Jos teillä on töissä etuna epassi/Smartum yms hyvinvointi/liikunts etu, mikä summa?
Me saadaan 60+60e vuodessa.
Olen kyllä kiitollinen rahasta, mutta äsken törmäsin keskusteluun missä ihmiset kertoi mihin kaikkeen oli käyttäneet "omat rahat". Oli sellaisia juttuja että on varmaan raha vuodessa yli 200e ellei enemmän, muuten ei ole voinut tänä vuonna saada kaikkea mitä oli lueteltu.
Eli paljonko saat JOS saat tätä etua töissä?
Kommentit (105)
200 eur/vuosi tulee automaattisesti kortille.
Yleensä menee joko hissikorttiin tai pariin yksityisvalmennukseen. Tai sitten keikka/festarilippuihin. Joskus unohdan käyttää.
Vierailija kirjoitti:
45+45, säälittävää, mutta näin julkisella sektorilla.
2. vastaaja julkisella.
Edenred virike etu.
Olisko ollut niin että vuodessa maksimit oli itse maksamalla 240€, sait 400€ siihen päälle päälle. Eli arvoa käytettävissä vuodessa 640€.
Työ:
Inssi raksalla.
200e, mutta vain kerran, korvauksena palkanmaksujärjestelmän suurista ongelmista
muuten 0 e
En koska tähän periaatteesta. Minun rahankäyttöäni ei kontrolloida vaan päätän isona poikana ihan itse mihin rahani käytän.
Miten joillain noin pihejä työnantajia? Eikös nuo ole täysin verotuksessa vähennettäviä kuluja?
Edellisessä työpaikassa tuli 200/vuosi.
Siitä 60 Museokorttiin ja loput salille.
Asun Ruotsissa pankissa töissä
Etu ( friskvård ) on ollut viimeiset 11 vuotta 2000 kr.
Muistan kun kävin hierojalla 10 v sitten
se maksoi 400 kr tunti.
Nyt kävin viime vkolla hierojalla se maksoi 720 kr tunti.
Työnantajalle on tämä friskvård verovapaata 5000 kr asti😳
Viime vuonna saimme epassiin kiitokseksi korona-ajasta 400 euroa eikä tarvinnut omaa rahaa laittaa lainkaan. Aiemmin ei ole saatu. Ensi vuosi on keskusteluissa mutta ei tietoa saadaanko enää tulevaisuudessa. Jos tulee niin varmasti huomattavasti vähemmän.
Oliskohan parisataa. Siihen on rajattu, että vain kulttuuriin, urheiluun ja hyvinvointiin (hierojat, fysioterapeutit). Meikäläisellä menee tuo leffalippuihin, teatteriin ja kylpylään. Olisi kiva, jos sillä saisi maksettua vaikka silmälasit tai hammaslääkärin.
Vierailija kirjoitti:
400e vuosi.
Meillä myös. Käsittääkseni tuo on verottajan hyväksymä maksimi.
Vierailija kirjoitti:
En koska tähän periaatteesta. Minun rahankäyttöäni ei kontrolloida vaan päätän isona poikana ihan itse mihin rahani käytän.
Niin, mutta kun nyt ei ole kyseessä omat rahat.
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan parisataa. Siihen on rajattu, että vain kulttuuriin, urheiluun ja hyvinvointiin (hierojat, fysioterapeutit). Meikäläisellä menee tuo leffalippuihin, teatteriin ja kylpylään. Olisi kiva, jos sillä saisi maksettua vaikka silmälasit tai hammaslääkärin.
Meillä käy hammaslääkäriin niin hoidatan aina legot kuntoon työnantajan rahoilla 😁
10 euroa.