Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kieltäydytään kohteliaasti treffeistä?

Vierailija
10.12.2023 |

?

Kommentit (196)

Vierailija
1/196 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ei. 

2/196 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä oon erakko" 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/196 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin vähän tätä...

Vierailija
4/196 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva! Mennään vaan!

Vierailija
5/196 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan, mutta ystävällisesti "Kiitos, mutta en lähde kanssasi treffeille."

Mitäpä sitä suotta kiertelemään ja kaartelemaan ja keksimään tekosyitä, jos ei halua treffeille tietyn ihmisen kanssa, tai kenenkään.

Vierailija
6/196 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kutsusta, mutta valitettavasti en ole kiinnostunut.

Vierailija
7/196 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva! Mennään vaan!

Mitä silloin vastaisit, jos haluaisit suostua treffeille?

Vierailija
8/196 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin: "Seuraava ehdokas on luultavasti parempi". Mitäpä näitä totuuksia suotta alkaa kiertelemään?

M

Vierailija
9/196 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kieltäytyä jos ei ymmärrä kun sanoo Kiitos ei. Tulee jatkokysymyksiä miksi ei

Vierailija
10/196 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos kutsusta, mutta en ole tällä hetkellä kiinnostunut treffailusta."

Vierailija
11/196 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen keino on se, että sanoo tapailevansa jotain muuta, mutta kiitos kutsusta. Aika harva jää miksikään stalkkeriksi, että tulisi pyytämään uudestaan. Mutta jos tulee uudelleenpyyntö jossain vaiheessa, niin vastaus jotenkin tyyliin "sä oot kiva tyyppi ja näin, mutta mä haluaisin pitää tän meidän jutun ihan kaveripohjalla".

Vierailija
12/196 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kieltäytyä jos ei ymmärrä kun sanoo Kiitos ei. Tulee jatkokysymyksiä miksi ei

Koska en ole kiinnostunut sinusta treffailumielessä. Kiitos.

Vierailija
13/196 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsuosittu mielipide mutta mielestäni aina ei tarvitse kieltäytyä kohteliaasti. Tilanteen mukaan.

Vierailija
14/196 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi aiheen, mutta en ole koskaan kieltäytynyt treffeistä. Olen nyt viisikymppinen ja laskin, että olen käynyt elämäni aikana seitsemän eri miehen kanssa treffeillä. Ensimmäiset treffini oli 15-vuotiaana ja viimeiset nykyisen mieheni kanssa 27-vuotiaana. 

Jos kieltäytyisin treffeistä, varmaan kiittäisin kutsusta ja sanoisin, etten valitettavasti lähde treffeille, koska olen jo parisuhteessa. Nuorena minun olisi pitänyt kieltäytyä yksistä treffeistå, joille lähdin lähinnä uteliaisuudesta. Olisi pitänyt vain kuunnella vaistoaan ja sanoa, että kiitos, mutta en halua lähteä.

Vierailija
15/196 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vain kaksi kertaa sellaisilla treffeillä, joissa olin oikeasti ja vakavasti kiinnostunut siitä miehestä. Sillä ensimmäisellä kerralla tiesin, ettei meille tulisi pysyvää suhdetta vahvasta yhteydestä ja kemiasta huolimatta, koska erottavia tekijöitä oli liikaa. Toinen oli mieheni, jonka kanssa olimme jo pitkään halunneet tutustua lähemmin toisiimme. 

Ne muutama muu mies oli sellaisia, etten ollut lähtökohtaisesti heistä romanttisessa mielessä kiinnostunut ja ensimmäisellä kerralla olin liian nuori seurustelemaan. Arvostan kyllä ihmisinä ja ystävinä näitä miehiä, mutta ei olisi ehkä pitänyt lähteä treffeille heidän kanssaan. Yhteen heistä sitten ihastuin ja aloitimme suhteen. Ei olisi todellakaan kannattanut, vaan olisi pitänyt vaan kuunnella ja uskoa alun hälytyskelloja ja outouden, jopa vastenmielisyyden, tunnetta.

Vierailija
16/196 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäsuosittu mielipide mutta mielestäni aina ei tarvitse kieltäytyä kohteliaasti. Tilanteen mukaan.

Lähtökohtaisesti näin suppeilla lähtötiedoilla vastatessa oletan, että halutaan olla sivistynyt ja kohtelias. Sitten on tietenkin erikseen ne tilanteet joissa haluaa olla vain selkeä ja jämäkkä.

Vierailija
17/196 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanon joko totuuden (on jo joku, ei kiinnosta ihminen sillä tavalla, jne mikä se syy sitten onkin) tai jotain ympäripyöreämpää (esim. en ole tällä hetkellä kiinnostunut suhteesta). Ja jos vielä jankkaa totean vain, että kun nyt ei kiinnosta niin ei kiinnosta, en jää mukaan jankkaukseen. 

Vierailija
18/196 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kieltäytynyt koskaan, mutta todennut joka kerta kysyjälle että lähden jos maksat. Ilmainen ruoka kelpaa ja onhan se kiva tutustua uusiin ihmisiin. Ei näistä kyllä koskaan sen kummempaa ole syntynyt. Yksi oli hieman stalkkeri ja yhtä näin pari kertaa uudestaan 

Vierailija
19/196 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

"Mä oon erakko" 

Kohtasin muuten kerran tällaisen naisen. Ilmeisesti käytti vain minua hyväkseen ja haki huomiota, mutta ei voinut koskaan minnekään lähteä kun oli muka niin erakko. Aika jännä, miten "erakko" osasi niin viettelävästi ja flirttailevasti miehen kanssa olla eikä muutenkaan sosiaalisissa taidoissa mitään vikaa. Todella törkeää toimintaa pelailla toisen tunteilla kun voisi vaan sanoa suoraan ettei kiinnosta.

Vierailija
20/196 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi, mutta tällä kertaa et tullut valituksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi