Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole koskaan antanut minulle yhtään lahjaa

Vierailija
16.12.2022 |

En siis mitään kallistakaan toivoisi, mutta kunhan se olisi lahja, jossain lahjapaketissa ja jonain merkkipäivänä tai jouluna. Suklaarasiastakin ilahtuisin. Ei hän tosin kenellekään muullekaan ole tietääkseni antanut lahjaa, mutta silti ärsyttää. Miksi tämä on joillekin miehille niin vaikeaa? Kaikki exäni, niin ex-avomies kuin jopa seurustelukumppanit lyhyen tapailun jälkeen on antaneet lahjoja, osa todella hienosti mietittyjä (ja raha ei siis ratkaise vaan ajatus).

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisten sitoutuminen on ihailtavaa kun ovat jotain päättäneet. En pysty ymmärtämään miksi joku on tuollaisen ääliön kanssa kun ei todellakaan tarvitse.

Vierailija
62/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saa mitään. Jotenkin koko joulu on surullinen. Omat vanhempani ja isovanhempani ovat jo kuolleet joten joulu vietetään miehen sukulaisten kanssa.

Ja siis mukana puolison aikuisia lapsia puolisoineen ja lapsenlapsia ja anoppi ja appi. Kaikki saavat lahjoja siis ihan kaikki paitsi minä. Siis niitä sellasia lahjoja mitä saa avata paketeista. Anoppi ja appi (ihania ihmisiä ei siinä mitään) antavat meille siis puolisolle ja minulle yhteisen kirjekuoren jossa yleensä rahaa.

Minä sitten istun itku kurkussa keittiössä ja siivoan niitä revittyjä papereita.

Ja oikeastaan en ole surullinen siitä etten saa lahoja vaan siitä, että tunnen oloni niin yksinäiseksi ja ikävöin omaa äitiä ja iskää ja isovanhempia.

Ahdistaa koko joulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule viettää joulua tänne luokseni. Ostan sinulle jonkun lahjan ja suklaarasian myös.

Vierailija
64/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä tommoinen lahjojen antamattomuus kertoo arvostuksen ja ehkäpä jopa rakkauden puuttesta. Itsekkyydestä ja pihiydestä tai köyhyydestä.

Mentaliteetti, ettei naiselle mitään tarvitse antaa, kun se on jo saatu. Pidetään itsestäänselvyytenä.

Ex ei antanut lahjoja, selitti ettei ole rahaa kun kaikki menneet päihteisiin. Onko tämäkin heebo päihteisiin menevä tyhjätasku-renttu ja siksi niin p.a, ettei edes suklaarasiaan varaa?

Vai sellainen ihan varakas mutta täysin itsekäs, joka ei senttiäkään naiseen tuhlaa, koska kuvittelee "naisen olevan vain rahan perässä," vaan käyttää rahansa omiin nautintoihinsa, harrastuksiin, matkusteluun, biletykseen ja sijoittamiseen? Nämähän laittavat naisen maksamaan oman ravintolalaskunsa, kun "vievät" naisen ravintolaan. Edes kahvikupposta eivät tarjoa! 

Lahja ja tarjoaminen ovat rakkauden ja välittämisen osoituksia. Siksi epäilisin itse jo tunteiden puutetta lahjojen antamattomuudesta. Varsinkin, kun ette ole yhdessä sopineet, ettei lahjoja hankita.

Vierailija
65/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että "Kiitollisna siemenen otan kyllä sulta", jos haluat nähdä antaako hän sinulle lahjan suurimman!

Vierailija
66/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen laittaisi minut miettimään hyvin tarkkaan, onko arvostusta, käytöstapoja ja huomiointia muutenkaan parisuhteessa. 

Vierailija
67/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen mies kirjoitti:

Tule viettää joulua tänne luokseni. Ostan sinulle jonkun lahjan ja suklaarasian myös.

Jos olisin ap, niin tulisin. Ei voisi tässä vaihtokaupassa hävitä.

Vierailija
68/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen mies kirjoitti:

Jos olisin ap, niin tulisin. Ei voisi tässä vaihtokaupassa hävitä.

Sinä tarjosit vain namuja, minä panin peliin koko elämän.

-ap-

Vierailija
69/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu.

Sanoin kk sitten miehelle, että ostaa Guccin Bamboo -hajuveden joululahjaksi, tai tänä jouluna vihdoin ja viimein lähden.

Vierailija
70/70 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ottaisi puheeksi tuota asiaa. Melkein kuin anelisi itselleen lahjaa, ei kiitos.

Ei tuntuisi mukavalle.