Jos teillä on töissä etuna epassi/Smartum yms hyvinvointi/liikunts etu, mikä summa?
Me saadaan 60+60e vuodessa.
Olen kyllä kiitollinen rahasta, mutta äsken törmäsin keskusteluun missä ihmiset kertoi mihin kaikkeen oli käyttäneet "omat rahat". Oli sellaisia juttuja että on varmaan raha vuodessa yli 200e ellei enemmän, muuten ei ole voinut tänä vuonna saada kaikkea mitä oli lueteltu.
Eli paljonko saat JOS saat tätä etua töissä?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
45+45, säälittävää, mutta näin julkisella sektorilla.
Tuo mun 60+60e on Suomen top 10 "halutuimman" työpaikan joukossa. Tai näin ainakin työhyvinvointituykimukset väittää
Ap
Jos ei työnantajalla ole varaa laittaa edes 120€/vuodessa niin parempi kun ei laita ollenkaan mitään epassia!
Vierailija kirjoitti:
100€/vuosi
Tuo summa minulla julkisella..
150+150. Toivottavasti nousisi vielä sinne 200 e.
Vierailija kirjoitti:
400€ ja hyvii viimehetken käyttövinkkejä otetaan vastaan.
Osta lahjakortti jonnekin esim hierontaan. Jos saat ilman nimeä olevan lahjakortin, voit antaa niitä joululahjaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koska tähän periaatteesta. Minun rahankäyttöäni ei kontrolloida vaan päätän isona poikana ihan itse mihin rahani käytän.
Niin, mutta kun nyt ei ole kyseessä omat rahat.
No kenen rahoja ne sitten ovat? Eikö sinun palkkasi ole sinun rahoja? Kuulostat ihan Arhinmäeltä...
600e/v, ihan turha etu mielestäni. Mieluummin ottaisin 300e bonuksen kun tuon smartum turhakkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei työnantajalla ole varaa laittaa edes 120€/vuodessa niin parempi kun ei laita ollenkaan mitään epassia!
Mun mies saa 50e per vuosi ja käy pelkästään liikuntaan. Sillä rahalla pääsee uimahalliin 5kertaa
400 e vuosi.
Menee festarilippuihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies saa 50e per vuosi ja käy pelkästään liikuntaan. Sillä rahalla pääsee uimahalliin 5kertaa
Rupeaa vaan ketuttamaan tuollainen! Pelkkää vittuilua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupeaa vaan ketuttamaan tuollainen! Pelkkää vittuilua!
Mies ei ole edes käyttänyt koko etua kun on niin naurettava
100€ vuodessa. Yksityinen kaupan alan toimija.
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan parisataa. Siihen on rajattu, että vain kulttuuriin, urheiluun ja hyvinvointiin (hierojat, fysioterapeutit). Meikäläisellä menee tuo leffalippuihin, teatteriin ja kylpylään. Olisi kiva, jos sillä saisi maksettua vaikka silmälasit tai hammaslääkärin.
Silmälasi-tai hammaslääkärikulujen korvaus ovat ihan eri etuja kuin epassi, Smartum ym.
Päätelasit saattaa saada työnantajan kautta osittain korvattuna. Yksityisellä puolella firmoissa aika yleistä. Olen ollut myös työssä, jossa korvattiin hammaslääkärikulut.
Oma E-passi 240e/vuosi.
Meillä 200€ maksaa työntekijä itse ja yritys 200€. Olen itse tämän meidän yrityksen osalta päättänyt.
Se, että on verotuksessa vähennettävä kulu, ei tarkoita lähellekään samaa kuin ilmainen.
Jos työnantaja antaa etuna tuon 400€, maksaa se työnantajalle todellisuudessa noin 250€.