Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että naiset haluavat vain paksua

Vierailija
05.12.2022 |

Kaluni on 17cm pitkä, eli pituus lienee ok. Mutta paksuus on vain 11.5-12cm, riippuen seisokista. Seksikumppanini ovat vaikuttaneet tyytyväisiltä seksiin, ja on ollut pidempiäkin seurusteluja takana. Silti olen miettinyt, että en voi antaa koskaan oikeaa tyydytystä naiselle, johtuen ohueasta kalustani. Keskustelupalstoilla aina muistetaan kertoa, että paksuus on ainoa mikä merkitsee.

Olen koittanut kyllä kompensoida muilla jutuilla pientä kaluani, ja olen entinen urheilija, joten kroppakin lienee aika hyvännäköinen vielä. Mutta silti, en tunne olevani riittänyt ohuen kaluni vuoksi.

Kommentit (173)

Vierailija
81/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on vähän vajaa 14cm ympärys mittaa ja pituutta noin 18cm. Hän on sen aikanaan minun nähden mitannut, vaikka se ei minua tippaakaan kiinnostanut, enkä siis sitä pyytänyt. 183cm varressa näyttää minusta ihan sopusuhtaiselta, ei suurelta sen kummemmin, kuin pieneltäkään. Mutta yhtään suurempaa en kyllä tarvitsisi, enkä haluaisi.

Tämä nyt yhden naisen mielipide.

Siis oikeasti. 14cm on HK:n sininen. Missä nuo miehet on? Olen 52v homo, nainut varmaan lähemmäs kahdensadan miehen kanssa, ja noita on todella, todella harvassa. Miten niitä on aina keskustelupalstojen miehillä tai näiden puolisoilla.

Itse asiaan, paksua on kiva katella, ohueampaa kivempaa imeä.

Voi hyvinkin pitää paikkansa. Sitä mukaan kuin tuon tilasto tarkentuu muuttuu myös isot kalut entistä harvinaisemmiksi. Alkaa olemaan jo 99,99% pienempi kuin 20cm. https://calcsd.info/chart

Vierailija
82/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva olla harvinaisuus hehheh...

Onhan isolla munalla kiva runkkailla kun ei kelleen muulle kelpaa:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo kuvan esimerkin tarkoitus olla iso? Omiin silmiin näytti aika snadilta

Vierailija
84/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitappa omasi jos....

Vierailija
85/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli kovenee hahaha...

Vierailija
86/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitappa omasi jos....

jos mitä?

Vierailija
87/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://whereby.com/asjossais80

Vain naisille jos kiinnostaa

Vierailija
88/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitappa omasi jos....

Rullamitalla siikasin ja vähän yli 23 cm pituutta. Ympärys vaihtelee 16 ja 20 sentin välillä

Vierailija
89/173 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en niin paksusta välitä, se tuntuu repivän paikkoja ja kovin paksu ei edes mene sisään. Sellainen pitkä ja ohut on paras. Mutta kyllä tosiaan sillä koolla on väliä, turha sitä kieltää. En minä ainakaan nauttisi,. jos penis olisi liian lyhyt.

Vierailija
90/173 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä. Uskokaan, että aika monelle naiselle koolla ei ole väliä. Ei todellakaan. Moni muu asia merkitsee paljon enemmän. Komeinkin adonis isolla munalla voi olla tylsä pano, kokemusta on. Kemia on tärkein juttu, tunneyhteys sitten. Ulkonäkö kolmosena. Kalun koko siellä jossain

Päinvastoin, monelle naiselle kalun koolla on kyllä väliä. Kemia ei korvaa sitä, jos ei fyysisesti tunnu miltään.

Vierailija
91/173 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peniksen mitathohhoijaa. Mies siellä peniksen päässä ratkaisee kaiken. Kunhan ei ihan peukalon kokoinen tai pesismaila ole jalkojen välissä, kaikki käy. Orgasmit ja nautinto tulee sitten kiihkosta, yhteenkuuluvaisuuden tunteesta, ehkä rakkaudesta ym. Ainakin itselleni. En ole rehellisesti sanottuna huomannut eroa ison tai pienemmän kanssa rakastelussa. Koska seksi on mulle rakastelua, ei suoritusta, ei sillä miehen siittimellä ole paljoakaan väliä.

Minulla, naiselle, seksi ei ole rakastelua vaan fyysisen tarpeen tyydyttämistä. Kiihko häviää, jos yhdyntä ei tunnu miltään.

Vierailija
92/173 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä. Uskokaan, että aika monelle naiselle koolla ei ole väliä. Ei todellakaan. Moni muu asia merkitsee paljon enemmän. Komeinkin adonis isolla munalla voi olla tylsä pano, kokemusta on. Kemia on tärkein juttu, tunneyhteys sitten. Ulkonäkö kolmosena. Kalun koko siellä jossain

Päinvastoin, monelle naiselle kalun koolla on kyllä väliä. Kemia ei korvaa sitä, jos ei fyysisesti tunnu miltään.

Onhan se näinkin, mutta enpä ole törmännyt kuin kerran sellaiseen kaluun, joka ei tunnu miltään. Se oli kuin peukalo, eikä iso sellainen. Muuten kyllä on varmaan vähän keskivertoa pienemmälläkin saanut orgasmeja. Parhaan mallinen mulle ja mun paikoille on ei paksu varsi ja iso terska. Sillä saa parhaan tuntuman by far.

Vierailija
93/173 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollainen kuvan kikkeli on houkuttelevan näköinen, mutta ainakin itselle olisi varmasti epäkäytännöllinen. Esimerkiksi peppuseksi, josta pidän tuskin tuolla sujuisi kovinkaan hyvin. Eikä muutenkaan olisi mukavaa, jos joutuisi varomaan, ettei satu. Itse tykkään rajummasta kyydistä ja omalla miehellä on siihen juuri sopiva.

Vierailija
94/173 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuudessa ja siltä miltä tuntuu pitäisi varmaan myös huomioida millainen on kalun muoto. Paksu kun yleensä on leveä ja litteä muodoltaa. Se  voi olla tiukempaan tai vähemmän joustavaan pilluun repivä 6cm leveä, pystysuunnassa ohut ja ympärysmitta on kumminkin vain 15cm. Sitten taas pyöreämuotoinen vajaa 5cm leveys ja pystysuuntaan omaa saman 15cm ympärysmitan. Jälkimmäinen venyttää pillun joka suuntaa, eikä vain sivusuuntaan. Ensimmäinen ei välttämättä edes mahdu kaikille naisille, jälkimmäinen helpommin. Mahtuu sellaiseenkin ns tiukkaan pilluun, jonne menee sopivasti vain 2 sormea sisään ja silti tuntuu puristus sormien sivuilla. Pyöreä 5cm suuntaansa mahtuu sinne  sopivasti venyttäen kunnolla. Eli kalun muodollakin on merkitystä, mikä tuntuu kellekin hyvältä. Väljempään pilluun 6cm leveä sopii hyvin, kun venyttää edes leveyssuuntaan kunnolla. 

Vierailija
95/173 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka väljä sun vakosi oikein on, jos kalu ei tunnu siellä miltään?

Vierailija
96/173 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla, naiselle, seksi ei ole rakastelua vaan fyysisen tarpeen tyydyttämistä. Kiihko häviää, jos yhdyntä ei tunnu miltään.

Sinulla, naisella, kävi sitten tuuri kun et tarvitse miestä lainkaan

Voit pölliä tietyömaalta oranssin liikenteenohjauskartion ja ratsastaa sillä just tasan niin syvään että fyysinen tarve tulee tyydytettyä vähän löysemmässäkin reiässä.

Voit tietty kokeilla Katarina suuren riippumattoa orin vatsan alla ellei kaikki kiva ole jo kielletty ahdasmielisessä Sovjet Finlandissa.

Vierailija
97/173 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksuudessa ja siltä miltä tuntuu pitäisi varmaan myös huomioida millainen on kalun muoto. Paksu kun yleensä on leveä ja litteä muodoltaa. Se  voi olla tiukempaan tai vähemmän joustavaan pilluun repivä 6cm leveä, pystysuunnassa ohut ja ympärysmitta on kumminkin vain 15cm. Sitten taas pyöreämuotoinen vajaa 5cm leveys ja pystysuuntaan omaa saman 15cm ympärysmitan. Jälkimmäinen venyttää pillun joka suuntaa, eikä vain sivusuuntaan. Ensimmäinen ei välttämättä edes mahdu kaikille naisille, jälkimmäinen helpommin. Mahtuu sellaiseenkin ns tiukkaan pilluun, jonne menee sopivasti vain 2 sormea sisään ja silti tuntuu puristus sormien sivuilla. Pyöreä 5cm suuntaansa mahtuu sinne  sopivasti venyttäen kunnolla. Eli kalun muodollakin on merkitystä, mikä tuntuu kellekin hyvältä. Väljempään pilluun 6cm leveä sopii hyvin, kun venyttää edes leveyssuuntaan kunnolla. 

Katos, insinööri suunnittelee seksiaktia.

Vierailija
98/173 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katos, insinööri suunnittelee seksiaktia.

Insinööriä nähnytkään. Insinöörien taidot ei ihan heti hahmota noita  mallinnuksia. Itselleni vähän helpompaa, kun omaan kokemusta tuosta pyöreästä paksusta mallista.  

Vierailija
99/173 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuollainen kuvan kikkeli on houkuttelevan näköinen, mutta ainakin itselle olisi varmasti epäkäytännöllinen. Esimerkiksi peppuseksi, josta pidän tuskin tuolla sujuisi kovinkaan hyvin. Eikä muutenkaan olisi mukavaa, jos joutuisi varomaan, ettei satu. Itse tykkään rajummasta kyydistä ja omalla miehellä on siihen juuri sopiva.

Se varmaan riippuu siitäkin mihin on tottunut. Me ollaan oltu yhdessä noin 20v ja alaikäisiä alkuun molemmat. Eipä sen koko ole meidän aikana muuttunut ja kyllä sillä on hyvinkin käyttöä löytynyt joka paikkaan. Sinne pyllyynkin. Sillä se on aikanaan vaimo korkattukkin.

Olihan se silloin alkuun ehkä vähän varovaisempaa, varsinkin kun hän on tosi pieni muutenkin, olisko 154cm ja hoikka.

Vierailija
100/173 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikea kuvan lähettäjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se varmaan riippuu siitäkin mihin on tottunut. Me ollaan oltu yhdessä noin 20v ja alaikäisiä alkuun molemmat. Eipä sen koko ole meidän aikana muuttunut ja kyllä sillä on hyvinkin käyttöä löytynyt joka paikkaan. Sinne pyllyynkin. Sillä se on aikanaan vaimo korkattukkin.

Olihan se silloin alkuun ehkä vähän varovaisempaa, varsinkin kun hän on tosi pieni muutenkin, olisko 154cm ja hoikka.

Joo riippuu vähän kalun paksuudesta ja  naisen venymiskyvystä. Itsellä hk-ta sentin paksumpi, joten ei ole vaimon pyllyyn ollut asiaa yhtä känni-iltaa lukuunottamatta. Taisi olla vaimollekin once in a life time. Aikaa siitä kulunut jo yli 20v, eikä ole ollut puhettakaan seuraavasta kerrasta. Vähän ootellut josko alakaisi vanhemmiten antaa paikat periksi ja alkaisi vaimo kiinnostaa. Sen kyllä teidän, että normikalulla olisi pyllyseksiä harrastettu varmaan koko ikä.  Itselleni pillu on ykkönen ja  tuntuu kyllä selvästi paremmalta ja tiukemmalta varsinkin koko matkaltaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän