Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mokasin pikkujouluissa täydellisesti

Vierailija
11.12.2022 |

Olen hakannut päätäni kirjaimellisesti seinään koko eilisen päivän ja parannellut krapulaa. Firman pikkujoulut pidettiin poikkeuksellisesti perjantaina töiden jälkeen, vaikka koko porukka ei päässyt paikalle / halunnut osallistua, kun firmassa on aiemmin pidetty pikkujoulut marraskuun lopulla. Nyt johto halusi tehdä poikkeuksen.

En ollut ehtinyt syömään ennen pikkujouluja ja päätin testata boolin heti ensimmäiseksi mikä oli iso iso virhe (!) Siitä alamäki alkoi ja mokailuni paheni äärimmilleen. Olin ihan tuiterissa ennen pääruokaa mitä vain näykin. Muistan viettäneeni iltaa yhdessä neljän tiimiläisen kanssa ja siihen loppuvat muistikuvani täysin.

Miksi mokasin täydellisesti? Olen lähennellyt, leperrellyt ja tehnyt kaikkea muuta jätjettömän typerää miespuoleiselle työkaverille, joka sattuu olemaan ihastunut minuun mutta tuskin on enää. Tämän lisäksi olen tarrautunut miehen käteen ja puristellut lujasti niin että on jäänyt jälkiä ja mikä pahinta huutanut kadulla suureen ääneen ja haukkunut miestä miesh..ksi ja vihaavani tätä. Että näin. Onnistuin humalassa myös tuhoamaan / kadottamaan miehen kalliin merkkihuivin.

En enää ikinä juo alkoholia enkä juhli työkavereiden kanssa mitään. Tästä kaikesta on kuvattu video toisen miespuoleisen työkaverin puhelimella jonka lähetti aamusta minulle ja kertoi, ettei mies aio tulla työpaikalle ja on etänä koko viikon. Pomo ei tiedä vielä, kun oli ehtinyt lähtemään aiemmin, mutta työkaveri sanoi, että todistajia on tiimistä kaksi + mies itse.

Tämä on surullista mutta totta ja tapahtunut oikeasti. Pidän miehestä todella, mutta alkoholin takia menetin malttini täysin. Kaksi työkaveria kyselevät onko minulla piilevä / alkava alkoholiongelma, kun riehuin juhlissa liikaa. Hävettää niin paljon että haluan kuolla. Joudun varmaan puhutteluun ja saan varoituksen, kunhan minua ei vain irtisanota. Voiko tuollaisesta irtisanoa?

Mieheen en ole ottanut yhteyttä. En vaan yksinkertaisesti pysty. En vielä. Mitä teen?? Ostanko kukkia ja uuden huivin ja pyydän anteeksi kasvokkain? Merkkihuivi on todella kallis eikä sitä saa Suomesta. Mokasin täydellisesti..

Kommentit (588)

Vierailija
221/588 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies tekee rikosilmoituksen.

Vierailija
222/588 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh ap syyllistyi pahoinpitelyyn, entä jos roolit ois toisinpäin; mammaa ois kännissä lyönyt työkaveri ja ruhjeitakin olisi.. Huoraaaksi huudellut myös. Oisko pyydä anteeksi ja nokka pystyyn riittävä neuvo?

Kommenttien ja ylä-/alapeukutusten perusteella voi päätellä että täällä on nyt juoppoakat puolustelemassa. Itse tunnen paljon eri-ikäisiä miehiä ja harva pitäisi tuollaista ahdistelua minään kunnianosoituksena kuten täällä nämä asiantuntijat kuvittelevat. Vähintään tuollainen olisi kiusallista ja pilaisi illan, ja sitten on tietysti niitä herkempiä joita jäisi ehkä pidemmäksi ajaksi vaivaamaan. Tuo on ihan selkeää miesvihaa että miehen pitäisi vain hyväksyä kaikki humalaisten naisten kotkotukset.

Ei tarvitse hyväksyä. Voi poistua tilanteesta. Ihan kuten naisetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/588 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh ap syyllistyi pahoinpitelyyn, entä jos roolit ois toisinpäin; mammaa ois kännissä lyönyt työkaveri ja ruhjeitakin olisi.. Huoraaaksi huudellut myös. Oisko pyydä anteeksi ja nokka pystyyn riittävä neuvo?

Kommenttien ja ylä-/alapeukutusten perusteella voi päätellä että täällä on nyt juoppoakat puolustelemassa. Itse tunnen paljon eri-ikäisiä miehiä ja harva pitäisi tuollaista ahdistelua minään kunnianosoituksena kuten täällä nämä asiantuntijat kuvittelevat. Vähintään tuollainen olisi kiusallista ja pilaisi illan, ja sitten on tietysti niitä herkempiä joita jäisi ehkä pidemmäksi ajaksi vaivaamaan. Tuo on ihan selkeää miesvihaa että miehen pitäisi vain hyväksyä kaikki humalaisten naisten kotkotukset.

Ei tarvitse hyväksyä. Voi poistua tilanteesta. Ihan kuten naisetkin.

No lähtökohtaisesti miehellä on oikeus olla missä huvittaa, jos itse osaa kerran käyttäytyä. Tuo on ihan väärä ja uhria syyllistävä ajatus, että pitäisi tajuta lähteä karkuun. Tuolla perusteella minäkin voin vaikka jossain lähikaupassa alkaa ahdistelemaan ihmisiä, ja ajatella hehän siinä tekevät väärin kun eivät vain häivy. Tai että muiden asiakkaiden vika kun eivät saaneet minua kuriin.

Täällä on ihan sairaita kommentteja. Kuulostaa siltä ettei teillä ole hirveästi kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan.

Vierailija
224/588 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti sua kiinnostaa tollanen mies jolla on 800e merkkihuivi? Kuulostaa keskenkasvuiselta itkupilliltä. Enkä edes uskoisi tuota huivin hintaa, yrittää vaan lypsää sulta rahaa kun huomaa että oot heikoilla!

Vierailija
225/588 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei Ap. Jos et ole koskaan ennen työpaikan juhlissa kännännyt liikaa, niin se on lieventävä asianhaara. Et varmasti saa potkuja, jos pyydät nöyrästi anteeksi siltä mieheltä ja pahoittelet käytöstäsi myös esihenkilölle ja lupaat ettei tämä tule toistumaan. Se miehen käden vahingoittaminen on ilmeisesti ollut vshinko? Ja mies on ollut seurassasi koko illan? Miksei mies vältellyt sinua, jos kerran olit niin kamala? Laita heti nöyrä anteeksipyyntö hänelle tekstiviestillä.

Ensimmäinen ja viimeinen kännääminen kohdallani työpaikan juhlissa. Mies oli ystävällisesti yrittänyt torjua lähentelyt ja suutelun yritykset sillä varjolla ettei halua suudella humalaista naista ja oli tämän minulle sanonut, mutta en muista yhtään mitään. Mies on ollut seurassani myös siksi, kun on ollut huolissaan voinnistani ja kysellytkin sitä, mutta minä mokasin kaiken. Olen ilmeisesti kännissä vanhingossa ikään kuin kostanut miehelle torjumiset vääntämällä tämän kättä puristelemalla lujasti ja samalla tuhonnut huivin. Työkaverin sanoja lainaten kadulla huutaminen kuulosti siltä kuin olisin ollut aivan raivoissani miehelle ja täydessä kaatokännissä hoiperrellen huutanut luvattomia.

Seksuaalista häirintää. Vähintään varoituksen paikka, kun työtoveria kohtaan käyttäytyy noin.

Vierailija
226/588 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mammat,

jos teihin käy joku äijä kiinni, vääntää kädestä ja lääppii niin onko se ok ja ihan teidän oma syy kun ette poistuneet tilanteesta? Ja jos häirintä etenee raiskaukseen asti, hups, raiskaaja joi tyhjään mahaan ja olisinhan minä voinut lähteä heti tilanteesta. Ihan uhrin oma syy.

Tämä! Jos sukupuolet olisivat olleet toisin päin, täällä olisi täysi lynkkausmentaliteetti päällä.

Vierailija
227/588 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhistele boolin vahvuutta. Selitä ettet ehtinyt syödä etkä tajunnut, että on niin vahvaa. 

Oliko booli edes vahvaa vai siirryitkö muihin juomiin ennen ruokaa?

Mies ei ole laittanut mitään viestiä, mutta työkaveri viestitteli videon lomassa, että mies oli ihmetellyt miksi pyrin niin kovasti iholle ja olen kännissä yrittänyt väkisin suudella miestä, mutta tämä on säikähtänyt ja sanonut ettei mielellään suutele humalaista naista, jonka seurauksena tarrauduin lujasti miestä kädestä tuhoten huivin. Mies kyseli monta kertaa olenko kunnossa, mutta vastauksena olen haukkunut miestä hirveillä sanoilla. En muista mitään, mutta kaatokännissä olen ollut.

Olet siis syyllistynyt seksuaaliseen ahdisteluun, hyi helvetti!!!

Vierailija
228/588 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kata8 kirjoitti:

Ehdotan, että teet nyt jotain itsellesi mieluista ja yrität rauhoittua. Kun olosi on tasainen, soita tai laita miehelle viesti, jossa kerrot, että sinua harmittaa kun ilta meni huonosti ja olet pahoillasi huivin tuhoamisesta. Pyydä anteeksi. Se riittää, mitään ei tarvitse selittää sen enempää. Työkaverin videota sinun ei tarvitse noteerata mitenkään - kuka ihmeen idiootti kuvaa tuollaista tilannetta ja miksi?

Muista että kaikilla seurassa olleilla on ollut mahdollisuus lähteä pois. Minua ihmetyttää että työkaverisi eivät päättäneet vain lopettaa iltaa, kun alkoi mennä näin kierroksille. Se ei kuitenkaan ole sinun ongelmasi.

Pomolle ko. asia ei varsinaisesti kuulu eikä minusta häneen tarvitse olla yhteydessä.

Jos joku jatkaa tällä asialla repostelua töissä, ei sekään ole sinun ongelmasi. Olet pyytänyt anteeksi ja se riittää eikä ko henkilöiden puheita kannata noteerata. Kohta tulee jokin uusi juttu, joka vie ajatukset muihin asioihin.

En tiedä, onko täällä jotain vitsiniekkoja, kun paisutellaan asiaa, joka on kuitenkin melko viatonta. Pikkujouluissa sattuu ja tapahtuu ja ne ovat kuitenkin vain kerran vuodessa. Ihmisyyteen kuuluu välillä mokat yms, onneksi sinä ja kaikki muutkin selvisitte ilman suurempia vammoja.

Amen. Lisäisin vielä, että jos ei-asianosainen haluaa töissä vielä repostella asiaa -tämä sairas videokuvaaja vaikuttaa juuri niin ihanalta, että ei anna ap:n ja muiden unohtaa- ap voi vaan kuitata: "Onneksi se oli vaan boolia, näkisittepä mitä tapahtuu jos juon viskiä!"

Ap nyt ylireagoi, koska sillä on edelleen krapula, välittäjäaineet aivoissa on silloin epätasapainossa ja siksi kaikki on kamalaa ja on morkkis. Krapula on vähän kuin lyhytaikainen masennus. Suhteellisuudentaju häviää.

-------------------

Lohduksi voin kertoa oman kokemukseni ajalta, kun olin noin 25. Vedin kännit ja lähentelin firman bileissä yhtä varattua työkaveria. Menin aina sen syliin, nuoleskelin (kirjaimellisesti) sen poskea (älkää kysykö miksi), ja muut miespuoliset työkaverit kiskoi minut toistuvasti pois.

Melkein kuolin häpeästä viikonloppuna, mutta maanantaina sitten menin sen miehen luo ja kysyin: "Aiotko tehdä musta rikosilmoituksen seksuaalisesta ahdistelusta?" Mies sanoi "En", mihin minä, että hyvä ja sitten jatkoimme töitä niin kuin ei mitään olisi tapahtunut. Tuolla siis ilmaisin, että tiesin käyttäytyneeni huonosti, mutta kuittasin asian huumorilla.

Yleensä huumori on aika hyvä näissä tilanteissa, kun mitään vakavampaa ei ole tapahtunut.

Heko heko. Tosiasiassa mies tuskin ottaa asiaa huumorilla, koska niin pahasti möhlin ja solvasin miestä.

Tiedätkö sinä ap miehistä yhtään mitään? Ilmeisesti et.

"Solvaukset" menee kännin piikkiiin, ja kuulostat niin niuholta että tuskin olet edes mitään kovin repäisevää keksinyt. Seksuaalinen ahdistelu on tietysti törkeää, mutta jos olet hoikka ja hyvännäköinen myös imartelevaa, ja voin kokemusta vakuuttaa ettei miehet ole siitä mitenkään erityisen pahoillaan jälkeenpäin, vaikka tapahtumatilanne on niille kiusallinen.  Sinun täytyy ymmärtää että miehille tilanteen kiusallisuutta lisää se, että humalaista naista ei tahdo käyttää hyväkseen (varsinkaan nykyaikana), mutta jos on itsekin juonut, tekee kyllä mieli. Toisin sanoen mies, joka on sinusta kiinnostunut, joutuu paitsi hillitsemään sinua, hillitsemään itseään.

Ylipäänsä miehet ei yleensä jää märehtimään asioita kuten naiset, eikä ne missään tapauksessa halua jälkeenpäin diskuteerata ja puida. Menneet on menneitä.

Alkaa tuntua, että oikein nautit tästä syntisen roolistasi. Tilaa itsellesi pitsa, morkkis yleensä helpottaa kun syö kunnolla.

Usko tätiä. Minä olen ollut ikäni miesvaltaisilla työpaikoilla ja kaikenlaista on sattunut puolin ja toisin. IHAN KAIKKI unohdetaan maanantaihin mennessä, mukaanlukien se että "Risto" kusi pomon auton vanteisiin.

Aamen. Luulin jo että tämän kirjoitti mies. Juuri tätä tukee mielestäni sekin että mies oli sanonut ettei halua suudella humalaista naista. Jos mies olisi ollut tosi järkyttynyt hän olisi häipynyt jo tilanteen alkuvaiheessa. Toki tilanne ollut kiusallinen hänellekin mutta jos hän on ollenkasn normimies niin ei hän jää tuota märehtimään. Kiusallisuus tulee eniten siitä että joku meni kuvaamaan tätä minkä mieskin tietää eli nyt kaikki tietää molemminpuolisesta kiinnostuksesta jne.

Vierailija
229/588 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun työkaverit on ihan persiistä, valitan. Ei tietty ole ok vetää övereita, mutta kivat työkaverit ois taluttanut sut taksiin. Mukaan lukien tämä uhri, huivimies. Sillä tavalla hoidetaan tyylikkäästi joku mokailemasta, ja kaikilla on kiva tulla juhlien jälkeen töihin.

Vierailija
230/588 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet heti huomenna aamusta pomon puheille, kerrot rehellisesti että mitä tapahtui ja otat vastuun tekemistäsi. Suosittelen että järjestätte keskustelutilaisuuden töissä johon tulee mukaan myös luottamusmies ja mahdollisesti työturvallisuusvaltuutettu, jos teillä sellainen töissä on. Käytte tilanteen läpi, pyydät anteeksi ja sovitte rikkoutuneiden tavaroiden korvaamisesta. Tarvittaessa ole myös yhteydessä työterveyteen, koska tuollainen käytös ei ole tavallista. Suosittelen tipatonta nyt ainakin jonkun aikaa ja ainakin seuraavissa työtapahtumissa.

Se, että ei ole syönyt ennen juomista, vaikuttaa kyllä niin, että juopuu nopeammin, mutta se ei kuitenkaan selitä täysin kohtuutonta käyttäytymistä. Normaali aikuinen osaa kontrolloida omaa alkoholinkäyttöään ja tunnistaa oman käyttäytymisensä. Käytöksesi viittaa siihen, että sinulla on itsekontrolliongelmia ja että alkoholinkäyttösi on riistäytynyt tai riistäytymässä käsistä.

Ei herranjumala!!! Älä vaan järjestä tällaista show'ta, ellet halua, että tapausta jauhetaan vielä ensivuonnakin. 

Sano sille miehelle, että olet vilpittömästi pahoillasi. Pyydä lasku huivista, kivusta ja särystä ym. Jos joku muu siitä vielä mainitsee niin voit sanoa, että sovit jo asian asianomaisen kanssa.

Eikä! Järkkäät tietysti palaverin videokameroiden kera, itkua pidätellen selität kuinka sinullakin on oikeus juhlia tanssia ja nauraa ja saada iloa elämääsi. 

Rinnasta kohusta syntyneet kärsimykset syyllistävällä tavalla ukrainalaisten kärsimyksiin ja pyydät muita miettimään ukrainalaisten kärsimyksiä ja lopuksi toteat että olet ottanut tapahtuneesta opiksesi.

Juurikin näin, maailmassa on pahoja asioita meneillään. Mielestäni henkilö, joka kuvasi on mokannut! En luottaisi häneen.

Vierailija
231/588 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä huoli AP, tuo vain tarkoittaa, että olet amatööri ryyppäämisessä. Tuskin monikaan sitä kovin vakavati otti.

Itse mokasin vasta uuteen työpaikkaan tultuani, ja yllätys yllätys, kun sain mitalin 30 -vuotisesta työssäolostani firmassa, niin vielä juhlapuheessa muiden ansioiteni lisäksi muistivat mainita niistä juhlista. Siinä meni sitten kerralla nuorempien kollegoiden ihastelu ladylike- olemuksestani.

Vierailija
232/588 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpä huoli AP, tuo vain tarkoittaa, että olet amatööri ryyppäämisessä. Tuskin monikaan sitä kovin vakavati otti.

Itse mokasin vasta uuteen työpaikkaan tultuani, ja yllätys yllätys, kun sain mitalin 30 -vuotisesta työssäolostani firmassa, niin vielä juhlapuheessa muiden ansioiteni lisäksi muistivat mainita niistä juhlista. Siinä meni sitten kerralla nuorempien kollegoiden ihastelu ladylike- olemuksestani.

No, ap:n loukkaama ja satuttama mies otti. Kertoi olevansa pettynyt ja tekevänsä etätöitä ensi viikon. Ap on kuin mikäkin spurgumuija.

Vierailija
233/588 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän mammat tuumaisi jos ap olisi mies. Luultavasti sähkötuoli kutsuisi. Vähintään.

Ai niin, mutta ap on nuori ja mikä tärkeintä: nainen!

Jos joku mies tai nainen olisi mua kohtaan noin käyttäytynyt niin olisin vienyt asian eteenpäin.

Mene jo muualle jankkaamasta. Minua kähmi viikonloppuna kaksi miestä firman pikkujouluissa. Samaa ne teki parille muullekin meidän naiselle. Ei tuosta kukaan pillastunut, koska pojat on poikia... En ole juttua nostamassa ja tuskin muutkaan. Vähän kunnioitus heitä kohtaan rapisi, kuvittelin kunnon tyypeiksi. Mutta ihan kännissähän ne oli ja tuskin asiasta ikinä edes enää puhutaan. Koska meille naisille tuo on ihan arkipäivää, joka pippaloissa joku vähintään vähän pepusta kouraisee, vaikka paikalla olisi se oma puoliso. Molemmilla. Mutta jos nainen tekee samaa, se onkin ihan kamalaa, miehille taas ihan perus käytöstä.

Ai et sua runnoisi joku äijä niin et jäisi ruhjeita ja sä oisit vaan et sellaista sattuu, hupsispupsis. Älä viitsi jauhaa sontaa, syytteen nostaisit tietty !

Tässä tapauksessa kyllä outoon valoon joutuvat myös ne sivusta seuranneet. Mikäli miehen kättä on ruhjottu ja raavittu. Miksi sitä on tyydytty vain kuvaamaan vierestä. Eikö sellainen tilanne olisi jo ollut monelle syy puuttua toimintaan ja poistaa kyseinen työkaveri paikalta, joko itse tai poliisin voimin. Miksi tämä ei tullut kenellekään muulle paikallaolijalle mieleen?

Vierailija
234/588 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä anteeksi.

Kerro, että joit liikaa ja käyttäydyit erittäin huonosti ja asiattomasti häntä kohtaan.

Korvaa hänelle huivi.

Vierailija
235/588 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhistele boolin vahvuutta. Selitä ettet ehtinyt syödä etkä tajunnut, että on niin vahvaa. 

Oliko booli edes vahvaa vai siirryitkö muihin juomiin ennen ruokaa?

Mies ei ole laittanut mitään viestiä, mutta työkaveri viestitteli videon lomassa, että mies oli ihmetellyt miksi pyrin niin kovasti iholle ja olen kännissä yrittänyt väkisin suudella miestä, mutta tämä on säikähtänyt ja sanonut ettei mielellään suutele humalaista naista, jonka seurauksena tarrauduin lujasti miestä kädestä tuhoten huivin. Mies kyseli monta kertaa olenko kunnossa, mutta vastauksena olen haukkunut miestä hirveillä sanoilla. En muista mitään, mutta kaatokännissä olen ollut.

Miksi pitää juoda itsensä tuohon kuntoon koskaan? Ja miksi edes odotat saavasi mieheltä viestiä tapahtuneen jälkeen? Tuskin haluaa olla sun kanssa tekemisissä muuten kuin pakollisissa työkuvioissa. En tiedä onko nolompaa tuo kännissä mokailu vai työkaverin pokailu. Pyydät anteeksi mieheltä käytöstäsi, korvaat tietenkin huivin, jätät miehen rauhaan ja hoidat työsi tästä eteenpäin. Ja ens pikkujouluissa et päästä petoa irti.

Vierailija
236/588 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti sua kiinnostaa tollanen mies jolla on 800e merkkihuivi? Kuulostaa keskenkasvuiselta itkupilliltä. Enkä edes uskoisi tuota huivin hintaa, yrittää vaan lypsää sulta rahaa kun huomaa että oot heikoilla!

Netistä selvitin huivin hinnan. Mies ei ole pyytänyt korvaamaan uutta huivia tilalle vaan olen oma-aloitteisesti sen laittanut tilaukseen. Miehelle sanoin, että haluan korvata huivin uudella, vaikka ei se tietenkään sama ole, kun tuossa kävin miehen luona ja keskustelimme tapahtuneesta kahden kesken. Mies aikoo olla ensi viikon etänä ja saan jäädä tiimiin, mutta esimiehen ja muiden kanssa sovitaan huomenna, että työnkuvaani muutetaan. Sekoilu saa riittää, koska mies ei halua tämän toistuvan.

Vierailija
237/588 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Relatkaa vähän. Lähes joka pikkujouluissa joku sekoilee. Nämä sekoilijat ovat mielestäni pikkujoulujen kohokohta. Enemmän minua hävettäisi tuollaisen kuvaaminen. Miten kehtaa?

Miksei kehtaisi, jos sekoilut ovat mielestäsi pikkujoulujen kohokohta?

Vierailija
238/588 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppi kautta kantapään, lensi veks ja menemään

Tähtihetkeni mä kirjasin, mokatkin, mutt harvemmin

Ne mä villaisella (huivilla) painelin, painelin, tietenkin

Oppi kautta kantapään, lensi veks ja menemään

Typeryyttään on niin vaikee myöntää, myönnän sen

Tää ei oo ihan haudan vakavaa, muutkin mokaa

Mua saa, mua täytyy valistaa, muutkin mokaa

Vierailija
239/588 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis työnkuvaa muutetaan kännisekoilun takia? Onko tuo edes laillista... miten se sun suoriutumiseen työtehtävissä muka vaikuttaa?

Vierailija
240/588 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kellään normaalilla miehellä ole 800 € huivia mutta hyvä yritys 4/5.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme