Onko totta että naiset haluavat vain paksua
Kaluni on 17cm pitkä, eli pituus lienee ok. Mutta paksuus on vain 11.5-12cm, riippuen seisokista. Seksikumppanini ovat vaikuttaneet tyytyväisiltä seksiin, ja on ollut pidempiäkin seurusteluja takana. Silti olen miettinyt, että en voi antaa koskaan oikeaa tyydytystä naiselle, johtuen ohueasta kalustani. Keskustelupalstoilla aina muistetaan kertoa, että paksuus on ainoa mikä merkitsee.
Olen koittanut kyllä kompensoida muilla jutuilla pientä kaluani, ja olen entinen urheilija, joten kroppakin lienee aika hyvännäköinen vielä. Mutta silti, en tunne olevani riittänyt ohuen kaluni vuoksi.
Kommentit (173)
Lisään vielä että penikseni on hyvin kaunis naisten mielestä, veistoksellinen js ylväs.
M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä
En muista naisista tiedä, mutta tiukkapilluinen vaimoni on ainakin tykännyt minun paksusta ja järeästä kalustani. On hänen mielestään tarpeeksi iso.
Vierailija kirjoitti:
En muista naisista tiedä, mutta tiukkapilluinen vaimoni on ainakin tykännyt minun paksusta ja järeästä kalustani. On hänen mielestään tarpeeksi iso.
Hohhoijjaaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijjaaa
Kontribuutiosi on luokatonta. Nyt on kyse kyrvän paksuudesta, kokemuksesi siitä?
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijjaaa
Kontribuutiosi on luokatonta. Nyt on kyse kyrvän paksuudesta, kokemuksesi siitä?
M48
Joo, luultavasti kalusi on ollut suussani. Paksu se oli, mutta stondis oli huono. T. Aki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijjaaa
M48
Joo, luultavasti kalusi on ollut suussani. Paksu se oli, mutta stondis oli huono. T. Aki
Moi, Aki! Miksi oletat että häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä miesten välisestä seksistä olisi kiinnostunut? Millainen vulva sinua homomiehenä kiihottaa, vai oletko pelkästään peniskeskeinen äijä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijjaaa
M48
Moi, Aki! Miksi oletat että häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä miesten välisestä seksistä olisi kiinnostunut? Millainen vulva sinua homomiehenä kiihottaa, vai oletko pelkästään peniskeskeinen äijä?
Voisit olla peräreiän loppukäyttäjä kanssani, senkin paksukalu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijjaaa
M48
Voisit olla peräreiän loppukäyttäjä kanssani, senkin paksukalu
Höppönä, löydät paljon taitavampia ja kokeneempia perseenrassaajia kuin minä, usko pois.
M48
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä. Uskokaan, että aika monelle naiselle koolla ei ole väliä. Ei todellakaan. Moni muu asia merkitsee paljon enemmän. Komeinkin adonis isolla munalla voi olla tylsä pano, kokemusta on. Kemia on tärkein juttu, tunneyhteys sitten. Ulkonäkö kolmosena. Kalun koko siellä jossain
Kemiat ja tunteet on peruskauraa, sitte vasta päästään nautiskelemaan kalun yksityiskohtien hienouksista N34
Kyllähän se aina on jännitystä ilmassa, kun vaivihkaa odottelee millainen lävistin sieltä housuista tulee esiin ja millaisiin mittoihin se yltää. Onhan se niinkin että kalun käyttökuntoon vaikuttaa naisen olemus. Olenko siis seksikäs miehen mielestä niin että heppi on heti jäykkänä. Se on itsetunnolleni tärkeä asia. N37
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se aina on jännitystä ilmassa, kun vaivihkaa odottelee millainen lävistin sieltä housuista tulee esiin ja millaisiin mittoihin se yltää. Onhan se niinkin että kalun käyttökuntoon vaikuttaa naisen olemus. Olenko siis seksikäs miehen mielestä niin että heppi on heti jäykkänä. Se on itsetunnolleni tärkeä asia. N37
Tämän takia en sinkkunakaan harrastanut sen enempää känniseksiå, käyttökunto ei ollut aina se paras, oli sitten iso tai pieni.
Isomunainen mies on naiselle vähän sama asia kuin urheiluauto miehelle. Se on makeeta pitää tallissa vaikkei niin paljon sillä hurjastelisikaan. Puhdas itsetuntokysymys siis. Tiedetäänhän, että isomunaiset voi helpommin valita naisensa.
Ei vaan paksua kalua, sitähän tämä ketju käsittelee. Minulla on ihan kookas kulli, sanovat.
M48