Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, kukaan ei auttanut!

mies_42
19.12.2022 |

Anna mun kaikki kestää! Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, eikä ympärillä olleista 15 ihmisestä kukaan auttanut tilanteessa! Kenelläkään ei ollut kanttia puuttua tilanteeseen. https://www.hs.fi/kaupunki/vantaa/art-2000009272142.html

Kommentit (1304)

Vierailija
381/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tässä oli ilmiselvästi kyseessä sellainen korkeampi junanvaunu josta on pari porrasta osastolta välikköön. Joku mies istui noilla portailla ja välikkö oli muutenkin täynnä (n. 15 henkilöä). Tämä nainen halusi ulos juuri siitä väliköstä jonka portailla mies istui, vaikka olisi voinut mennä toisestakin päästä. Nainen pyysi miestä väistämään vaikka asemalle oli vielä matkaa ja aikaa reilusti.

Parempi vaihtoehto olisi ollut mennä tosiaan toista kautta ulos tai sitten vain hivuttautua miehen ohi kun juna on pysähtynyt. Ei hän koko varmstikaan koko portaiden leveydellä istunut. Kaikki eivät kestä sitä että heitä pyydetään väistämään ja antamaan tietä. Yleensä sen näkee jo olemuksesta.

Mutta mitään vakavampaahan ei siis tapahtunut, mies soitti suutaan ja töni naista takaisin selällään. Kuitenkin tämä pääsi ulos junasta haluamallaan asemalla, eli tilaa oli kuin olikin riittävästi.

Ai niin, lisäksi nainen ehti toistuvasti kysyä miksi kukaan ei auta häntä. Miten olisi pitänyt auttaa? Juna ei ollut vielä pysähtynyt eikä tarina kerro jäikö kyseinen mies myös pois tuolla asemalla.

Miten vaihdat täydessä junassa ovea? Ja jos ollaan tulossa asemalle, niin vajaassa junassakin on mahdotonta vaihtaa toiselle ovelle.

Jos sinä osaat puhua. Sanot kuuluvalla äänellä " Anteeksi, pääsenkö tästä kulkemaan. Voitteko väistää? Kiitos!"

Jonka jälkeen voisi kysyä "minne haluat päästä?"

Minulle tuli joku aika samalaisessa tilanteessa koputtelemaan olkapäälle kun olimme saapumassa päärautatieasemalle.

"Anteeksi, olen jäämässä tässä".

Vastaisen "niin me kaikki" enkä liikkunut vaan jatkoin uutisten lukemista.

Pidän tässä tuota naista syyllisenä tilanteeseen ja jos joskun olen vastaavaa todistamassa niin aivan varmasti otan sen puolen joka ei saanut itselleen penkkiä mutta halusi silti lepuuttaa jalkojaan edes muutaman minuutin.

Tässä kyseisessä tapauksessa ei ollut kyseessä päättäri, joten ei voi tietää ketkä on jäämässä pois kyseisellä asemalla. Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että on aivan turhaa yrittää rynniä siihen ovelle ennenkuin juna pysähtyy ,ovet aukeaa ja edellä olevat menevät ensiksi ulos.

Pointtini olikin se että noissa junissa on AINA niitä jotka haluaa ängetä tungokseen seisomaan kauan ennen junan pysähtymistä. Kuten tämä nainen. Ja minäkään en heitä välistä. Kuten tuo mies. Väestön kun juna pysähtyy ja se on turvallisempaa.

Vierailija
382/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naiset auta toisiaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset valittaa ettei miehet auta kun itse eivät miehiä auttaisi.

Olen auttanut monesti miehiä.

Vierailija
384/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junan kilttimies oli ihan perus-valkonaama ja siististi pukeutunut töihin menossa olevan näköinen suomimies. Tämä tiedoksi ulkomaalaiskiimaisille ketjussa.

Vierailija
385/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää huoli vain omista asioistanne.

Vierailija
386/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nainen pysäkkiwaltterin äiti?

Vierailija
387/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miesten tehtävä ei ole puolustaa naisia", mitä vit...? 

Minä kyllä puutuin tilanteeseen nopeasti kun kahta nuorta naista ahdisteli joku keski-ikäinen äijä kännissä tampereella, käskin miestä häipyä ja jättää naiset rauhaan. 

Naiset kiittivät avusta, ja pääsivät jatkamaan turvallisesti matkaa.

Mikä ihme tää on ettei voi toista auttaa, oli sitten mies tai nainen? Minä ainakin autan!

M33

Tässä kirjoittaa mies. Kunnia hänelle.

Moni on sanonut auttaneensa, mutta syyllistämisen vuoksi eivät auta enää. Mitä naiset taas tekivät? Tämä on väärä paikka räksyttää, oikea paikka olisi ollut se juna. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
388/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti, että te olette typeriä, kaikki osapuolet!

Vierailija
389/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olet

Vierailija
390/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junan kilttimies oli ihan perus-valkonaama ja siististi pukeutunut töihin menossa olevan näköinen suomimies. Tämä tiedoksi ulkomaalaiskiimaisille ketjussa.

Miksei naiset ja ulkomaalaismiehet auttaneet?

Vierailija
391/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tänä päivänä tärkeämpi kysymys ole, että miksi piti erikseen eritellä että se oli nainen ja oliko kyseessä edes nainen? Voihan se hyvin identifioitua mieheksikin. Tässähän voi olla Pirskasella pian käräjät viharikoksesta käsillä.

Vierailija
392/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan heittää maustepussin sisällön hyökkääjän päälle? Puolustuslajien harrastajat taitaa saada useimmiten ? syytteen liiasta väkivallasta. Hankalaksi on mennyt.

Vierailija
393/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, tästä lähtien mä autan vain mun miestä ja naisia.

Hyvä ja kun kaikki muutkin naiset ryhtyvät toimimaan noin ei naisten tarvitse ulista miehiä auttamaan kuin pikkulapset. Osaatte hoitaa ongelmanne itsekin.

Vierailija
394/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä sivullinen nyt voisi vaikka soittaa 112, ja pyytää partio seuraavalle asemalle.

Vierailija
395/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku naisvihaaja joka hakkaa naisia.

Vierailija
396/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä sivullinen nyt voisi vaikka soittaa 112, ja pyytää partio seuraavalle asemalle.

Eikö se onnistunut naiselta?

Vierailija
397/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin tuossa tilanteessa huuxahtanut 'Hei! Päästä nainen ohi'... ja ottanut vastaan turpalöylyt...

Vierailija
398/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olet

No älä usko mua. :D

Vierailija
399/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kehtaavat haukkua naisia, vaikka itse ovat aina olleet se väkivaltaisempi sukupuoli ja alistaneet naisia. Niin nauran tuollaisille "miehille" jotka täällä netissä uhoavat kuvitellen olevansa jotain alfoja

Miehet ja naiset ovat yhtä väkivaltaisia toisiaan kohtaan parisuhteissa. Puskaraiskaukset ovat erikseen, mutta tuossa on sitten etninen tausta pääsääntöisesti profiloiva tekijä.

93 % väkivalta tapauksista mies on se väkivallan tekijä ja nainen sen väkisivallan kohde. Tilastot tämäkin kertoo.

Reilusti yli puolet väkivallan uhreista on miehiä.

Vierailija
400/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tässä oli ilmiselvästi kyseessä sellainen korkeampi junanvaunu josta on pari porrasta osastolta välikköön. Joku mies istui noilla portailla ja välikkö oli muutenkin täynnä (n. 15 henkilöä). Tämä nainen halusi ulos juuri siitä väliköstä jonka portailla mies istui, vaikka olisi voinut mennä toisestakin päästä. Nainen pyysi miestä väistämään vaikka asemalle oli vielä matkaa ja aikaa reilusti.

Parempi vaihtoehto olisi ollut mennä tosiaan toista kautta ulos tai sitten vain hivuttautua miehen ohi kun juna on pysähtynyt. Ei hän koko varmstikaan koko portaiden leveydellä istunut. Kaikki eivät kestä sitä että heitä pyydetään väistämään ja antamaan tietä. Yleensä sen näkee jo olemuksesta.

Mutta mitään vakavampaahan ei siis tapahtunut, mies soitti suutaan ja töni naista takaisin selällään. Kuitenkin tämä pääsi ulos junasta haluamallaan asemalla, eli tilaa oli kuin olikin riittävästi.

Ai niin, lisäksi nainen ehti toistuvasti kysyä miksi kukaan ei auta häntä. Miten olisi pitänyt auttaa? Juna ei ollut vielä pysähtynyt eikä tarina kerro jäikö kyseinen mies myös pois tuolla asemalla.

Miten vaihdat täydessä junassa ovea? Ja jos ollaan tulossa asemalle, niin vajaassa junassakin on mahdotonta vaihtaa toiselle ovelle.

Jos sinä osaat puhua. Sanot kuuluvalla äänellä " Anteeksi, pääsenkö tästä kulkemaan. Voitteko väistää? Kiitos!"

Jonka jälkeen voisi kysyä "minne haluat päästä?"

Minulle tuli joku aika samalaisessa tilanteessa koputtelemaan olkapäälle kun olimme saapumassa päärautatieasemalle.

"Anteeksi, olen jäämässä tässä".

Vastaisen "niin me kaikki" enkä liikkunut vaan jatkoin uutisten lukemista.

Pidän tässä tuota naista syyllisenä tilanteeseen ja jos joskun olen vastaavaa todistamassa niin aivan varmasti otan sen puolen joka ei saanut itselleen penkkiä mutta halusi silti lepuuttaa jalkojaan edes muutaman minuutin.

Tässä kyseisessä tapauksessa ei ollut kyseessä päättäri, joten ei voi tietää ketkä on jäämässä pois kyseisellä asemalla. Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että on aivan turhaa yrittää rynniä siihen ovelle ennenkuin juna pysähtyy ,ovet aukeaa ja edellä olevat menevät ensiksi ulos.

Pointtini olikin se että noissa junissa on AINA niitä jotka haluaa ängetä tungokseen seisomaan kauan ennen junan pysähtymistä. Kuten tämä nainen. Ja minäkään en heitä välistä. Kuten tuo mies. Väestön kun juna pysähtyy ja se on turvallisempaa.

Alanuolen antaja. MIKSI siinä liikkuvassa välineessä pitäisi alkaa hyörimään ja pyörimään kun siitä ei kukaan hyödy?

Sen sijaan saadaan aikaan vaan sitä tönimistä mihin tuo nainen alkoi huutamaan apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi