Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että naiset haluavat vain paksua

Vierailija
05.12.2022 |

Kaluni on 17cm pitkä, eli pituus lienee ok. Mutta paksuus on vain 11.5-12cm, riippuen seisokista. Seksikumppanini ovat vaikuttaneet tyytyväisiltä seksiin, ja on ollut pidempiäkin seurusteluja takana. Silti olen miettinyt, että en voi antaa koskaan oikeaa tyydytystä naiselle, johtuen ohueasta kalustani. Keskustelupalstoilla aina muistetaan kertoa, että paksuus on ainoa mikä merkitsee.

Olen koittanut kyllä kompensoida muilla jutuilla pientä kaluani, ja olen entinen urheilija, joten kroppakin lienee aika hyvännäköinen vielä. Mutta silti, en tunne olevani riittänyt ohuen kaluni vuoksi.

Kommentit (173)

Vierailija
161/173 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta saavat, jos näin kerran on.

M48

Herpeksen?

Ei vaan paksua kalua, sitähän tämä ketju käsittelee. Minulla on ihan kookas kulli, sanovat.

M48

Vierailija
162/173 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että penikseni on hyvin kaunis naisten mielestä, veistoksellinen js ylväs.

M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/173 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista naisista tiedä, mutta  tiukkapilluinen vaimoni on ainakin  tykännyt minun paksusta ja järeästä kalustani. On hänen mielestään tarpeeksi iso. 

Vierailija
164/173 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista naisista tiedä, mutta  tiukkapilluinen vaimoni on ainakin  tykännyt minun paksusta ja järeästä kalustani. On hänen mielestään tarpeeksi iso. 

Hohhoijjaaa

Vierailija
165/173 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijjaaa

Kontribuutiosi on luokatonta. Nyt on kyse kyrvän paksuudesta, kokemuksesi siitä?

M48

Vierailija
166/173 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijjaaa

Kontribuutiosi on luokatonta. Nyt on kyse kyrvän paksuudesta, kokemuksesi siitä?

M48

Joo, luultavasti kalusi on ollut suussani. Paksu se oli, mutta stondis oli huono. T. Aki

Vierailija
167/173 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijjaaa

M48

Joo, luultavasti kalusi on ollut suussani. Paksu se oli, mutta stondis oli huono. T. Aki

Moi, Aki! Miksi oletat että häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä miesten välisestä seksistä olisi kiinnostunut? Millainen vulva sinua homomiehenä kiihottaa, vai oletko pelkästään peniskeskeinen äijä?

Vierailija
168/173 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijjaaa

M48

Moi, Aki! Miksi oletat että häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä miesten välisestä seksistä olisi kiinnostunut? Millainen vulva sinua homomiehenä kiihottaa, vai oletko pelkästään peniskeskeinen äijä?

Voisit olla peräreiän loppukäyttäjä kanssani, senkin paksukalu

Vierailija
169/173 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijjaaa

M48

Voisit olla peräreiän loppukäyttäjä kanssani, senkin paksukalu

Höppönä, löydät paljon taitavampia ja kokeneempia perseenrassaajia kuin minä, usko pois.

M48

Vierailija
170/173 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä. Uskokaan, että aika monelle naiselle koolla ei ole väliä. Ei todellakaan. Moni muu asia merkitsee paljon enemmän. Komeinkin adonis isolla munalla voi olla tylsä pano, kokemusta on. Kemia on tärkein juttu, tunneyhteys sitten. Ulkonäkö kolmosena. Kalun koko siellä jossain

Kemiat ja tunteet on peruskauraa, sitte vasta päästään nautiskelemaan kalun yksityiskohtien hienouksista N34

Vierailija
171/173 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se aina on jännitystä ilmassa, kun vaivihkaa odottelee millainen lävistin sieltä housuista tulee esiin ja millaisiin mittoihin se yltää. Onhan se niinkin että kalun käyttökuntoon vaikuttaa naisen olemus. Olenko siis seksikäs miehen mielestä niin että heppi on heti jäykkänä. Se on itsetunnolleni tärkeä asia. N37

Vierailija
172/173 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se aina on jännitystä ilmassa, kun vaivihkaa odottelee millainen lävistin sieltä housuista tulee esiin ja millaisiin mittoihin se yltää. Onhan se niinkin että kalun käyttökuntoon vaikuttaa naisen olemus. Olenko siis seksikäs miehen mielestä niin että heppi on heti jäykkänä. Se on itsetunnolleni tärkeä asia. N37

Tämän takia en sinkkunakaan harrastanut sen enempää känniseksiå, käyttökunto ei ollut aina se paras, oli sitten iso tai pieni.

Vierailija
173/173 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomunainen mies on naiselle vähän sama asia kuin urheiluauto miehelle. Se on makeeta pitää tallissa vaikkei niin paljon sillä hurjastelisikaan. Puhdas itsetuntokysymys siis. Tiedetäänhän, että isomunaiset voi helpommin valita naisensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän