Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus pudotti pommin: hänellä on avannepussi paidan alla :(

Vierailija
22.12.2022 |

En tiedä mitä tehdä. Ollaan kirjoiteltu WhatsAppissa kesäkuusta asti, käyty neljä kertaa treffeillä ja eilen ekaa kertaa mun luona. Siinä sitten sohvalla istuessaan paljasti, että on jonkin leikkauksen takia avannepussin käyttäjä koko loppuelämänsä. Ja minä kun olin jo kovastikin ehtinyt ihastua :(

Jatkaisitko tapailua?

Kommentit (389)

Vierailija
181/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hel*etti, en huolisi koskaan paskalle haisevaa ihmistä kumppaniksi. Pussi vatsan päällä rajoittaa todella paljon elämää ja harrastuksia. Kyllä sen huomaa ja haistaa vaatteiden läpi kauas jos on pa*kaa täynnä oleva pussi alla. Ei jatkoon! Pariutukoonsa pussi-ihmiset keskenään ja jättäkää meidät terveet rauhaan!

Et sinäkään selviä terveenä elämäsi loppuun asti. Turhaan kuvittelet.

Vierailija
182/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tällainen asia vaivaa jo alussa niin ei se siitä ajan myötä helpota, päinvastoin.

Kovasti on arvostelijoita taas liikkeellä mutta kyllä tuo ainakin seksielämään vaikuttaa, paljonkin.

Vaikuttaa mutta elämää voi olla myös ilman seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka suhdetta. Tämä ihminen avanteensa kanssa ansaitsee jotain parempaa kuin sinä.

Vierailija
184/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisinko aloittajan kanssa suhteen? En ikinä tuollaisen pinnallisen, sydämettömän ja empatiakyvyttömän omaan napaansa tuijottavan kanssa.

Vierailija
185/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on miehiä pullollaan. Ei kannata tyytyä vialliseen.

Luulenpa, että vikaa löytyy jonkun toisen päästä.

Vierailija
186/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täälläkö oikeasti naiset olisivat valmiita intiimiin kanssakäymiseen jätkän kanssa, jolta vaatteita riisuessa paljastuisi iso sontapussi puseron alta? Googlatkaapa! Se on semmoinen kuminen lätkä, joka peittää puolet vatsasta, mitä tahansa sisällä onkin niin läpi näkyy.

M47

Sinulla on iso sontapussi pääsi sisällä.

Vierailija
187/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkaisin, tapailisin henkilöä enkä hänen avannepussiaan.

Älä valehtele, nytkö ei muka naisia haittaa avannepussi mutta muuten ovat niin viimeisen päälle nirsoja tinderissä ettei vahingossakaan voi antaa miehille tykkäyksiä.

Se, että sä et saa tinderissä tykkäyksiä ei tarkoita sitä että miehet ei saa tinderissä tykkäyksiä. Broidikin sieltä puolison löysi, eikä edes ole korkeakoulutettu, rikas ja komea. Asenne ja käytöstavat kuitenkin on kunnossa.

Vierailija
188/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele kuinka hyvä mies varmasti on, kun hyväksyt hänet sellaisena kuin on, tulee hyväksymään myös sinut sellaisena kuin olet.

Hyvät miehet ovat harvassa muutenkin.

Vierailija
189/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas ap, olet tosi lapsellinen.

Vierailija
190/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse jatkaisi tapailua, ainakaan intiimeissä merkeissä.

Vierailija
191/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ajatteleppa näinpäin, että mitä hän mahtaa ajatella sinusta, jos joutuisit vaikka pyörätuoliin? Toivoisitko, että hän jatkaisi sinun tapaamista?

Jos ja jos. Kun en joudu.

Ei se sinun vallassasi ole kuule.

Vierailija
192/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilöllä on avannepussi niin voiko pyllyyn harrastaa seksiä helpommin kun kakka ei ole tiellä?

Eiköhän sinne ihan normaalisti voi sitä harrastaa, jos sellaisesta pitää...

Ei todellakaan voi. Idiootti.

Vierailija
193/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi stna.

Vierailija
194/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä oikein osaa ajatella esim. makkarihommia avannepotilaan kanssa. Kiva siinä ratsastaa, yrittää saada orgasmia ja terävä pussin reuna raapii reittä ja rapisee..

Onko tällaisia ihmisiä oikeasti olemassa?

Paljon. Kaikki poikkeava aiheuttaa tarpeen kiusata ja akuutin kyvyttömyyden hankkia oikeaa tietoa.

Vierailija
195/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa meistä voi sairastua tulehdukselliseen suolistosairauteen tai suolistosyöpään. Se ei ole meidän käsissä miten se elämä aina menee. On hyvä irvailla ja pilkata avanneihmisten elämää, mutta koskaan et tiedä milloin olet itse pussin kantaja tai sinun rakas läheinen ihminen.

Vierailija
196/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kokemusta asiasta oli montako vuotta?

Vierailija
197/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös tapaillut naista jolla oli sydänvika, ei kyllä kiinnostanut jatkaa tapailua kun kertoi asiasta.

M26

Vierailija
198/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännää miten täällä tuomitaan avanteesta ahdistuminen. Sen sijaan joku pituus tai paino tuntuu olevan ihan validi parinvalintakriteeri. Kyllä se avanne rehellisesti sanoen itseänikin häiritsisi, en tiedä pystyisinkö aloittamaan suhdetta tuossa tilanteessa. Jos pitkäaikainen kumppani sairastuisi asia olisi ihan eri, kun yhteistä historiaa olisi niin paljon takana.

Vierailija
199/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljännet treffit, eikä paitaa ole pois saanut. Ihan selvä provo. 0/5

Viimeistään kolmansilla treffeillä naidaan niin, että varpaan kynnet irtoo.

On tietenkin provo. Tunnistaa monesta asiasta.

Itse olen tapaillut puoli vuotta, n. 20 treffit, ennen seksiä. Hyvä suhde alkoi siitä. Olemme ystäviä edelleen.

Nykyisen kanssa menimme suoraan ensitreffeiltä minun luokseni sänkyyn.

Ihmiset ja tilanteet ovat erilaisia.

Vierailija
200/389 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa ihastuksen avanteeseen tai miten pitäisi toimia, niin kai aloittaja on myös kertonut ensimmäisillä tapaamisilla että hänen resilienssinsä elämää kohtaan on hyvin heikko ainakin tämän kirjoituksen perusteella.

Elämässä kun tuppaa tulemaan terveydellisiä, rahallisia ja vaikka henkisiä haasteita. Joskus jopa isompia kuin kumppanin avanne, asiaa vähättelemättä.

Itse ainakin suhteen alussa haluaisin tietää jos kumppani on haastavassa tilanteessa kysymässä apua netin vauvafoorumeilta. Voisin sitten päättää haluanko jatkaa tuollaisen kumppanin kanssa eteenpäin ja onko hän vahva elämän ylämäkien edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan