiselle ole kovemmassakaan menossa. Itse avanteessa ei ole hermoja, eli en tunne kipua vaikka siihen osuu.

Käyn viikottain uimahallissa, kuntosalilla, ja harrastan ratsastusta. Pussi on kovilla, mutta kolmen vuoden aikana ei ole tapahtunut yhtään onnettomuutta.

Kiitos asiallisesta tiedosta, joka on varmasti monelle tarpeen! Hyvää joulua sinulle!

Saunominen onnistuu hyvin, ja uskon että vaellusreissulla avanne on melkein vaivattomampi kuin ns. normaali perseen kautta paskominen. Vaihdan pohjalevyn noin viiden päivän välein, ja sen vaihtaminen on onnistuu myös luonnossa pullotetulla tai keitetyllä vedellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme