Ihastus pudotti pommin: hänellä on avannepussi paidan alla :(
En tiedä mitä tehdä. Ollaan kirjoiteltu WhatsAppissa kesäkuusta asti, käyty neljä kertaa treffeillä ja eilen ekaa kertaa mun luona. Siinä sitten sohvalla istuessaan paljasti, että on jonkin leikkauksen takia avannepussin käyttäjä koko loppuelämänsä. Ja minä kun olin jo kovastikin ehtinyt ihastua :(
Jatkaisitko tapailua?
Kommentit (389)
Mitenkäs sitten matkailu? Itse tykkään käydä mm. Lapissa vaelluksilla. Mitäs siellä keskellä korpea kaukana kaikesta, pahimmillaan ilman puhelinyhteyksiä, tehdään sitten kun avannepussillinen vaelluskaverin avanne menee tukkoon, alkaa kouristaa tai se pussin suulake siinä mahassa irtoaa tai vatsanpäälliset repeää? Ehtiikö apu ajoissa?
Mitäs sitten lasten kanssa? Pieni lapsi saattaa vahingossa repäistä tuollaista pussia, päällä kiipeillessään astua päälle tai potkaista avanteen verille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap haluaa lapsia. Kannattaako silloin ottaa kumppania jolla saattaa olla eteenpäin periytyvä aggressiivinen sairaus? Lapset tulevat olemaan katkeria äidilleen kun heillekin asennetaan omat pussit.
Ap:n luonne on pohjattoman itsekäs, lisäksi ei ole penaalin kaikista terävin kynä. Huonoja periytyviä ominaisuuksia.
Kerrotko minulle missä kohdassa olen ollut itsekäs tai tyhmä? Jos tietäisin niin voisin sitten vaikka korjata sanomisiani tai pyytää anteeksi, koska todellakaan ei ole ollut tarkoitukseni kenenkään päivää pilata :(
Inhottavaa kun tällä palstalla aina kaikki keskustelut menevät aloittajan kurmuuttamiseksi ja syyllistämiseksi. Mistään ei voi keskustella kun kaikki on aina trollia, igoria ja ties mitä. Hyvä palsta pilattu tällaisella periaatteesta jankkaamisella :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aloitushan on tahallaan tehty lapsellinen, täysin kehittymättömän vääntämä
provo.Ap on kaheli.
Varmasti näin. Tuollaiset eivät voi ymmärtää sitä, että kaikkein eniten merkitsee oikeasti se sisin. Mitä väliä on sillä, jos upealta kumppanilta puuttuu raaja tai on muita fyysisiä rajoitteita verrattunattuna siihen, että siltä fyysisesti kokonaiselta puuttuu normaalit aivot?
Siis jos ap ei ole tähänkään asti sitä mitenkään huomannut, niin miksi ap kuvittelee, että avannepussi yhtäkkiä ilmestyy suhteeseen hänen ja miehen väliin? Se on ollut siinä koko ajan. Ei selkeästi ole mitenkään rajannut arkea tai ollut kiusallinen. Nyt vasta mies luotti sinuun niin paljon, että uskalsi paljastaa henkilökohtaisen, terveyteen liittyvän asian. Valitettavasti ap:n reaktio on aika surkea...
"En alkaisi kenenkään omaishoitajaksi. Eri asia toki jos oltu 20v naimisissa ja toinen vammautuu, mutta en lähtisi suorilta kenenkään vaipanvaihtajaksi tai pussinpesijäksi."
😅😅 Eihän yksi avannepussi ole mikään iso juttu edes. Sehän hoidetaan itsenäisesti ja on pikkujuttu.
Kirjoitat jostain omaishoitajuudesta kuin kyse olisi jostain vakavasti sairaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap haluaa lapsia. Kannattaako silloin ottaa kumppania jolla saattaa olla eteenpäin periytyvä aggressiivinen sairaus? Lapset tulevat olemaan katkeria äidilleen kun heillekin asennetaan omat pussit.
Ap:n luonne on pohjattoman itsekäs, lisäksi ei ole penaalin kaikista terävin kynä. Huonoja periytyviä ominaisuuksia.
Kerrotko minulle missä kohdassa olen ollut itsekäs tai tyhmä? Jos tietäisin niin voisin sitten vaikka korjata sanomisiani tai pyytää anteeksi, koska todellakaan ei ole ollut tarkoitukseni kenenkään päivää pilata :(
Inhottavaa kun tällä palstalla aina kaikki keskustelut menevät aloittajan kurmuuttamiseksi ja syyllistämiseksi. Mistään ei voi keskustella kun kaikki on aina trollia, igoria ja ties mitä. Hyvä palsta pilattu tällaisella periaatteesta jankkaamisella :(
Ap
Itsekäs: tunnet tulleeksi huijatuksi, kun toinen on osoittanut luottamusta sinua kohtaan kertomalla arasta asiasta. Et tunne kiitollisuutta, että sinulle tärkeä ihminen on hengissä ja saanut oikeaa hoitoa, vaan mietit, miten SINULLA on vaikeaa.
Tyhmänpuoleinen mielesi käy ilmi kaikista viesteistäsi. Myös kaikesta siitä, mitä et ole tajunnut ja mitä kaikkea tietoa et ole hakenut, vaikka se olisi helposti saatavilla.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ajatteleppa näinpäin, että mitä hän mahtaa ajatella sinusta, jos joutuisit vaikka pyörätuoliin? Toivoisitko, että hän jatkaisi sinun tapaamista?
Jos ja jos. Kun en joudu.
Et voi sitä tietää,pösilö.
Lue faktatietoa aiheesta. Kysy henkilöltä itseltään. Ei kaikkia ihastuksia ja ihmissuhteita tarvi peilata seksin kautta.
Mulle ois ongelma. Ymmärrän ap:ta. Eri asia tosiaan jos olisi jo intiimi suhde ja puolisolle tulisi sairaus, mutta uudessa suhteessa ois iso turn off tuollainen uutinen.
Ja kyllä tuo perinnöllisyysjuttukin on ihan varteenotettava, jos kerran ap lapsia haluaa. Tulehdukselliset suolistosairaudetkin usein kulkee suvussa, ja suolistosyövät myös.
Tulisi mieleen monta asiaa, jotka saisivat minut lopettamaan tapailun. Jos mies esim. käyttäisi alkoholia tai haluaisi matkustella kanssani ulkomailla. Avanne taas ei olisi sellainen asia.
Keskustele miehen kanssa asiasta. Vain hän osaa kertoa, miten avanne vaikuttaa juuri hänen elämäänsä. Ja kuka tahansa meistä saattaa kuolla jo huomenna, oli avannetta tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Tulisi mieleen monta asiaa, jotka saisivat minut lopettamaan tapailun. Jos mies esim. käyttäisi alkoholia tai haluaisi matkustella kanssani ulkomailla. Avanne taas ei olisi sellainen asia.
Lopetat tapailun jos mies haluaa matkustella kanssasi?
Ihminen on itsekäs, miten me muuten oltaisiin tässä maailman tilanteessa. Nuorempana en alkanut seurustella vammaisen tytön kanssa, koska en itsekään ollut kenenkään kanssa vielä seurustellut enkä ole vammainen, joten olin itsekäs. Älä kirjoittele tänne ja odota jotain kaiken kattavaa neuvoa, sinun on yksin ne ratkaisut tehtävä. Tsemppiä.
Mun miehellä on avannepussi. Se on kyllä kätevä ja ei haittaa mitään. Itse hoit sen, se ei haise. Iholla on teippirengas johon pussi napsautetaan kiinni. Ei sitä turhaan laiteta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ois ongelma. Ymmärrän ap:ta. Eri asia tosiaan jos olisi jo intiimi suhde ja puolisolle tulisi sairaus, mutta uudessa suhteessa ois iso turn off tuollainen uutinen.
Ja kyllä tuo perinnöllisyysjuttukin on ihan varteenotettava, jos kerran ap lapsia haluaa. Tulehdukselliset suolistosairaudetkin usein kulkee suvussa, ja suolistosyövät myös.
Suolistosyövät on yleensä itseaiheutettuja.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hel*etti, en huolisi koskaan paskalle haisevaa ihmistä kumppaniksi. Pussi vatsan päällä rajoittaa todella paljon elämää ja harrastuksia. Kyllä sen huomaa ja haistaa vaatteiden läpi kauas jos on pa*kaa täynnä oleva pussi alla. Ei jatkoon! Pariutukoonsa pussi-ihmiset keskenään ja jättäkää meidät terveet rauhaan!
Tulipas asiantuntevasti. Perustele. Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
No en mä oikein osaa ajatella esim. makkarihommia avannepotilaan kanssa. Kiva siinä ratsastaa, yrittää saada orgasmia ja terävä pussin reuna raapii reittä ja rapisee..
Onko tällaisia ihmisiä oikeasti olemassa?
Jos tällainen asia vaivaa jo alussa niin ei se siitä ajan myötä helpota, päinvastoin.
Kovasti on arvostelijoita taas liikkeellä mutta kyllä tuo ainakin seksielämään vaikuttaa, paljonkin.