Olen vähään tyytyvä ja minimalistisesti elävä mies. Tuntuu että tällaiselle miehelle vain ei löydy naista sitten millään
Aina tapailu tökkää siihen että minulla ei ole omaisuutta, tai en edes tavoittele sitä. Olen oppinut elämässäni arvostamaan ihan muita asioita.
Tuntuu että naiset ihan poikkeuksetta hakevat sitä "menestynyttä", "kunnianhimoista" tai "varakasta" miestä.
Ihan sama mikä ilmaisu, niin lopputulemana on aina että miehellä pitäisi olla paljon omaisuutta (ainakin naiseen nähden)
Mistä oikein tällainen mies voi löytää naisen? Onko meistä kiinnostuneita naisia edes olemassa?
Kommentit (147)
Mene mukaan ekologisiin vaihtoehtopiireihin. Siellä on naisia pilvin pimein ja he taatusti arvostavat minimalistista elämäntapaasi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen korkeassa asemassa oleva nainen, joka urheilee, käyttää paljon rahaa kauneushoitoihin, kampaamoihin yms ja iso osa vaatteistani on räätälöity, käytän pesulan palveluja.
Vapaa-aikanani sivistän itseäni ja opiskelen laajasti eri aiheista. Ostan ja myyn taidetta+antiikkia+designia huvin vuoksi ja tämän ansiosta olen erityisen perehtynyt aiheeseen.
Mitä sinulla olisi tarjota minulle?
No alkuun voit nuo sahaamani koivupölkyt pieniä kirveellä ja latoa liiteriin. Sitten rantasaunan pesu jouluksi.
Kai sinä traktorilla osaat ajaa kun jos haluaa kylille niin se on aamuyöstä oma tienpätkä lingottava tai ei ole lumipyryn jälkeen liikkumista autolla. Nuo vanhuuden korjaukset, anteeksi, meikit ja kummallisen nimiset designer-vaatteet ei merkkaa täällä muuttotappiokunnan perukalla enää mitään, tuskin lämmittävät ja likaantuvat aivan taatusti pesukelvottomiksi. Soijalattea ei taatusti saa lähihuoltikselta. Kellarissa on itsekasvatettuja juureksia, siitä kyllä vegenainen tykkäisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen korkeassa asemassa oleva nainen, joka urheilee, käyttää paljon rahaa kauneushoitoihin, kampaamoihin yms ja iso osa vaatteistani on räätälöity, käytän pesulan palveluja.
Vapaa-aikanani sivistän itseäni ja opiskelen laajasti eri aiheista. Ostan ja myyn taidetta+antiikkia+designia huvin vuoksi ja tämän ansiosta olen erityisen perehtynyt aiheeseen.
Et sinä selvästikään ainakaan mieheltä rahaa enää tarvitse joten miksi sinulle ei kävisi minimalistinen mies? Jäisi enemmän kaappitilaa sinun tavaroillesi ja seinätilaa taiteellesi kun miehellä ei juuri olisi omaa kamaa.
Ala etsiä miestä! Ratkaisu on helppo, ja toteutusta vaille. Hop hop!
täällä pohjantähden alla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No alkuun voit nuo sahaamani koivupölkyt pieniä kirveellä ja latoa liiteriin. Sitten rantasaunan pesu jouluksi.
Kai sinä traktorilla osaat ajaa kun jos haluaa kylille niin se on aamuyöstä oma tienpätkä lingottava tai ei ole lumipyryn jälkeen liikkumista autolla. Nuo vanhuuden korjaukset, anteeksi, meikit ja kummallisen nimiset designer-vaatteet ei merkkaa täällä muuttotappiokunnan perukalla enää mitään, tuskin lämmittävät ja likaantuvat aivan taatusti pesukelvottomiksi. Soijalattea ei taatusti saa lähihuoltikselta. Kellarissa on itsekasvatettuja juureksia, siitä kyllä vegenainen tykkäisi.
Että lumilinko, onko se minimalismia?
Itsekin olen melko köyhä ja olenkin satsannut tähän henkiseen kehitykseen sen sijaan. Kuitenkaan samanlaisia naisia ei ole joka oksalla ja täten naisen löytäminen haasteellista. Jos saman henkisen löytäisi niin se varmaan sopisi. Olen myös uskovainen.
Nainen mille kelpaa työtön ja vähään tyytyvä mies. Tissejä kehutaan maasta taivaisiin.
https://www.siliconwives.com/products/dominique-163cm-thicc-sex-doll
Vierailija kirjoitti:
ihmisen seuraa?ehkä kivankin sellaisen? ei tullut kai laskukoneella mieleen näinkin olennainen asia? sanonpahan vain että super-hyper-mega-yääääkkkkkk!
Minulle ei tarvitse olla menestynyt tai erityisen varakas, mutta "minimalistisesti elävä" herättää kysymyksiä.
En halua lapsia ja olen cityihminen, joten elän mielelläni vuokralla edullisella asuinalueella ilman autoa ja ostan vaatteeni kirpputorilta. Sen sijaan en kestä elämää, jossa jatkuvasti nuukaillaan, kytätään kauanko menee suihkussa, nuristaan jos joudutaan asioimaan K-marketissa, ei koskaan käydä missään mikä ei ole ilmaista jne. Tällaisiakin miehiä nimittäin on ja heidän kanssaan en tule toimeen, on huomattu.
Nautin kulttuurista ja viihdyn sekä teattereissa että keikoilla, jos mies näkee sellaiset liian kalliina niin tuskin olemme hyvä match. En vaadi hienoja ravintoloita, mutta vaikka pidän lantusta ja perunasta niin tahdon syödä välillä muutakin, testailla curryreseptejä tai toisinaan woltata kiinalaista kotiin. Matkailu ei ole juttuni, mutta haluan kesäisin käydä päiväreissuilla pikkukaupungeissa, syödä jäätelötötterön puistossa ja kakkua kauppahallissa.
Ap taitaa sekoittaa minimalismin ja köyhäilyn? Minimalismi on tyylisuunta, jonka puhdasoppinen toteuttaminen on aika kallista. Jos siis oikeasti elät minimalistisesti, olet todennäköisesti melko varakas. Muussa tapauksessa et ole minimalisti, vaan sulla ei vain ole omaisuutta ja/tai se, mitä sulla on, on tyylitöntä, kulahtanutta, rikkinäistä jne. Tämähän ei kerro sitä, paljonko pankkitililtä rahaa löytyy - köyhäilijöitä lienee maailman rikkaimmassakin kymmenyksessä - mutta aloituksesi kielii siitä, että ns. yksinkertainen elämäsi pyörii ainoastaan syömisen ja töiden ympärillä. En ole kauhean moneen ihmiseen törmännyt, jotka eläisivät jotenkin ylenpalttisesti: tavallisia ihmisiä suurin osa, joita ei kiinnosta törsätä, mutta toki tuo suurin osa myös toivoo kumppaninsa elävän normaalisti eikä nyhjäävän kotona villasukissaan, kolmijalkaiseksi jääneellä perintökeittiöjakkaralla istuen ja kylmää makkaraa järsien. Jotain yhteistä tekemistä pitää olla, ja sulla on nyt käynyt huono tuuri siinä, ettei ole hiljaista villasukkahissuttelijaa löytynyt kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen melko köyhä ja olenkin satsannut tähän henkiseen kehitykseen sen sijaan. Kuitenkaan samanlaisia naisia ei ole joka oksalla ja täten naisen löytäminen haasteellista. Jos saman henkisen löytäisi niin se varmaan sopisi. Olen myös uskovainen.
Uskossa minäkin, kerään aarteita taivaaseen, tosin en tiedä, mitä niillä siellä tekee. Tarpeellinen mulla on, harkiten hankittua. Muita piirteitä ja ominaisuuksia en tähän avaa, mutten panisi pahakseni, jos vielä löytyisi ei-materialisti, jonka kanssa ois yhteneväiset arvot.
Olet, ap, "vähään tyytyvä", vai aktiivisesti vältät toisenlaista tapaa olla? Itsekin voin tyytyä vähään (asun kesät, 4 kk, järvenrantamökilläni, jossa ei ole sähköjä, juomavesi haetaan kaivosta ja ruoka laitetaan puuhellalla tai ulkogrillissä)(olen kesän ajan vegaani, koska en jaksa järjestellä eläinperäisten tuotteiden säilytystä vs. kuivapavut ja -linssit ym., ja oman kasvimaan sato) ja olla onnellinen mutta mieluummin elän vähän leveämmin esim. juuri talvella. Haluan, että kotona on kodikasta ja että saan nauttia kulttuurista ja ravintoloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta vastaan, että hän tarjoaisi rakkautensa, itsensä.
Naisen korvissa tuo on vitsi.
Sellainenkin nainen jolla on kaikkea, haluaa mieheltä lisää. Ja miehellä aina oltava enemmän kuin naisella.
Vain nainen voi tarjota rakkautensa, itsensä.
Useimmat tuntemani tavisnaiset eivät odota mieheltä mitään rikkauksia itseensä nähden. Sen sijaan halutaan, että elintaso on keskimäärin sama kuin itsellä. Ihan mukavaa arkielämää siis, mutta ei mitenkään ylellistä tai hohdokasta.
Ei tarvitse olla kunnianhimoinen menestyjä vaan kyllä perusduunarikin tuon täyttää, jos on muuten hyvä mies.
Taidat liikkua ihan väärissä piireissä, jos naista ei löydy. Sano nyt vielä et katselet jotain someriippuvaisia naisia? On sanomattakin selvää, ettei sellainen nainen halua muuta kuin varakkaan ja menestyneen miehen. Hakeudu vähän hipahtavimpien ihmisten seuraan niin huomaat, että sieltä löytyy naisia, vaikka millä mitalla.
Eti muualta ku only fansista ei sulla ole varaa niihin
täällä pohjantähden alla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halkoja vaan varastoon ja juureksia nassuun. Muuten ei tossu nouse.
En ole ap, mutta vastaan, että hän tarjoaisi rakkautensa, itsensä.