Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla miestä joka ei yhtään osaa huomioida mitenkään?

Vierailija
12.12.2022 |

Ei siis muutenkaan osaa ottaa huomioon oikein muita ihmisiä, mutta minä puolisona tietty kärsin siitä eniten.

Nyt esim olin menossa viemään lasta harrastukseen ja ajattelin, että samalla voisin hakea joulukuusen, kun mies ei tällä kelillä erikseen sitä kuulemma lähde hakemaan ja huomenna ja ylihuomenna on muuta ohjelmaa illalla.

Pyysin miestä ottamaan toisen lapsen istuimen autosta pois ennen lähtöä, mutta ei kuulemma osannut ottaa sitä pois. Eipä sit ottanut toistakaan. Olikin sit oikein kiva miettiä miten kuusi saadaan autoon, kun kaksi turvaistuinta takapenkillä. Onneksi eräs ystävällinen ihminen auttoi meitä, kun vielä kunnon myräkkä ulkona!

Kun tultiin kotiin, mies vaan huuteli yläkerrasta lapselle, että eikö se saa sitä kuusta sieltä autosta pois. Oletti siis ilman muuta että hoidan sen sieltä autostakin pois.

Vitsit ärsyttää tosi paljon. Kuusi ei ollut mikään ihan pieni, minulla oli mennyt valehtelematta ainakin puoli tuntia aikaa siinä kun näpit jäässä ja neulasissa olin yrittänyt saada kuusta autoon, koska herra ei ollut poistanut turvaistuimia vaikka pyysin. Sitten ei vaivaudu edes oma-aloitteisesti auttamaan siinä että saisin kuusen autosta ulos ja kannettua sisälle!

Kiitos että sain purkaa. Mutta oikeasti olen kyllä surullinen, ehkä seuraavassa elämässä tapaan miehen joka olisi huomaavainen ja huolehtisi vähän minustakin edes joskus.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan ootte ollut yhdessä? Huomioiko hän edes suhteen alussa?

Vierailija
2/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on uusi ja raikas, saattaa menestyä paremmin kuin jokavuotiset joulumarttyyriprovot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tarina sieltä.

Vierailija
4/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sianjättöaika!

Vierailija
5/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, mielikuvituksetonta paskaa.

Vierailija
6/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät koskaan kehity provoilussakaan. Jätä edes toi surullisuuskommentti pois, se ei lisää shokkiarvoa vaan paljastaa surkean mielikuvituksesi ja olemattoman tarinankerrontakykysi

Vierailija
7/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kurjalta , kannattaisi koittaa puhua miehelle . Kerro että toivot hänen auttavan sinua raskaiden tavaroiden kanssa erikseen pyytämättä ja kerro että pahoitit mielesi kun hän ei auttanut yhtään . Ja että palvelukset toisille ovat vastavuoroisia parisuhteessa , et jaksa yksin tehdä kaikkea tms .

Vierailija
8/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä et itse poistanut sitä turvaistuinta, kun kuitenkin tiesit, että se on tarpeen tehdä?

Vierailija
9/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan ootte ollut yhdessä? Huomioiko hän edes suhteen alussa?

No eipä juuri. Olin hölmö, nuori ja rakastunut ja pian raskaana. Hän ei vaan jotenkin osaa/jaksa/näe tarpeelliseksi asiaa.

Enkä oikeasti vaadi paljoa, mutta tiedän että monet miehet ovat erilaisia ja olenhan itsekin ollut miesten kanssa, ketkä ovat kohdelleet kuin kukkaa kämmenellä, huomioineet jårjestämällä oma-aloitteisesti yhteistä aikaa ja tekemistä, ostaneet lahjoja, laittaneet ruokaa jne jne. Ihan vaan olleet läsnä minua varten.

Mieheni ei tee mitään sinnepäinkään. Jos pyydän, hän saattaa hieroa hartioitani 5 minuuttia, sitten hän katsoo että on tehnyt suuren työn ja antanut minulle aikaansa ja huomiota. Jos siitä vielä uskallan valittaa tai osoittaa tyytymättömyyttä, niin minulle ei kelpaa mikään. T. Ap

Vierailija
10/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä et itse poistanut sitä turvaistuinta, kun kuitenkin tiesit, että se on tarpeen tehdä?

En ehtinyt, kun laitoin ruokaa ja tein kaikkea muuta kiireessä. Olimme jo myöhässä aikataulusta (lapsella tärkeä päivä harrastuksessa) ja mies kun lösähti vaan sohvalle tultuaan töistä, pyysin häntä sillä aikaa poistamaan istuimen kun itse tein muuta, eikä hän tajunnut itse auttaa minua mitenkään. Lähtiessämme en edes tajunnut, että istuimet olivat vielä takapenkillä. T. Ap

Vierailija
11/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää valitko niitä narsisti/kusipäämiehiä, naiset. :D

Vierailija
12/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tungitko sä kuusen sinne autoon sisälle 🤔

Vierailija
13/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi vastailee taas itselleen.

Vierailija
14/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas kerran koko tarinan lopetus oli niin uskomattoman huono, että tyhmimmätkin arvaavat että kyseessä on jälleen surkea provo

No ihan totta on kaikki. Kuulostaako jotenkin epätodelliselta? Itkin oikeasti vielä matkan kotiin, koska tämä ihminen joka auttoi meitä oli niin huomaavainen ja avulias, kun ei normaalisti kukaan auta minua pyytämättä. T. Ap

Vierailija
15/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas kerran koko tarinan lopetus oli niin uskomattoman huono, että tyhmimmätkin arvaavat että kyseessä on jälleen surkea provo

No ihan totta on kaikki. Kuulostaako jotenkin epätodelliselta? Itkin oikeasti vielä matkan kotiin, koska tämä ihminen joka auttoi meitä oli niin huomaavainen ja avulias, kun ei normaalisti kukaan auta minua pyytämättä. T. Ap

Kirjoitustyylisi on todella kankea, aina sama ja helposti tunnistettava. Keksi joku uusi harrastus, tää provoilu ei ole sun juttu.

Vierailija
16/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kjeh, kjeh, kjeh, höh, höh, höh!

Vierailija
17/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ketju jostain paskasta naisesta olisi poistettu ennen viestiä kaksi.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
18/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitustyylisi on todella kankea, aina sama ja helposti tunnistettava. Keksi joku uusi harrastus, tää provoilu ei ole sun juttu.

En muista koskaan provoilleeni täällä. Alotuksia olen kyllä tehnyt aiemminkin, mutta ihan tosi elämään perustuvia juttuja ja kyselyitä. T. Ap

Vierailija
19/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti miksi pidätte tätä provona? Eikö mielestänne kukaan mies voi käyttäytyä noin vai mikä on syynä? Ei siinä olen itsekin alkanut miettiä, että onko tämä ihan jo absurdia olla yhdessä tuollaisen ihmisen kanssa. T. Ap

Vierailija
20/84 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä olisi provo? Kuulostaa siltä kun palstamiehet aina kertovat olevansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä