Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla miestä joka ei yhtään osaa huomioida mitenkään?

Vierailija
12.12.2022 |

Ei siis muutenkaan osaa ottaa huomioon oikein muita ihmisiä, mutta minä puolisona tietty kärsin siitä eniten.

Nyt esim olin menossa viemään lasta harrastukseen ja ajattelin, että samalla voisin hakea joulukuusen, kun mies ei tällä kelillä erikseen sitä kuulemma lähde hakemaan ja huomenna ja ylihuomenna on muuta ohjelmaa illalla.

Pyysin miestä ottamaan toisen lapsen istuimen autosta pois ennen lähtöä, mutta ei kuulemma osannut ottaa sitä pois. Eipä sit ottanut toistakaan. Olikin sit oikein kiva miettiä miten kuusi saadaan autoon, kun kaksi turvaistuinta takapenkillä. Onneksi eräs ystävällinen ihminen auttoi meitä, kun vielä kunnon myräkkä ulkona!

Kun tultiin kotiin, mies vaan huuteli yläkerrasta lapselle, että eikö se saa sitä kuusta sieltä autosta pois. Oletti siis ilman muuta että hoidan sen sieltä autostakin pois.

Vitsit ärsyttää tosi paljon. Kuusi ei ollut mikään ihan pieni, minulla oli mennyt valehtelematta ainakin puoli tuntia aikaa siinä kun näpit jäässä ja neulasissa olin yrittänyt saada kuusta autoon, koska herra ei ollut poistanut turvaistuimia vaikka pyysin. Sitten ei vaivaudu edes oma-aloitteisesti auttamaan siinä että saisin kuusen autosta ulos ja kannettua sisälle!

Kiitos että sain purkaa. Mutta oikeasti olen kyllä surullinen, ehkä seuraavassa elämässä tapaan miehen joka olisi huomaavainen ja huolehtisi vähän minustakin edes joskus.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä provohuutelijat taitavat olla ihan oma ryhmänsä. Mua huvittaa kun tosi monta kertaa on käynyt silleen, et huudellaan provoa, vaikka ihan omasta elämästäni olen kertonut. Mikä idea siinä on? Tai järki? Joku avautuu haasteistaan tms ja sitten ryhmä (hieman yksinkertaisia?) ihmisiä huutelee että PROVOPROVOPROVOOO! Ilmeisesti tarkoitus vaan hämmentää ja häiritä? Ei aivan täysillä taida nämäkään tyypit käydä!

Vierailija
42/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiset oikeasti noin avuttomia kuin ap? Se kuusi on sellaisessa "muovisukassa", sen saa autosta ulos avaamalla oven.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä provohuutelijat taitavat olla ihan oma ryhmänsä. Mua huvittaa kun tosi monta kertaa on käynyt silleen, et huudellaan provoa, vaikka ihan omasta elämästäni olen kertonut. Mikä idea siinä on? Tai järki? Joku avautuu haasteistaan tms ja sitten ryhmä (hieman yksinkertaisia?) ihmisiä huutelee että PROVOPROVOPROVOOO! Ilmeisesti tarkoitus vaan hämmentää ja häiritä? Ei aivan täysillä taida nämäkään tyypit käydä!

Todella sokea pitää olla, jos tätä ei provoksi tunnista :D Aina takuuvarma provon tunnuspiirre on pyrkimys saada mammat haukkumaan miestä. 

Vierailija
44/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusit joulukuusen näin melkein 2 vko ennen joulua ja sitten se piti tietty mennä hakemaan oikein kiireisenä päivänä, jolloin et ehtinyt itse irrottamaan turvaistuimia.

Että jos katsoisit sinne peiliin, että kuka tässä keksii kaikenlaisia turhia valituksenaiheita. Jos haluat kuusen, soitat ja se tuodaan suoraa kotiisi ilman mitään vaivannäköä.

Vai haitko sen ihan metsästä asti?

Ollaan lähdössä matkalle heti joulun pyhien jälkeen, joten nyt on oikein hyvä hetki hakea joulukuusi. Ihan hyvin ehdittiin, se ei ollut ongelma. Vaan se, ettei mies ottanut kumpaakaan (!) istuinta pois takapenkiltä, eikä muistanut asiasta minulle mainita. T. Ap

Vierailija
45/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella sokea pitää olla, jos tätä ei provoksi tunnista :D Aina takuuvarma provon tunnuspiirre on pyrkimys saada mammat haukkumaan miestä. 

Tai täky, joku täysin mottipäinen kohta joka on tarkoitettu tartuttavaksi. Tai molemmat.

Vierailija
46/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne laittaa nykyään niihin kuusiin sellasen sukan, että on helppo kuljettaa.

Jep, takapenkit vaan alas ja kuusi sinne..

Ei nyt unohdeta niitä ap: n kahta turvaistuinta takapenkillä.

Niitä, joita kumpikaan lasten vanhemmista ei tarinan mukaan osaa irrottaa :D Mitenköhän lie istuinten kiinnityksen laita....

Osaan kyllä irroittaa ja irroitinkin. Mutta totta, en osaa tai jaksa tehdä kaikkea sillä aikaa kun toinen makaa sohvalla. T. Ap

Vierailija
47/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista ollut täällä. Kaikin puolin fiksu mies, mutta joku ihmeellinen homma ettei tajua huomioida muita. Niin uskomattomalta kuin kuulostaakin.

Useiden tiukkojen keskustelujen ja suoranaisen rautalangasta vääntämisen jälkeen tilanne on muuttunut huomattavasti parempaan ja nykyään on jo varsin hyvä tilanne.

Seuraavaksi olisin tosiaan jättänyt herran vastaavasti oman onnensa nojaan ja ongelmiin, jos ei keskustelusta olisi tajunnut muuttaa käytöstään.

Ota asia puheeksi ja vaadi muutosta.

Vierailija
48/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusit joulukuusen näin melkein 2 vko ennen joulua ja sitten se piti tietty mennä hakemaan oikein kiireisenä päivänä, jolloin et ehtinyt itse irrottamaan turvaistuimia.

Että jos katsoisit sinne peiliin, että kuka tässä keksii kaikenlaisia turhia valituksenaiheita. Jos haluat kuusen, soitat ja se tuodaan suoraa kotiisi ilman mitään vaivannäköä.

Vai haitko sen ihan metsästä asti?

Ollaan lähdössä matkalle heti joulun pyhien jälkeen, joten nyt on oikein hyvä hetki hakea joulukuusi. Ihan hyvin ehdittiin, se ei ollut ongelma. Vaan se, ettei mies ottanut kumpaakaan (!) istuinta pois takapenkiltä, eikä muistanut asiasta minulle mainita. T. Ap

Mikä on tekosyy sille, ettet itse ottanut niitä istuimia pois? Ei ole vaikeaa eikä edes hidasta. 

Vierailija
49/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne laittaa nykyään niihin kuusiin sellasen sukan, että on helppo kuljettaa.

Jep, takapenkit vaan alas ja kuusi sinne..

Ei nyt unohdeta niitä ap: n kahta turvaistuinta takapenkillä.

Niitä, joita kumpikaan lasten vanhemmista ei tarinan mukaan osaa irrottaa :D Mitenköhän lie istuinten kiinnityksen laita....

Osaan kyllä irroittaa ja irroitinkin. Mutta totta, en osaa tai jaksa tehdä kaikkea sillä aikaa kun toinen makaa sohvalla. T. Ap

Itsepä olet miehesi valinnut. Ja sen, että olet edelleen hänen kanssaan. 

Vierailija
50/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä provo. Ei kukaan ottaisi itselleen tuollaista miestä.

Vierailija
51/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni ottaa (kun ei parempaa saa). Ja sitten hirveä parku, kun mies ei tee mitään ja minä marttyyrina passaan koko perhettä. 

Vierailija
52/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetkö lomalle mokoman omahyväisen pässin kanssa?? Mieti uudestaan, miten loma voisi olla onnistunut kun arkikaan ei toimi!

Vierailija
53/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on tällaisia. Alussa ehkä jaksavat vähän esittää ja vieraille tietty näyttää.

Vierailija
54/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdetkö lomalle mokoman omahyväisen pässin kanssa?? Mieti uudestaan, miten loma voisi olla onnistunut kun arkikaan ei toimi!

Totta kai lähden! Lomamatkasta saa kivasti uutta kulmaa tuleviin provoihin. Esim.

"Minä jouduin koko loman vahtimaan lapsia ja mies vaan joi kaljaa hotellin baarissa"

tai

"Mies ei kantanut laukkuja, vaan minä jouduin raahaamaan vähintään 50kg painavan laukuin IHAN YKSIN"

Vierailija
55/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaista ollut täällä. Kaikin puolin fiksu mies, mutta joku ihmeellinen homma ettei tajua huomioida muita. Niin uskomattomalta kuin kuulostaakin.

Useiden tiukkojen keskustelujen ja suoranaisen rautalangasta vääntämisen jälkeen tilanne on muuttunut huomattavasti parempaan ja nykyään on jo varsin hyvä tilanne.

Seuraavaksi olisin tosiaan jättänyt herran vastaavasti oman onnensa nojaan ja ongelmiin, jos ei keskustelusta olisi tajunnut muuttaa käytöstään.

Ota asia puheeksi ja vaadi muutosta.

Onneksi teillä puhe auttoi.

Mutta kun meidän tapauksessa ei puhe vaan auta. Mies ei tajua oikeasti mitään. Joskus saattaa hetkellisesti jotain tajuta, kunnes se taas unohtuu! Olen aivan loppu edes puhumaan mitään. Tänäänkin vaan itkin, koska kaiken sen kommelluksen jälkeen olisin niin kaivannut sitä että minua vastassa olisi ollut mies joka olisi tullut reippaasti oma-alottteisesti auttamaan minua hankalan ja painavan kuusen kanssa ja ehkä jopa ollut iloinen siitä että ylipäänsä kävin hakemassa kuusen, ettei hänen tarvitse erikseen sitä lähteä hakemaan. T. Ap

Vierailija
56/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea ukko. En tiedä. Sulla lapset ja kaikki ja sä vaan orjana painat menemään. Ansaitset jonkun kiltin ukkelin. Niitä on.

Vierailija
57/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali tavismies sulla. Ei mitään uutta. Ota kaulin käteen ja ala kouluttamaan sitä tai ota sovinnolla ero. Esimerkiksi seuraavalla kerralla anna sen mennä yksin tunkemaan se kuusi sinne lapsipenkkien sekaan. Voit toki ehdottaa hänelle niiden poistamista, mutta jos ei usko sua niin keksi tekosyy jäädä koko reisusta pois ja oppikoon kantapään kautta. Turha tuntea syyllisyyttä valkoisesta valheesta, ei miehetkään tunne mitään syyllisyyttä valheistaan ja sluibailuistaan vaimoille. Lopettakaa naiset olemasta tuollaisia kynnysmattoja. Kynnysmatto saa kynnysmattokohtelua.

Vierailija
58/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai lähden! Lomamatkasta saa kivasti uutta kulmaa tuleviin provoihin. Esim.

"Minä jouduin koko loman vahtimaan lapsia ja mies vaan joi kaljaa hotellin baarissa"

tai

"Mies ei kantanut laukkuja, vaan minä jouduin raahaamaan vähintään 50kg painavan laukuin IHAN YKSIN"

No siis joo.. Kaikki laukut saa kyllä kantaa yksin, ellei itse pyydä apua, oli lomalla tai ei. Ja mieshän juo kaljaa harva se ilta, joten ei siihen mitään hotellin baareja tai edes lomaa tarvita. T. Ap

Vierailija
59/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tai

No siis joo.. Kaikki laukut saa kyllä kantaa yksin, ellei itse pyydä apua, oli lomalla tai ei. Ja mieshän juo kaljaa harva se ilta, joten ei siihen mitään hotellin baareja tai edes lomaa tarvita. T. Ap

Ihana porvoolainen kultakimpale sinulla <3 Älä missään nimessä päästä käsistäsi tuollaista aarretta!

Vierailija
60/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni ottaa (kun ei parempaa saa). Ja sitten hirveä parku, kun mies ei tee mitään ja minä marttyyrina passaan koko perhettä. 

Katkeraa varmasti, mutta olen varma että paremmankin olisin saanut. Jos olisin vaan malttanut hetken odottaa

ja miettiä minkälaisen miehen oikeasti tarvitsen ja kaipaan. T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän