Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myöhään poikuutenne/neitsyytenne menettäneet. Oliko seksi pettymys?

Vierailija
08.12.2022 |

Minua ei kiinnosta vaikka nyt olisi tarjolla.
T. Keski-ikäinen aloittelija

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut erityisen vanha, olin 19. Omassa kaveripiirissä useimmat tytöt vaan menetti neitsyytensä siinä 15-17 vuoden ikäisenä, joten omasta mielestä tuntui vanhalta.

Olin tosi rakastunut itseäni pari vuotta vanhempaan mieheen ja tunnelmaa oltiin viritelty jo pidemmän aikaa. Sitten vihdoin koitti ilta, jolloin tiesin, että jotain ihanaa, uutta ja jännittävää tulee tapahtumaan. Ja voi ei, mikä pettymys! Hirveän kivuliasta, kanimaista jyystöä, vailla mitään tunnetta.

En edes kehdannut keskeyttää, koska siihen aikaan ei sellaisesta vaihtoehdosta edes puhuttu, koska olin jo "antanut ymmärtää".

Useamman kerran vielä saman miehen kanssa harrastin seksiä ja joka kerta se oli aivan surkeaa, mekaanista. Ehdin jo hetken ajatella, että ehkä en vain pidä seksistä, ja miten hankalaa parisuhde-elämä tuleekaan olemaan.

Onneksi se suhde päättyi ja myöhemmin on tullut korjaavia kokemuksia.

Vierailija
42/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Intin jälkeen menetin neitsyyteni. Sen jälkeen yli sata naista joita pannut, kaksi avioliittoa, paljon parisuhteita ja mukaan mahtuu 2 huo*aa ja yksi shemale huo*rakin. Onhan sitä elettyä elämää jo takana jonkin verran.

-Mies 45

Kuulostat tosi surulliselta ihmiskuorelta joka näkee kaiken hinnan muttei minkään arvoa, eikä mikään tunnu miltään kuin pienen hetken korkeintaan.

Niin joo. Mutta 23 vuotias Sara joka on myös pannut yli sadan kanssa, ja esiintyy lehdissä, on "voimaantunut" ja ihailtava ihminen, koska hän on nainen.[/quote

Öö siis sunko mielestäsi? En tiedä yhtäkään joka pitäisi Saraa muuna kuin säälittävänä ihmiskuorena.

eri

Tällaiset yleistykset ovat niin turhia. Sara voi olla hyvinkin tasapainoinen ihminen, ottanut vain niin sanotusti ilon irti ;) Ei se, että on hakenut kokemuksia tee ihmisestä automaattisesti jotain tautista l*tkaa.

Tämä menee ihan samaan luokkaan kuin ne "rikas ihminen on varmaan henkisesti köyhä" jne. 

Ihminen saa [pun intended] elämässään juttuja ihan sattumanvaraisesti, jollekin annetaan paljon, jollekin hyvin vähän. 

Olen aika pitkälti samaa mieltä. Onhan tuo hirveä määrä, mutta tuskin tuo Sarakaan ihan jokaiselle tutulle on "antanut".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 21, eikä todellakaan ollut pettymys.Nyt vanhempena muistaa kaiholla niitä tuntemuksia - tai sitten aika vaan kultaa muistot. Alun sähellyksen jälkeen sekä laatua että määrää tuli hyvin :)

Vierailija
44/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut pettymys kun ei ollut mitään odotuksiakaan. Yhtä tylsää ja turhaa ajanvietettä kuin arvelinkin.

Vierailija
45/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta 20-vuotiaana ei tuntunut yhtään miltään. Ehkä jotain kymmenennestä kerrasta lähtien aloin nauttia todella.

Vierailija
46/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi olisi varmasti pettymys naiselle, koska joutuisi kaltaiseni pienimunaisen aikamiespojan kanssa touhuamaan. Se olisi varmasti pettymys myös minulle, koska en osaa mitään, jännittäisin liikaa ja itsetuntoni on niin matala, että ei olisi mahdollista nauttia tilanteesta.

Siksi parempi, että jätän seksin harrastamatta. Toisaalta eihän tuo ole edes mikään valinta, koska enpä ole vielä tavannut 40:n vuoden aikana naista, joka sitä olisi kanssani halunnut harrastaa.

Tää on niin surullista. Seksin pitäisi olla asia, jossa kaksi toisiaan rakastavaa ihmistä haluaa osoittaa toiselle rakkautta myös fyysisessä muodossa. Seksi on pilattu sillä, että vieraat tekevät sitä keskenään, ja sitten pitäisi suoriutua maailman parhaiten mikäli meinaa päästä toistekin saman kanssa puuhiin. Sairasta ja surullista.

Seksi on maailman luonnollisin asia, ja parasta kahden toisiinsa sitoutuneen kesken. Niin se on tarkoitettu. Rajattomat intiimit sekstailut on pilanneet kaiken.

Ei se mielestäni surullista ole. Tai on se hieman surullista minun kohdallani, koska olen normaali ihminen, jolla on normaalit halut. Fakta on kuitenkin se, että seksiin pätee tietyt lainalaisuudet ja jos et kykene niitä täyttämään niin sitten seksin löytäminen tai sen harrastaminen on vaikeaa. Voi toki käydä tuuri ja löytää kumppanin, joka on kanssasi kaikessa samalla tasolla, mutta se on harvinaista. 

Suurimmalle osaa ihmisistä seksi on normaalia toimintaa ja sitä harrastetaan, kun halutaan. Tähän pitää sopeutua tai sitten jää seksit harrastamatta. En minä esimerkiksi oleta, että kaltaiseni kokemattoman aikamiehen kanssa pitäisi jonkun haluta harrastaa seksiä. Ihmiset harrastaa seksiä kenen kanssa haluavat, milloin haluavat ja miten haluavat. 

Vierailija
47/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23 vuotiaan menetin neitsyyteni oli aika pettymys miehellä oli oikeasti pieni jopa seisokki seisokkina, itse olin kuiva, sattu hieman mutta sitten ei tuntunut enää miltään,harrastin seuraavan kerran seksiä 28-30 vuotiaana mutta en enää sen jälkeen,ei ole mun juttu. En vaan yksinkertaisesti halua, en ole lesbokaan mutta ei vaan löydy miestä joka sytyttäisi tai olisi kunnollinen ja rehti ja joka ei kuolaisi niitä teinejä.

Taidat kuitenkin olla "niitä" tyttöjä. Moni lesbo löytää seksuaalisuutensa vasta hieman kypsemmällä iällä.

Vierailija
48/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut pettymys, koska en odottanutkaan seksin olevan mitään ilotulitusta ekoilla kerroilla. Olin 25v. 

Vierailija
49/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Intin jälkeen menetin neitsyyteni. Sen jälkeen yli sata naista joita pannut, kaksi avioliittoa, paljon parisuhteita ja mukaan mahtuu 2 huo*aa ja yksi shemale huo*rakin. Onhan sitä elettyä elämää jo takana jonkin verran.

-Mies 45

Kuulostat tosi surulliselta ihmiskuorelta joka näkee kaiken hinnan muttei minkään arvoa, eikä mikään tunnu miltään kuin pienen hetken korkeintaan.

Niin joo. Mutta 23 vuotias Sara joka on myös pannut yli sadan kanssa, ja esiintyy lehdissä, on "voimaantunut" ja ihailtava ihminen, koska hän on nainen.[/quote

Öö siis sunko mielestäsi? En tiedä yhtäkään joka pitäisi Saraa muuna kuin säälittävänä ihmiskuorena.

eri

Tällaiset yleistykset ovat niin turhia. Sara voi olla hyvinkin tasapainoinen ihminen, ottanut vain niin sanotusti ilon irti ;) Ei se, että on hakenut kokemuksia tee ihmisestä automaattisesti jotain tautista l*tkaa.

Tämä menee ihan samaan luokkaan kuin ne "rikas ihminen on varmaan henkisesti köyhä" jne. 

Ihminen saa [pun intended] elämässään juttuja ihan sattumanvaraisesti, jollekin annetaan paljon, jollekin hyvin vähän. 

Koetko oikeasti, et Saran yli sata miestä on tulleet jotenkin sattumanvaraisesti hänelle? Ei ole häneltä kysytty mitään, ovat vain tulleet ja hän on "saanut" nämä miehet, vaikkei olisi edes ehkä halunnut?

Pidän Saraa ihmiskuorena ihan  vain minun mielestäni holtittoman käytöksensä takia. Saahan hän olla vaikka onnellinen, niin olen minäkin, mutta silti ajattelen näin, enkä usko et mielipiteeni kaivaa hänen napaansa. 

Vierailija
50/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pettymys. Muhiksella oli niin pieni muna. T. Aysha

Vierailija
51/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan se ehkä pettymys? Olin 17 vuotias jätkän koltiainen ja jouduin, vai sanotaanko sitten että pääsin, no kumminkin 35 vuotiaan puuman kynsiin. Silloin se näytti aika vanhalta akalta, mutta kun olin sopivasti kännissä niin menihän se. Eikä se muutenkaan mikään missi ollut, mutta ihan normaalipainoinen tms nainen, ei siinä mitään. No eihän siinä nuoren miehen tarvinnut telmiä haaravälissä kuin pari minuuttia niin varmasti lenti mällit sisään. Parin minuutin huili ja sitten mentiin jo varmaan puoli tuntia ennenkuin laukesin uudestaan. Laukesi se nainenkin muutamat kerrat, että hyväähän se teki molemmille?

Jos siitä jotain romantiikkaa tms koittaa hakea, niin se oli aika kaukana. Mutta enpä minä mitään romantiikka ja siinä hetkessä olis tosiaankaan edes kaivannut, saati halunnut.

Sillein meni poikuus.

Vierailija
52/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen elämässäni seksiä harrastanut ja kummallakin kerralla mietin että mitä ihmeellistä tässäkin touhussa on että sitä hingutaan pää punaisena.

Vierailija
53/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi olisi varmasti pettymys naiselle, koska joutuisi kaltaiseni pienimunaisen aikamiespojan kanssa touhuamaan. Se olisi varmasti pettymys myös minulle, koska en osaa mitään, jännittäisin liikaa ja itsetuntoni on niin matala, että ei olisi mahdollista nauttia tilanteesta.

Siksi parempi, että jätän seksin harrastamatta. Toisaalta eihän tuo ole edes mikään valinta, koska enpä ole vielä tavannut 40:n vuoden aikana naista, joka sitä olisi kanssani halunnut harrastaa.

Tää on niin surullista. Seksin pitäisi olla asia, jossa kaksi toisiaan rakastavaa ihmistä haluaa osoittaa toiselle rakkautta myös fyysisessä muodossa. Seksi on pilattu sillä, että vieraat tekevät sitä keskenään, ja sitten pitäisi suoriutua maailman parhaiten mikäli meinaa päästä toistekin saman kanssa puuhiin. Sairasta ja surullista.

Seksi on maailman luonnollisin asia, ja parasta kahden toisiinsa sitoutuneen kesken. Niin se on tarkoitettu. Rajattomat intiimit sekstailut on pilanneet kaiken.

Ei se mielestäni surullista ole. Tai on se hieman surullista minun kohdallani, koska olen normaali ihminen, jolla on normaalit halut. Fakta on kuitenkin se, että seksiin pätee tietyt lainalaisuudet ja jos et kykene niitä täyttämään niin sitten seksin löytäminen tai sen harrastaminen on vaikeaa. Voi toki käydä tuuri ja löytää kumppanin, joka on kanssasi kaikessa samalla tasolla, mutta se on harvinaista. 

Suurimmalle osaa ihmisistä seksi on normaalia toimintaa ja sitä harrastetaan, kun halutaan. Tähän pitää sopeutua tai sitten jää seksit harrastamatta. En minä esimerkiksi oleta, että kaltaiseni kokemattoman aikamiehen kanssa pitäisi jonkun haluta harrastaa seksiä. Ihmiset harrastaa seksiä kenen kanssa haluavat, milloin haluavat ja miten haluavat. 

Minusta on surullista. Pitäisi mennä niin, et kullakin on oma rakas kumppaninsa, ja hänen kanssaan sitten halutaan milloin ja miten halutaan.

Rakkaus, ei himo edellä! Mut ei, liian idealistista nykykolmekymppisille, ja nahoissaan sen monet sitten tuntevatkin :( 

Vierailija
54/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi surullinen fakta nuoremman polven näkökulmasta ja tutkittu juttu on se, et isovanhemmillaan oli aikoinaan vireämpi seksielämä kuin heillä. Kuitenkin haastavampaa löytää säännöllistä seksiä Tinderistä kuin siitä omasta sängystä.

seksuaalisesti aktiivinen kuusikymppinen, vain yksi kumppani

Vierailija
55/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko teidän kumppani kesti ekalla kerralla? Omasta kerrasta jäi pääosin mieleen se, ettei kumppanilla mennyt siihen kuin ihan pieni hetki vaikka käyttikin kortsua.

30 min?

Vierailija
56/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksistä ekaa kertaa osannut nauttia suorituspaineiden takia joita itse itselle oli vuosia kasannut etenkään kuin kaikki ei mennytkään kuin aikuisviihteessä. Sitä vielä pahensi että kalunikin oli lähelle 19cm pitkä. Se vain sai huonon tuloksen vielä huonommaksi naisen kannalta. No olisit mennyt sen ajan kuvagallerioihin nuorena seksiseuraa kokeilemaan saada. Niimpä.

Sosiaalinen estyneisyyteni päin teki suurimman lommon miksi ensikerta meni niin myöhään. Viimeistään armeijan aikaan tulee iskeä kiva neito just vaan yöelämästä nousukännissä jos ei muuten ja harjoitella sitä yhdessä olemista iloineen ja suruineen. Ehkä se kantaa hääkakulle saakka, jos ei niin ompahan kokemusta rikkaampi eikä tarvitse 30 vuotissynttäreitään viettää sihteeriopiston tarjontaa selaten.

Tästä on tullut sitten se elämänkokemus että minkään näköinen nainen oli susiruma tai missi ei saa minua naamapunaiseksi innosta vaan olen coolin viileä naisten seurassa kuten iskijämiehet tuppaa olemaan. Onhan sitä seksiä ja parisuhdetta riittänyt kun alkuun pääsi.

Ja tässä puhun ajasta ennen älypuhelimia jolloin homma meni tekstipohjalla viestitellen naisen kanssa. Voin vain kuvitella miten vaikeaa on nykyään somesta yrittää naisia iskeä jos naama ei riitä.

Yritä, yritä, erehdy, yritä. Pahinta on vain odottaa ja luulla että yksi aamu herää parempana miehenä joka uskaltaa iskeä seuraa bussipysäkiltä tuosta vain.

Vierailija
57/72 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se omalla tavallaan pettymys oli, eikä se senkään jälkeen ole mielestäni ollut lainkaan niin upeeta ja mahtavaa kuin joka puolella annetaan ymmärtää. 24-v. olin ekalla kerralla.

M47

Vierailija
58/72 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuorena olisi sitten "normaali" kun täällä vaikka kuinka moni listaa itsensä, ikä välillä 17-22? Ei se ole vanha, ihan normaali ikä. Tietty jos kaikki kaverit oli sitä porukkaa joka kuksii 13-vuotiaina voi tuntua siltä mutta ei todellakaan vastaa enemmistöä.

Itse olin 21 ja minusta se oli ihan normaali ikä, ei liian nuori eikä vanha.

Vierailija
59/72 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli mielenkiintoinen aloitus. Itse käsitin sen niin, että jos on oikeasti myöhään päässyt harrastamaan seksiä, onko se ollut sen kaiken odotuksen arvoista? Siis ei vain eka kerta, vaan yleisesti ottaen. Jos on vaikka yli 40-vuotiaaksi pohtinut, että millaistahan se sitten oikeasti on, niin onhan se on eri asia kuin kakskymppisenä.

Vierailija
60/72 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeenpäin ajatellen olisi ollut parempi jatkaa "neitsyyttä" näin miehenä. Jotenkin aina tulee pitkäksi ajaksi hävettävä olo,kun antautuu eläimellisten himojen ohjaamaksi seksiaktissa. Olen alkanutkin vältellä naisten kanssa läheisempää seksiin johtavaa seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi