Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että naiset haluavat vain paksua

Vierailija
05.12.2022 |

Kaluni on 17cm pitkä, eli pituus lienee ok. Mutta paksuus on vain 11.5-12cm, riippuen seisokista. Seksikumppanini ovat vaikuttaneet tyytyväisiltä seksiin, ja on ollut pidempiäkin seurusteluja takana. Silti olen miettinyt, että en voi antaa koskaan oikeaa tyydytystä naiselle, johtuen ohueasta kalustani. Keskustelupalstoilla aina muistetaan kertoa, että paksuus on ainoa mikä merkitsee.

Olen koittanut kyllä kompensoida muilla jutuilla pientä kaluani, ja olen entinen urheilija, joten kroppakin lienee aika hyvännäköinen vielä. Mutta silti, en tunne olevani riittänyt ohuen kaluni vuoksi.

Kommentit (173)

Vierailija
61/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärrä tässä piti alkaa mua haukkumaan😄 Ei mun tarkotus ollut ketään kiihottaa kuvalla, vaan vastata vain, että kyllä sitä semmoisiakin kaluka on, mistä puhuttiin.

Itsehän laitoit kuvan kalustasi yleiseen chattiin, huomionhakuahan tuo on. Kai nyt kaikki tietävät, että olen olemassa monsterikullejakin. Omasi on suurempi kuin 98% ihmisistä, ole tyytyväinen.

Vierailija
62/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä en ole missään kohtaa väittänyt, että iso kalu on naiselle nautinnon tae tms. Ainakin omalle vaimolle orgasmit hoituu pääasiassa muilla keinoilla. Huomion haustakaan ei ole kyse, vaan aina näissä koko keskusteluissa sanotaan, että paskapuheita, hos on vähääkään keskiarvojen yli mitat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomielle oman peniksen kokoon?

Vierailija
64/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin netissä kuvia josta niitä voi stalkata mutta en kyllä tänne....

Vierailija
65/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin sivusta seuranneena nämä kalu keskustelut ovat aina samaa mantraa.jos jollakin on isompi kuin jonkun tilastojen keskiarvojen ni se ei voi pitää paikkaansa. Aina nämä päättyy jonkulaiseen p*skamyrskyyn.

Vierailija
66/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämänkään ketjun tarkoitus lienenyt se että kuinka iso kenelläkin on.

Vierailija
67/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan lähettäjä on ho mo eikä siinäkään

Pahaa ole

Vierailija
68/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole homo. Ikinä ei ole mies minulle orgasmia aiheuttanut, tai tyydytystä tuottanut.

Vierailija
69/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole homo. Ikinä ei ole mies minulle orgasmia aiheuttanut, tai tyydytystä tuottanut.

Ei kaikki tykkää seksistä, kaveri on varmasti nauttinut susta kyllä

Vierailija
70/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä taas todistaa sen kuinka lapsellisia miehet välillä ovat! Ensin ruvetaan mollaamaan lihaksista ja karvoista, vaikka niistä ei ollut ollenkaan kysymys. Eikä myöskään kuvan lähettäjällä ollut tarkoitus ketään varmastikkaan kiihottaa. Upea kroppa ja varsinkin kalu! Mielellään näkisin, vaikka kovanakin.

Vierailija
71/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N51 kirjoitti:

Kyllä tämä taas todistaa sen kuinka lapsellisia miehet välillä ovat! Ensin ruvetaan mollaamaan lihaksista ja karvoista, vaikka niistä ei ollut ollenkaan kysymys. Eikä myöskään kuvan lähettäjällä ollut tarkoitus ketään varmastikkaan kiihottaa. Upea kroppa ja varsinkin kalu! Mielellään näkisin, vaikka kovanakin.

Kovahan se olikin siinä kuvassa. Ei vaan seiso suorassa. T. Kuvan lähettäjä

Vierailija
72/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N51 kirjoitti:

Kovahan se olikin siinä kuvassa. Ei vaan seiso suorassa. T. Kuvan lähettäjä

Nyt täytyy jo kyllä sanoa, että kateellisiako te oikeasti olette isot miehet😂

Se mikää kova siinä ole.

Vierailija
73/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kova kuvassa. Halusin vaan että joku nainen kiihoittuu minusta. Iso kalu on ainoa hyvä asia, mikä minulla on.

Vierailija
74/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kova kuvassa. Halusin vaan että joku nainen kiihoittuu minusta. Iso kalu on ainoa hyvä asia, mikä minulla on.

Taitaa ottaa kovastikkin päähän😅 Voi elämä teidän kanssa.

Vierailija
75/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N51 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ottaa kovastikkin päähän😅 Voi elämä teidän kanssa.

Mhmmm. Mistä sinä N51 tiedät asian? Opettele muuten kirjoittamaan, 51-vuotias voisi osata sen taidon jo.

Vierailija
76/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. En ole enää suosittu miesten keskuudessa, mutta humalaiset nuoret miehet kyllä panevat vielä minua. Mieheni jätti nuoremman takia.0

Vierailija
77/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle: älä murehdi kalusi kokoa. On roppakaupalla naisia, joille se riittää. Itsetunto vaan ylös ja menoksi. Kerran me täällä vaan eletään.

Vierailija
78/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on Asko kuka täällä toisten nimimerkeillä kirjottelee. Eiks ole muuten kumma juttu, että jos joku laittais kuvan vaikka 11/11 kokoisesta, niin tuskin se herättäis näin paljon närää vai mitä? Enkä usko, että alettais arvostelemaan noin kovasti muutenkaan. Kullin koko taitaa olla miehelle arka paikka.

Vierailija
79/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on Asko kuka täällä toisten nimimerkeillä kirjottelee. Eiks ole muuten kumma juttu, että jos joku laittais kuvan vaikka 11/11 kokoisesta, niin tuskin se herättäis näin paljon närää vai mitä? Enkä usko, että alettais arvostelemaan noin kovasti muutenkaan. Kullin koko taitaa olla miehelle arka paikka.

Kyll 11/11 naurattaisi miehiä. Tuskin kukaan nyt oikeasti kateellinen on tuosta kuvasta, netti monsterikaluja täynnä

Vierailija
80/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asko lopetappas nyt. Et sinä mikään oikea kuvan lähettäjä ole todellakaan. Ja pommin varmasti kukaan ei jaksaisi ivailla samalla tavalla.

Olet kateellinen OIKEALLE KUVAN LÄHETTÄJÄLLE.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi