Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, kukaan ei auttanut!
Anna mun kaikki kestää! Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, eikä ympärillä olleista 15 ihmisestä kukaan auttanut tilanteessa! Kenelläkään ei ollut kanttia puuttua tilanteeseen. https://www.hs.fi/kaupunki/vantaa/art-2000009272142.html
Kommentit (1304)
JamoC kirjoitti:
Ei uskalla auttaa koska voi syyllistyä itse johonkin rikokseen. Vain poliisilla on oikeus puuttua tällaisiin tilanteisiin.
Kyllähän se suomalainen laki on vähän kuin kallellaan siihen suuntaan että on rikollista, jos häiritsee saati estää 'vapaan' ihmisen itsensä toteuttamisen 'oikeutta' vaikkapa toisten ryöstöä ja/tai mukilointia, sellaisen estäminen kun saattaisi aiheuttaa estettävälle traumoja tms ikäviä tuntemuksia. Siinä voi auttaja saada paitsi lakiin perustuvan rangaistuksen, niin myös vahingonkorvausvelvollisuuden kun on aiheuttanut vaikkapa henkistä stressiä ryöstäjälle, saati jos ryöstön yrittäjä on saanut jotain fyysistä kipua kun on esim yrittänyt lyödä uhria auttamaan pyrkinyttä.
Hyvämoraaliset ihmiset toimivat jopa vastoin tuollaisia kieroja keplottelulakeja, vaikka ovat tietoisia mahdollisuudesta joutua itse syytettyjen penkille 'edistyksellisten voimien' ajamien lakien rikkomisesta.
Laki on siis kieroutettu vähän kuin valtiomafiamaiden lait, kun lailla rangaistaan ihmisen luontaisen moraalisen oikeudentunnon toteutumista.
- Niin ja vaalit taitavat olla ihan joidenkin kuukausien päästä....
Miksi naista pitäisi auttaa?
Voimaantunut olento joka pärjää kyllä ilman miesten apua.
Helsingissä piestiin huoltsikalla nainen ja jengi vaan katseli vierestä...
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/autoaan-tankannut-nainen-joutui-sil…
"Uhri sai hyökkäyksessä ruhjeita kasvoihinsa ja kävi lääkärissä näyttämässä vammojaan. Myös uhrin silmälasit menivät rikki rytäkässä.
Hyökkäyksen jälkeen pahoinpitelijä ajoi miehen kanssa pois paikalta – tankkaamatta autoaan, uhri kertoo.
Tilannetta todisti uhrin mukaan useampikin silminnäkijä, jotka eivät puuttuneet pahoinpitelyyn ennen pariskunnan poistumista. Uhri kertoo, että silminnäkijät saivat pariskunnan auton rekisterinumeron talteen"