Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla miestä joka ei yhtään osaa huomioida mitenkään?

Vierailija
12.12.2022 |

Ei siis muutenkaan osaa ottaa huomioon oikein muita ihmisiä, mutta minä puolisona tietty kärsin siitä eniten.

Nyt esim olin menossa viemään lasta harrastukseen ja ajattelin, että samalla voisin hakea joulukuusen, kun mies ei tällä kelillä erikseen sitä kuulemma lähde hakemaan ja huomenna ja ylihuomenna on muuta ohjelmaa illalla.

Pyysin miestä ottamaan toisen lapsen istuimen autosta pois ennen lähtöä, mutta ei kuulemma osannut ottaa sitä pois. Eipä sit ottanut toistakaan. Olikin sit oikein kiva miettiä miten kuusi saadaan autoon, kun kaksi turvaistuinta takapenkillä. Onneksi eräs ystävällinen ihminen auttoi meitä, kun vielä kunnon myräkkä ulkona!

Kun tultiin kotiin, mies vaan huuteli yläkerrasta lapselle, että eikö se saa sitä kuusta sieltä autosta pois. Oletti siis ilman muuta että hoidan sen sieltä autostakin pois.

Vitsit ärsyttää tosi paljon. Kuusi ei ollut mikään ihan pieni, minulla oli mennyt valehtelematta ainakin puoli tuntia aikaa siinä kun näpit jäässä ja neulasissa olin yrittänyt saada kuusta autoon, koska herra ei ollut poistanut turvaistuimia vaikka pyysin. Sitten ei vaivaudu edes oma-aloitteisesti auttamaan siinä että saisin kuusen autosta ulos ja kannettua sisälle!

Kiitos että sain purkaa. Mutta oikeasti olen kyllä surullinen, ehkä seuraavassa elämässä tapaan miehen joka olisi huomaavainen ja huolehtisi vähän minustakin edes joskus.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti miksi pidätte tätä provona? Eikö mielestänne kukaan mies voi käyttäytyä noin vai mikä on syynä? Ei siinä olen itsekin alkanut miettiä, että onko tämä ihan jo absurdia olla yhdessä tuollaisen ihmisen kanssa. T. Ap

Kuusi autoon sisälle ei uppoa edes tämä likaviemärin lukijakuntaan.

Vierailija
22/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää alkaa vastavuoroisesti huomioimaan miestä vähemmän, ehkä sitten menee perille. Jätät hoitamatta jonkun hänelle tärkeän asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti miksi pidätte tätä provona? Eikö mielestänne kukaan mies voi käyttäytyä noin vai mikä on syynä? Ei siinä olen itsekin alkanut miettiä, että onko tämä ihan jo absurdia olla yhdessä tuollaisen ihmisen kanssa. T. Ap

Ööh, minne se olisi pitänyt laittaa?? T. Ap

Vierailija
24/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tungitko sä kuusen sinne autoon sisälle 🤔

😂Tää oli hyvä!

Vierailija
25/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, kannattaa kysyä mitä fiksarit ottavat pihkanpoistosta. On ikävää housuntakamuksessa.

Miten niitä kuusia nyt on vuosikymmenet kuljeteltu, katolla tai peräkärryssä, syystä. 

Vierailija
26/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin kuljetan kuusen takakontissa. Iso takakontti on ja ostan vaan sellaisen joka sinne mahtuu. En yletä laittamaan sitä katolle.

Vierailija
27/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän salaa toivon että eroaisitte ja löytäisit kiltin huomaavaisen miehen ellei hän itse hoksaa muuttua .

Vierailija
28/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, kannattaa kysyä mitä fiksarit ottavat pihkanpoistosta. On ikävää housuntakamuksessa.

Miten niitä kuusia nyt on vuosikymmenet kuljeteltu, katolla tai peräkärryssä, syystä. 

Jos ap kuljettaa kuusen, ap laittaa sen just minne tahtoo.

Vierailija
29/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mieheltä jota äitinsä on passannut pienen ikänsä. Ja jota ei opetettu huomioimaan muita.

Vierailija
30/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne laittaa nykyään niihin kuusiin sellasen sukan, että on helppo kuljettaa.

Vierailija
31/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, takapenkit vaan alas ja kuusi sinne..

Vierailija
32/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika nopeasti ex. jos jostain syystä olisin päätynyt suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei huomioi. 

Vierailija
33/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän salaa toivon että eroaisitte ja löytäisit kiltin huomaavaisen miehen ellei hän itse hoksaa muuttua .

Niin salaa toivon joskus itsekin mutta tuskin tulee tapahtumaan. Olen jo melkein 40v kolmen lapsen äiti. Tuskinpa niitä miehiä enää olisi jonossa, kuten nuorempana. Olispa silloin vaan osannut valita vähän paremmin. Tässä sitä on jo kituuteltu niin pitkään, että enpä tiedä onko järkeä enää erotakaan. Vaikka kyllä sitäkin välillä mietin.

T. Ap

Vierailija
34/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas kerran koko tarinan lopetus oli niin uskomattoman huono, että tyhmimmätkin arvaavat että kyseessä on jälleen surkea provo

No ihan totta on kaikki. Kuulostaako jotenkin epätodelliselta? Itkin oikeasti vielä matkan kotiin, koska tämä ihminen joka auttoi meitä oli niin huomaavainen ja avulias, kun ei normaalisti kukaan auta minua pyytämättä. T. Ap

Kirjoitustyylisi on todella kankea, aina sama ja helposti tunnistettava. Keksi joku uusi harrastus, tää provoilu ei ole sun juttu.

En muista koskaan provoilleeni täällä. Alotuksia olen kyllä tehnyt aiemminkin, mutta ihan tosi elämään perustuvia juttuja ja kyselyitä. T. Ap

Kipi kapi päivystykseen. Erittäin huolestuttavaa, kun ei muista edes tunti sitten tekemiään asioita. 

Vierailija
35/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin salaa toivon joskus itsekin mutta tuskin tulee tapahtumaan. Olen jo melkein 40v kolmen lapsen äiti. Tuskinpa niitä miehiä enää olisi jonossa, kuten nuorempana. Olispa silloin vaan osannut valita vähän paremmin. Tässä sitä on jo kituuteltu niin pitkään, että enpä tiedä onko järkeä enää erotakaan. Vaikka kyllä sitäkin välillä mietin.

T. Ap

Ei ole järkeä erota. Jos eroaisit tästä mielikuvitusliitostasi, ei sinulla olisi enää materiaalia provoihin. 

Vierailija
36/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas kerran koko tarinan lopetus oli niin uskomattoman huono, että tyhmimmätkin arvaavat että kyseessä on jälleen surkea provo

No ihan totta on kaikki. Kuulostaako jotenkin epätodelliselta? Itkin oikeasti vielä matkan kotiin, koska tämä ihminen joka auttoi meitä oli niin huomaavainen ja avulias, kun ei normaalisti kukaan auta minua pyytämättä. T. Ap

Kirjoitustyylisi on todella kankea, aina sama ja helposti tunnistettava. Keksi joku uusi harrastus, tää provoilu ei ole sun juttu.

En muista koskaan provoilleeni täällä. Alotuksia olen kyllä tehnyt aiemminkin, mutta ihan tosi elämään perustuvia juttuja ja kyselyitä. T. Ap

Kipi kapi päivystykseen. Erittäin huolestuttavaa, kun ei muista edes tunti sitten tekemiään asioita. 

Harhaluuloisuus myös aika huolestuttava mielenterveysoire.

Vierailija
37/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhaluuloisuus myös aika huolestuttava mielenterveysoire.

Totta. Ap:lla sitäkin havaittavissa, kun harhoissaan luulee, ettei provoile. 

Vierailija
38/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt unohdeta niitä ap: n kahta turvaistuinta takapenkillä.

Vierailija
39/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusit joulukuusen näin melkein 2 vko ennen joulua ja sitten se piti tietty mennä hakemaan oikein kiireisenä päivänä, jolloin et ehtinyt itse irrottamaan turvaistuimia.

Että jos katsoisit sinne peiliin, että kuka tässä keksii kaikenlaisia turhia valituksenaiheita. Jos haluat kuusen, soitat ja se tuodaan suoraa kotiisi ilman mitään vaivannäköä.

Vai haitko sen ihan metsästä asti?

Vierailija
40/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt unohdeta niitä ap: n kahta turvaistuinta takapenkillä.

Niitä, joita kumpikaan lasten vanhemmista ei tarinan mukaan osaa irrottaa :D Mitenköhän lie istuinten kiinnityksen laita....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme