Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla miestä joka ei yhtään osaa huomioida mitenkään?

Vierailija
12.12.2022 |

Ei siis muutenkaan osaa ottaa huomioon oikein muita ihmisiä, mutta minä puolisona tietty kärsin siitä eniten.

Nyt esim olin menossa viemään lasta harrastukseen ja ajattelin, että samalla voisin hakea joulukuusen, kun mies ei tällä kelillä erikseen sitä kuulemma lähde hakemaan ja huomenna ja ylihuomenna on muuta ohjelmaa illalla.

Pyysin miestä ottamaan toisen lapsen istuimen autosta pois ennen lähtöä, mutta ei kuulemma osannut ottaa sitä pois. Eipä sit ottanut toistakaan. Olikin sit oikein kiva miettiä miten kuusi saadaan autoon, kun kaksi turvaistuinta takapenkillä. Onneksi eräs ystävällinen ihminen auttoi meitä, kun vielä kunnon myräkkä ulkona!

Kun tultiin kotiin, mies vaan huuteli yläkerrasta lapselle, että eikö se saa sitä kuusta sieltä autosta pois. Oletti siis ilman muuta että hoidan sen sieltä autostakin pois.

Vitsit ärsyttää tosi paljon. Kuusi ei ollut mikään ihan pieni, minulla oli mennyt valehtelematta ainakin puoli tuntia aikaa siinä kun näpit jäässä ja neulasissa olin yrittänyt saada kuusta autoon, koska herra ei ollut poistanut turvaistuimia vaikka pyysin. Sitten ei vaivaudu edes oma-aloitteisesti auttamaan siinä että saisin kuusen autosta ulos ja kannettua sisälle!

Kiitos että sain purkaa. Mutta oikeasti olen kyllä surullinen, ehkä seuraavassa elämässä tapaan miehen joka olisi huomaavainen ja huolehtisi vähän minustakin edes joskus.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku "kiltti" mies selvästi triggeröityi, joka toinen kommentti on provohuutelua 😄

No onhan tämä väkisinkin provo! Kuka muka tunkee joulukuusen auton takapenkille???? Eihän sinne edes mahtuisikaan kuin joku kääpiökuusi edes.

Vierailija
82/84 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen ei osaa lukea ajatuksia, voi hihkaista ovelta, että tule auttamaan.

Vierailija
84/84 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauan ootte ollut yhdessä? Huomioiko hän edes suhteen alussa?

No eipä juuri. Olin hölmö, nuori ja rakastunut ja pian raskaana. Hän ei vaan jotenkin osaa/jaksa/näe tarpeelliseksi asiaa.

Enkä oikeasti vaadi paljoa, mutta tiedän että monet miehet ovat erilaisia ja olenhan itsekin ollut miesten kanssa, ketkä ovat kohdelleet kuin kukkaa kämmenellä, huomioineet jårjestämällä oma-aloitteisesti yhteistä aikaa ja tekemistä, ostaneet lahjoja, laittaneet ruokaa jne jne. Ihan vaan olleet läsnä minua varten.

Mieheni ei tee mitään sinnepäinkään. Jos pyydän, hän saattaa hieroa hartioitani 5 minuuttia, sitten hän katsoo että on tehnyt suuren työn ja antanut minulle aikaansa ja huomiota. Jos siitä vielä uskallan valittaa tai osoittaa tyytymättömyyttä, niin minulle ei kelpaa mikään. T. Ap

Täällä vähän samaa kokemusta. Mies oli kyllä alkuun huomioonottavaisempi, mutta sittemmin jotenkin passivoitunut. Tuttu kokemus tuo, että joutuu erikseen pyytämään jotain, vaikka sitten sitä hierontaa kun hartiat on jumissa. Hetken jaksaa sitä tehdä ja sitten jää tunne, että koko hyvänä pito oli vain pakkopullaa.

Itse teen asioita hänen eteensä ihan ilman pyytämistäkin. Viimeisin tilanne josta tuli paha mieli, oli n. viikko sitten kun tulin kipeäksi. Pyysin miestä käymään apteekissa puolestani, hän ei itse tajunnut tarjoutua vaikka näki kuinka kipeä olin. Sanoin, että tekisin saman hänen puolestaan jos hän olisi kipeä. Kiukutellen ja pitkin hampain sitten lähti apteekkiin sen perään, kun oli sanonut minulle "et varmana muuten tekisi". Kommentista jäi hämmentynyt ja paha mieli, sillä monesti todella olen passannut miestä hänen ollessaan kipeä - ihan pyytämättä.

Mikä on tuo logiikka taustalla että se mies jotenkin herää vastavuoroisuuteen tarpeeksi passaamalla? Lopeta nimenomaan se passaaminen ja anna ukon itse hoitaa omat asiansa.

En mä mitenkään tarkoituksellisesti ole erikseen "passannut", vaan ihan tehnyt sellaisia asioita, joita kuka tahansa lähimmäistään rakastava ihminen tekee. 😃 Ei mitään taka-ajatuksia taustalla, ihan vain puhdasta välittämistä ja toisen huomioimista arjessa ja elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi