Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, kukaan ei auttanut!
Anna mun kaikki kestää! Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, eikä ympärillä olleista 15 ihmisestä kukaan auttanut tilanteessa! Kenelläkään ei ollut kanttia puuttua tilanteeseen. https://www.hs.fi/kaupunki/vantaa/art-2000009272142.html
Kommentit (1304)
Ok, tästä lähtien mä autan vain mun miestä ja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tässä oli ilmiselvästi kyseessä sellainen korkeampi junanvaunu josta on pari porrasta osastolta välikköön. Joku mies istui noilla portailla ja välikkö oli muutenkin täynnä (n. 15 henkilöä). Tämä nainen halusi ulos juuri siitä väliköstä jonka portailla mies istui, vaikka olisi voinut mennä toisestakin päästä. Nainen pyysi miestä väistämään vaikka asemalle oli vielä matkaa ja aikaa reilusti.
Parempi vaihtoehto olisi ollut mennä tosiaan toista kautta ulos tai sitten vain hivuttautua miehen ohi kun juna on pysähtynyt. Ei hän koko varmstikaan koko portaiden leveydellä istunut. Kaikki eivät kestä sitä että heitä pyydetään väistämään ja antamaan tietä. Yleensä sen näkee jo olemuksesta.
Mutta mitään vakavampaahan ei siis tapahtunut, mies soitti suutaan ja töni naista takaisin selällään. Kuitenkin tämä pääsi ulos junasta haluamallaan asemalla, eli tilaa oli kuin olikin riittävästi.
Ai niin, lisäksi nainen ehti toistuvasti kysyä miksi kukaan ei auta häntä. Miten olisi pitänyt auttaa? Juna ei ollut vielä pysähtynyt eikä tarina kerro jäikö kyseinen mies myös pois tuolla asemalla.
Miten vaihdat täydessä junassa ovea? Ja jos ollaan tulossa asemalle, niin vajaassa junassakin on mahdotonta vaihtaa toiselle ovelle.
Jos sinä osaat puhua. Sanot kuuluvalla äänellä " Anteeksi, pääsenkö tästä kulkemaan. Voitteko väistää? Kiitos!"
Jonka jälkeen voisi kysyä "minne haluat päästä?"
Minulle tuli joku aika samalaisessa tilanteessa koputtelemaan olkapäälle kun olimme saapumassa päärautatieasemalle.
"Anteeksi, olen jäämässä tässä".
Vastaisen "niin me kaikki" enkä liikkunut vaan jatkoin uutisten lukemista.
Pidän tässä tuota naista syyllisenä tilanteeseen ja jos joskun olen vastaavaa todistamassa niin aivan varmasti otan sen puolen joka ei saanut itselleen penkkiä mutta halusi silti lepuuttaa jalkojaan edes muutaman minuutin.
Vierailija kirjoitti:
"Miesten tehtävä ei ole puolustaa naisia", mitä vit...?
Minä kyllä puutuin tilanteeseen nopeasti kun kahta nuorta naista ahdisteli joku keski-ikäinen äijä kännissä tampereella, käskin miestä häipyä ja jättää naiset rauhaan.
Naiset kiittivät avusta, ja pääsivät jatkamaan turvallisesti matkaa.
Mikä ihme tää on ettei voi toista auttaa, oli sitten mies tai nainen? Minä ainakin autan!
M33
Tässä kirjoittaa mies. Kunnia hänelle.
Poliisilta ohje olla puuttumatta ja naisethaukkuvat miehiä luusetriksi ja tietenkin se myrkyllinen miesyys on unohdettu. Miettikäähän hieman asennettanne.
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli tosi magea tilanne. Yksi persu suomalaismiehen näköinen Kirsti alkoi haukkumaan kahtavanhempaa somal.miestä. sitten tuli pieni perus suomalaismiehen näköinen kundi haastamaan korstoa. Koko eroa oli puolet. Korsto alkoi tutisemaan ihan selkeästi ja ruikutti paikalta pois. Yksi pieni mies ratkaisi vihatilanteen.
Ja sit kaikki taputti. Like a boss.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kehtaavat haukkua naisia, vaikka itse ovat aina olleet se väkivaltaisempi sukupuoli ja alistaneet naisia. Niin nauran tuollaisille "miehille" jotka täällä netissä uhoavat kuvitellen olevansa jotain alfoja
Miehet ja naiset ovat yhtä väkivaltaisia toisiaan kohtaan parisuhteissa. Puskaraiskaukset ovat erikseen, mutta tuossa on sitten etninen tausta pääsääntöisesti profiloiva tekijä.
93 % väkivalta tapauksista mies on se väkivallan tekijä ja nainen sen väkisivallan kohde. Tilastot tämäkin kertoo.
Kannattaa näiden miesten toivoa, ettei omalle äidille/siskolle/tyttöystävälle/tyttärelle tapahdu mitään pahaa, se kun voi olla, että kukaan ei sellaisessa tilanteessa välitä auttaa...Sitten jos se äiti/sisko/muu naispuoleinen läheinen kuolee niin se on sitten voivoi
Vierailija kirjoitti:
MIKS KUKAAN UHRAA HENKEÄNSÄ TUNTEMATTOMAN NAISEN TAKIA?! SUOMI MIEHET SIKOJA, LUUSEREITÄ WÄÄ WÄÄ WÄÄÄÄ AI ETTÄ KUN ON HYVÄT VERIVIIKOT!
No niin, otappa vaikka pari diapamia, että vähän rauhoitut, nyt meni näköjään tunteisiin ja pahasti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tässä oli ilmiselvästi kyseessä sellainen korkeampi junanvaunu josta on pari porrasta osastolta välikköön. Joku mies istui noilla portailla ja välikkö oli muutenkin täynnä (n. 15 henkilöä). Tämä nainen halusi ulos juuri siitä väliköstä jonka portailla mies istui, vaikka olisi voinut mennä toisestakin päästä. Nainen pyysi miestä väistämään vaikka asemalle oli vielä matkaa ja aikaa reilusti.
Parempi vaihtoehto olisi ollut mennä tosiaan toista kautta ulos tai sitten vain hivuttautua miehen ohi kun juna on pysähtynyt. Ei hän koko varmstikaan koko portaiden leveydellä istunut. Kaikki eivät kestä sitä että heitä pyydetään väistämään ja antamaan tietä. Yleensä sen näkee jo olemuksesta.
Mutta mitään vakavampaahan ei siis tapahtunut, mies soitti suutaan ja töni naista takaisin selällään. Kuitenkin tämä pääsi ulos junasta haluamallaan asemalla, eli tilaa oli kuin olikin riittävästi.
Ai niin, lisäksi nainen ehti toistuvasti kysyä miksi kukaan ei auta häntä. Miten olisi pitänyt auttaa? Juna ei ollut vielä pysähtynyt eikä tarina kerro jäikö kyseinen mies myös pois tuolla asemalla.
Miten vaihdat täydessä junassa ovea? Ja jos ollaan tulossa asemalle, niin vajaassa junassakin on mahdotonta vaihtaa toiselle ovelle.
Jos sinä osaat puhua. Sanot kuuluvalla äänellä " Anteeksi, pääsenkö tästä kulkemaan. Voitteko väistää? Kiitos!"
Minulle tuli joku aika samalaisessa tilanteessa koputtelemaan olkapäälle kun olimme saapumassa päärautatieasemalle.
Pidän tässä tuota naista syyllisenä tilanteeseen ja jos joskun olen vastaavaa todistamassa niin aivan varmasti otan sen puolen joka ei saanut itselleen penkkiä mutta halusi silti lepuuttaa jalkojaan edes muutaman minuutin.
Tähän aikaan vuodesta junan portailla tai lattialla istuu vain spurgut ja hörhöt tai lapset kurahousuineen. Märkää, likaista ja kivistä.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet niin katkeroitunut median takia koko naissukupuolelle, että et auttaisi hätätilanteessa naista vain hänen sukupuolensa perusteella? Just...Kaikkea se leipä elättää
Itse leimaat miehet puistoraiskaajiksi ja vainoajiksi... sukupuolen perusteella
Voi rakkaat miehet, kyllä minä autan teitä jatkossakin vaikka mitä sanoisitte. Jokaista autetaan joka tarvii apua, oli sukupuoli tämä, tuo tai kolmas. En odota vastapalvelusta.
N53
Naiset valittaa ettei miehet auta kun itse eivät miehiä auttaisi.
En kehtaisi mennä väliin mitään manspleinaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa näiden miesten toivoa, ettei omalle äidille/siskolle/tyttöystävälle/tyttärelle tapahdu mitään pahaa, se kun voi olla, että kukaan ei sellaisessa tilanteessa välitä auttaa...Sitten jos se äiti/sisko/muu naispuoleinen läheinen kuolee niin se on sitten voivoi
Eipä se nainenkaan miestä auttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kyseisessä tapauksessa ei ollut kyseessä päättäri, joten ei voi tietää ketkä on jäämässä pois kyseisellä asemalla. Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että on aivan turhaa yrittää rynniä siihen ovelle ennenkuin juna pysähtyy ,ovet aukeaa ja edellä olevat menevät ensiksi ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö "minkä maalainen" tuo ahdisteltu nainen on?
No tuolla aikasemmin oli jo vastaus tähän.
Tämä uhriutunut nainen oli vihreitä äänestävä lesbon näköinen intersektionaalinen feministi niittinaama, jolla on lapsia useamman eri kansallisuuksien edustajien kanssa. Ihan perussuomalainen mies antoi vaan rehellistä palautetta tälle maanpetturille ja siitähä piti mennä tietysti heti ulisemaan lehtiin.
Siis mitä? Tapahtuman todistanut MIES kertoi asiasta julkisuuteen. Kannattaisi varmaan tarkistaa faktat ennen keuhkoamista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän tässä tuota naista syyllisenä tilanteeseen ja jos joskun olen vastaavaa todistamassa niin aivan varmasti otan sen puolen joka ei saanut itselleen penkkiä mutta halusi silti lepuuttaa jalkojaan edes muutaman minuutin.Tähän aikaan vuodesta junan portailla tai lattialla istuu vain spurgut ja hörhöt tai lapset kurahousuineen. Märkää, likaista ja kivistä.
Ai nyt lastenkin pitää äkkiä hyppiä pois tieltä (minne?) kun joku tantta käskee?
Tästä näkee ettei se nainen ainakaan tässä uhri ollut vaan häirikkö.
Miksi pitää päästä liimaamaan itsensä oveen monta minuuttia ennen pysähtymistä? Olisi alunperin jäänyt siihen niin mies olisi päässyt istumaan penkille.
Kuuluu sisäministerin toimialueeseen, eli Vihreiden Maria Ohisalo, tai kuka sitä nyt milloinkin tuuraa. Mikkonenhan yrittää saada maahan väkisin lisää kähmijöitä kaikin keinoin täysillä tuilla. Äänestäkää jatkossakin siskot!
Antoiko nainen katseellaan miehille luvan lähestyä tarjoamaan apuaan?
Olen eri, mutta ihanko oikeasti jätät auttamatta jotakuta randomia siksi, että joku anonyymi väittää sinulle vastaan keskustelupalstalla?
Tajuatko miten kehno tuo tekosyysi on? Jos et halua auttaa, älä auta, mutta on aika naurettavaa perustella sitä sillä, että pahoitti mielensä mammapalstalla. [/quote]
Eikö sinusta pitäisi pysyä pois liikenteestä jos ei osaa käyttää autoa? En auta enää koska ilmapiiri on tämä. On sitten kuinka huono syy, niin mikä syy on syyllistää kaikesta vain miehiä. Oppikaa olemaan sitten tasa-arvoisia jos haluatte apua. Tämä lähtee ihan mediasta. Miksi yksikään nainen ei tehnyt asialle mitään? Mammapalstalla luulisi että ne apua tarvitsevat mammat ei ainakaan syyttelisi miehiä asiasta jos kerran haluavat miehiltä apua.[/quote]
Eli olet niin katkeroitunut median takia koko naissukupuolelle, että et auttaisi hätätilanteessa naista vain hänen sukupuolensa perusteella? Just...Kaikkea se leipä elättää