Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, kukaan ei auttanut!

mies_42
19.12.2022 |

Anna mun kaikki kestää! Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, eikä ympärillä olleista 15 ihmisestä kukaan auttanut tilanteessa! Kenelläkään ei ollut kanttia puuttua tilanteeseen. https://www.hs.fi/kaupunki/vantaa/art-2000009272142.html

Kommentit (1304)

Vierailija
321/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjuun tuli miehiltä paljon kauniita sanoja naisista.

Kuten koko palstalle naisilta paljon kauniita sanoja miehistä. Hyvä vaan että tasa-arvo alkaa toteutumaan.

Pitääkin tästä lähteä ylikselle itkemään tasa-arvon perään. Siellä on ymmärtäväistä porukkaa, aina autetaan, ja etenkin naisia.

Vierailija
322/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kenellekkään naiselle suojelua velkaa.

Eikä yksikään nainen ole sinulle velkaa. Jos saat vaikka sairaskohtauksen ja kaadut jäiseen maahan niin siinähän sitten makaat, koska ei kukaan mies eikä nainen ole sinulle suojelua eikä apua velkaa. Voit vain toivoa, että pystyt itse soittamaan kännykälläsi hätäkeskukseen...

Olen eri, mutta onnettomuuteen joutuneen/sairaskohtauksen saaneen heitteillejättö on täysin eri asia kuin puuttua kahden ihmisen väliseen keskinäiseen kinasteluun.

Ja heitteillejättö on siis rikos.

Minä en ole naisena kenellekään miehelle suojelua velkaa

Pitää paikkansa, et tosin olisi mitään tehnyt ennenkään. Olisit lisännyt vauhtia ja päätellyt että pedariraiskaajajuoppo siinä sai jonkin sairaskohtauksen joten joku toinen hoitakoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö "minkä maalainen" tuo ahdisteltu nainen on?

Vierailija
324/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta antaa miehistä ihan sairaan ja häiriintyneen kuvan...Tuntuu, että enemmistö miespuolisista kirjoittelijoista oikeasti suurinpiirtein vihaa naisia ja kokee kaikki naiset samana vihreitä äänestävänä massana ja ollaan joko välinpitämättömiä tai vahingoniloisia jos naiselle jotain pahaa tapahtuu. Pelottaa, että enemmistö normaaleistakin miehistä on oikeasti salassa samaa mieltä näiden tyyppien kanssa. En kyllä yhtään ihmettele, että netti saa sekä miehet että naiset vihaamaan toisiaan. Ennakkoluulot oikein kukoistavat tässäkin ketjussa

Lopettakaa naiset  jo tuo samperin nolo jatkuva uhriutuminen kaikesta. Täällä pari trollia kirjoittaa ettei auta naisia kantamaan kauppakasseja niin heti tuomitaan koko sukupuoli.

Vierailija
325/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmiston naiset eivät ole auttamista ansainnut. Sitä niittää mitä kylvää

Mistä tiedät ketä joku on äänestänyt?

Lähes jokainen niitä äänestänyt tuo asian esille ja korostaa omaa "paremmuuttaan" kun on heitä äänestänyt

Vierailija
326/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla miehillä tuntuu olevan patoutunutta naisvihaa joka sitten purkautuu jossain kohdin eipä ollut mullekaan ensimmäinen kerta kun joku reilusti päätä pitempi mies mua alle 160 cm naista solvaa,haukkuu,meinaa lyödä, en ole katsonut,enkä sanonut mitään niin joku mies alkaa yks kaks kiroilemaan ja hutkimaan (onneks sain väistettyä) JOS TE MIEHET VIHAATTE NIIN PALJON NAISIA ETTÄ HALUATTE SUORASTAA TAPPAA NIIN JÄÄKÄÄ KOTIINNE OMAN MIELENTERVEYTENNE TAKIA JA ETTETTE RIISTÄ KENENKÄÄN LÄHEISEN ÄIDIN/SISKON/YSTÄVÄN HENKEÄ!

Vierailija
327/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä puolustaisin suominaista? En näe yhtään syytä. Miesten välisiin tappeluihin voin mennä jatkossakin väliin kyllä.

Miksi ihmeessä minä soittaisin ambulanssin yhdellekään pahoinpidellylle suomalaismiehelle? En näe mitään syytä. Naisten välisiin riitoihin voin kyllä mennä jatkossakin väliin

Et sä ennenkään ole miehiä auttanut  :)

Vierailija
328/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä yksikään nainen ole sinulle velkaa. Jos saat vaikka sairaskohtauksen ja kaadut jäiseen maahan niin siinähän sitten makaat, koska ei kukaan mies eikä nainen ole sinulle suojelua eikä apua velkaa. Voit vain toivoa, että pystyt itse soittamaan kännykälläsi hätäkeskukseen...

Olen eri, mutta onnettomuuteen joutuneen/sairaskohtauksen saaneen heitteillejättö on täysin eri asia kuin puuttua kahden ihmisen väliseen keskinäiseen kinasteluun.

Suojelu on kyllä myöskin eri asia kuin sairauskohtauksen tai jäiseen maahan kaatuneen auttaminen, joka on kaikkien velvollisuus.

Vierailija
329/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomimies ei vihaa mitään niin paljon kuin wokea, vihreitä ja intersektionaalista feminismiä :D  Niin, naisethan ne pahoja on, toisin kuin miehet, jotka tykkäävät hak kailla, rais kailla sekä tap paa esimerkiksi ex-puolisoitaan...Historia on täynnä miesten tekemää sek suaalista väkivaltaa naisia kohtaan että repikää siitä

Eikös ole hyvä ettei miehet nyt olleet ahdistelemassa naista joukolla?

Et sitten osaa erottaa toisistaan ahdistelua ja auttamista? Mitähän se kertookaan sinusta? Se on selvä, että jatkossa apua pyydetään toisilta naisilta ja naisten kannattaa opetella itsepuolustustaidot jo valmiiksi, koska se on selvää, että katkeroitunut ja naisia vihaava suomimies ei missään tilanteessa auta, koska luulee kaikkien naisten olevan "vihervasemmistolaisia"

Syytit yleisesti miehiä raiskaajiksi ja ahdistelijoiksi.

Niputit minut tyytyväisenä samaan niiden kanssa jota sitä harrastavat... säästän aikaanne enkä sekaannu asioihinne missään tilanteessa.

No mutta sitähän miehet on historian valossa olleet hyvin pitkälti ja monet ovat myös tänä päivänä. Itse niputat kaikki naiset vihervasemmistolaisiksi w o k e t t a j i k s i

Minä säästän myös teidän miesten aikaa ja seuraavalla kerralla voinkin jättää ambulanssin soittamatta, miehet pitäkööt itse huolen itsestään

Vierailija
330/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etuoikeutettu sukupuoli taas valittamassa kun koko maailma ei palvo häntä.

Paitsi, että tämän tapauksen julkisuuteen tuonut oli joku mies, joka oli tapauksen nähnyt

Vierailija
331/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomimies ei vihaa mitään niin paljon kuin wokea, vihreitä ja intersektionaalista feminismiä :D  Niin, naisethan ne pahoja on, toisin kuin miehet, jotka tykkäävät hak kailla, rais kailla sekä tap paa esimerkiksi ex-puolisoitaan...Historia on täynnä miesten tekemää sek suaalista väkivaltaa naisia kohtaan että repikää siitä

Eikös ole hyvä ettei miehet nyt olleet ahdistelemassa naista joukolla?

Et sitten osaa erottaa toisistaan ahdistelua ja auttamista? Mitähän se kertookaan sinusta? Se on selvä, että jatkossa apua pyydetään toisilta naisilta ja naisten kannattaa opetella itsepuolustustaidot jo valmiiksi, koska se on selvää, että katkeroitunut ja naisia vihaava suomimies ei missään tilanteessa auta, koska luulee kaikkien naisten olevan "vihervasemmistolaisia"

Syytit yleisesti miehiä raiskaajiksi ja ahdistelijoiksi.

Niputit minut tyytyväisenä samaan niiden kanssa jota sitä harrastavat... säästän aikaanne enkä sekaannu asioihinne missään tilanteessa.

No mutta sitähän miehet on historian valossa olleet hyvin pitkälti ja monet ovat myös tänä päivänä. Itse niputat kaikki naiset vihervasemmistolaisiksi w o k e t t a j i k s i

Minä säästän myös teidän miesten aikaa ja seuraavalla kerralla voinkin jättää ambulanssin soittamatta, miehet pitäkööt itse huolen itsestään

Niin pidämmekin, et ole ennenkään mitään soittanut

Vierailija
332/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uskomaton tapaus! on nuo helsinkiläiset lapamatoja!

Voi käydä huonosti jos menee väliin.

Olen nähnyt vain naisten menevän väliin kulkuvälineissä. On miehet vaan nössöjä! Vaihdelkaa lisää nimiä, ei näytä luovan mitään suojeluhalua ;) mies ei kykene voimallaan muuta kuin uhoamaan ja vetämään heikompiaan tur*aan.

Vierailija
333/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et puuttumalla joudu itse silmittömän väkivallan uhriksi niin sitten poliisi pyytää kuultavakdi hätävarjelun liioittelusta. Kannattaa nyt oikeasti hyväksyä, että tämän maan rikoslait on laadittu rikollisten eduksi.

Se on juurikin näin... täysin läpimätä oikeusjärjestelmä täällä...

Vierailija
334/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla miehillä tuntuu olevan patoutunutta naisvihaa joka sitten purkautuu jossain kohdin eipä ollut mullekaan ensimmäinen kerta kun joku reilusti päätä pitempi mies mua alle 160 cm naista solvaa,haukkuu,meinaa lyödä, en ole katsonut,enkä sanonut mitään niin joku mies alkaa yks kaks kiroilemaan ja hutkimaan (onneks sain väistettyä) JOS TE MIEHET VIHAATTE NIIN PALJON NAISIA ETTÄ HALUATTE SUORASTAA TAPPAA NIIN JÄÄKÄÄ KOTIINNE OMAN MIELENTERVEYTENNE TAKIA JA ETTETTE RIISTÄ KENENKÄÄN LÄHEISEN ÄIDIN/SISKON/YSTÄVÄN HENKEÄ!

Kuka täällä on tappamisesta on puhunut, puhutaan siitä etten halu ottaa riskiä saada puukosta tuntemattoman takia. Miksi minun pitäisi uhrata henkeni tuntemattoman takia?

Vierailija
335/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suojelu on kyllä myöskin eri asia kuin sairauskohtauksen tai jäiseen maahan kaatuneen auttaminen, joka on kaikkien velvollisuus.

Ei tuolle miesvihaajalle kannata asioita selittää. Se ajattelee että miehen pitää vaikka juosta jäihin pelastamaan nainen, sen sijaan että soittaisi pelastuslaitokselle.

Vierailija
336/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sitä jenki väkivaltaa??

Vierailija
337/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan jatkossakin vain omat asiani ja pysyn poissa naisten asioihin puuttumasta kuten on kehotettu. T. Homomies

Vierailija
338/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjuun tuli miehiltä paljon kauniita sanoja naisista.

Kuten koko palstalle naisilta paljon kauniita sanoja miehistä. Hyvä vaan että tasa-arvo alkaa toteutumaan.

Vai sillä tavalla. Muutaman haukkujan takia tyrmäätte kaikki palstan naiset.

Palstan naiset on nähty tässä koronan aikana.

Normaali miehiä haukkuva viesti saa sen 1200 tykkäystä, ja 34 nuolta alaspäin.

Vierailija
339/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin jo vuosi kausia sitten, että miehenä ei oikein tee mieli auttaa, kiitos näiden nykyisten feministien. Hmm mietitään hieman yhteiskuntaa kun meillä on termejä toksinen mieheys, manspreading, miesselitys jne. Jatkakaa feministit hyvää työtänne, voitte olla varmoja että päivä päivältä auttaminen vähenee. Mediakentälläkin voi miettiä kannattaako halventaa niitä ihmisiä jotka ihan oikeasti auttavat, tai auttoivat. Toivottavasti porukka herää siihen miten ihmisiä tulisi kohdella, ennen kuin ihan kaikki saa kokea tätä. Äänestyskopissa sopii myös miettiä äänestääkö turvallisemman maan puolesta. Jos haluaa vihreitä toimia, niin vihreät ovat ne ainakin torpanneet todella tehokkaasti vastustamalla ydinvoimaa. Miksi auttaisin kun mediasta lähtien minua halvennetaan ja auttamalla saan syytteen tai puukosta? Voiko joku yksinkertaisesti vastata?

Toivotaan, ettet sinä itse koskaan joudu tilanteeseen, jossa tarvitsisit apua mutta kukaan ei välitä auttaa. Toivotaan, ettei kenellekään läheisellesikään käy niin.

Ainakin tiedän varmasti sen, ettei kukaan NAINEN tule koskaan auttamaan.

Mistä sinä sen niin varmasti tiedät? Minä olen auttanut sekä miehiä että naisia silloin, kun he ovat olleet avun tarpeessa. Ei ole edes käynyt mielessä, että apua pitäisi säännöstellä sukupuolen mukaan. Aivan samalla tavalla niin nainen kuin mieskin tarvitsee apua sairauskohtauksen sattuessa tai jos joku häiriköi.

Jatkossakin aion auttaa ihan kaikkia avun tarvitsijoita. Mutta kerrothan sitten, ellei sinulle naisen apu kelpaa, niin tiedän olla puuttumatta tilanteeseen, jos sinä osut kohdalle.

Minun apuni rajoittuu siihen että soitan häkeen. En sekaannu muiden asioihin.

Vierailija
340/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Ai kuten ne tapaukset missä jotkut sekopäät seuraa iltaisin/öisin naisia jotka tulossa töistä,r a iskaavat ja tappavat? Mene jankkaamaan tuota miesvihaasi niille naisille jotka ilman syytä joutuu r a i s ka u k s e n ja p a h o i n p i t e l yn uhriksi, olet luultavasti pelkästään typerä trolli joka tykkää spämmätä miesvihajuttuja joka ikinen päivä 7-23.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä