Myöhään poikuutenne/neitsyytenne menettäneet. Oliko seksi pettymys?
Minua ei kiinnosta vaikka nyt olisi tarjolla.
T. Keski-ikäinen aloittelija
Kommentit (72)
Pettymys tavallaan, toisaalta kokonaisuutena ei. Pelkäsi, että tulee heti, mutta sitten kun saatiin vaatteet pois niin ei seisonut kuin puoli minuuttia ja meni löysäksi. Pari ekaa kertaa meni siis yrittäessä saada löysää pippeliä työnnettyä tiukkaan pim..iin. Sitten kun lopulta kun sai seisokin pysymään ei saanut tulemaan ollenkaan. Oli ehkä noin kymmenes seksikerta, kun koko suoritus onnistui, niin kuin on tarkoitettu. Mutta seksi tuntui silti hyvältä ja jännältä ja tiesin, että vielä se onnistuu. Olin tuolloin 25 v ja kumppani 20 v niin ikään ensikertalainen. Sen jälkeen on kyllä seksiä ja seisokkia riittänyt ja onnistunut kaikenlaiset temput.
Menetin neitsyyteni niinkin myöhään kuin 32 vuotiaana. Seksi ei todellakaan ollut pettymys vaan niin hienoa kuin olin fantasioinutkin. Nyt onnellisesti jo yli 10 vuotta naimisissa ja seksi tuntuu yhä mahtavalta.
Vierailija kirjoitti:
Luovuin neitsyydestäni 24-vuotiaana aviomiehelleni, ei todellakaan ollut pettymys vaan aah ihanaa <3
uskovainen
Luovuit? Ja seurustelitte 2kk jotta päästte panemaan? Ja mies oli jo kokenut?
Seksin vuoksi ei tarvitse mennä naimisiin ja se milloin, kenen kanssa tms harrastaa seksiä ei määritä ihmisen arvoa.
Jotenkin hullua että juuri uskovainen näkee tarpeelliseksi mainostaa seksin harrastamistaan. Se jos joku kuuluu vain itselle ja kumppanille ei muille.
Miksi muuten olet täällä seksipalstalla? Eikö seksi kuulukaa vain teille kahdelle?
Oli. Minulle ainakin oli kun olen aina vaistomaisesti kuvitellut, tai ilman mitään muutakaan parempaa tietoa asiasta, ajatellut miten aina 'yhden elimen liikuttaminen jonkun toisen elimessä' olisi jotenkin tekemistä seksin kanssa? Olen ollut täysin kokonaan aivan väärässä tässä asiassa: eihän se ole yhtään niin! Tai ikinä edes ollut..hitto! Onko kellään muulla täällä kokemusta mistään samanlaisesta tai jostain lähes vastaavasta? En oikein enää 'osaa edes kuvitella tai ajattella että 'liikuttaisen mitään elintä enää edes jonkun toisen elimessä' niin puistattavaa koko skenaario siitä. En tiedä miten tästä enää voisi edes jatkaa mitään.. mut tiedän vaan: oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23 vuotiaan menetin neitsyyteni oli aika pettymys miehellä oli oikeasti pieni jopa seisokki seisokkina, itse olin kuiva, sattu hieman mutta sitten ei tuntunut enää miltään,harrastin seuraavan kerran seksiä 28-30 vuotiaana mutta en enää sen jälkeen,ei ole mun juttu. En vaan yksinkertaisesti halua, en ole lesbokaan mutta ei vaan löydy miestä joka sytyttäisi tai olisi kunnollinen ja rehti ja joka ei kuolaisi niitä teinejä.
Taidat kuitenkin olla "niitä" tyttöjä. Moni lesbo löytää seksuaalisuutensa vasta hieman kypsemmällä iällä.
Niin jos siihen päin on taipumusta niin miesten tarjoama toista huomioon ottamaton jyystö kyllä räjäyttää taipumuksen.
Mutta ei tuo nainen ei ole lesbo, ei ole vain sattunut oikeaa kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se naiselle pettymys, kun nuori mies ei osaa tehdä muuta kuin sen pen etra ation. Eipä siitä itse saanut paljonkaan.
Vasta 40+ siitä alkoi tulla fantastista, kun löysin miehen, joka tykkää syödä persikkaa. Sen jälkeen vain paranee joka vuosi.Mitä sä osaat?
Ei mitään kaltaisesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En ollut erityisen vanha, olin 19. Omassa kaveripiirissä useimmat tytöt vaan menetti neitsyytensä siinä 15-17 vuoden ikäisenä, joten omasta mielestä tuntui vanhalta.
Olin tosi rakastunut itseäni pari vuotta vanhempaan mieheen ja tunnelmaa oltiin viritelty jo pidemmän aikaa. Sitten vihdoin koitti ilta, jolloin tiesin, että jotain ihanaa, uutta ja jännittävää tulee tapahtumaan. Ja voi ei, mikä pettymys! Hirveän kivuliasta, kanimaista jyystöä, vailla mitään tunnetta.
En edes kehdannut keskeyttää, koska siihen aikaan ei sellaisesta vaihtoehdosta edes puhuttu, koska olin jo "antanut ymmärtää".Useamman kerran vielä saman miehen kanssa harrastin seksiä ja joka kerta se oli aivan surkeaa, mekaanista. Ehdin jo hetken ajatella, että ehkä en vain pidä seksistä, ja miten hankalaa parisuhde-elämä tuleekaan olemaan.
Onneksi se suhde päättyi ja myöhemmin on tullut korjaavia kokemuksia.
No tuo 15-17v ei pidä paikkansa. Ei kannata uskoa kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovuin neitsyydestäni 24-vuotiaana aviomiehelleni, ei todellakaan ollut pettymys vaan aah ihanaa <3
uskovainen
Luovuit? Ja seurustelitte 2kk jotta päästte panemaan? Ja mies oli jo kokenut?
Seksin vuoksi ei tarvitse mennä naimisiin ja se milloin, kenen kanssa tms harrastaa seksiä ei määritä ihmisen arvoa.
Jotenkin hullua että juuri uskovainen näkee tarpeelliseksi mainostaa seksin harrastamistaan. Se jos joku kuuluu vain itselle ja kumppanille ei muille.
Miksi muuten olet täällä seksipalstalla? Eikö seksi kuulukaa vain teille kahdelle?
"Luovuin" tarkoitti, että oli halukkaita ja pyytäjiä (ei-uskovaisia) aiemminkin, mutta minä en halunnut luopua aiemmin. Älä ota termiä liian vakavasti.
Mies ei tietenkään ollut yhtään sen kokeneempi, vaan uskovainen hänkin. Tietenkään ihmisen arvo ei liity seksiin, mitäs nyt horiset?
Miksi uskovainen ei saisi mainostaa seksiään vaikka kuinka avoimesti, varsinkin näin nimettömästi? Mikäs tiukkis sinä olet, vai haluatko vain tuomita uskovaiset? Ei, seksistä puhuminen ei kuulu vain meille kahdelle vaan voin avata asioita vaikka kenelle, ystävienikin kanssa jaetaan paljon :) Koita vähän avartaa näkemyksiäsi, eivät kaikki ole tai ajattele kuin sinä.
se uskovainen
Mikä on myöhään? Kerro ensin se niin voin vastata.
16v onneksi pääsi pukille. Harmittaisi kyllä jos olisi jäänyt tiukat teinitytöt kokematta. Jos joku väittää toisin niin suoraansanoen valehtelee!
Vierailija kirjoitti:
16v onneksi pääsi pukille. Harmittaisi kyllä jos olisi jäänyt tiukat teinitytöt kokematta. Jos joku väittää toisin niin suoraansanoen valehtelee!
Liiterissä sahapukille pääsee 16v:kin.
Oli just niin kiihottavaa kuin kuvittelinkin. Teknisesti ajateltuna tuntuu yhtä hyvältä kuin runkkaaminen, mutta kiihko on moninkertainen.