Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että naiset haluavat vain paksua

Vierailija
05.12.2022 |

Kaluni on 17cm pitkä, eli pituus lienee ok. Mutta paksuus on vain 11.5-12cm, riippuen seisokista. Seksikumppanini ovat vaikuttaneet tyytyväisiltä seksiin, ja on ollut pidempiäkin seurusteluja takana. Silti olen miettinyt, että en voi antaa koskaan oikeaa tyydytystä naiselle, johtuen ohueasta kalustani. Keskustelupalstoilla aina muistetaan kertoa, että paksuus on ainoa mikä merkitsee.

Olen koittanut kyllä kompensoida muilla jutuilla pientä kaluani, ja olen entinen urheilija, joten kroppakin lienee aika hyvännäköinen vielä. Mutta silti, en tunne olevani riittänyt ohuen kaluni vuoksi.

Kommentit (173)

Vierailija
21/173 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota penispumpu käytöön niin alkaa paksuuta tulemaan.

Vierailija
22/173 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi huolehdit joutavia? Koita ensin hoitaa omat ongelmasi ja sitten vasta naisten. Eivät naisetkaan sinun huolistasi ole kiinnostuneet, eivät ne muute niin tylysti kirjottaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/173 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi huolehdit joutavia? Koita ensin hoitaa omat ongelmasi ja sitten vasta naisten. Eivät naisetkaan sinun huolistasi ole kiinnostuneet, eivät ne muute niin tylysti kirjottaisi.

En mä usko, että ap:n kalu on monellekaan naiselle ongelma. Ei se nyt kovin pieneltä vaikuta. Onnistumiset lisää itsetuntoa, ehkä voisit jutella tuosta ongelmastasi ammattilaiselle.

Vierailija
24/173 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää / kelpaa ihan normi 13-16 / 3- 4 cm mittainen ja paksu kalu kunhan myös sormet ja suu / kieli pelaavat yhteen. Ei se koko vaan kokonaisuus ja himo että tunnen itseni haluttavaksi ja että minut " otetaan "

Isohkolla pelkkä jyystö on vain huonoa seksiä. Ei kiitos.

Vierailija
25/173 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se, kunhan on hyvään mieheen kiinnitetty, eikä nyt ole ihan peukalon kokoinen.

Vierailija
26/173 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina valmis. kirjoitti:

Minulle riittää / kelpaa ihan normi 13-16 / 3- 4 cm mittainen ja paksu kalu kunhan myös sormet ja suu / kieli pelaavat yhteen. Ei se koko vaan kokonaisuus ja himo että tunnen itseni haluttavaksi ja että minut " otetaan "

Isohkolla pelkkä jyystö on vain huonoa seksiä. Ei kiitos.

Nyt lipsahti "normi" yli keskimittaisen.

Vierailija
27/173 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nainen" on aika väljä käsite. Kaikki kun on ihan erilaisia. Ja mitä mahtuu sisään riippuu myös kuukausikierrosta ja kiihoittuneisuuden tilasta. Vaikka joskus paksu olisi paras, toisena päivänä se voi olla huonoin. 

Tää on kyllä paha. Tarkoituksella vai vahingossa? Nainen on aika väljä käsite. :D:D Kuulostaa naisiin pettyneeltä bi mieheltä. Ei saatara kun naurattaa. 

Vierailija
28/173 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on vähän vajaa 14cm ympärys mittaa ja pituutta noin 18cm. Hän on sen aikanaan minun nähden mitannut, vaikka se ei minua tippaakaan kiinnostanut, enkä siis sitä pyytänyt. 183cm varressa näyttää minusta ihan sopusuhtaiselta, ei suurelta sen kummemmin, kuin pieneltäkään. Mutta yhtään suurempaa en kyllä tarvitsisi, enkä haluaisi.

Tämä nyt yhden naisen mielipide.

Vierailija
29/173 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni paksuus on se, mikä tuo tyydytyksen. Ei sitä pituutta edes huomaa kovin hyvin, elleiole joku todella pitkä, joka menee pohjaan asti.

Vierailija
30/173 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on vähän vajaa 14cm ympärys mittaa ja pituutta noin 18cm. Hän on sen aikanaan minun nähden mitannut, vaikka se ei minua tippaakaan kiinnostanut, enkä siis sitä pyytänyt. 183cm varressa näyttää minusta ihan sopusuhtaiselta, ei suurelta sen kummemmin, kuin pieneltäkään. Mutta yhtään suurempaa en kyllä tarvitsisi, enkä haluaisi.

Siis oikeasti. 14cm on HK:n sininen. Missä nuo miehet on? Olen 52v homo, nainut varmaan lähemmäs kahdensadan miehen kanssa, ja noita on todella, todella harvassa. Miten niitä on aina keskustelupalstojen miehillä tai näiden puolisoilla.

Itse asiaan, paksua on kiva katella, ohueampaa kivempaa imeä.

Vierailija
31/173 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti. 14cm on HK:n sininen. Missä nuo miehet on? Olen 52v homo, nainut varmaan lähemmäs kahdensadan miehen kanssa, ja noita on todella, todella harvassa. Miten niitä on aina keskustelupalstojen miehillä tai näiden puolisoilla.

No 13.5-14 on minullakin ja en kyllä usko mihinkään harvinaisuuteen. Pituutta on 18cm ja eipä ole kauhean kauankaan, kun tännekkin kuvan julkaisin. Silloin tällöin tulee runkkailtua eräällä levarilla ja kyllä siellä on moni kehaissut, mutta silti. Uskon tämän kokoisia kuitenkin olevan enemmän, kuin vähemmän.

Eipä tota ole vaimokaan sen ihmeemmin isoksi kehunut, joka asennosta ei voi ihan pohjaan painella.

Vierailija
32/173 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No 13.5-14 on minullakin ja en kyllä usko mihinkään harvinaisuuteen. Pituutta on 18cm ja eipä ole kauhean kauankaan, kun tännekkin kuvan julkaisin. Silloin tällöin tulee runkkailtua eräällä levarilla ja kyllä siellä on moni kehaissut, mutta silti. Uskon tämän kokoisia kuitenkin olevan enemmän, kuin vähemmän.

Eipä tota ole vaimokaan sen ihmeemmin isoksi kehunut, joka asennosta ei voi ihan pohjaan painella.

Kummallakohan on enemmän kokemus kaluista? Mulla on, ja paljon onkin. Kyllä noi on harvinaisia. Toki on vastaan tullut isompaakin, mutta ei niitä paljoa ole. Laskin aikani kuluksi, niin varmaan paria sataa kalua on tullut imettyä ja otettua takapuoleen.

Vierailija
33/173 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten keskimitta on edelleen se 13.77 ja 11.6. Suurin osa on siis lähellä tuota keskimittaa. Siihen nähden ap:n kalu on aika keskikokoinen. Mitä syytä huoleen siis? Sanoit että naisia on riittänyt, ja ovat olleet tyytyväisiä. Ei pelkällä kalulla edelleenkään tyydytetä miestä, eikä naista

Vierailija
34/173 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, täällä ei uskota että naiset vastaavat. Itse vastaan kuitenkin, ja olin ainakin vielä äsken vessassa nainen.

Kalun paksuudella ei ole väliä tälle naiselle sitten oikein yhtään, samoin ei pituudellakaan. En ole koskaan mitannut miehen penistä, mutta sellainen normaali grillimakkara antaa täyden nautinnon. Joskus ei ole sormet mahtuneet miehen kalun ympärille, eikä sellainen ole sen erityisemmältä tuntunut, joten kalun koolla on hyvin vähän merkitys. Joko joku mies vetoaa, tai ei vetoa. Siinä se taika.

Vierailija
35/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millaisia HK sinisiä jossakin myydään, enkä ole sitä mitannut mutta kuullostaa kovin ohuelle...

Mulla ei ainakaan omaan silmään ole sinisen paksuinen mut kortsuja tilatessa mittasin melko tarkkaan ja oli melko tarkkaan 15... hiukan alle.ne vähät naiset joiden kanssa olen touhuillut ovat kyllä tykänneet enemmän paksuudesta kuin pituudesta.

Peppuun eivät ole pyydelleet enkä siitä välitäkkään,mut tungetaan sinnekin paksumpia... kuvia paljon nähneenä melko useinkin

Kohta kun alkaa viisastelu niin naisille voin näyttää kamerassa tai vaikka livenä...

Vierailija
36/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeiseen lisätäkseni vielä.

Orgasmin tuottaminen ei ole varmaan yhtään helpompaa kuin ohuemmallakaan ja kohta jota itse ainakin pyrin hinkuttamaan vehkeelläni,on tavoitettavissa kymmenen senttiä lyhemmälläkin...

Vierailija
37/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi hk homma on aina niiiin jännä. Moni saattaa yllättyä, kun mittaa sen makkaran tai ottaa lenkin toiseen kouraan ja kullin toiseen. Ei se hk niin mahdottoman paksu ole. Onko lienee joskus sitten ollut paksumpikin?

Mulla osuu ympärys tohon 13.5cm 14cm väliin ja joskus vaimolle vitsailin, että tekiskö paksuuden puolesta kokeilla hk:ta. Sanoi, että no ei todellakaan, koska liian paksu. Sanoin, että nyt puhutaan aika pienestä kokoerosta paksuuden suhteen ja jouduin ihan todistamaan sen hänelle. Eli siitä on tullut jokin erikoinen myytti tosta makkarasta siis. Siitä kun pätkäsin ylimenevän osan pituudesta pois ja näytin ihan seisovan kaluni vieressä sitä, niin hämmästys oli käsin kosketeltavissa, kirjaimellisesti.

Vierailija
38/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi hk homma on aina niiiin jännä. Moni saattaa yllättyä, kun mittaa sen makkaran tai ottaa lenkin toiseen kouraan ja kullin toiseen. Ei se hk niin mahdottoman paksu ole. Onko lienee joskus sitten ollut paksumpikin?

Mulla osuu ympärys tohon 13.5cm 14cm väliin ja joskus vaimolle vitsailin, että tekiskö paksuuden puolesta kokeilla hk:ta. Sanoi, että no ei todellakaan, koska liian paksu. Sanoin, että nyt puhutaan aika pienestä kokoerosta paksuuden suhteen ja jouduin ihan todistamaan sen hänelle. Eli siitä on tullut jokin erikoinen myytti tosta makkarasta siis. Siitä kun pätkäsin ylimenevän osan pituudesta pois ja näytin ihan seisovan kaluni vieressä sitä, niin hämmästys oli käsin kosketeltavissa, kirjaimellisesti.

Missä nämä HK:n sinisen paksuiset ovat? Ei mullakaan ole tullut montaa vastaan, olen ollut varmaan lähemmäs sadan miehen kanssa. Ymmärtäkää miehet, että vaikka teillä juuri olisikin tällainen ja vaimo yllättyisi kuinka, niin ei teitä montaa ole tullut vastaan. Suurin osa on ihan keskikokoisia, ja se koko on mulle itan riittävä.

Vierailija
39/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissähän ne ovat...bittiavaruuteen usein jäävätkin,suuri osa

Sen verran vähällä käytöllä omanikin että joutaa kokeiluun jos läheltä olet:))

Vierailija
40/173 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viuhahdus kirjoitti:

kohta jota itse ainakin pyrin hinkuttamaan vehkeelläni,on tavoitettavissa kymmenen senttiä lyhemmälläkin...

Minulla on ollut vain kaksi naisysyävää jotka saivat orgasmin emätinyhdynnässä eivätkä klittaa nuolemalla tai vibraamalla.

Ensimmäinen laukesi parhaiten makaamalla päällä niin että minulla oli paksu tyyny takapuolen alla nostamassa lantiota ylös. Se hankasi klitoriksen aluetta minun häpyluutani vasten koko painollaan niin että minuakin sattui.

Sisällä liikkuva kalu tuntui kuulemma tosi hyvältä siinä samalla mutta se masturboi samalla tyylillä jopa pöydänkulmaa vasten joten penetraatio oli oikeastaan tarpeeton.

Toinen nautti penetraatiosta sellaisessa kulmassa että kalu työntyi sisään takaviistosta melkein poikittain sellaisessa kulmassa että se olisi tullut ulos siitä kohdasta jossa av-mammoilla on häpykarvat.

Kalun kärkeä piti siis survoa emättimen etureunassa sijaitsevaa G-pistettä vasten sellaisella voimalla että minulla oli tuskan kyyneleet silmissä ja pelkäsin että jotain rusahtaa. Se sai mahtavan orgasmin myös peppuseksissä polvet koukussa koska kalun kärki painoi luonnostaan juuri oikeaan kohtaan ja venymisen tunne lisäsi nautintoa.

Kummallekin olisi riittänyt vaikka 10-senttinen joten minun keskimittainen vehkeeni oli enemmän kuin riittävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän