Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vähään tyytyvä ja minimalistisesti elävä mies. Tuntuu että tällaiselle miehelle vain ei löydy naista sitten millään

Vierailija
16.12.2022 |

Aina tapailu tökkää siihen että minulla ei ole omaisuutta, tai en edes tavoittele sitä. Olen oppinut elämässäni arvostamaan ihan muita asioita.
Tuntuu että naiset ihan poikkeuksetta hakevat sitä "menestynyttä", "kunnianhimoista" tai "varakasta" miestä.
Ihan sama mikä ilmaisu, niin lopputulemana on aina että miehellä pitäisi olla paljon omaisuutta (ainakin naiseen nähden)

Mistä oikein tällainen mies voi löytää naisen? Onko meistä kiinnostuneita naisia edes olemassa?

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselet vääriä naisia.

Oikeanlaisia naisia on 5 jokaista 100 ap:n tavoin ajattelevaa miestä kohden.

Ja näistä 3 ei halua pariutua ja yksi pitää naisista.

Naiset ovat laumaeläimiä jotka haluavat mukavuuksia ja elämyksiä. Minimalismia ja asketismia naiset vihaavat. Ja ne harvat jotka eivät vihaa, eivät tarvitse=halua miestä.

Miehet on laumaeläimiä, naiset vaeltajia. Niin on aina ollut.

Vierailija
42/147 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin samantapainen tyyppi mutta en ihan sentään minimalistiksi menisi itseäni kutsumaan. Ja olen huomannut samaa, että suhtautuminen tällaiseen tyyppiin on aika nihkeää. Käyn töissä ja uralla tapahtuu etenemistä mutta se ei ole elämäni päätavoite.

En pröystäile omaisuudella. Ajan 20 vuotta vanhalla autolla eikä vaatteetkaan taida olla ihan siitä uusinta uutta, ehjiä kuitenkin ovat. En tykkää heittää mitään pois minkä voisi ehkä korjata, rajansa kaikella tosin. Sen vanhan ostalampun, joka ei enää lähde päälle voi purkaa ja katsoa olisiko siellä jokin huono juotos. Jopa rikkinäisen auton moottorin voi avata jos tietää, että parilla sadalla siitä saa taas toimivan.

T: Tämmöinen tylsähkö insinöörimies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me vähään tyytyvät ja minimaalisesti elävät naiset olemme karsineet elämästä kaiken turhan, joten miehet on poistettu ensimmäisten asioiden joukossa.

😂 Eihän ne oikein iloa monesti tuota.

Vierailija
44/147 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei valitettavasti ole. Nainen kun harrastaa seksiä miehen kanssa, pyörii naisen päässä ajatus miehen pankkitilistä, johon hänellä on myös oikeus.

Ai on? No tämä on hyödyllistä tietää.

Vierailija
45/147 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleet vähään tyytyvä minimalistisesti elävä mies?

Miten  vähään tyydyt? Miten minimalistisesti haluat elää?

Oletatko että naisen täytyy tyytyä asumaan savimajassa ilaman juoksevaa vettä näin karrikoiden sanottuna? Ja sitten ihmettelet kun sellaista naista ei löydy?

Miksi naisen joka on tottunut elämään normaalia elämää ilman itse aiheutettua askeesia pitäisi uhrautua ja alkaa noudattaa sinun elämäntapaasi? Uskon kyllä ihan varmasti että harvempi nykyaikainen ihminen haluaa taantua luolamiehen elämään.

Naisella ei mielestäsi saa olla omia mielipiteitä, toiveita , odotuksia ja edellytyksiä? Ihmettelet kun et löydä sellaista joka nöyränä alistuu sinun sanelemaasi elämäntapaan?  Voin kertoa että vaikeaa se tulee olemaankin.

Jo aloituksessa MINÄ tyydyn vähään. MINÄ elän minimalistisesti. Sinä sanelet ja toisen pitäisi alistua.

Vierailija
46/147 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suurin ongelma on se, että mies tyytyy sitten suhteessakin vähään. Rima ei ole korkealla naisen sopivuuden ja laadun suhteen, ei odota suhteelta ihmeellisiä eikä panosta siihen.

Vierailija
47/147 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minimalistinen mies on joko (usko)hörhö, saamaton tai helkkarin pihi.

Niin mitä ne muut asiat on josta saat sisältöä? Onko näistä mitään iloa sille joka on parisuhteessa kanssasi?

Luuletko ettei vastaavia naisia ole?

Onko ap siis mielestäsi väittämässään oikeassa?

Vierailija
48/147 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi etsit pakko mieleteiststi naista.

Tyydy minismalismiin. ota ilo irti että naisia ei löydy

Ei ole minimalismia kantaa mukanaan vuoren kokoista sitruunaa.

Vierailija
49/147 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselet vääriä naisia.

Oikeanlaisia naisia on 5 jokaista 100 ap:n tavoin ajattelevaa miestä kohden.

Ja näistä 3 ei halua pariutua ja yksi pitää naisista.

Naiset ovat laumaeläimiä jotka haluavat mukavuuksia ja elämyksiä. Minimalismia ja asketismia naiset vihaavat. Ja ne harvat jotka eivät vihaa, eivät tarvitse=halua miestä.

Miehet on laumaeläimiä, naiset vaeltajia. Niin on aina ollut.

Naiset kyllä vaeltelee miehestä toiseen, huomattu on.

Vierailija
50/147 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla suurin ongelma on se, että mies tyytyy sitten suhteessakin vähään. Rima ei ole korkealla naisen sopivuuden ja laadun suhteen, ei odota suhteelta ihmeellisiä eikä panosta siihen.

Päinvastoin, energiaa jää naisseikkailuihin entistä enemmän nyt.

-minimalisti, herrasmies

Vierailija
51/147 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletatko että naisen täytyy tyytyä asumaan savimajassa ilaman juoksevaa vettä näin karrikoiden sanottuna? Ja sitten ihmettelet kun sellaista naista ei löydy?

Miksi naisen joka on tottunut elämään normaalia elämää ilman itse aiheutettua askeesia pitäisi uhrautua ja alkaa noudattaa sinun elämäntapaasi? Uskon kyllä ihan varmasti että harvempi nykyaikainen ihminen haluaa taantua luolamiehen elämään.

Naisella ei mielestäsi saa olla omia mielipiteitä, toiveita , odotuksia ja edellytyksiä? Ihmettelet kun et löydä sellaista joka nöyränä alistuu sinun sanelemaasi elämäntapaan?  Voin kertoa että vaikeaa se tulee olemaankin.

Jo aloituksessa MINÄ tyydyn vähään. MINÄ elän minimalistisesti. Sinä sanelet ja toisen pitäisi alistua.

Voi sitä yläpeukkujen määrää naisilta, kun kerrotaan naisesta joka on muuttanut syrjään elämään askeettista elämää. Mies on vain säälittävä luuseri jolla ei ole naiselle mitään annettavaa (rahaa).

Vierailija
52/147 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilman resursseja saa naisen, joka ei ole ulkoisesti puoleensavetävä. Kelpaako?

Vierailija
53/147 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä yläpeukkujen määrää naisilta, kun kerrotaan naisesta joka on muuttanut syrjään elämään askeettista elämää. Mies on vain säälittävä luuseri jolla ei ole naiselle mitään annettavaa (rahaa).

Wellcome to reality. Vähän sama kuin valittaisi painovoimasta.

Vierailija
54/147 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin samantapainen tyyppi mutta en ihan sentään minimalistiksi menisi itseäni kutsumaan. Ja olen huomannut samaa, että suhtautuminen tällaiseen tyyppiin on aika nihkeää. Käyn töissä ja uralla tapahtuu etenemistä mutta se ei ole elämäni päätavoite.

En pröystäile omaisuudella. Ajan 20 vuotta vanhalla autolla eikä vaatteetkaan taida olla ihan siitä uusinta uutta, ehjiä kuitenkin ovat. En tykkää heittää mitään pois minkä voisi ehkä korjata, rajansa kaikella tosin. Sen vanhan ostalampun, joka ei enää lähde päälle voi purkaa ja katsoa olisiko siellä jokin huono juotos. Jopa rikkinäisen auton moottorin voi avata jos tietää, että parilla sadalla siitä saa taas toimivan.

T: Tämmöinen tylsähkö insinöörimies

Samantyylinen nainen täällä. Auto vm 2004, käytännölliset vaatteet/ kengät käytän loppuun, korjaan, kierrätän, huonekalut antiikkia (eli kokopuuta ym), töissä käyn juuri sen verran kun on pakko. Nautin lähimetsistä, veden läheisyydestä, fillaroin, marjastan, luen, en matkustele, viihdyn hyvin kotona tai puutarhassa. Ja tosiaan lapseton sinkku olen, kun joku vuosi deittaillessani kaikki miehet oli ihan toista maata ja aika nopeasti tympäännyin koko touhuun. Paljon tyhjänpäiväistä säätämistä ilman mitään sen syvällisempää. Vielä kun en ole kovin sosiaalinen enkä juo, bonuksena olen uskossa, niin samantyylistä miestä on tosi vaikea löytää enkä enää aktiivisesti etsi. Yksinkin on hyvä, toisen samankaltaisen kanssa voisi toki olla vielä parempi :)

Vierailija
55/147 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen korkeassa asemassa oleva nainen, joka urheilee, käyttää paljon rahaa kauneushoitoihin, kampaamoihin yms ja iso osa vaatteistani on räätälöity, käytän pesulan palveluja.

Vapaa-aikanani sivistän itseäni ja opiskelen laajasti eri aiheista. Ostan ja myyn taidetta+antiikkia+designia huvin vuoksi ja tämän ansiosta olen erityisen perehtynyt aiheeseen.

Mitä sinulla olisi tarjota minulle?

Et sinä selvästikään ainakaan mieheltä rahaa enää tarvitse joten miksi sinulle ei kävisi minimalistinen mies? Jäisi enemmän kaappitilaa sinun tavaroillesi ja seinätilaa taiteellesi kun miehellä ei juuri olisi omaa kamaa.

Kyse ei ole siitä, että haluaisi toiselta rahaa vaan siitä, millaisen elämäntavan ihminen on omaksunut. Jos tykkää matkustella, käydä kauneushoidoissa, asua tasokkaasti jne. niin ei sellainen ihminen tee mitään vuokrayksiössä elävällä ituhipillä, joka on tyytyväinen siihen että pystyy omassa asunnossaan kääntymään 360 astetta ja keittämään aamuteensä kamiinassa luomuyrteistä. 

Vierailija
56/147 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää löytää nainen, joka elää itsekin minimalistisesti. Tuo elämäntapa on sellainen, että siihen ei oikein ketään ylipuhuta. Siihen joko on sisäinen palo tai sitten ei ole. Etsisin naisystävää hippipiireista ja eräilijöistä, esim. partiolaisten joukosta. Nämä ovat tosin myös aika itsenäisiä naisia, eli pöytään pitää tuoda jotain mitä heiltä puuttuu. Se voi olla yksinkertaisimmillaan kuunteleva olkapää tai vaikka kaveri pitkille ja haastaville vaelluksille. Mieti mitä annettavaa sinulla on ja etsi nainen, joka tarvitsee juuri sitä.

Vierailija
57/147 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen korkeassa asemassa oleva nainen, joka urheilee, käyttää paljon rahaa kauneushoitoihin, kampaamoihin yms ja iso osa vaatteistani on räätälöity, käytän pesulan palveluja.

Vapaa-aikanani sivistän itseäni ja opiskelen laajasti eri aiheista. Ostan ja myyn taidetta+antiikkia+designia huvin vuoksi ja tämän ansiosta olen erityisen perehtynyt aiheeseen.

Mitä sinulla olisi tarjota minulle?

Et sinä selvästikään ainakaan mieheltä rahaa enää tarvitse joten miksi sinulle ei kävisi minimalistinen mies? Jäisi enemmän kaappitilaa sinun tavaroillesi ja seinätilaa taiteellesi kun miehellä ei juuri olisi omaa kamaa.

Kyse ei ole siitä, että haluaisi toiselta rahaa vaan siitä, millaisen elämäntavan ihminen on omaksunut. Jos tykkää matkustella, käydä kauneushoidoissa, asua tasokkaasti jne. niin ei sellainen ihminen tee mitään vuokrayksiössä elävällä ituhipillä, joka on tyytyväinen siihen että pystyy omassa asunnossaan kääntymään 360 astetta ja keittämään aamuteensä kamiinassa luomuyrteistä. 

Arvomaailmoista siinä on kyse. Eipä se ituhippikään tekisi mitään tasokauneushoitoilijalla. Kun ei kohtaa, ei kohtaa.

Vierailija
58/147 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kääntyväthän monet suomalaiset naiset islamiinkin miehen perässä.

Monet? Riittääkö kahden käden sormet laskemaan ne? Onko ne muutamat sama kuin kaikki naiset?

Vierailija
59/147 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti minimalistinen ei kaipaa seurustelua. Seurustelussa on suuri riski tulla vanhemmaksi. Minimalisti naisia löytyy hyvin vähän. Minimalismi elämäntapana kysyy kykyä luopua. Useimmat kumminkin haluaa jossain vaiheessa perheen. Lapsiperheessä huomataan melko nopeasti minimalismin haastellisuus. Pieni lapsi voi haluta pitää useampaa suosikki lelua ja vaatetta. Teini ikään tultaessa alkaa kuulumaan pyyntöjä laadukkaista vaatteista, puhelimista etc.

Ekohippi nuoria et hirveästi tapaa.

Vierailija
60/147 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerro mitä sinulla olisi tarjota.

Myös epäilyttää oletko sairaalloisen pihi ja/tai haluat hyötyä puolison omaisuudesta.

Ei kukaan halua puolisoa, joka kyttää, kauan menee suihkussa, mitä olet ostanut, montako kahvikuppia sinulla on jne.

Tai sellaista, jonka järjestämillä treffeillä syötte tyhjässä pimeässä asunnossa punalaputettua jauhelihaa. Se että treffit on edullisemmat oman elintason vuoksi on ymmärrettävää, mutta niihin pitää silti panostaa. Ihmiset myös arvoi toisiaan treffeillä ja on tärkeää nähdä, että toinen voi joustaa sinun takia, koska joustoa tarvitaan parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan