Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että naiset haluavat vain paksua

Vierailija
05.12.2022 |

Kaluni on 17cm pitkä, eli pituus lienee ok. Mutta paksuus on vain 11.5-12cm, riippuen seisokista. Seksikumppanini ovat vaikuttaneet tyytyväisiltä seksiin, ja on ollut pidempiäkin seurusteluja takana. Silti olen miettinyt, että en voi antaa koskaan oikeaa tyydytystä naiselle, johtuen ohueasta kalustani. Keskustelupalstoilla aina muistetaan kertoa, että paksuus on ainoa mikä merkitsee.

Olen koittanut kyllä kompensoida muilla jutuilla pientä kaluani, ja olen entinen urheilija, joten kroppakin lienee aika hyvännäköinen vielä. Mutta silti, en tunne olevani riittänyt ohuen kaluni vuoksi.

Kommentit (173)

Vierailija
41/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viuhahdus kirjoitti:

kohta jota itse ainakin pyrin hinkuttamaan vehkeelläni,on tavoitettavissa kymmenen senttiä lyhemmälläkin...

Minulla on ollut vain kaksi naisysyävää jotka saivat orgasmin emätinyhdynnässä eivätkä klittaa nuolemalla tai vibraamalla.

Ensimmäinen laukesi parhaiten makaamalla päällä niin että minulla oli paksu tyyny takapuolen alla nostamassa lantiota ylös. Se hankasi klitoriksen aluetta minun häpyluutani vasten koko painollaan niin että minuakin sattui.

Sisällä liikkuva kalu tuntui kuulemma tosi hyvältä siinä samalla mutta se masturboi samalla tyylillä jopa pöydänkulmaa vasten joten penetraatio oli oikeastaan tarpeeton.

Toinen nautti penetraatiosta sellaisessa kulmassa että kalu työntyi sisään takaviistosta melkein poikittain sellaisessa kulmassa että se olisi tullut ulos siitä kohdasta jossa av-mammoilla on häpykarvat.

Kalun kärkeä piti siis survoa emättimen etureunassa sijaitsevaa G-pistettä vasten sellaisella voimalla että minulla oli tuskan kyyneleet silmissä ja pelkäsin että jotain rusahtaa. Se sai mahtavan orgasmin myös peppuseksissä polvet koukussa koska kalun kärki painoi luonnostaan juuri oikeaan kohtaan ja venymisen tunne lisäsi nautintoa.

Kummallekin olisi riittänyt vaikka 10-senttinen joten minun keskimittainen vehkeeni oli enemmän kuin riittävä.

Näin juuri. Parasta seksiä olen saanut ohuen kalun omaavalta mieheltä, tiesi todellakin, miten naida, eri kulmista ja asennoista. Tuntui paljon paremmalta kuin seksi on tuntunut paksukaluisten miesten kanssa.

Vierailija
42/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaapas nyt vaan oikeasti pätkäistä siitä lenkistä vaikka 4 tai 5cm pois ja ottakaa siitä naiset tukeva ote. Ei se niin ihmeellinen olekkaan. Näyttää vaan. Jos minä katson pelkästä mitasta omaa 18cm kalun pituutta, niin näyttää pitkältä. Kun se on kiinni 184cm ruumissa, ei näytäkkään enään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://cruisingmap.net/uploads/0730545001655825723_org.jpg

Toi on siis erektiossa 13.5-14 ja 18cm pitkä.

Vierailija
44/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaapas nyt vaan oikeasti pätkäistä siitä lenkistä vaikka 4 tai 5cm pois ja ottakaa siitä naiset tukeva ote. Ei se niin ihmeellinen olekkaan. Näyttää vaan. Jos minä katson pelkästä mitasta omaa 18cm kalun pituutta, niin näyttää pitkältä. Kun se on kiinni 184cm ruumissa, ei näytäkkään enään.

Tuskin kovin montaa naista kiinnostaa nämä mittapelleilyt. 184cm on muuten juuri sopiva pituus miehelle mielestäni. Kalun koolla ei ole oikeastaan mitään väliä. Olen ollut naimisissa valtavan omistavan kanssa, eikä seksi ollut niin erityistä. Parempaa se on nyt pienempikaluisen kanssa.

Vierailija
45/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri. Parasta seksiä olen saanut ohuen kalun omaavalta mieheltä, tiesi todellakin, miten naida, eri kulmista ja asennoista. Tuntui paljon paremmalta kuin seksi on tuntunut paksukaluisten miesten kanssa.

Jatkona edelliseen: noiden kahden tavallaan emätinyhdynnästä nauttivan lisäksi minulla on ollut muutamia naisystäviä jotka saivat orgasmin ja ylipäätänsä mitään nautintoa vain klitorista nuolemalla, sormettamalla tai vibraamalla.

Pari nautti klitan nuolemisen aikana valtavasti siitä että sisään työnnettiin pari sormea joilla G-pistettä hierottiin voimakkaasti.

Yksi ei halunnut emätinyhdyntää lainkaan mutta antoi minun tyydyttää pilluunsa aina kun halusin koska "siellä ei ole oikein mitään tuntoa mutta ei se satukaan". Nainen itse suunnilleen lakkasi kynsiä samalla.

Tavallaan kiihottava tapaus, kuin elävä seksinukke jonka voi laittaa kontalleen peppu pystyyn, laskea pikkuhousut alas ja työnnellä lastit sisään. Se kiihottui siitä että sai lysähtää täysin passiivisena käytettäväksi ja antoi asetella itsensä haluttuun asentoon.

Vierailija
46/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isohan toi on, mutta pari asiaa. Lisää lihaksia reisiin ja karvat pois. Nyt ei kyllä kiihoita.

Vierailija
47/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Vierailija
48/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kauhea myötähäpeä ja kiusaantunut olo jo lukiessa.... menkää pätkimään ja mittailemaan makkaraa :D

Vierailija
49/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika muhkea! Ei kait tällä muuten ollut tarkoituskaan ketään kiihottaa.

Vierailija
50/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaraa mittaavat miehet eivät ainakaan mua sytytä. Enemmän sytyttää itsevarma mies, kalun koosta piittaamatta.

Vierailija
51/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika muhkea! Ei kait tällä muuten ollut tarkoituskaan ketään kiihottaa.

Nätti mutta kuvan lähettäjä vaikuttaa sen luokan runk karilta, että olkoot

Vierailija
52/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tarkoitus olla ketään kohtaan mikään runkkari.

Vierailija
53/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OiVoih, minulle kyllä maistuisi.

Vierailija
54/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikos tuo cruising Maps ole homppeleiden juttu, tuskinpa tarvii runkata jos käy tarjoamassa makkaraa...

Vierailija
55/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kautta käy ihan muitakin, kun pelkkiä homppeleita...

Vierailija
56/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei,olen vain kuullut että ei ole naisia juurikaan niin ei ole tullut katsottua edes

Vierailija
57/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta kuvasta näkee, että pelkkä paksu makkara ei tee kiihoittavaa alakroppaa. Lihaksia vailla olevat reidet on aika tylsät.

Ps. Kyllä naiset haluaa muutakin kuin paksua kalua

Vierailija
58/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kalu tuo naiselle onnea.

Vierailija
59/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta.

Vierailija
60/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä tässä piti alkaa mua haukkumaan😄 Ei mun tarkotus ollut ketään kiihottaa kuvalla, vaan vastata vain, että kyllä sitä semmoisiakin kaluka on, mistä puhuttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän