Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole koskaan antanut minulle yhtään lahjaa

Vierailija
16.12.2022 |

En siis mitään kallistakaan toivoisi, mutta kunhan se olisi lahja, jossain lahjapaketissa ja jonain merkkipäivänä tai jouluna. Suklaarasiastakin ilahtuisin. Ei hän tosin kenellekään muullekaan ole tietääkseni antanut lahjaa, mutta silti ärsyttää. Miksi tämä on joillekin miehille niin vaikeaa? Kaikki exäni, niin ex-avomies kuin jopa seurustelukumppanit lyhyen tapailun jälkeen on antaneet lahjoja, osa todella hienosti mietittyjä (ja raha ei siis ratkaise vaan ajatus).

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi puhua sille miehelle asiasta...

Vierailija
2/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaako hän itse saavansa lahjoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olettaako. Olen välillä antanut. Tänäkin jouluna aion antaa yhden paketin. Ap

Vierailija
4/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olettaako. Olen välillä antanut. Tänäkin jouluna aion antaa yhden paketin. Ap

Älä anna.

Vierailija
5/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette olleet yhdessä?

Vierailija
6/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamia vuosia.

Ap

Vierailija
7/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeaa.

Vierailija
8/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen joka haluaa lahjoja on lapsellinen. Voit ihan itse ostaa lahjasi, ei siihen miestä tarvita.

Vierailija
9/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja onhan tuo vähän karua, jos itsellä olisi naisystävä, voisin kyllä edes suklaarasian ostaa joulu- tai syntymäpäivälahjaksi, jos en mitään muuta keksisi.

Vierailija
10/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutamia vuosia.

Ap

Ei sitten tullut puheeksi yhdessäolon ensimmäisenä merkkipäivänä? Tai edes viime jouluna?

Vierailija
11/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen joka haluaa lahjoja on lapsellinen. Voit ihan itse ostaa lahjasi, ei siihen miestä tarvita.

No sitten olen lapsellinen. Ei siinä ole mitään pahaa. Olen ihan pidetty ihminen tällaisena.

Ap

Vierailija
12/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me muutettiin miehen kanssa yhteen, mä sain mikron lahjaksi. Kuulemman mun mikro oli huono eikä osannut käyttää sitä.

Sit meille oli tulossa remontti, se osti mulle akkuvääntimen.

Arvatkaa ollaanko vielä yhdessä?

Joo, 7 vuosi käynnissä. En odota tästä joulusta liikoja koska olen pyytänyt ettei osta mitään tai Max antaa rahaa

Vierailija
13/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja onhan tuo vähän karua, jos itsellä olisi naisystävä, voisin kyllä edes suklaarasian ostaa joulu- tai syntymäpäivälahjaksi, jos en mitään muuta keksisi.

Karua on. Ja ilahtuisin tosiaan vaikka paketoidusta suklaarasiasta. Tai voisi minulta suoraan toiveitakin kysyä, jos olisi vaikea itse keksiä mitään.

Ap

Vierailija
14/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko keskustelleet asiasta? Jos ette, miksi ette? Yleensä pariskunnat juttelee keskenään, jos on suhteessa jotain mikä häiritsee.

Vierailija
15/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutamia vuosia.

Ap

Ei sitten tullut puheeksi yhdessäolon ensimmäisenä merkkipäivänä? Tai edes viime jouluna?

Otan kyllä monia asioita puheeksi, mutta tämä on asia jota en halua ottaa. Toivon hänen ymmärtävän yskän ihan itse. Kun kuitenkin saa minulta paketteja ja joka joulu katsoo vierestä, kun ilahtuneena avaan lahjoja, joita olen saanut läheisiltäni.

Ap

Vierailija
16/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vastaa kysymykseen että ootko miehelle tästä asiasta sanonut. Mitä mies vastasi.

Vierailija
17/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karua on. Ja ilahtuisin tosiaan vaikka paketoidusta suklaarasiasta. Tai voisi minulta suoraan toiveitakin kysyä, jos olisi vaikea itse keksiä mitään.

Ap

Miten joku voi ilahtua jostain suklaarasiasta? Lapset tietenkin voi, mutta aikuinen ihminen. Naurettavaa.

Vierailija
18/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten joku voi ilahtua jostain suklaarasiasta? Lapset tietenkin voi, mutta aikuinen ihminen. Naurettavaa.

Mikä siinä on naurettavaa? Ajatus on tärkein. Ja pidän suklaasta. Ap

Vierailija
19/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaseni, mies on itsessään lahja naiselle. Kaikki muu on vain naisen omaa henkistä pienuutta ja haneutta kun ei kykene tyytymään edes jumalankuvaan eli mieheen. Älä kurottele taas sitä omenaa paratiisissasi henkisen käärmeesi  kannustamana...

Vierailija
20/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on semmosia ihmisiä, jotka tykkää antaa lahjoja ja semmoisia jotka ei.

Osta lahja itsellesi äläkä miehelle.

Oon 35 ja mulla on tainnut olla yksi mies, joka muisti merkkipäivät ja teki muutenkin yllätyksiä. Useampi vaan ei piittaa pskaakaan.

Mitä mies on sanonut kun olet puhunut asiasta?

Ei se mun mielestä olis iso asia edes kerran vuodessa jotenkin muistaa sitä kumppania jos se häntä ilahduttaa, oli itse joulusta mitä mieltä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi