Onko totta että naiset haluavat vain paksua
Kaluni on 17cm pitkä, eli pituus lienee ok. Mutta paksuus on vain 11.5-12cm, riippuen seisokista. Seksikumppanini ovat vaikuttaneet tyytyväisiltä seksiin, ja on ollut pidempiäkin seurusteluja takana. Silti olen miettinyt, että en voi antaa koskaan oikeaa tyydytystä naiselle, johtuen ohueasta kalustani. Keskustelupalstoilla aina muistetaan kertoa, että paksuus on ainoa mikä merkitsee.
Olen koittanut kyllä kompensoida muilla jutuilla pientä kaluani, ja olen entinen urheilija, joten kroppakin lienee aika hyvännäköinen vielä. Mutta silti, en tunne olevani riittänyt ohuen kaluni vuoksi.
Kommentit (173)
Kuvaukko kirjoitti:
Enpä taida enää kuvia laitella, sen verran tuli v*ttuilua😅
Ihana oli! Ja täytyy myöntää että kyllä minä siitä myös kiihotuin katsellessani ja mielikuvitukseni laukatessa.
N30
Vierailija kirjoitti:
Kuvaukko kirjoitti:
Ihana oli! Ja täytyy myöntää että kyllä minä siitä myös kiihotuin katsellessani ja mielikuvitukseni laukatessa.
N30
Kiitos vaan.
Esteettisesti ruma kalu tuossa kuvassa. Mulla on eri näkökulma, eli käyrä on paras. Muuten koolla ei ole väliä.
N41 kirjoitti:
Esteettisesti ruma kalu tuossa kuvassa. Mulla on eri näkökulma, eli käyrä on paras. Muuten koolla ei ole väliä.
Laitatko vielä omasta värkistäsi kuvan, niin voin kertoa sen esteettisyydestä mielipiteeni?
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
N41 kirjoitti:
Laitatko vielä omasta värkistäsi kuvan, niin voin kertoa sen esteettisyydestä mielipiteeni?
T. Nainen
Miksi sä vedit herneen nenään tosta kommentista?
Oletko mahdolliseti tuon kuvan lähettäjä?
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41 kirjoitti:
T. NainenMiksi sä vedit herneen nenään tosta kommentista?
T. Mies
Miksi epäilet mua heti kuvan lähettäjäksi, jos puutun siihen kun toisen kehonosaa haukutaan rumaksi? Tuon saman asian olisi voinut sanoa myös haukkumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41 kirjoitti:
T. Mies
Miksi epäilet mua heti kuvan lähettäjäksi, jos puutun siihen kun toisen kehonosaa haukutaan rumaksi? Tuon saman asian olisi voinut sanoa myös haukkumatta.
No kuinka itse asian ilmaisit?
N41 kirjoitti:
Jaa mihkä suuntaan pitäsi olla käyrä? Minulla on iso kalu, joka kaartuu vasemmalle. Ollut nuorena varmaan liian paljon puntissa seisokissa. Aamuisin turpeena näyttää hk:n siniseltä, kun liki saman mittainen ja yhtä paksu. Vähän hankala ahtaa alushousuihin, pitkissä black horsen kalsareissa näyttää kyllä komealta. mutta onneksi turvotus laskee viimeistään kusella käydessä.
Moni ei taida ymmärtää, miten kalun koko muuttuu paksuuden kasvaessa. Jos kalu on 15cm pitkä ja 12cm ymp niin tilavuus on 154ml. Paksuuden kasvaessa 15cm ympärysmittaan kasvaa tilavuus 242ml:raan, eli kalu on 56% isompi tilavuudeltaan. Puhumattakaan nyt siitä paljon enemmän venyttää pillua sivusuunnassa. Sitten on ihan naisesta kiinni, tykkääkö venytyksestä enemmän vaiko vähemmän ja mikä on pillun tiukkuus.
Monille naisille paksuus merkitsee enemmän kuin pituus. Jotkut naiset haluaa molemmat.
N41 kirjoitti:
Harvalla kait se käyrä mihinkään suuntaan on jos ei edes seiso kunnolla. Mistäs tiedät mihin tuo käyristyy seistessään.
Vierailija kirjoitti:
Moni ei taida ymmärtää, miten kalun koko muuttuu paksuuden kasvaessa. Jos kalu on 15cm pitkä ja 12cm ymp niin tilavuus on 154ml. Paksuuden kasvaessa 15cm ympärysmittaan kasvaa tilavuus 242ml:raan, eli kalu on 56% isompi tilavuudeltaan. Puhumattakaan nyt siitä paljon enemmän venyttää pillua sivusuunnassa. Sitten on ihan naisesta kiinni, tykkääkö venytyksestä enemmän vaiko vähemmän ja mikä on pillun tiukkuus.
Monille naisille paksuus merkitsee enemmän kuin pituus. Jotkut naiset haluaa molemmat.
Jätkät hei! Ihanko totta, tilavuuksia mittaillaan 😅 oletteko ajatelleet, että naisilla on muitakin kriteereitä kuin kalun TILAVUUS? Joillekin naisille se koko merkitsee paljonkin, joillekin ei yhtään. Miehessä pitää olla kyllä paljon muutakin kuin paksu kalu, että se sytyttää edes yhtään, edes seksuaalisesti. Jos pelkkä fyysisiyys sytyttää, niin sitten pitää olla tyyliin Jason Momoa tai Tapio Rautavaara. Oikea miehinen mies. Perus pottunenä isolla kalulla ei vaan nappaa, jos ei ole muita ominaisuuksia. Brad Pitt keskikokoisellakyllä.
N51 kirjoitti:
Laittaisko kuvan lähettäjä samanlaisen kuvan kunnon erektiossa?
Kuvassa oli erektiossa. Että se siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41 kirjoitti:
T. Mies
No kuinka itse asian ilmaisit?
Juu, pahoittelut että kutsuin naisen alapäätä värkiksi. Ois voinut ilmaista sen toisellakin tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätkät hei! Ihanko totta, tilavuuksia mittaillaan 😅 oletteko ajatelleet, että naisilla on muitakin kriteereitä kuin kalun TILAVUUS? Joillekin naisille se koko merkitsee paljonkin, joillekin ei yhtään. Miehessä pitää olla kyllä paljon muutakin kuin paksu kalu, että se sytyttää edes yhtään, edes seksuaalisesti. Jos pelkkä fyysisiyys sytyttää, niin sitten pitää olla tyyliin Jason Momoa tai Tapio Rautavaara. Oikea miehinen mies. Perus pottunenä isolla kalulla ei vaan nappaa, jos ei ole muita ominaisuuksia. Brad Pitt keskikokoisellakyllä.
No toki kaikki muu pitää olla jo kohdillaan, että aletaan kalua esitellä saati työntää pilluun. Kyse noissa mitoissa oli juuri jälkimmäisessä vaiheessa. Ulkonäkö etc valinnan naiset ovat tehneet jo aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
N51 kirjoitti:
Laittaisko kuvan lähettäjä samanlaisen kuvan kunnon erektiossa?
Kuvassa oli erektiossa. Että se siitä
Eipä ollut. Sokeako olet, sehän roikkuu alaspäin.
Kyllä se seistessä minulla osoittaa yläviistoon. Sanoisin että noin 14-15 on kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toki kaikki muu pitää olla jo kohdillaan, että aletaan kalua esitellä saati työntää pilluun. Kyse noissa mitoissa oli juuri jälkimmäisessä vaiheessa. Ulkonäkö etc valinnan naiset ovat tehneet jo aikaisemmin.
Tuskimpa kovinkaan moni nainen valitsee, tai jättää valitsematta puolison kalun koon mukaan. Tietysti jotkin ihan ääritapaukset voi olla erikseen. Jos on keskiarvo mitoissa, niin aivan varmasti se riittää naiselle täysin. Jos mulla olisi suurempi vehje, niin tuskinpa oma vaimo siitä saisi mitään lisää hyötyä, kun tälläkään kalulla. Jos taas olisi, vaikka 5cm lyhyempi, eli sen 13cm niin eiköhän hän siitä nauttisi samalla tavalla. Kuten tuolla jo aikaisemmin mainitsin, että hänen kohdallaan visuaallinen puoli näyttelee aika suurta roolia, eli hän kiihottuu kovasti nähdessään aktin aikana vehkeeni liukuvan sisään. Enemmän sen näkeminen häntä kiihotta. Vartta jää kuitenkin käyttämättäkin lähes joka asennosta, niin kyllä se perus mittainen on aivan täysin riittävä peli.
KuvaUkko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskimpa kovinkaan moni nainen valitsee, tai jättää valitsematta puolison kalun koon mukaan. Tietysti jotkin ihan ääritapaukset voi olla erikseen. Jos on keskiarvo mitoissa, niin aivan varmasti se riittää naiselle täysin. Jos mulla olisi suurempi vehje, niin tuskinpa oma vaimo siitä saisi mitään lisää hyötyä, kun tälläkään kalulla. Jos taas olisi, vaikka 5cm lyhyempi, eli sen 13cm niin eiköhän hän siitä nauttisi samalla tavalla. Kuten tuolla jo aikaisemmin mainitsin, että hänen kohdallaan visuaallinen puoli näyttelee aika suurta roolia, eli hän kiihottuu kovasti nähdessään aktin aikana vehkeeni liukuvan sisään. Enemmän sen näkeminen häntä kiihotta. Vartta jää kuitenkin käyttämättäkin lähes joka asennosta, niin kyllä se perus mittainen on aivan täysin riittävä peli.
Mä en tuota ihan pureksimatta niele. On ihan eri asia mihin nainen tai mies rakastuu tai mihin pillu ja kulli rakastuu. Uskon vahvasti, että pillun ja kulllin sopivuus toisilleen ratkaisee parisuhteessa todella paljon. Ratkaisee jos osuu todella hyvin keskenään. Meillä osui vaimon kanssa aikoinaan. Tämä selvisi mulle, kun vaimo yritti pari vuotta seurusteltuamme ottaa irtiottoa ja lähteä taas kaverinsa kanssa bilettämään. Tuli katumapäälle ja yritti houkutella mua uudestaan suhteeseen. Onnistui houkuttelmaan heille yöksi. Hän ja varsinkin pillun ikävä ja kiima kaluani kohtaan oli jotain käsittämätöntä. Samoin kaluni ikävä ja kiima vaimon pillua kohtaa. Tuntui, että seksi lähti meidän molempien käsistä ja pillu ja kalu ottivat vallan. Siiitä lähtien tuntunut, että kulli on halunnut vain vaimon pillua, eikä mikään muu ole kiinnostanut. Siksi en pannut hanttiin kun nuorena mentiin kimppaan, sain varmuuden että kaluni on haluttu. En aliarvoisi alapäiden merkitystä ja kiintymystä toisiinsa. Juuri uusimmissa tutkimuksissa todettu, että bakteerikannat aivoissa ohjaa ihmistenkin tekemisiä ja ajatuksia.