Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myöhään poikuutenne/neitsyytenne menettäneet. Oliko seksi pettymys?

Vierailija
08.12.2022 |

Minua ei kiinnosta vaikka nyt olisi tarjolla.
T. Keski-ikäinen aloittelija

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut pettymys. Kyllä sitä vaan lisää haluaa vielä tuhansien kertojen jälkeenkin, vaikka matkaan mahtuu pettymyksiäkin. Nautinnollisinta seksi on ollut pitkissä suhteissa, joskin niissäkin myös huonompia kokemuksia.

Neitsyys meni 22-vuotiaana.

Miksi alapeukutukset? Mielestäni asiallinen ja perusteltu kommentti.

22-vuotias ei ole vielä kovin vanha neitsyytensä menettäjä. Kaveri sai ensimmäisen kerran kuusikymppisenä.

Vierailija
22/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Intin jälkeen menetin neitsyyteni. Sen jälkeen yli sata naista joita pannut, kaksi avioliittoa, paljon parisuhteita ja mukaan mahtuu 2 huo*aa ja yksi shemale huo*rakin. Onhan sitä elettyä elämää jo takana jonkin verran.

-Mies 45

Kuulostat tosi surulliselta ihmiskuorelta joka näkee kaiken hinnan muttei minkään arvoa, eikä mikään tunnu miltään kuin pienen hetken korkeintaan.

Niin joo. Mutta 23 vuotias Sara joka on myös pannut yli sadan kanssa, ja esiintyy lehdissä, on "voimaantunut" ja ihailtava ihminen, koska hän on nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan se naiselle pettymys, kun nuori mies ei osaa tehdä muuta kuin sen pen etra ation. Eipä siitä itse saanut paljonkaan.

Vasta 40+ siitä alkoi tulla fantastista, kun löysin miehen, joka tykkää syödä persikkaa. Sen jälkeen vain paranee joka vuosi.

Mitä sä osaat?

Vierailija
24/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut pettymys. Kyllä sitä vaan lisää haluaa vielä tuhansien kertojen jälkeenkin, vaikka matkaan mahtuu pettymyksiäkin. Nautinnollisinta seksi on ollut pitkissä suhteissa, joskin niissäkin myös huonompia kokemuksia.

Yleensä tympii kun joku tulee pätemään seksielämällään ja varsinkin prostituutiokokemuksillaan. Unohdit vielä mainita sen 22 senttisen lerssin.

Vierailija
25/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tympii kun joku tulee pätemään seksielämällään ja varsinkin prostituutiokokemuksillaan. Unohdit vielä mainita sen 22 senttisen lerssin.

Miksi sinua ärsyttää palveluiden myynti?

Vierailija
26/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotiaan menetin neitsyyteni oli aika pettymys miehellä oli oikeasti pieni jopa seisokki seisokkina, itse olin kuiva, sattu hieman mutta sitten ei tuntunut enää miltään,harrastin seuraavan kerran seksiä 28-30 vuotiaana mutta en enää sen jälkeen,ei ole mun juttu. En vaan yksinkertaisesti halua, en ole lesbokaan mutta ei vaan löydy miestä joka sytyttäisi tai olisi kunnollinen ja rehti ja joka ei kuolaisi niitä teinejä.

Vierailija
27/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, päinvastoin parempaa ekakertaa tuskin voi olla kuin se. Se tapahtui kesällä parisuhteessa elämäni kumppanin kanssa, johon luotan, jota rakastan, joka tietää mistä nautin ja haluaa tuottaa minulle sitä ja tietenkin toisinpäin hän luottaa minuun, rakastaa minua ja josta tiedän, mistä hän nauttii ja jolle haluan tuottaa sitä.

Vierailija
28/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ollut pettymys mutta kaikki muu oli. Olin 24.

Vierailija
29/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko teidän kumppani kesti ekalla kerralla? Omasta kerrasta jäi pääosin mieleen se, ettei kumppanilla mennyt siihen kuin ihan pieni hetki vaikka käyttikin kortsua.

Vierailija
30/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin poikuuteni vasta 32-vuotiaana, ei voi sanoa pettymykseksi, tosin oli kohtalaisen hyvin perillä mitä siinä tapahtuu.

Nyt lähes 60-vuotiaana on toinen sänkykumppani menossa, eli vaimo.

Tuosta eka kerrasta meni 6-7 vuotta, ennen kuin menin sänkyyn tulevan vaimoni kanssa.

Vierailija
31/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittäväähän se oli melkein 30 v. miehenä kun kuitenkin esitti, että oli seurustellut aiemminkin kuten lyhyitä jaksoja olinkin, mutta silloin meni reisille ne rakasteluhommat jännityksen takia.

Mutta ei sitä unohda, ensin vähän matkaa ilman kumia ja sitten loput kumilla. Lyhyt mutta kiva kokemus. Ja sen jälkeen tietysti tuli parempia sessioita mutta eka kerta on eka.

Tosin nykyään saa olla hanttihommissa taas kun nuoruus mennyttä ja naista ei löydy

Vierailija
32/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta oli ihan ok. Valitsemani luottohenkilö kilon kanssa. Halusin vaan päästä eroon neitayydestä. Paneminen ei tuntunut missään. Mutta luottohenkilö kohteli upeasti ja hoiteli paikat pehmeäksi. Sain hyvän orkun nuolemalla ennenkuin mies rytkåytti sisään..

Vierailija
33/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei ollut pettymys mutta kaikki muu oli. Olin 24.

Kysymykseen kauanko kumppani kesti niin itse aktissa varmaan minuutin. Ja hänellä ei ollut eka kerta.

Vierailija
34/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi olisi varmasti pettymys naiselle, koska joutuisi kaltaiseni pienimunaisen aikamiespojan kanssa touhuamaan. Se olisi varmasti pettymys myös minulle, koska en osaa mitään, jännittäisin liikaa ja itsetuntoni on niin matala, että ei olisi mahdollista nauttia tilanteesta.

Siksi parempi, että jätän seksin harrastamatta. Toisaalta eihän tuo ole edes mikään valinta, koska enpä ole vielä tavannut 40:n vuoden aikana naista, joka sitä olisi kanssani halunnut harrastaa.

Vierailija
35/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi olisi varmasti pettymys naiselle, koska joutuisi kaltaiseni pienimunaisen aikamiespojan kanssa touhuamaan. Se olisi varmasti pettymys myös minulle, koska en osaa mitään, jännittäisin liikaa ja itsetuntoni on niin matala, että ei olisi mahdollista nauttia tilanteesta.

Siksi parempi, että jätän seksin harrastamatta. Toisaalta eihän tuo ole edes mikään valinta, koska enpä ole vielä tavannut 40:n vuoden aikana naista, joka sitä olisi kanssani halunnut harrastaa.

Itselläni melko samat mietteet, nykyään on Suomessakin onneksi paljon ulkomaalaisvahvistuksia jotka kyllä hoitavat nuo hommat meidän puolesta.

Vierailija
36/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Intin jälkeen menetin neitsyyteni. Sen jälkeen yli sata naista joita pannut, kaksi avioliittoa, paljon parisuhteita ja mukaan mahtuu 2 huo*aa ja yksi shemale huo*rakin. Onhan sitä elettyä elämää jo takana jonkin verran.

-Mies 45

Kuulostat tosi surulliselta ihmiskuorelta joka näkee kaiken hinnan muttei minkään arvoa, eikä mikään tunnu miltään kuin pienen hetken korkeintaan.

Niin joo. Mutta 23 vuotias Sara joka on myös pannut yli sadan kanssa, ja esiintyy lehdissä, on "voimaantunut" ja ihailtava ihminen, koska hän on nainen.[/quote

Öö siis sunko mielestäsi? En tiedä yhtäkään joka pitäisi Saraa muuna kuin säälittävänä ihmiskuorena.

eri

Vierailija
37/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin surullista. Seksin pitäisi olla asia, jossa kaksi toisiaan rakastavaa ihmistä haluaa osoittaa toiselle rakkautta myös fyysisessä muodossa. Seksi on pilattu sillä, että vieraat tekevät sitä keskenään, ja sitten pitäisi suoriutua maailman parhaiten mikäli meinaa päästä toistekin saman kanssa puuhiin. Sairasta ja surullista.

Seksi on maailman luonnollisin asia, ja parasta kahden toisiinsa sitoutuneen kesken. Niin se on tarkoitettu. Rajattomat intiimit sekstailut on pilanneet kaiken.

Vierailija
38/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko teidän kumppani kesti ekalla kerralla? Omasta kerrasta jäi pääosin mieleen se, ettei kumppanilla mennyt siihen kuin ihan pieni hetki vaikka käyttikin kortsua.

Mulla menee aina ajantaju näissä, mutta veikkaisin että noin 5min. Ei ollut miehen eka kerta ja kumia käytettiin.

Vierailija
39/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se pettymys siihen kaikkeen vouhotukseen nähden. Ihmettelen kun joillakin ei muuta mahdu mieleen kuin seksi.

Vierailija
40/72 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies 45

Niin joo. Mutta 23 vuotias Sara joka on myös pannut yli sadan kanssa, ja esiintyy lehdissä, on "voimaantunut" ja ihailtava ihminen, koska hän on nainen.[/quote

Öö siis sunko mielestäsi? En tiedä yhtäkään joka pitäisi Saraa muuna kuin säälittävänä ihmiskuorena.

eri

Tällaiset yleistykset ovat niin turhia. Sara voi olla hyvinkin tasapainoinen ihminen, ottanut vain niin sanotusti ilon irti ;) Ei se, että on hakenut kokemuksia tee ihmisestä automaattisesti jotain tautista l*tkaa.

Tämä menee ihan samaan luokkaan kuin ne "rikas ihminen on varmaan henkisesti köyhä" jne. 

Ihminen saa [pun intended] elämässään juttuja ihan sattumanvaraisesti, jollekin annetaan paljon, jollekin hyvin vähän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi