Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, kukaan ei auttanut!
Anna mun kaikki kestää! Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, eikä ympärillä olleista 15 ihmisestä kukaan auttanut tilanteessa! Kenelläkään ei ollut kanttia puuttua tilanteeseen. https://www.hs.fi/kaupunki/vantaa/art-2000009272142.html
Kommentit (1304)
Miehet ovat myös vastuussa miesten tekemistä asioista?
Eli miksi annat miesten r*skata ja ahdistella lapsia? Oletkosairas?[/quote]
Eri asia, koska r*skaus on rikos, äänestysvalinta ei.
Sitten se, että noihin syyllistyytulijoista yli puolet ja suomalaisista miehistä sen prosentin osa.
Naiset sen sijaan sankoin joukoin äänestää vihreitä, eli ei ollenkaan sama asia kuin kuvailemasi.
Teistä naisista yli puolet äänestää vihreitä, miehistä homot ja muut sairaat.[/quote]
Laitappa jotain linkkiä tutkimukseen, jonka mukaan yli puolet naisista muka äänestää vihreitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kehtaavat haukkua naisia, vaikka itse ovat aina olleet se väkivaltaisempi sukupuoli ja alistaneet naisia. Niin nauran tuollaisille "miehille" jotka täällä netissä uhoavat kuvitellen olevansa jotain alfoja
Miehet ja naiset ovat yhtä väkivaltaisia toisiaan kohtaan parisuhteissa. Puskaraiskaukset ovat erikseen, mutta tuossa on sitten etninen tausta pääsääntöisesti profiloiva tekijä.
93 % väkivalta tapauksista mies on se väkivallan tekijä ja nainen sen väkisivallan kohde. Tilastot tämäkin kertoo.
Reilusti yli puolet väkivallan uhreista on miehiä.
Tässä puhutaan väkivallasta parisuhteessa. Tilastojen mukaan väkivaltaa käyttää lähes poikkeuksetta mies ja kohteena on nainen tai /ja lapset.
Huomaa, että palstalla alkaa olemaan enemmän miehiä kommentoimassa, kun outoja ja syyllistäviä kommentteja saa jatkuvasti lukea, joissa on naiset vs. miehet ja kaikki naiset niputetaan yhteen. Mennyt pilalle koko palsta.
Itse autan mielelläni pulassa olevaa, koska haluan, että myös minua autetaan, sukupuolesta riippumatta. Toki harkintaa käyttäen eli itselleni ei kuitenkaan tulisi mieleen mennä päihdeongelmaisten riitoja selvittämään. Toisaalta en koe, että minulla olisi mitään menetettävää enää, ja lopulta tuskainenkin kuolema olisi vain helpotus.
Vierailija kirjoitti:
93 % väkivalta tapauksista mies on se väkivallan tekijä ja nainen sen väkisivallan kohde. Tilastot tämäkin kertoo.
Terveydenhuollon hoitoilmoitusrekisterin mukaan taas puolison tai partnerin pahoinpitelemien 20–64-vuotiaiden joukossa on ollut hoidettavana noin kaksi kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Tämä viittaa miesten korkeampaan kynnykseen ilmoittaa itseensä kohdistuneesta väkivallasta.
Vierailija kirjoitti:
Alanuolen antaja. MIKSI siinä liikkuvassa välineessä pitäisi alkaa hyörimään ja pyörimään kun siitä ei kukaan hyödy?
Sen sijaan saadaan aikaan vaan sitä tönimistä mihin tuo nainen alkoi huutamaan apua.
Ai se oli vahinko. Juna oli pysähtymässä asemalle ja se mies horjahti naiseen päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stadissa noita bussiajdisteluita nähneenä lähes aina sama kuvio: känninen suomilumppu napannut tumman miehen mukaansa ja sitten mieli muuttuukin, eikä miehen kavereille kiinnostakaan herutella. Ihan oma syy jos moiseen tilanteeseen päätyy alunperinkin. Noista on kyllä varoiteltu, mutta ei niin ei.
Ja sieltähän se tuli: suomi "lumppu" ei antanutkaan sinulle ja sekös sinua v i t u t t a a :D Sehän tuon naisvihan syy yleensä on, kun mies itse on jäänyt ilman
Pidätkö kaikkia suomalaisia naisia lumppuina vai etkö erota noita kuvauksen kaltaisia m@tupatjoja muista naisista?
En pidä ketään naista "lumppuna". Miksi muuten mies ei ole koskaan "lumppu" tai "patja" vaan se on aina nainen? Se, kenen kanssa nainen makaa, ei tee hänestä "lumppua". Mutta sinulle kaikki naiset ovat varmaan h u o r i a ihan lähtökohtaisesti, paitsi ehkä oma äiti
Kyllä tekee jos mikrohame päällä pyydystää tummia miehiä ja lähmii niiden kanssa busseissa kuten pk-seudulla näkee. Ihan sama pätee miehiin, jos vaikka jossain homorensseleissä moista harrastaa. Juuri kaltaistesi "avarakatseisten" vuoksi tällaisia tapahtumia tapahtuukin. "K-k-kaikki saa tehdä mitä haluaa ilman mitään vastuuta seurauksista!" Joo toimii vihervasemmiston harhaisissa fantasioissa, muttei tummien miesten kanssa käytännössä.
Eli rais kaus on sinusta ok jos nainen on "lumppu" no tuo asenteesi kertookin sinusta kaiken tarpeellisen
Miten osalle naisista on niin vaikeaa käsittää mikä ero on vältellä ennalta joutumasta uhriksi ja varsinaisella syyllisyydellä? Mieti nyt vähän itsekin. :D
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että palstalla alkaa olemaan enemmän miehiä kommentoimassa, kun outoja ja syyllistäviä kommentteja saa jatkuvasti lukea, joissa on naiset vs. miehet ja kaikki naiset niputetaan yhteen. Mennyt pilalle koko palsta.
Itse autan mielelläni pulassa olevaa, koska haluan, että myös minua autetaan, sukupuolesta riippumatta. Toki harkintaa käyttäen eli itselleni ei kuitenkaan tulisi mieleen mennä päihdeongelmaisten riitoja selvittämään. Toisaalta en koe, että minulla olisi mitään menetettävää enää, ja lopulta tuskainenkin kuolema olisi vain helpotus.
Naiset niputtamassa miehet yhteen: haha! just näin! jätä se sika! kaikki miehet on pedariraiskaajia!
Miehet niputtamassa naiset yhteen: outoja ja syyllistäviä kommentteja. Mennyt palsta pilalle.
https://thl.fi/fi/web/sukupuolten-tasa-arvo/tasa-arvon-tila/vakivalta-j…
Tietoa väkivaltarikoksista saadaan myös esimerkiksi Tilastokeskuksen rikos- ja pakkokeinotilastosta. Vuonna 2021 pahoinpitelyrikoksista yli puolet kohdistui miehiin. Poliisin tietoon tullut väkivalta on pääasiassa miesten tekemää. Vuonna 2019 selvitetyissä rikoksissa:
pahoinpitelyrikoksiin syyllisiksi epäillyistä tekijöistä miehiä oli 81 %
seksuaalirikoksiin syyllisiksi epäillyistä tekijöistä miehiä oli 96 %.
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä sivullinen nyt voisi vaikka soittaa 112, ja pyytää partio seuraavalle asemalle.
Koska mies ei antanut naisen etuilla & nainen närkästyi kanssamatkustajille, joiden olisi mielestään pitänyt puolustaa häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kehtaavat haukkua naisia, vaikka itse ovat aina olleet se väkivaltaisempi sukupuoli ja alistaneet naisia. Niin nauran tuollaisille "miehille" jotka täällä netissä uhoavat kuvitellen olevansa jotain alfoja
Miehet ja naiset ovat yhtä väkivaltaisia toisiaan kohtaan parisuhteissa. Puskaraiskaukset ovat erikseen, mutta tuossa on sitten etninen tausta pääsääntöisesti profiloiva tekijä.
Reilusti yli puolet väkivallan uhreista on miehiä.
Tässä puhutaan väkivallasta parisuhteessa. Tilastojen mukaan väkivaltaa käyttää lähes poikkeuksetta mies ja kohteena on nainen tai /ja lapset.
Ei pidä paikkaansa, väitteese on miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alanuolen antaja. MIKSI siinä liikkuvassa välineessä pitäisi alkaa hyörimään ja pyörimään kun siitä ei kukaan hyödy?
Sen sijaan saadaan aikaan vaan sitä tönimistä mihin tuo nainen alkoi huutamaan apua.Ai se oli vahinko. Juna oli pysähtymässä asemalle ja se mies horjahti naiseen päin.
Et siis itsekään osaa sanoa miksi sen miehen olisi pitänyt liikkua ennen kuin juna pysähtyy.
Vierailija kirjoitti:
https://thl.fi/fi/web/sukupuolten-tasa-arvo/tasa-arvon-tila/vakivalta-j…
Tietoa väkivaltarikoksista saadaan myös esimerkiksi Tilastokeskuksen rikos- ja pakkokeinotilastosta. Vuonna 2021 pahoinpitelyrikoksista yli puolet kohdistui miehiin. Poliisin tietoon tullut väkivalta on pääasiassa miesten tekemää. Vuonna 2019 selvitetyissä rikoksissa:
pahoinpitelyrikoksiin syyllisiksi epäillyistä tekijöistä miehiä oli 81 %
seksuaalirikoksiin syyllisiksi epäillyistä tekijöistä miehiä oli 96 %.
Laita prosentit kuinka paljon naiset tappaa vauvojaan verrattuna miehiin.
Etenkin miehet kommentoivat ettei uskalla puuttua jos ahdistelija on joku kaksimetrinen korsto tai että Suomessa puuttumisesta saatta saada isomman tuomion kuin varsinainen tekijä.
Kertoo ihmisestä jos kuvittelee että väkivalta on ainoa tapa puuttua. Puuttuminen voi olla sitä, että sanoo hei, jätäppäs se nainen rauhaan ja ollaanpa ihmisiksi. Usein jo se riittää, joku näyttää huomanneensa tilanteen ja välittävänsä siitä, mitä tapahtuu.
Voi tarjoutua menemään yhtä matkaa laiturille tai istua viereen tai muulla tavoin tilanteesta riippuen ilmaista, että on seurassa eikä uhri ole tilanteessa yksin. Aina kannattaa ilmoittaa henkilökunnalle, vartijalle tai soittaa poliisille, jos tilanne vaatii. Aina voi kääntyä kohti viereistä matkustajaa ja kysyä, pitäisikö meidän puuttua tähän yhdessä, voisitko sinä etsiä henkikuntaa niin minä soitan vartijanumeroon. Kyllä aina voi JOTAIN tehdä.
Tässä ei ollut kyse mistään päällekarkauksesta puukon kanssa. Silloinkin vähintä mitä voi tehdä on huutaa apua, soittaa hätäkeskukseen ja kutsua henkilökunta tai vartija paikalle. Ei kukaan väitä että pitäisi alkaa nyrkkitappeluun jonkun aseistetun muskelimiehen kanssa.
Ongelma on kyllä ihan yleinen passiivisuus ja asenne Suomessa, tollasessa tilanteessa suurin osa tuijottelee ulos ikkunasta ja tekeytyy mahdollisimman näkymättömäksi jottei itse joudu konfliktin keskelle. Olisi helpompi auttaa, jos olisi varmaa, että myös muut reagoivat, eikä jää yksin pistämään häirikköä ojennukseen. Yhden on vaikeaa pistää kampoihin bussilliselle tai metrolliselle ihmisiä. Ja sen tajuavat myös narkkarit, ja muut humput ja häiriköt.
Voin kertoa miksi en koskaan puutu tilanteisiin:
1. Jos puutun fyysisesti, niin joko minua sattuu tai lompakkoani sattuu. Rikosmerkinnästä menetän työni eikä avun kohde ole varmaankaan halukas elättämään minua loppuelämäni.
2. Jos soitaan häkeen, he eivät vastaa "asia selvä, lähetämme apua" vaan joudun itse osalliseksi, mistä seurauksena on kaikenlaista ikävää.
Vika ei ole suomalaisissa tai ihmisissä yleisesti vaan järjestelmässä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku naisvihaaja joka hakkaa naisia.
Näitä tuntuu olevan tällä palstallakin liikkeellä...
Vierailija kirjoitti:
Etenkin miehet kommentoivat ettei uskalla puuttua jos ahdistelija on joku kaksimetrinen korsto tai että Suomessa puuttumisesta saatta saada isomman tuomion kuin varsinainen tekijä.
Kertoo ihmisestä jos kuvittelee että väkivalta on ainoa tapa puuttua. Puuttuminen voi olla sitä, että sanoo hei, jätäppäs se nainen rauhaan ja ollaanpa ihmisiksi. Usein jo se riittää, joku näyttää huomanneensa tilanteen ja välittävänsä siitä, mitä tapahtuu.
Voi tarjoutua menemään yhtä matkaa laiturille tai istua viereen tai muulla tavoin tilanteesta riippuen ilmaista, että on seurassa eikä uhri ole tilanteessa yksin. Aina kannattaa ilmoittaa henkilökunnalle, vartijalle tai soittaa poliisille, jos tilanne vaatii. Aina voi kääntyä kohti viereistä matkustajaa ja kysyä, pitäisikö meidän puuttua tähän yhdessä, voisitko sinä etsiä henkikuntaa niin minä soitan vartijanumeroon. Kyllä aina voi JOTAIN tehdä.
Tässä ei ollut kyse mistään päällekarkauksesta puukon kanssa. Silloinkin vähintä mitä voi tehdä on huutaa apua, soittaa hätäkeskukseen ja kutsua henkilökunta tai vartija paikalle. Ei kukaan väitä että pitäisi alkaa nyrkkitappeluun jonkun aseistetun muskelimiehen kanssa.
Miksi nainen halusi väen vängällä ohittaa miehen liikkuvassa junassa? Miksi ei valinnut toista ovea vaan halusi jäädä riitelemään?
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on kyllä ihan yleinen passiivisuus ja asenne Suomessa, tollasessa tilanteessa suurin osa tuijottelee ulos ikkunasta ja tekeytyy mahdollisimman näkymättömäksi jottei itse joudu konfliktin keskelle. Olisi helpompi auttaa, jos olisi varmaa, että myös muut reagoivat, eikä jää yksin pistämään häirikköä ojennukseen. Yhden on vaikeaa pistää kampoihin bussilliselle tai metrolliselle ihmisiä. Ja sen tajuavat myös narkkarit, ja muut humput ja häiriköt.
Tuossa ei ollut tilannetta missä kukaan olisi tarvinnut apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ei ollut tilannetta missä kukaan olisi tarvinnut apua.
Mutta saatiinpa hyvä naismiestappelu aikaiseksi ja yksi sai kiilotettua somesädekehäänsä :)
Mä menin nurkan taakse ja soitin poliisit paikalle. Naista olen auttanut niin että nuori nainen pääsi pakoon kun menin väliin. Mulla on luonnollinen ulkonäkösuoja itselläni.