Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, mitä mieltä tällaisesta tinder miehestä?

Vierailija
16.12.2022 |

Ikää 35 vuotta, on pitkä suhde takana, lapsia kolme, koira. Amis, töissä jo 16 vuotta vakituiseen, itse rakennettu oma koti. Ei polta, juo viikonloppuisin pari saunakaljaa, mutta baariin ei ole jaksanut enää 10 vuoteen, ennemmin lähtee vaikka koiran kanssa luontoon yöksi kuin baariin. Ei suuremmin harrasta kuin koiran kanssa, mutta terveelliset elämäntavat, liikunta ja ulkoilu tärkeää oman hyvinvoinnin ja jaksamisen vuoksi. Lyhkäinen 170cm ja 70kg, talvella laskettelu, kesällä erilaiset luontoretket ja vaellus. Luonteeltaan avoin ja sovittelija tyyppi, pitää läheisyydestä ja antaa sitä mielellään. Haluaa naisen olevan liikunnallinen samalla tavalla kuin itse on, mutta tämä ei kuitenkaan tarkoita hoikkuutta tai ulkonäköä, vaan omasta terveydestä ja hyvinvoinnista huolehtimista ja pitää myös tärkeänä että naisen kanssa löytyisi jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja tekemistä. Fyysinen yhteys tärkeää, mutta ei halua ottaa sitä ensimmäisenä esille, koska tärkeää että muutenkin mätsäis ensin. Omasta mielestäni niin tavallinen, mutta eilen tuli neljä mathia kolme heistä kertoi swaipanneensa oikeaan ihan vain sen takia että komee. M35v

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä en ole enkä tiedä siitä mitään.

En tiedä mitä ihmiset sieltä hakevat, olen kuullut että lähinnä pinnallista pintaliitoa koko systeemi.

Jos sinut tapaisin irl ja pääsisin kasvokkain tutustumaan ilman mitään keinotekoista sovellusta joka lähinnä inhottaa ainakin minua, voisin hyvin istua alas juttelemaan ja tekemään tuttavuutta.

Pelkän jonkun itsestään kirjoittaman esittelyn varaan en mitään laske. Haluan ehdottomasti saada ensivaikutelman livenä, ei mitään ennakkoesittelyä missä tavoitteena on saada itsensä mahdollisimman hyvään valoon.

Olen sen verran vanhanaikainen että uskon tähän, ja tätä menetelmää käytän. 

Nainen, ei Tinder-sellainen

Vierailija
2/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä en ole enkä tiedä siitä mitään.

En tiedä mitä ihmiset sieltä hakevat, olen kuullut että lähinnä pinnallista pintaliitoa koko systeemi.

Jos sinut tapaisin irl ja pääsisin kasvokkain tutustumaan ilman mitään keinotekoista sovellusta joka lähinnä inhottaa ainakin minua, voisin hyvin istua alas juttelemaan ja tekemään tuttavuutta.

Pelkän jonkun itsestään kirjoittaman esittelyn varaan en mitään laske. Haluan ehdottomasti saada ensivaikutelman livenä, ei mitään ennakkoesittelyä missä tavoitteena on saada itsensä mahdollisimman hyvään valoon.

Olen sen verran vanhanaikainen että uskon tähän, ja tätä menetelmää käytän. 

Nainen, ei Tinder-sellainen

Ok. Tietysti näissä kerrotaan myös niitä huonojakin puolia, koska kaikilla niitä on. Omat ovat ehkä ujous ja en ole aluksi kovin puhelias, mutta myöhemmin kyllä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa olisi muuten mitään "huonoa", paitsi lapset. Rakastan lapsia, mutta valitettavasti eroperheen lapset ovat usein ongelmaisia, ja jätetty kasvattamatta. Vanhemmat hemmottelevat heitä, koska tuntevat syyllisyyttä erostaan. Näinpä he tietämättään kasvattavat pieniä narsisteja. Sellaiseen soppaan en enää lusikkaani tunkisi.

Vierailija
4/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo retku!!!! Ei jatkoon!

Vierailija
5/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat normaalilta perheenisältä. Varmasti moni nainen tykkää tuollaisesta.

Vierailija
6/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein unohtui, eli millaista osassa elämässäsi lapset ovat? Minkälainen huoltajuussysteemi teillä on? Kuinka ison osan arjestasi lapset vievät ja menevätkö he automaattisesti etusijalle (olettaen siis heidän olevan alaikäisiä).

Vierailija
7/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein unohtui, eli millaista osassa elämässäsi lapset ovat? Minkälainen huoltajuussysteemi teillä on? Kuinka ison osan arjestasi lapset vievät ja menevätkö he automaattisesti etusijalle (olettaen siis heidän olevan alaikäisiä).

Näen lapsia kerran vuodessa, ei voisi vähempää kiinnostaa. Voisin tehdä hyvän naisen kanssa uudet lapset.

Vierailija
8/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on, laita esittelytekstiksi.

Vierailija
9/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat vuoroviikoin ja he ovat ehdottomasti se ykkös asia elämässä, joihin pitkälti koko elämän tarkoitus perustuu. Todella perhekeskeinen. Naisen lapset jopa plussaa, koska elämänkatsomus kohtaa ja ei yhteinenkään pois suljettu. Ap

Vierailija
10/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi erositte?