Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Tinder uuvuttaa nuoret naiset, kun kumppania ei löydy

Kommentit (2044)

Vierailija
1181/2044 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä naisilla on vaikeaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa hyvin mitä tapahtuu kun edessä on rajaton tarjonta miehiä ilman minkäänlaista vaivannäköä

Kuka haluaa rajattoman tarjonnan vastakkaista sukupuolta? Useaimmat haluaa yhden hyvän.

tavallinen mies ei saa sitä yhtäkään ja tavallinen mamma ei kelpuuta ketään rajattomasta tarjonnasta

E u r o e s c o r t

paljon maksaa? onko tauteja?

200€/h. Yleensä ei, mutta suosittelen kyllä vahvasti kumia.

Vierailija
1182/2044 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jos vaatimustaso olisi matalampi.

Taas joku tavismies valittaa, kun ei saa nuorta, kaunista ja hoikkaa naista, vaan joutuu tyytymään oman tasoiseensa.

Olen itsekin nuori, kaunis ja hoikka, joten miksi en voisi vaatia samaa naiselta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/2044 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikko HappyPancakessa, yhdet treffit huoltoasemalla ja löysin itselleni kumppanin. Ja hyvä mies onkin. Jotkut naiset kai etsii jotain elämää suurempaa ja sitä ei koskaan löydy. Kannattaisi keskittyä etsimään kumppania jonka kanssa se arki todennäköisesti tulisi sujumaan mukavasti ja elämän arvot kohtaisivat. Itse olen tehdastyöläinen ja mieskin perusduunari, tausta vaatimattomista perheistä, molemmat kohdanneet menetyksiä ja vaikeuksia nuoruudessa, kumpaakaan ei kiinnosta materialismi tai somessa julkisivun kiillotus, on yhteiset määränpäät elämässä, samanlainen huumori, arvostamme toisiamme ja voimme vain istua vierekkäin sanomatta sanaakaan, eikä se edes alussa tuntunut kiusalliselta ja siltä että olisi pakko puhua/tehdä jotain.

N34[/ ihana teidän tarina... onnea

Minäkin löysin sieltä itsellesi ihanan miehen ja nykyään ollaan kihloissa. Kannattaa muistaa että on muitakin deitti sivustoja kuin tinder

Vierailija
1184/2044 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehet olivat mukavia, kohteliaita ja juttua riitti. Fyysinen vetovoima kuitenkin puuttui."

Näin minulle taitaa aina käydä. Miksihän naisilla fyysinen vetovoima on niin tiukassa?

t. mukava ja kohtelias mies

Jos tussu ei kostu niin ei paneta. Haluaisitko suhteen, jossa nainen ei halua panna kanssasi.

Toinen juttu on se, että minkälaista naisista itse lähestyt? Omaa tasoasi huomattavasti tasokkaampia.

Kertokaa nyt jo vihdoin miten määritellään eri "tasot"? Oikeasti alkaa ärsyttää ton "tasokkuuden" jankkaaminen. Onko ihmisyys jotain ranskalaisilla viivoilla listattavaa ja arvosanoin numeroitavaa, häh?? Vitonen ei voi saada ysiä? Onks tää jotain Elloksen postimyyntiä vai? 

Vierailija
1185/2044 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehet olivat mukavia, kohteliaita ja juttua riitti. Fyysinen vetovoima kuitenkin puuttui."

Näin minulle taitaa aina käydä. Miksihän naisilla fyysinen vetovoima on niin tiukassa?

Kyllä se fyysinen vetovoima löytyy, jos ottaa pari paukkua/shottia. Myönnän itse, että jos on kohteliasta juttuseuraa, se voi helposti jäädä siihen, vähän kuin työpaikalla. Sitten jos tulee jokin rentouttava tekijä, vaikka ne pari shottia, helpommin murenee muuri väliltä.

Vierailija
1186/2044 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tussu ei kostu niin ei paneta. Haluaisitko suhteen, jossa nainen ei halua panna kanssasi.

Toinen juttu on se, että minkälaista naisista itse lähestyt? Omaa tasoasi huomattavasti tasokkaampia.

Kertokaa nyt jo vihdoin miten määritellään eri "tasot"? Oikeasti alkaa ärsyttää ton "tasokkuuden" jankkaaminen. Onko ihmisyys jotain ranskalaisilla viivoilla listattavaa ja arvosanoin numeroitavaa, häh?? Vitonen ei voi saada ysiä? Onks tää jotain Elloksen postimyyntiä vai? 

Oisit lukenu Laasast. https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/henrylaasanen/115621-miesten-seksuaali…

Vierailija
1187/2044 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tässä nyt syynä ongelmaan myös miehet että naiset eikä vain aplikaatio?

Keskimäärin molemmat sukupuolet ovat muuttuneet vaativammiksi, itsekkäämmiksi ja anteeksi nyt vain pullukoimmiksi kuin 20-30 vuotta sitten.

Nämä ilmenevät vähän eri tavalla miesten ja naisten habituksissa tai käytösessä, mutta perussyyt ovat samat.

Nyt Tinderiä on käytetty sen verran monta vuotta ja sitä käyttävät kaikentyyppiset ihmiset, ei vain looserit, joten siihen on kyllästytty.

Vierailija
1188/2044 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetovoimasta ei voi neuvotella..

Vierailija
1189/2044 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jos vaatimustaso olisi matalampi.

Taas joku tavismies valittaa, kun ei saa nuorta, kaunista ja hoikkaa naista, vaan joutuu tyytymään oman tasoiseensa.

Olen itsekin nuori, kaunis ja hoikka, joten miksi en voisi vaatia samaa naiselta?

Tietysti voit! En ole sama, mutta deittailussa olen huomannut, että osa ihmisistä yliarvioi itseään. Minulle sanoi yksi mies, että voisit pudottaa pari kiloa vyötärön seudulta. Minä olin aivan järkyttynyt. Pituus on 165 cm ja paino oli silloin noin 60 kg. Minulle ihan sopiva. Olen tasapaksua vartalomallia ja kyllä se voi vaatteiden kanssa näyttää siltä, että vyötärö voisi kaventua. Vaan kun se ei voi. Minun oma asia, jos viihdyn noin 60 kg painossa. Se deittikumppani lisäsi myöhemmin, että ethän sä vaan loukkaantunut siitä painonpudotuskommentista, se oli vaan typerä heitto. En sanonut ääneen, mutta todellakin loukkaannuin. Ärsytti hänessä sekin, kun hän tivasi, montakos kertaa viikossa käyn lenkillä. Miksi lenkillä? Minä kävin siihen aikaan tanssitunneilla enkä missään juoksulenkillä. Totesin sen yhden illan aikana, että hän taisi olla vähän liian täynnä itseään. Hänellä oli kuitenkin finnejä naamassa. Siis jos 25-vuotiaalla on vielä finnejä, niin ei minusta ole niin täydellinen naama, että olisi oikeus vaatia missikaunotarta vierelleen.

Vierailija
1190/2044 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa hyvin mitä tapahtuu kun edessä on rajaton tarjonta miehiä ilman minkäänlaista vaivannäköä

Kuka haluaa rajattoman tarjonnan vastakkaista sukupuolta? Useaimmat haluaa yhden hyvän.

tavallinen mies ei saa sitä yhtäkään ja tavallinen mamma ei kelpuuta ketään rajattomasta tarjonnasta

Tavallinen mies tykkää kaikista , ihan sama, kunhan on nainen, ja sen huomaa viimeistään silloin,kun alkaa keskustelu. Lisäksi teille miehille ei kelpaa se oman tasoinen, sen huomaa jo kriteereissä, esim oman ikäinen tai vanhempi nainen ei kelpaa. Ja tavoite on aina siinä nuoressa, kauniissa ja hoikassa- muut on tyytymistä, ja tavismies heittää tavismamman mäkeen heti,kun saa paremman.

Juuri tavallisella miehellä on oikeasti eniten kysyntää. Harva nainen haluaa sitä chadia (joita Suomessa nyt juuri olekaan), mutta siis moni nainen on epävarma itsestään ja mustasukkainen, eikä todellakaan halua sitä kulmakunnan parhaimman näköistä pelimiestä.

Tavallisten miesten ongelma tinderissä on juuri tuo tusinameininki. Siis matcheja on paljon, keskusteluita on auki paljon, ja panostus hommaan kuitenkin puolivillaista, jolloin esimerkiksi treffeillä lipsauttelevat sellaisia asioita, joista huomaa, että mies sekoittaa naisen johonkin toiseen. Esim. ihan tavismies kysyi minulta, että oliko se niin, että olin opiskellut kaupungissa x, vaikka olin opiskellut toisessa kaupungissa, joka oli miehellekin tuttu paikka ja keskustelimme siitä paljon ennen treffejä. Heti tuli outo fiilis, kun selvästi sekoitti mut johonkin toiseen.

Itse sentään valmistauduin sen verran, että luin keskustelut läpi ennen treffejä, että tiesin, ketä olen tapaamassa, vaikka olikin monta keskustelua meneillään yhtä aikaa.

Minä taas luulen, että suurin osa naisista haluaisi sen chadin mutta joutuvat tyytymään vähempään. Olen seurannut naisten mies mieltymyksiä aina lapsesta asti (oli monta siskoa) ja aina näitten ihastukset lapsesta asti ollut niitä kaikkein komeimpia. Tämä ei voi olla heijastumatta ihastuksiin myös vanhempana. Onhan siellä yksi sisar kolmesta sitten luonnettakin katsellut, mutta monien epä onnistumisten kautta. Ja tuo 25% naisista jotka antaa luonteelle enemmän merkitystä kuin chadimaisuudelle ei ole paljon.

Vierailija
1191/2044 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy mutku jaan pe*settäminkä ehdin ja mul on ollu niin monta kumppania ja sitä unelmien lentokapteeni-adonista ei vaan löydy siis ou mai gaad mikä kriisi.

Vierailija
1192/2044 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies tykkää kaikista , ihan sama, kunhan on nainen, ja sen huomaa viimeistään silloin,kun alkaa keskustelu. Lisäksi teille miehille ei kelpaa se oman tasoinen, sen huomaa jo kriteereissä, esim oman ikäinen tai vanhempi nainen ei kelpaa. Ja tavoite on aina siinä nuoressa, kauniissa ja hoikassa- muut on tyytymistä, ja tavismies heittää tavismamman mäkeen heti,kun saa paremman.

Tuo on niin totta. Naimisiin mentiin ja silloin olisi jo pitänyt hälytyskellojen soida, kun mieheni sanoi todella romanttisesti, että minä olin se paras, jonka hän voi saada. Siis ei sanonut, että olen paras puoliso ikinä, vaan paras, jonka hän voi saada.

Ne oli yhdet hänen kaveriporukan pikkujoulut, joista hiippaili kotiin klo 05. Kysyin, missä ihmeessä hän viipyi, koska aloin huolestua. Hän väitti tulleensa nakkikioskin kautta kotiin. Sen jälkeen alkoi epämääräiset viestit. Hymy huulilla näpytteli viestejä muka työkavereille. Jos yritin vilkaista, mitä ruudulla on, äkkiä puhelin piiloon. Yhtäkkiä alkoi joulun pyhinä puhua, että me ollaan etäännytty. Kysyin heti, että pikkujouluista alkaen vai. Hän sanoi itse, että tuleehan sitä miehelle mieleen, mitä muu tarjonta on, kun katsoo baarissa ympärilleen ja kun kotona on kontrolloiva pirttihirmu vastassa. Siis juuri näillä sanoilla kuvaili minua, kun uskalsin epäillä hänen klo 05 kotiintuloaikaansa.

Kun erottiin, muutti suoraan (tai epäsuoraan salassa) sen muun tarjonnan kanssa yhteiseen asuntoon. Uskomaton nainen tuli vielä käymään meidän yhteisessä kodissa ennen muuttoa. Kaunis, minua yli 5 vuotta nuorempi ja hoikka, mutta käytöstavat ei päätä huimaa, jos tulee ex-avioparin yhteiseen asuntoon. Me oltiin joka tapauksessa virallisesti vielä naimisissa silloinkin kun ne kaksi kyyhkyläistä muutti yhteen.

Vierailija
1193/2044 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ihan tutkitusti ovat pinnallisempia kuin miehet.

Miehille naisten viehättävyys jakautuu gaussin käyrän mukaan, eli miehet arvioivat 50% naisista keskiarvon alapuolelle, ja 50% sen yläpuolelle.

Naiset taas arvioivat 80% miehistä keskiarvon alapuolelle, ja 20% sen yläpuolelle.

Lähde: maailman suurin deittisivusto OkCupid

Jos tilanne on tuo, niin onko ihme etteivät naiset huoli ketään?

Realiteetit hukassa

No miehistä valtaosa on epäkiinnostavia tai epäviehättäviä!! Ihan heteronaisena olen monesti ajatellut, että seurustelisin mieluummin toisen naisen kanssa kuin miehen, joka on vähän huolestuttavaa. Naisista suurempi osa vaan on kiinnostavampia, kuin miehistä. Ei se tee miehistä mitenkään parempia, että viehättyvät useammasta naisesta, koska kukapa ei!

Ymmärrän. Itse olen biseksuaali nainen, ja kiinnostukseni painottuu naisiin ehkä suhdeluvulla 80/20 osittain juuri tuon takia: miesten olemukset vain ovat pääsääntöisesti niin tylsiä, että eivät vedä puoleensa.

Mitä sinun mielestäsi miehen olemuksessa pitäisi olla sellaista, ettei se olisi niin tylsä? Ja mitä selvästi naisilta löytyy enemmän?

En osaa sanoa - siitä, miksi joku vetää puoleensa, tiedostaa usein vain osan syistä. Mutta se ainakin, että miehet ovat selkeämmin toistensa kopioita ja ovat ulkonäöllisesti vaan minusta aika tylsiä: kaikilla samanlainen tylsä ja lyhyt tukka, väljähköt tylsät vaatteet, persoonaton olemus. Harva yrittää näyttää vetovoimaiselta ja harvan olemuksessa on mitään seksikästä. Naisilla on enemmän jotain tällaista, enkä nyt tarkoita sekikkyydellä jotain vihjailevaa tyyliin tissivako esillä tai paljastavat vaatteet. Ja enkä sano, että kaikki naiset ovat kiinnostavia - suurin osa heistäkään ei ole, mutta naisten joukossa on määrällisesti enemmän hyvännäköisiä kuin miehissä.

No johtuisikohan siitä, ettei luonto nyt ole tarkoittanu miehiä ylipäätään ihan niin kauniiksi, kuin naisia ? On aivan epärealistista kuvitella, että miehet voisivat yltää ulkonäöllisesti naisten tasolle. Ei sellaista ole olemassakaan.

Miksi muka ei? Ihan samalla lähtöviivalla syntyessä ollaan, naiset vaan käyttävät keskimäärin paljon enemmän aikaa itsestään huolehtimiseen, tyylinsä luomiseen ja hyvältä näyttämiseen kuin miehet. Ei se ole luonnonlaki, se vaan on jotenkin mennyt näin. Kyllähän monissa muissa kulttuureissa miehet laittavat itseään ihan eri tavalla kuin Suomessa. Katso vaikka tänne tulleita etelän miehiä. Itseeni juuri se tyyli ei uppoa, mutta selvästi he todella panostavat pukeutumiseensa ja ovat aina hyvin huoliteltuja, eli parta on trimmattu ja tukka on hyvin. Suomalaisissa miehissä on paljon enemmän sen näköisiä kundeja, että itsestään huolehtiminen rajoittuu suihkussa käymiseen, hiukset leikkaa vieläkin äiti ja vaatteet ostetaan Prismasta sen kummemmin mitään "tyyliä" miettimättä. Kyllä itselleni ainakin huoliteltu ja hyvin pukeutuva mies kääntää pään. Mutta se tietysti vaatii aikaa, vaivaa ja harjoittelua (ihan niin kuin naisillakin). 

Vierailija
1194/2044 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikko HappyPancakessa, yhdet treffit huoltoasemalla ja löysin itselleni kumppanin. Ja hyvä mies onkin. Jotkut naiset kai etsii jotain elämää suurempaa ja sitä ei koskaan löydy. Kannattaisi keskittyä etsimään kumppania jonka kanssa se arki todennäköisesti tulisi sujumaan mukavasti ja elämän arvot kohtaisivat. Itse olen tehdastyöläinen ja mieskin perusduunari, tausta vaatimattomista perheistä, molemmat kohdanneet menetyksiä ja vaikeuksia nuoruudessa, kumpaakaan ei kiinnosta materialismi tai somessa julkisivun kiillotus, on yhteiset määränpäät elämässä, samanlainen huumori, arvostamme toisiamme ja voimme vain istua vierekkäin sanomatta sanaakaan, eikä se edes alussa tuntunut kiusalliselta ja siltä että olisi pakko puhua/tehdä jotain.

N34[/ ihana teidän tarina... onnea

Minäkin löysin sieltä itsellesi ihanan miehen ja nykyään ollaan kihloissa. Kannattaa muistaa että on muitakin deitti sivustoja kuin tinder

Good for you. 4 vuotta pannarissa ja olenkohan päässyt viisille treffeille, joista ei ole kehittynyt sen enempää. Ei toimi kaikilla.

Vierailija
1195/2044 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi uuvuttaa enemmän: liian paljon vaihtoehtoja (useille naisille ja harvoille miehille) vai ei vaihtoehtoja (useille miehille ja harvoille naisille).

Vierailija
1196/2044 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se fyysinen vetovoima löytyy, jos ottaa pari paukkua/shottia. Myönnän itse, että jos on kohteliasta juttuseuraa, se voi helposti jäädä siihen, vähän kuin työpaikalla. Sitten jos tulee jokin rentouttava tekijä, vaikka ne pari shottia, helpommin murenee muuri väliltä.

Miesten on helppo panna jokaista edes kohtuullisen näköistä naista, mutta parisuhteen osalta miehet on naisia nirsompia. Jos siis on vaihtoehtoja, eli miehen ei tarvitse mennä parisuhteeseen ensimmäisen naisen kanssa.

Parisuhdemielessä alle 1% on miehelle aidosti haluttavia.

Vierailija
1197/2044 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään uuvutaan ihan kaikesta.

Vierailija
1198/2044 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fyysistä vetovoimaa ei pysty kuvasta ja tekstistä päättelemään. Siksi vanhanaikainen baarielämä oli parempi, kun siellä sen synkkaamisen näki heti livenä. Miettikää jos olisi joka baari-illan kaikki miehet joutunut käymään läpi Tinder-treffien viestittelyn ja tapaamisten kautta, sen sijaan että luonnossa heti voisi helposti testata toimiiko vai ei. Kuka tahansa tuollaiseen väsyy. Sen sijaan että haukutaan kumpaakaan sukupuolta, vanha kunnon baarideittailu suosioon. Ja miehet, lopettakaa se nirsoksi haukkuminen. Nainen ei tunne teihin yhtään sen enempää vetovoimaa, vaikka ette muuta enää tekisikään kuin haukkuisi naisia nirsoksi.

Olisiko vaihtoehtoa baarille kun en niissä tykkää käydä enkä juo alkoholia? Eikö kukaan ole keksinyt sellaista tilaisuutta jonne kerääntyy molempia sukupuolia seuranhakumielessä ilman että tarvitsee katsella ja kuunnella juoppoja?

Sinkkutilaisuuksiahan järjestetään paljonkin, sellaiseen vaan.

Niitä järjestetään lähinnä etelä-Suomessa ainakin mitä pikaisesti selasin.

Sitä en ole oikein ymmärtänyt, että miten noissa paikoissa on eniten sinkkuja missä järjestetään eniten sinkkujuttuja ja luulisi olevan parhaimmat mahdollisuudet pariutua. Meneekö liian ronkeliksi touhu liiallisen tarjonnan takia vai mistä kiikastaa.

Esim. Helsingissä taitaa olla aika merkittävä ongelma se, että moni sinkkumies on poliittisesti oikealta ja sinkkunaiset poliittisesti vasemmalta. Ei ole kauheasti yhteistä kalliolaisella vihreitä äänestävällä, rastatukkaisella boheeminaisella ja töölölaisellä kokoomusta äänestävällä uratykillä.

No jos oon ihan rehellinen niin en minäkään ottaisi kovin eri tavalla ajattelevaa naista itselleni. Eihän siitä tulisi yhtään mitään. Minulla on aika voimakas luonto ja ei se anna periksi Eihän siitä tulisi mitään muuta kuin tosi voimakas vastakkain asettelu. Naisen pitäisi olla samalla tavalla ajatteleva tai luonteeltaan joustava. Varmaan sama toisinpäin?

Tottakai on näin. Mutta tuo siis varmaan pitkälti selittää sinkkujen suuren määrän Helsingissä. Helsingissä varsingin naisissa paljon esim. vihreitä ja miehissä ilmeisesti ei.

Toinen on sitten se, että kun enää ei ole normi pariutua 20-vuotiaana ja pysyä siinä suhteessa loppuelämä. Esim. itse olen kokoomusta äänestävä nainen pk-seudulta. Luulisi, että mulle sitten tältä pohjalta löytyisi sopivaa, mutta mulla on lapset jo tehtynä (olen lähemmäs 40v). Olin hetken tinderissä ja koin, että moni oli kyllä kiinnostunut, mutta heillä oli mielessä vielä tehdä lisää lapsia. Mulla ei. Lapsettoman taas olisi vaikea hyväksyä sitä, kuinka kiinni olen lasten aikatauluissa, ja oman epäonnistuneen avioliittoni pohjalta suhtaudun hyvin epäluuloisesti miehiin, joilla myös lapsia ja tullut ero (oma eroni johtui selkeästi siitä, että exäni sluibasi lapsiarjesta, vaikka lapsia halusi, eli lapset taisikin olla hänelle vain sellainen statusjuttu). Eli nyt en sitten edes ole tinderissä. Ehkä odotan, että ne miehet vähän ottaa vielä lisää ikää, eikä enää sitten halua niitä lapsia lisää. ;)

Vierailija
1199/2044 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ihan tutkitusti ovat pinnallisempia kuin miehet.

Miehille naisten viehättävyys jakautuu gaussin käyrän mukaan, eli miehet arvioivat 50% naisista keskiarvon alapuolelle, ja 50% sen yläpuolelle.

Naiset taas arvioivat 80% miehistä keskiarvon alapuolelle, ja 20% sen yläpuolelle.

Lähde: maailman suurin deittisivusto OkCupid

Jos tilanne on tuo, niin onko ihme etteivät naiset huoli ketään?

Realiteetit hukassa

No miehistä valtaosa on epäkiinnostavia tai epäviehättäviä!! Ihan heteronaisena olen monesti ajatellut, että seurustelisin mieluummin toisen naisen kanssa kuin miehen, joka on vähän huolestuttavaa. Naisista suurempi osa vaan on kiinnostavampia, kuin miehistä. Ei se tee miehistä mitenkään parempia, että viehättyvät useammasta naisesta, koska kukapa ei!

Ymmärrän. Itse olen biseksuaali nainen, ja kiinnostukseni painottuu naisiin ehkä suhdeluvulla 80/20 osittain juuri tuon takia: miesten olemukset vain ovat pääsääntöisesti niin tylsiä, että eivät vedä puoleensa.

Mitä sinun mielestäsi miehen olemuksessa pitäisi olla sellaista, ettei se olisi niin tylsä? Ja mitä selvästi naisilta löytyy enemmän?

En osaa sanoa - siitä, miksi joku vetää puoleensa, tiedostaa usein vain osan syistä. Mutta se ainakin, että miehet ovat selkeämmin toistensa kopioita ja ovat ulkonäöllisesti vaan minusta aika tylsiä: kaikilla samanlainen tylsä ja lyhyt tukka, väljähköt tylsät vaatteet, persoonaton olemus. Harva yrittää näyttää vetovoimaiselta ja harvan olemuksessa on mitään seksikästä. Naisilla on enemmän jotain tällaista, enkä nyt tarkoita sekikkyydellä jotain vihjailevaa tyyliin tissivako esillä tai paljastavat vaatteet. Ja enkä sano, että kaikki naiset ovat kiinnostavia - suurin osa heistäkään ei ole, mutta naisten joukossa on määrällisesti enemmän hyvännäköisiä kuin miehissä.

No johtuisikohan siitä, ettei luonto nyt ole tarkoittanu miehiä ylipäätään ihan niin kauniiksi, kuin naisia ? On aivan epärealistista kuvitella, että miehet voisivat yltää ulkonäöllisesti naisten tasolle. Ei sellaista ole olemassakaan.

Miksi muka ei? Ihan samalla lähtöviivalla syntyessä ollaan, naiset vaan käyttävät keskimäärin paljon enemmän aikaa itsestään huolehtimiseen, tyylinsä luomiseen ja hyvältä näyttämiseen kuin miehet. Ei se ole luonnonlaki, se vaan on jotenkin mennyt näin. Kyllähän monissa muissa kulttuureissa miehet laittavat itseään ihan eri tavalla kuin Suomessa. Katso vaikka tänne tulleita etelän miehiä. Itseeni juuri se tyyli ei uppoa, mutta selvästi he todella panostavat pukeutumiseensa ja ovat aina hyvin huoliteltuja, eli parta on trimmattu ja tukka on hyvin. Suomalaisissa miehissä on paljon enemmän sen näköisiä kundeja, että itsestään huolehtiminen rajoittuu suihkussa käymiseen, hiukset leikkaa vieläkin äiti ja vaatteet ostetaan Prismasta sen kummemmin mitään "tyyliä" miettimättä. Kyllä itselleni ainakin huoliteltu ja hyvin pukeutuva mies kääntää pään. Mutta se tietysti vaatii aikaa, vaivaa ja harjoittelua (ihan niin kuin naisillakin). 

On aivan sama, miten minä miehenä laittaudun, niin kaunista/komeaa se ei minusta tee.

Vierailija
1200/2044 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä topaasissa on paljolti ollut puhetta kaljuista miehistä.

Siispä, onko Año "TURTSI" Turtiainen mielestäsi komea, kalju, mies.

Ei tuo ulkoinen habitus olisi monellekaan ongelma. Se mitä kaljun sisällä on voisi olla.

Kyllä se kuule aika iso ongelma on. Muutenhan tuota ei pidettäisi ongelmana ollenkaan. Kaljuuntuminen on yksi pahimmista asioista, mitä miehen imagolle , ulkonäölle ja itsetunnolle voi tapahtua.

Onhan se selvää, että se kaljuuntuminen pudottaa kumppaniehdokkaista heti vähintään puolet pois, varsinkin jos puhutaan alle 30-vuotiaista. 

No sitten valitsee kumppanin siitä jäljelle jääneestä 50%:sta. Sellaista se nyt vaan on, että aina välillä jokin ominaisuus pudottaa kumppaniehdokkaista puolet pois, oli se sitten ulkonäöllinen tai henkinen ominaisuus. Ihan samalla lailla kumppaniehdokkaita putoaa, jos on ADHD, ateisti/uskovainen, alakulttuurityyppi (mikä näkyy ulkonäössä), tai mitä milloinkin.

Ei miehet edelleenkään niitä kumppaneita valitse. Eikä varsinkaan kalju mies. Eikä lukema ole 50 prosenttia, vaan lähinnä 10 prosenttia naisista.

Ehkä miehen olisi syytä valita. Valinta se on sekin, että päättää olla yksin jos sopivaa kumppania ei tule kohdalle. Mikään pakko ei ole ottaa ketä tahansa, joka sattuu kelpuuttamaan vaikka mitään yhteistä ei ole. Ja mä en edes usko tuohon väitteeseen, että mies ei valitse. Totta kai hän valitsee, vaikka valinnat olisivat alitajuisia. Jos ei olisi yhtään mitään kriteereitä niin maailmassa ei vaihtoehdot lopu, mutta se mieskin haluaa lopulta valita sellaisesta ryhmästä naisia, jotka ovat potentiaalisesti sopivia jollain kriteereillä. Ei parisuhdetta voi muodostaa vain toisen osapuolen valinnalle, se varmaan täyttäisi jo jonkun rikoksen merkit.

Kaljuuntuminen ei sitäpaitsi edes ole oikeasti "pahinta mitä voi tapahtua".

Terv. kaljuuntuvan kolmekymppisen miehen puoliso.

Minusta on parempi, että mies jää yksin, jos ei saa sitä mieleistään, koska jos mies ottaa naisen, johon " tyytyy", se näkyy parisuhteessa, ja siinä, miten mies kohtelee kumppaniaan. Kunnioitus, arvostus ja aito rakkaus puuttuu. Naisella on vain välinearvo miehelle.

Hemmetti että nää huvittaa, kun asia on nimenomaan ja täysin päinvastoin. Miehellä ei ole naiselle mitään muuta arvoa kuin tekojen ja hankintojen/rahan kautta, miehellä itsellään ei ole arvoa ja tämän todistaa jo se, että viimeistään sitten kun lapset on siitetty, seksi joko vähenee huomattavasti tai loppuu lähes täysin. Ja lähes aina naisen päätöksestä. Ja juuri tästä em. syystä (taloudelliset edut, jotka mies voi tarjota) nainen ei käytännössä koskaan ota itseään köyhempää miestä. Useimmille miehille naisen varallisuudella, uralla tai ammatilla taas ei ole mitään merkitystä. 

Miehet ei välitä varallisuudesta mutta he haluavat vatineeksi kauneutta. 

Eli tasoissa ollaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi